שיחת משתמש:עודד ליפן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Gridge בנושא Lodz2.jpg

דף המשתמש שלי[עריכת קוד מקור]

שלום, שמי עודד ליפן.

הערכים ששיניתי:
  • 1.בוב דילן, הוספתי חלק שקראתי לו דילן, יהדות וישראל. חלק שחשבתי שהיה ראוי לכתיבה בגירסה העברית של האינציקלופדיה. בעיקר לאור העובדה שהיא מעניינת רבים מהישראליים.
  • 2.גטו לודז' הופתעתי לגלות שהערך היה מצומצם מאוד ולכן עשיתי בו כמעט את כל ההרחבה הקיימת היום. נושא שאני עסקתי בו במחקרי באופן אישי. הרחבתי בעיקר על מערכת החינוך והיודנראט, אשמח אם מישהו יוסיף על נושאים נוספים בגטו שאני מכיר פחות.
  • 3.חיים מרדכי רומקובסקי לא היה קיים ערך זה ואני הוספתי כמעט את כל המידע שקיים עליו באינציקלופדיה. הופתעתי לגלות שערך זה כלל לא קיים וראיתי מקום להכניס אותו.
  • 4.ויליאם בלייק תרגמתי חלק ניכר מהערך מהגרסה האנגלית בגלל הערצתי של אומן יחודי זה. בגלל חוסר הידע שלי במונחים השתמתתי חלקים ניכרים בעיקר על שיתת ההדפסה היחודית שלו.
  • 5.תותח מתנייע הוספתי הרבה, כולל פירוט של דגמי התומ"תם ותירגום על ההיסטוריה של הכלי מהגירסה האנגלית. הוספתי גם כמה תמונות.
  • 6.מבצע דין וחשבון כתבתי מעט- שיהיה.. בהזדמנות אני ארחיב. גם חייבים להשיג תמונות...
  • 7. החזית המזרחית במלחמת העולם השנייה סידור, אבל יש עוד המון עבודה. מחקתי פרק שלדעתי היה לא במקום הסיבות לכישלון גרמניה (הוויכוח בנושא וסיבות נמצאות בדף השיחה). ושכתבתי את מאפיינים מיוחדים ושיניתי את השם לכללי.
  • 8. חיל התותחנים הישראלי, הוספתי את כל הפרק על ההיסטוריה של החיל לפי מלחמות, החומר נלקח ממספר אתרי אינטרנט אמינים ומחומר שקיים אצלי. עדיין לא כתבתי את מה שקראתי לו החיל בשנות ה-80 וה-90:מבצע דין וחשבון וענבי זעם
שאיפות (בין השאר)

עודד ליפן 01:29 15 מאי 2005.

דבר ראשון, כל הכבוד על העבודה בערך גטו לודז' וחיים מרדכי רומקובסקי (שהופתעתי לגלות שלא היה קיים עד עכשיו).

דבר שני, מהו מקור התמונות שמיקמת בערך? התמונות בויקיפדיה צריכת להיות בעלות תנאי רשיון זכויות יוצרים המותאם לתנאי הרשיון של ויקיפדיה, האם תמונות אלו עונות כל כך? אם לא יש תמונות מצויינות בויקישיתוף (ממש כאן) או בערך האנגלי אותם אפשר למקם באופן חופשי בערך. אם אתה זקוק לעזרה עם התמונות אל תהסס לפנות (לשימוש בתמונות מויקישיתוף אתה פשוט כותב בשם הקובץ את שם הקובץ מויקישיתוף ללא צורך להעלות בכלל את הקובץ לשרת). בברכה, מלך הג'ונגל

ברוך הבא!

תודה על כתיבת הערך. סבי היה שם וזה מעניין אותי באופן אישי.

מלח השמים 23:26, 16 אפר' 2005 (UTC)

דף המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

ההודעה הראשונה בדף השיחה הזה, אמורה להיות דף המשתמש שלך... טרול רפאים 18:01, 28 אפר' 2005 (UTC)

עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, עודד ליפן, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ברוך הבא לויקיפדיה, תודה על הערותיך בנושא חיל התותחנים הישראלי. יש עוד מספר מאמרים על חילות צה"ל ורובם זקוקים להרחבה ניכרת. ערכים שהורחבו באופן ניכר הם חיל ההנדסה הישראלי, חיל האוויר הישראלי וחיל מודיעין השדה וחיל השריון הישראלי. למרות זאת, עדיין חסרים בהם פרטים לא מעטים - כגון היסטוריה, מפקדים, מורשת קרב ועוד. MathKnight 20:31, 28 אפר' 2005 (UTC)

הערה טכנית קלה[עריכת קוד מקור]

כאשר אתה רוצה לקשר למאמר מסוים אך עם טקסט אחר, צורת ההפנייה היא:

[[שם המאמר|הטקסט שיופיע]]

כלומר, שם המאמר יופיע ראשון, אחריו קו אנכי ואז הטקסט שיופיע. למשל:

[[שיחת משתמש:MathKnight|דף השיחה שלי]]

יוביל אותך לדף השיחה שלי . בברכה, MathKnight 13:45, 14 מאי 2005 (UTC)

תודה רבה על העזרה. עודד ליפן 13:45, 14 מאי 2005 (UTC)

עוד טיפ קטן, כאשר אתה עובד על ערך, אם ברצונך למנוע מצב של התנגשויות עריכה (שני אנשים מבצעים שינויים בו זמנית), הוסף את התנית {{בעבודה}} בראש הערך ואז אנשים לא יתחילו לערוך אותו. בסיום העריכה, הסר את התבנית. MathKnight 17:59, 14 מאי 2005 (UTC)

חיל ההנדסה[עריכת קוד מקור]

אגב, כפי שאולי שמת לב, אני עוסק עכשיו בכתיבת המאמר על חיל ההנדסה הישראלי. אם תוכל לעבור ולתת הערות/הארות כלליות, הפנייה למקורות או תמונות אודה לך מאוד (כרגע, התמונות היחידות בערך הן של D9). MathKnight 17:59, 14 מאי 2005 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Bd1982.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, גילגמש שיחה 14:08, 10 יולי 2005 (UTC)

תותח מתנייע M-109[עריכת קוד מקור]

אני מניח שתרצה לעבור על הערך תותח מתנייע M-109, להוסיף ולשפר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 18:04, 31 אוקטובר 2005 (UTC)

אנא הוסף מקור ומצב זכויות יוצרים לתמונה:תומת2ב.jpg (עדיף לשחרר תחת רישיון GFDL אם בידיך הזכויות ואתה היוצר). בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 19:33, 6 במרץ 2007 (IST)תגובה
תזכורת שוב בעניין הרישיון. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 19:41, 2 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תמונות[עריכת קוד מקור]

מחקתי את התמונה Pp&m.jpg שהעלת כיוון שהיא מופיעה בוויקי האנגלית תחת שימוש הוגן ולכן אסור להשתמש בה לערכים כללים יותר כמו סוג מוזיקה. ערן 20:52, 27 בפברואר 2007 (IST)תגובה

לא כל תמונה שמופיעה בוויקיפדיה באנגלית ניתן להעלות לכאן. עליך לבדוק את רשיון התמונה ולוודא שהוא חופשי, ואם הוא לא אי אפשר להעלות לפה. חריג הוא שימוש הוגן, שבמקרה שאתה מחליט להעלות לפה עליך לציין קודם כל שזה תמונה בשימוש הוגן, שנית את המקור שלה ושלישית באיזה ערך ספציפי אתה מתכוון להכניסה. מה המקור לתמונה:Jack elliott.jpg? בוויקיפדיה באנגלית לא מצוין מקור ובהעדר מקור נראה שהתמונה אינה בשימוש הוגן ובמצב כזה תמחק. ערן 21:01, 27 בפברואר 2007 (IST)תגובה

התמונה Jack elliott.jpg היא תמונה של עטיפה של אלבום. לפי הבנתי תמונה כזאת ברזולציה נמוכה היא מותרת לפי החוק. עודד לפן 21:05, 27 בפברואר 2007 (IST)תגובה

אם כך עליך לציין זאת בדף תיאור התמונה (באמצעות {{עטיפת אלבום}}) ולהוסיף שניתן להשתמש בתמונה בערך על ג'ק אליוט בלבד. ערן 21:07, 27 בפברואר 2007 (IST)תגובה

תודה. לא ידעת את כל זה. אני מבטיח שאקרא על העלה ושימוש בתמונות לפני שאמשיך. עודד לפן 21:09, 27 בפברואר 2007 (IST)תגובה

ארלו גאת'רי[עריכת קוד מקור]

ערך יפה מאוד! נהניתי לקרוא אותו. --Yoavd 16:49, 28 בפברואר 2007 (IST)תגובה

תודה רבה גבר! עודד לפן 21:24 28 בפבואר 2007

פול סיימון[עריכת קוד מקור]

עוד ערך שמאוד מצא חן בעיני. רציתי לשאול אותך שאלה לגבי הקטע הבא:

ב-1990 הוציא את אלבום ההמשך "The Rhythm Of The Saints" ("מקצב המלאכים"),

האם זה השם העברי של האלבום ? הרי התרגום הסביר יהיה מקצב הקדושים

--Yoavd 16:07, 22 במרץ 2007 (IST)תגובה

תודה, אני שמח שאהבת את הערך. למען האמת מעולם לא שמעתי מישהו משתמש בשם מתורגם עבור האלבום הזה.

עודד לפן 18:12, 21 במרץ 2007 (IST)תגובה

תמונה חשודה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה תומת2ב.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, וולנד 20:16, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

Lodz1.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 01:21, 10 בפברואר 2008 (IST)תגובה

Lodz2.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 01:31, 10 בפברואר 2008 (IST)תגובה