שיחת משתמש:שירלי2/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת שי אבידן בנושא שלום לך

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום שירלי2, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

צ'אק שומר, שוב[עריכת קוד מקור]

שלום שירלי

אני שמח לראות שאנחנו מצליחים להתקדם. הערך נראה עכשיו הרבה יותר נורמאלי ממה שהוא היה קודם. אבל עדיין, אחרי התוספת המחודשת שלך, החלק על ישראל מנופח. עכשיו לפחות אפשר להבין ביער מבין ים העצים, אבל עדיין זה יער שדורש דילול.

לא כל דבר שהוא עשה, וכל הצהרה שהוא נתן בעיניין ישראל ראויים לאיזכור. סה"כ זה לא פן מרכזי בתיפקודו כסנאטור. אז יש לנו עיניין יתר בנושא הזה, אבל לא צריך להיסחף. צריך לברור בין העיקר לטפל. לראות אילו מהדברים שאת מזכירה באמת היו משמעותיים, מה הגיע לדי יחוק והאם לחוק הזה היו איזשהן שיניים ואיזשהו ערך מלבד ערך הצהרתי. ואילו היו סתם בשביל שיהיה אפשר להוציא הודעה לעיתונות (ואילו כל כולם זה ההודעה לעיתונות). יש סיכוי שבעצמך תעשי את הסלקציה הזו?

ובכל מקרה, אני מציע שתתחילי ליישם את הלקחים שאנחנו לומדים פה ביחד מהערך על שומר גם בערכים אחרים שכתבת. emanשיחה 05:26, 14 באפריל 2008 (IDT)

בעקרון אין שם שום הצהרות לעיתונות, למרות שאלו דווקא מסכמות גיליונות שלמים של מה נהיה עם חוק וכדומה (זה נותן לך את התקציר של כל מה שהתגלגל עם החוק). מדובר על תמצות כללי של החוקים ואו/גם היוזמות שלו, כגון הובלת קבוצה דו מפלגתית ללחוץ על הנשיא או מזכ"ל האו"ם או כל דבר אחר ושיש לה משמעות פוליטית הן למעמדו/עמדותיו והן לנושא שמדובר עליו. ראיתי איזה שנייים שלושה דברים שניתן לחתוך אותם וגם הקטע עצמו - אי אפשר לטעון שהוא "מוגזם". אערוך זאת שוב עם הדברים שראיתי. אני חושבת שגם במצב הנתון הערך נראה יפה מאוד - והעבודה שעשית היא בהחלט טובה. --שירלי2 - שיחה 13:15, 14 באפריל 2008 (IDT)
טוב, אחרי מה שעשית היה סוף סוף אפשר לראות את היער בין העצים. בעקבות זה ראיתי כמה דברים שהיו ראויים להישאר (ושקודם פיספסתי וקיצצתי), אבל עדיין הרבה דברים הורדתי, גם בגרסתם המקוצרת. לחלקם את מייחסת חשיבות מוגזמת ביותר. זה מתחיל מזה שאת קוראת ל resolution חוק. resolution זו הצבעה שהיא בעיקרה הצהרתית ובלתי מחייבת. בד"כ אין טעם לאזכר אותן. זה צעד הצהרתי, שלא שונה בהרבה מהמצרה לעיתונות. עיניין החוק נגד טרור מ 1996 - התפקיד שלו היה שולי למדי. החוק בכלל התחיל בסנאט (הוא היה אז חבר בבית הנבחרים) ביוזמת בוב דול (אם אני זוכר נכון את מה שראיתי). הוא עבר לבית הנבחרים, ושם כנראה עבר במהירות. התפקיד של שומר היה אחד המציגים (הכנראה לא מעטים) של החוק בפני בית הנבחרים. אבל זה ממש לא יוזמה שלו.
אם יש דברים שקיצצתי ובכל זאת את חשובת שהם חשובים, צייני אותם בדף השיחה של הערך עם ניסיון הסבר מה חשיבותם. אבל אנא אל תחזירי אותם לערך.
emanשיחה 02:22, 15 באפריל 2008 (IDT)
טרם בדקתי את העריכה שלך, אבל, חוק הצהרתי יש לו, לעיטים חשיבות (ולעיטים לא), כמו שיש חשיבות ל"גינויי לישראל באו"ם" (שזו הצהרה בלבד). למשל, אם מצהירים ש"ירושלים היא בירתה הבלתי מחולקת של ישראל" - יש לזה חשיבות. פיספסת בעיקר את תמיכתו בהעברת השגרירות לירושלים, שזה נחשב בעיני תומכי ישראל בקונגרס כמפגן תמיכה בזכותה של ישראל על ירושלים המאוחדת. אבדוק כעת את עריכתך. --שירלי2 - שיחה 02:34, 15 באפריל 2008 (IDT)
שוב, אין דבר כזה "חוק הצהרתי". יש חוק, ויש החלט.ה זה דברים נפרדים.
עיניין השגרירות הוא אחד מאלה שהשארתי, כי עושה רושם שהוא באמת היה יחסית פעיל בזה, וגם דרש שזה ייעשה בפועל (בניגוד להחלטה שכל פעם מתקבלת בקונגרס ואף פעם לא ממומשת).
והצהרה היא כמעט אף פעם לא חשובה, כי זה מאורע חסר שיניים. זה יכול להיות חשוב אם זה בנושא שנוי במחלוקת (למשל הניסיון של הקונגרס לקבל החלטה בעיניין הטבח הטורקי בארמנים, שגרמה לטורקים להרעיש עולמות). אלב בד"כ ההחלטות האלה שקולות להצהרות ש"עדיף להיות עשיר ובריא מאשר עני וחולה"... emanשיחה 02:40, 15 באפריל 2008 (IDT)
בדקתי את עריכתך, זה בסדר גם בצורה שערכת אותה, אני לא מתכוונת להחזיר דברים. בכל מקרה תתקן שם את המשפט " ביולי 2006 החרים שומר, יחד עם חברי קונגרס דמוקרטיים נוספים, את הנאום שראש ממשלת עיראק, נורי אל-מאלכי, נשא בפני שני בתי הקונגרס, בעקבות הערות אנטי ישראליות שמאליכי השמיע זמן קצר לפני כן [תיקון: על המערכה של ישראל מול לבנון].
וכן אני מציעה לפחות להוסיף את יוזמת החוק שלו של "חוק ההכרזה החד צדדית" על כוונתו של ערפאת בזמנו להכריז חד צדדי על הקמת מדינה פלסטינית
לפחות משפט כללי נוסף שהוא גם פעיל ביוזמות רבות למען מדינת ישראל. --שירלי2 - שיחה 02:46, 15 באפריל 2008 (IDT)
זה שכתוב ש"ותומך עקבי בישראל ובעמדות ממשלתה" לא מספיק? אפשר אולי להרחיב את המשפט ולהזכיר שהוא פעל בקונגרס רבות וכו'.
לגבי חוק ההכרזה החד צדדית, האם זה בסוף התקבל כחוק, או נותר כהצעה? emanשיחה 03:28, 15 באפריל 2008 (IDT)

אכן האיזכור של "תומך עקבי בישראל ועמדת ממשלתה" זה סביר, תוסיף שם עוד מילה או שתיים כפי שציינתי,

שנית, אני לא מוצאת סימוכין לכך ש"חוק ההכרזה החד צדדית אכן הפך לחוק מדינה - זה מאוד ממזמן - וגם ספריית הקונגרס נורא איטית, לוקח שעות להעלות חוק (בגלל זה אני מעדיפה את התקציר של ההצהרה לעיתונות, כי הוא יותר מהיר וגם נותן את התמצית של החוק)

שלישית, הנה עוד דברים שלדעתי חשוב לציינם כחלק מפועלו:

  • במלחמת לבנון השנייה הוא היה מבין יוזמי החוק המגנה את ההתקפות האחרונות של חיזבאללה על ישראל ותומך בזכות של ישראל להגן על עצמה (מלחמת לבנון, לא צריך להזכיר, זה ארוע חשוב ורבים בעולם קראו לתגובה של ישראל "לא פרופורציונלית", לכן חשוב להדגיש מי תמך, בעיקר זה שהוא היה מבין היוזמים וכו - החרמת הנאום של מליכי, גם היה ISUUE חשוב ונותן טעם למה שהוא חשב על המלחמה, אם כי לדעתי כיוון שגם פעל למען החוק ראוי לציין גם זאת)
  • יוזמת חוק נגד הטרור, אשר נותן סמכות לרשויות החוק לסגור ארגונים, שבדרך כלל מתחזים לארגוני צדקה וששולחים מארצות הברית כסף ומימון לחמאס ולחיזבאללה (מוזכר בראיון שלו לפורום המזרח התיכון, משנת 2000, זה נושא מאוד חשוב, אתה יודע כל ארגוני הצדקה וסגירתם, לא רק בהקשר של ישראל, זה קיבל לא מעט פעמים תשומת לב תקשורתית במיוחד אחרי מתקפת ה-11 בספטמבר)
  • שומר גם תומך בשחרורו של יונתן פולארד , שבעיניו נענש מעבר למעשיו (נושא שהוא מאוד רגיש ביחסי ישראל ארצות הברית ופגע קשות באמון וגם נוגע ברגישות של מעמד היהודים שם)

מלבד זאת, לדעתי הערך יהיה סגור סופית לאיש חשוב זה

וחמישית, אני מעוניינת שתערוך לי עוד ערכים, את החלקים הנוגעים למדיניות החוץ וישראל (רק תשאיר את הכותרת ככזו עם "ישראל") -שאלה מקורות שלי, כל השאר זה פשוט תרגום: פרנק לוטנברג, ברברה בוקסר, נורם קולמן , גארי אקרמן ואליוט אנגל - רק עם רחמנות על "הבשר". אני אדון איתך אחרי שתגמור אם משהו שהשמטת צריך להחזירו. כשאסיים ערכים אחרים (לעבור על כל החומר שלהם, אשלח אותך לשם. --שירלי2 - שיחה 04:10, 15 באפריל 2008 (IDT)

  • בעיניין מלחמת לבנון - כאמרו זו לא היתה הצעת חוק, זו היתה הצעת החלטה. וזה ממש לא יוצא דופן. אולי מחוץ לארה"ב היתה הרבה ביקורת על ישראל, אבל בארה"ב בקונצנזוס היה להריע לישראל על מה שהיא עושה במסגרת "המלחמה בטרור". למען האמת האמריקנים דירבנו את ישראל, הן בפומבי (בתקשורת ובדעת הקהל) והן מאחורי הקלעים (ע"י הממשל), יותר ממש שיכולנו ורצינו לעשות. לכן אין טעם להזכיר את זה.
  • החקו נגד הטרור, זה מה שהתייחסתי אליו למעלה. הוא לא יזם את הצעת החוק הזה. הוא היה cosponsor בשלב שבו החוק הגיע לבית הנבחרים, אבל החוק התחיל תא דרגו בסנאט, והיוזם שלו היה בוב דול. שומר היה רק אחד מבין כמה חברי קונגרס שגם היו חתומים על החוק.
  • הוספתי את עיניין פולארד, אחרי שמצאתי מקור יותר טוב, שזה העיקר שלו.
  • אני לא יודע עד כמה אני אוכל לעזור בערכים אחרים ומתי. יש עוד דברים בוויקיפדיה ומחוצה לה שאני צריך לעשות...
    התקווה היא שבעקבות הדוגמה בערך של שומר תוכלי לערוך את שאר הערכים בצורה פרופורציונאלית, ולהבדיל בים דברים חשובים לשוליים. התחלתי דווקא את זה, כי בל יספק הוא הדמו תהחשובה ביותר מבין אלה שכתבת עליהן. emanשיחה 15:59, 15 באפריל 2008 (IDT)
אני בד"כ מעדיפה קודם להעלות את החומר, המירב שיש , ורק בסוף לתת לעריכה לעבוד. בין שזה אחרים שיערכו, או שאני אחרי כמה שבועות אבוא בעצמי ואתמצת. זה כדי שלא אפספס (או אחרים) דברים כמו ירושלים או כל דבר אחר. לפחות שיהיה את הבסיס לקפוץ ממנו. לשפר תמיד אפשר. אז כך שבהתחלה הדברים יראו ארוך (בקט של מדיניות חוץ וישראל), אבל בסוף זה יתומצת בשלב כלשהו. אם אני אערוך בנגלה את כולם, אשתמש בדוגמא שלך.
אגב, לפי מה שהבנתי מהראיון שם, הוא היה בין הדוחפים העיקריים של החוק, בשביל זה הוא אמר, אם אני זוכרת נכון, "החוק שלי". אני בד"כ משתדלת לשים חוקים שהם יוזמה של הבן אדם ולא חוק שהוא היה יוזם משותף, אלא אם כן החלק של הבן אדם בחוק כיוזם משותף היה ממש משמעותי להעברתו וכך קיבלתי את הרושם מחוק הטרור - בראיון בשנת 2000?? --שירלי2 - שיחה 17:34, 15 באפריל 2008 (IDT)
זה לא נהוג להעלות הרבה מאוד ערכים במצב גולמי. או שתעבדי על כל ערך עד הסוף לפני שאת מתחילה ערך חדש. או שתעשי תא זה בארגזי חול ולא במרחב הראשי.
וחגבי הראיון - את מופתעת מזה שפוליטיקאי בראיון מייחס לעצמו דברים שחלקו בהם היה שולי? בשביל זה הוא פוליטיקאי! (ועוד במיוחד פוליטיקאי כמו שומר, שעליו נאמר ש"המקום המסוכן ביותר בוושינגטון זה בין צ'אק שומר לבים מצלמת הטלוויזיה). emanשיחה 18:56, 15 באפריל 2008 (IDT)

טעות[עריכת קוד מקור]

טעות שלי סליחה. חג שמח שירלי! יניב - שיחה 01:14, 19 באפריל 2008 (IDT)

זה בסדר, אתה תמיד מוזמן לבקר. --שירלי2 - שיחה 18:03, 19 באפריל 2008 (IDT)
תודה תודה. גם את מוזמנת . מה בנוגע לערכים זהו? יניב - שיחה 18:04, 19 באפריל 2008 (IDT)
אני כרגע בסבבי עריכה של הקיימים. אחרי זה נעבור הלאה לחדשים. אתה יודע אגב, איך אני עושה לעצמי את כל הטבלאות שאנשים עושים בדף משתמש שלהם? יש איזה ערך שאתה יכול להפנות אותי אליו של תבנית:טבלה /צבע וכו ?? חג פסח שמח --שירלי2 - שיחה 18:09, 19 באפריל 2008 (IDT)
ויקיפדיה: תיבות משתמש, תבנית:תיבת משתמש. להתחלה ראי ויקיפדיה:תיבת משתמש/תחביבים ותחומי עניין. אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות עליהן. יניב - שיחה 18:16, 19 באפריל 2008 (IDT)
תודה --שירלי2 - שיחה 18:18, 19 באפריל 2008 (IDT)

תמונות[עריכת קוד מקור]

שירלי, שלום. מחקתי את התמונה superhero.jpg, שטענת שהיא מותרת בשימוש כ"דוגמא לשימוש חופשי", כדי להציל אותך מתביעת פיצויים. התמונה מוצעת למכירה באתר המחזיק בזכויות עליה. עוזי ו. - שיחה 23:00, 24 באפריל 2008 (IDT)

תודה, אבל התמונה שמוצעת היא "דוגמא חופשית" - כדי למשוך אנשים לקנות - מותר להשתמש בה - מה אתה אומר ? חבל שמחקת.--שירלי2 - שיחה 23:02, 24 באפריל 2008 (IDT)
שים לב שליד הקישור ששמת בתשובתך - יש photograph free - מה אתה אומר על כך? זה דוגמא חופשית. לא?--שירלי2 - שיחה 23:03, 24 באפריל 2008 (IDT)
תוכלי לכוון אותי לעמוד באתר fotosearch המתיר שימוש כ"דוגמא"? (התמונה היא "Royalty free photograph" - זה לא(!) אומר שמותר להעתיק אותה, אלא שאם תקני אותה (ב-50$) יהיה מותר לך לעשות בה שימוש חוזר כמה שתרצי). שנית, אני רואה שהתמונה שם מכוסה בסימני מים, ואילו התמונה שהעלית לכאן אינה כזו. אם רכשת את התמונה לשימוש פרטי, צריך לברר האם הוא כולל פרסום שלה בויקיפדיה. עוזי ו. - שיחה 23:08, 24 באפריל 2008 (IDT)
הנה הדף ממנו העתקתי [1] (תגלגל למטה) ושוב, כתוב royal free - ותחזור אלי עם תשובה?--שירלי2 - שיחה 23:12, 24 באפריל 2008 (IDT)
עשיתי printscreen מהדף החלק. ??? כתוב royal free ??--שירלי2 - שיחה 23:14, 24 באפריל 2008 (IDT)
יש כאן בעיה בהבנת המונח royalty free. ראי את דף ההגדרות של האתר:
Royalty-Free images are images that can be used multiple times, for almost any usage... Royalty-Free image pricing is based only on size (not usage) and there are never additional fees for using the image.
זאת בניגוד ל- Rights managed photographs, שבהן צריך אישור מיוחד לכל שימוש. פירושו של דבר הוא שאם תרכשי את התמונה מן האתר ב- 50$, כחוק, תוכלי לעשות בה שימוש מגוון; אולי אף לרבות הצגתה בויקיפדיה (זו סוגיה שכדאי לבדוק) - אבל בוודאי שלא תוכלי להרשות לאחרים להעתיק אותה הלאה לצרכי עצמם. עוזי ו. - שיחה 23:25, 24 באפריל 2008 (IDT)
עוזי צודק בכל מה שאמר. דרור - שיחה 23:31, 24 באפריל 2008 (IDT)
יש לך 50 דולר בשיבילי ? ... סתאאם.. בכל מקרה, שמתי תמונה של סופרמן במקום ומחקו לי אותה - למה? היא מופיעה בערך של סופרמן ?? --שירלי2 - שיחה 23:28, 24 באפריל 2008 (IDT)
היא גם מופיעה בערך של "גיבורי על"???
זו כבר שאלה מסוג אחר; ראיתי שמלמד כץ ענו לך. עוזי ו. - שיחה 23:34, 24 באפריל 2008 (IDT)

- הקשר הוא ש"ציר על" נולד מהמושג "גיבורי על" ! מה אתה אומר עוזי?

הנה מה שכתבתי למלמד : הי מלמד כץ, בקשר לסופרמן, הקשר הישיר שמגיבורי העל בקומיקס נולד המושג "ציר על" - ולכן שמתי אותו.( ראיתי גם בCNN שהם גם שמו אילוסטרציה של "גיבור על" כמו סופרמן ליד ההסבר של "ציר על" בכדי להסביר את הקשר ההיסטורי של שני המושגים - "ציר על" נולד מהמושג "גיבור על" ומכאן הקשר)

מה את אומר??--שירלי2 - שיחה 23:37, 24 באפריל 2008 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

ההתנהגות שלך, ומלחמת העריכה שאת מנהלת הן בלתי נסבלות.

יש קונסנזוס לכך שאין לכתבו ערך עצמאי ל"ציר על". אפילו את בעצם הסכמת עם זה בחצי פה. אז להחזיר תא זה רק בשביל העקרון והפרנציפ? ככה לא נוהגים בוויקיפדיה, ואם תמשיכי כך את תחסמי. emanשיחה 19:19, 26 באפריל 2008 (IDT)

נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.

מעבר לחוסר ההקשבה להסכמה בדף שיחה, שבר את גב הגמל הניסיון החצוף להכניס את הערך "סופר דליגייט" אחרי שהדף ציר על ננעל. ניסיתי להמנע מחסימתך על ידי נעילתו, נסיון ההתחכמות שלך גרם לחסימתך. אליזבט שיחה 19:36, 26 באפריל 2008 (IDT)

אבל את מי שצריך לחסום זה את עמנואל - הוא מחק לי את הערך בלי לשאול / להודיע לי ועשה זאת פעמיים -הוא מנהל נגדי מלחמתעריכה - לא אני, פניתי אליו לנסות למצוא פשרה?
שלום שירלי. החסימה היא רק לשעתיים. הירגעי בזמן הזה. ראי את נסיון הפשרה שלי בדף השיחה של עמנואל, תחשבי עליו וחזרי רגועה עם נחישות לפתור ויכוח זה. בברכה, 84.229.246.36 19:41, 26 באפריל 2008 (IDT)
הצעת הפשרה שלי היא: להוסיף ==כותרת==, מחקו בלי לשאול אותי -שתקתי. ביקשתי שעמנואל יכתוב קצקמר (בעצמו) - גם לא רוצה -מה יכול להיות יותר מתפשר מאשר ==כותרת== ? מישהו חוץ ממני , עמנואל ואליזבט יכול להסביר לי בעברית - מה זה ציר על? מדוע הם עלולים להכריע באופן לא דמוקרטי את הבחירות הבאות?? ומדוע עמנואל מחק לי את הערך בלי לשאול אותי /להודיע לי ותוך כדי שאני עומלת עליו?????????????????????????.--שירלי2 - שיחה 19:49, 26 באפריל 2008 (IDT)

למי שמעוניין הנה הערך באנגלית, שם טרחו להקדיש לו ערך שלם: Superdelegate - אם כי ניתן להוסיף זאת, אם רוצים, באחד הערכים הרלוונטיים, תחת ==כותרת==. --שירלי2 - שיחה 19:52, 26 באפריל 2008 (IDT) 84.229.246.36 (שם נחמד דווקא) - מה אתה אומר? אני לא רוצה אגב, את אליזבת כמפשרת, היא תמיד מצדדת בעמנואל. --שירלי2 - שיחה 20:00, 26 באפריל 2008 (IDT)

תודה, חכי ותראי את שם המשפחה שלי. בנוגע לערך ראיתי אותן עוד קודם לכן. את ועמנואל צריכים למצוא בורר ששניכם מסכימים עליו ועד שהחסימה תיגמר אתם תצטרכו לדון פה. 84.229.246.36 20:12, 26 באפריל 2008 (IDT)

84.229.246.36, אני מציעה את משתמש:שילוני, הוא יליד ארצות הברית ומבין בנושאים האלו (הוא עבר על ערכים שלי וסידר את הקטגוריות כמו שצריך)- אתה יכול לפנות אליו - לגשר על הנושא הזה? --שירלי2 - שיחה 20:19, 26 באפריל 2008 (IDT)

כן, אך גם עמנואל צריך להסכים כדי שתהליך הבוררות יתחיל. 84.229.246.36 20:24, 26 באפריל 2008 (IDT)
אז אתה יכול גם לגשר בנושא הזה? , אגב ניסית לפנות לאיזה מפעיל מערכת במסגרת הכללים, אך אני לא מצליחה לעשות זאת. אליזבת שביצעה את החסימה, תמיד מצצדת בעמנואל. הוא מחק לי את הערך יותר מפעמיים! הוא זה שצריך להחסם - לא אני. לא נשאלתי בכלל בנושא הזה... לא הודיעו לי ולא כלום.. תוך כדי שאני מקלידה ...פתאום הערך נעלם ? אבל נעזוב את זה כרגע. תגשר בנושא??? --שירלי2 - שיחה 20:31, 26 באפריל 2008 (IDT)
פניתי לעמנואל בנוגע לשילוני, נחכה לתגובתו. כאנונימי אינני יכול לגשר בינכם. חסימתך תגמר בעוד כשעה. אם עמנואל יסכים נקווה ששילוני יצליח למצוא פשרה שתהיה מוסכמת על שניכם. 84.229.246.36 20:37, 26 באפריל 2008 (IDT)
אם תכניסי שוב את הכותרות המטעות שכוללות האשמות אישיות כגון "אשת הקונספירציה" תחסמי לתקופה ארוכה יותר. אליזבט שיחה 21:39, 26 באפריל 2008 (IDT)
השאלה איננה הכותרת שרשמתי, אם זה מפריע לך - לא אכתוב זאת. הבעיה כאן היא ההתנתהגות הלא ראויה (כאנדר סטייטמנט) של אימן. בלי לשאול אותי /להודיע לי... תוך כדי שאני בתוך הקוד... אני מגלה שהוא נעלם. את סבורה שזו התנהגות ראויה?? במקום לריב, פניתי לפשרה, ביקשתי שהוא יכתוב בעצמו קצרמר (יותר קצר). הוא סרב. הצעתי פשרה נוספת, לא קצרמר, אלא ==כותרת==. הוא סרב להכל. שמתי חזרה את הערך, עד למציאת פשרה. הוא מחק לי פעמיים. במקום לחסום אותו - את חוסמת אותי?? (מהמחיקה הראשונה שלו היה צריך לחסום אותו) --שירלי2 - שיחה 21:56, 26 באפריל 2008 (IDT)
"הוא מחק לי פעמיים", איך אפשר למחוק לך פעמיים אם את הקורבן הפסיבי? אל תנסי לצייר את זה ככה, את נכנסת למלחמת עריכה. חסמתי אותך בגלל פתיחת הערך מחדש תחת "סופר דליגייט". אליזבט שיחה 07:52, 27 באפריל 2008 (IDT)

84.229.246.36[עריכת קוד מקור]

הי שוב, נושא אחר. את היכול לסייע לי בדף המשתמש שלי??

עשיתי שם טבלה, בתצוגה המקדימה זה מראה לי אותה כטבלה, אך משום מה כשלוחצים על "שמור" - זה יוצא ללא הגבולות של הטבלה - אתה יודע למה? ואיך מסדרים את זה?? (למה זה שונה בכלל בתצוגה המקדימה וב"שמור" - יש איזשה באג בויקי???) --שירלי2 - שיחה 02:12, 27 באפריל 2008 (IDT)

אני ינסה לעזור. 84.229.244.72 02:20, 27 באפריל 2008 (IDT)
שלום שירלי. לא הצלחתי כנראה יש בעיה כלשהי, הפנתי את אחד המומחים הגדולים בתחום משתמש:הגמל התימני הוא כבר יטפל בזה. את יכולה לפנות אלי בשמי הפרטי - יניב או בשם Y.B איך שלבטח את מכירה אותי - . 84.229.244.72 02:29, 27 באפריל 2008 (IDT)
יניב!! מה שלומך?
תודה על העזרה, אני רק מקווה שזה לא איזה באג בויקי. --שירלי2 - שיחה 03:01, 27 באפריל 2008 (IDT)
בסדר, תודה . אל תודי לי, תודי לו. ערב טוב. 81.5.45.107 17:27, 27 באפריל 2008 (IDT)

דיון בנושא הערך המחוק "ציר על" והמשתמש EMAN[עריכת קוד מקור]

84.229.246.36, 84.229.244.72 ו-81.5.45.107 [עריכת קוד מקור]

שלום לכולכם ! אני הותרתם כאן אישה ממש מבולבלת! מרוב כל המספרים לא רואים את היער.. ואני כבר לא יודעת מי אמר למי מה? ולמי להגיד תודה... (LOL, נשפכת מצחוק כאן)

בכל מקרה, יקיריי, שלושתכם (או שזה מישהו אחד עם פיצול אישיות , - הכל בצחוק כמובן... ) -רציתי לשאול את דעתכם לגבי הוויכוח של הערך ציר על.

כיוון שאני מניחה שבתחום של פוליטיקה אמריקאית, אתם קצת פחות מבינים, אז אני אתרגם זאת למושגים אחרים.

הנה למשל, לפני כמה ימים אכלתי ג'חנון מאוד טעים. לחצתי על הערך של "ג'חנון" - רק כדי לראות מה הגישה של ויקי בנושא. גללתי את העכבר למטה ולחצתי על קטגוריה:המטבח התימני. יש שם בערך יש שם כ-9 או משהו ערכים, כולל מלוואח וכדומה. יתרה מזו, ישנו גם ערך המטבח התימני - בנפרד. וכאן מדובר רק על אוכל ולא על מערכת בחירות שבוחרת את האיש/ה החשוב/ה בעולם.

לפי הגישה של EMAN, יש צורך למחוק את הערך ג'חנון וכל שאר המאכלים התימניים, כולל מחיקת הקטוגריה כולה - של מטבח התימני ולהשאיר רק את ערך המטבח התימני, כיוון שהמילה "ג'חנון" כבר קיימת בו.

כך אותו דבר עם הערך, "ציר על". לעניות דעתו, "ציר על" - זה רק "הג'חנון" בכל "המאכלים התימניים" -שהם במקרה זה = הבחירות המקדימות לנשיאות ארצות הברית.

האם לדעתכם לג'חנון או ל"ציר על" יש צורך בערך נפרד או שמא כולם צריכים להופיע תחת "ערך אחד בלבד" - של "המאכלים התימניים" ואו/גם הבחירות המקדימות.

יש לציין הערה, כי בויקי אנגלית טרחו להקדיש לכך ערך שלם - הנה קישור --> הערך של סופר דליגייט בויקי אנגלית. אגב, כולם מוזמנים להצטרף לויכוח הנ"ל.

ואם לג'חנון יש ערך בפני עצמו מדוע שהאנשים שהולכים להכריע מי יהיה האיש החשוב בעולם - לא יהיה להם ערך משל עצם!?

  • העתק הודעה זו נמצא בדף שיחה של "ציר על" (לא יודעת אם אנשים נגישים לדף השיחה שם, לכן יש גם העתק פתיחת הדיון כאן).
שלום שירלי. הגעתי לכאן עקב בקשתך בלוח המודעות. קראתי את גירסתך לערך ציר על, וקראתי את הפיסקה אליה קיימת ההפניה כרגע. ובכן, לאחר שקראתי את הערך אותו כתבת לא היה לי מושג מהו ציר על. לאחר שקראתי את הפיסקה המופנית הבנתי מצויין על מה מדובר. מסקנה: ההפניה מוצדקת. עמית - שיחה 14:26, 28 באפריל 2008 (IDT)
שלום שירלי . ראשית, אם לא הבנת עד כה, אז כל המשתמשים האנונימים הם אותו אחד - אני. אני פשוט פועל מכתובות שונות. שנית, אני בקיא מספיק בנושא כדי לדעת שהערך שכתבת אינו אנציקלופדי בעליל. אם תכתבי ערך ברמה, למשל של קונגרס ארצות הברית בנוגע לצירי העל או כל ערך אחר, אני בטוח שאף אחד לא יתנגד לכך. ערב טוב. 84.229.247.232 16:32, 28 באפריל 2008 (IDT)

שלום לך, 84.229.247.232 וגם עמית.

ראשית ל-84.229.247.232, אנא ציין את הכינויי הקבוע שלך - לפני שאני מתבלבלת בכבוד שמך, ופונה אלייך בשם אחר.
שנית, אם אתה בקיא בנושא, אני מחפשת פרטנר שאסתדר איתו , שיסייע לי ביוזמתי לגבי הפוליטיקאים האמריקאים - אם כבר התחלת חלקית - זה משמח אותי. מה רקע ההבנה שלך בנושא? אגב?
שלישית, לגבי דעתו של עמית. השאלה איננה עם הערך "ציר על",( אגב שלא אני כתבתי (רק הוספתי חלק מסויים). הבקשה שלי הייתה שאימאן או מישהו אחר יכתוב את הערך הנ"ל - לא אני, כדי שאימאן לא יטען שאינו אוהב זאת. קדימה תכתבו בעצמכם את הערך. הויכוח אינו על התוכן אלא על עצם קיום הערך
רבעית, בויקי אנגלית, יש ערך שלם בפני עצמו ל--->>הערך של סופר דליגייט בויקי אנגלית ובנפרד יש גם ערך של הבחירות המקדימות -אנגלית.
משום מה מפנים מויקי אנגלית הן את הערך של הבחירות המקדימות באנגלית והן את הערך ציר על לאותו ערך בעברית של הבחירות המקדימות - בעברית ?? מדוע בויקי אנגלית זה ערך נפרד ובעברית זה ערך אחד?
חמישית לגבי מה שעמית אמר. אין לי תלונות למה שכתוב על צירי העל תחת הערך הבחירות המקדמיות-עברית - גם אני חושבת שזה מובן, אך לא מספיק. מישהו יכול להסביר מתוך כל הערך הנ"ל - מדוע צירי על אלו יכריעו את הבחירות הבאות לאיש/ה החשוב/ה ביותר בעולם?? אני לא בטוחה. כתבו רק כמה מילים על מה מדובר, כפי שאכן ראוי להיכתב בערך שכזה על הבחירות המקדימות עברית/אנגלית - ובאנגלית בנוסף פתחו ערך נפרד בנוסף גם לצירי העל. עמית, אתה יכול להסביר לי מתוך מה שקראת כיצד צירי העל יכיעו את הבחירות? אם אין לך ידע מקדים בנושא, חוששני שלא. --שירלי2 - שיחה 17:12, 28 באפריל 2008 (IDT)
שלום שוב. ראשית, איש אינו אמר שאסור לכתוב את הערך על צירי העל, להפך אם הערך יכתב באופן אנציקלופדי הוא יתקבל בשמחה. שנית, אם את מוכנה למשימה כתבי את הערך, אך בארגז החול שלך וברגע שהוא יהיה מוכן למרחב הערכים, העבירי אותו. אני בטוח שפשרה זו תהיה מקובלת על כולם. בברכה, 84.229.247.232 17:21, 28 באפריל 2008 (IDT)
שלום שוב, 84.229.247.232,
ראשית, אני מתחננת שתציין את שמך - כל המספרים מבלבלים אותי...,
שנית, אם אתה מפעיל מערכת ואתה מוכן שאני אכתוב את הערך, אקבל את הצעת הפשרה שלך ואעשה זאת קודם בארגז החול ואח"כ, כשהוא יהיה מוכן אפנה אלייך - האומנם אתה מפעיל מערכת?? --שירלי2 - שיחה 17:28, 28 באפריל 2008 (IDT)
אינני מפעיל מערכת. אך אינך צריכה מפעיל מערכת, אלא משתמש שיפקח על עבודתך ויאשר בתום העבודה שהערך אכן מוכן למרחב הערכים. משתמש זה יכול להיות מפעיל מערכת או משתמש מן המניין. בנוגע לארגז החול, את יכולה לעבוד איתו תמיד, על כל ערך שתרצי כיום או בעתיד ליצור. יניב 17:35, 28 באפריל 2008 (IDT)
תודה יניב (Y.B - נכון? גם כינויים כפולים קצת מבלבלים אותי). אתחיל מייד במלאכה בארגז החול, אערוך את הערך ומכשאסיים - אפנה אלייך, על מנת לאשר את סיומו. תוכל לעבור עליו ולערוך אותו לפני שנעלה אותו לאוויר. --שירלי2 - שיחה 17:44, 28 באפריל 2008 (IDT)
אכן - Y.B. לבקשתך אעבור על הערך, שלחי לי הודעה לדף השיחה שלי בעת סיומו. עכשיו את חושבת שתוכלי להניח לעניין עם אמנואל לזמן מה? ולהוריד את ההודעות מלוח המודעות וכו'?. בנוסף לכך תוכלי אולי, לאחר סיום כל השיחות ומתן תשובה לכל השאלות, לארכב דף זה ולהשאיר את כל הויכוחים מאחור? תודה, 84.229.247.232 17:51, 28 באפריל 2008 (IDT)
אכן הפשרה מקובלת עליי ואארכב את דף השיחה הזה, להתחלה חדשה. --שירלי2 - שיחה 17:54, 28 באפריל 2008 (IDT)

לכך דבר יש מקום משלו[עריכת קוד מקור]

שלום. אין צורך לפתוח את אותו הדיון בארבעה מקומות שונים (דף שיחתך, שיחתה של דורית, דלפק הייעוץ והמזנון). מחקתי את הפנייה מהמזנון, המיועד לדיוני מדיניות כלליים, ומדלפק הייעוץ, המיועד לשאלות טכניות. את יש לך בעיה שלא נפתרת התחילי את הדיון בדף שיחת הערך והפני אליו מלוח המודעות. אין צורך בפניות נוספות. באותה ההזדמנות, אם ברצונך לקיים דיון עקרוני בערך, פתיחתו בהפניית אצמבע מאשימה אישית כבר בכותרת וניסיון ליצור קואליציה נגד בר הפלוגתא שלך על ידי קישור המחלוקת שהייתה בינו לבין משתמש אחר בעבר - פסולה ולא מקדמת אותך.

בברכה, אורי שיחה 07:02, 28 באפריל 2008 (IDT)


אני די חדשה כאן וייעצו לי פעם שכדי להזמין ויקים לדיון זה במזנו -אולי לא הבנתי נכון והכוונה ללוח מודעות ?? אשאיר שם. בכל מקרה, זה דיון דווקא לגבי נושא של מדיניות? (אבל לא קריטי אשאיר הודעה בלוח מודעות) יום טוב, --שירלי2 - שיחה 07:06, 28 באפריל 2008 (IDT)
צר לי שלא קראת בעיון את שכתבתי לעיל. ניסוחה של ההודעה שהשארת הלוח המודעות אינו ראוי ואינו לעניין. כל שדרוש הוא לציין שיש מחלוקת על שאלת יצירת הערך "ציר-על" ועל תוכנו ושהדיון מתקיים במקום X (ולא בנשי מקומות). כל השאר לא רלוונטי, בעיקר לא הכותרת. לא אכפה עליך את הניסוח אבל אודה לך אם תעשי כן בעצמך. בברכה, אורי שיחה 07:16, 28 באפריל 2008 (IDT)
שיניתי את הכותרת ב"לוח מודעות", בדך שיחה שלי - זה מקום פרטי יותר. אני באמת חשה עוגמת נפש מכל הסיפור, תוך כדי שאני בתוך הקוד .. הוא פתאום נעלם? חשבתי שמשהו השתבש עם ויקי באותו הרגע.. אתה סבור שזה התנהגות ראויה?? --שירלי2 - שיחה 07:22, 28 באפריל 2008 (IDT)
בכל מקרה, יש גם בעייה אמיתית עם התנהגותו -אני לא רוצה לציין כינויים - איבדתם את אלמוג בשל כך. --שירלי2 - שיחה 07:35, 28 באפריל 2008 (IDT)
לא ירדתי לשורש העניין ולא עקבתי אחר השתלשלות העניינים, ופחות מכך יש לי עניין לערוך משפט שדה לוויקיפד אחר, ולכן לא אשיב לשאלתך לעיל ולא אתערב בדיון. כן אומר שאינך הראשונה שמנצלת את פרישתו של אלמוג כדי למצב את עצמה בצד הנפגע מאימן - הויכוח ביניכם לא בהכרח קשור לויכוח אחר, וגם אם הוא כן קשור, הניסיון לכרוך אותו בדיון ענייני (על הערך) אינו לעניין ואינו אפקטיבי ובטח שאינו מסייע לפתור אף בעיה שהיא. טוב ששינית את הדברים בלוח המודעות, אם כי עדיין אין זה ראוי בעיני להזמין אנשים לדף שיחתך לדון במשתמש אחר. בברכה, אורי שיחה 07:41, 28 באפריל 2008 (IDT)
קשה לי לטעון שאימן זה דבר אחד והויכוח זה דבר שני. תאמין לי שהייתי מאוד רוצה להפריד בין הדברים, אך הם נכפו עליי, בלי לשאול אותי /להודיע לי ותוך כדי שאני בתוך הקוד. צר לי שגם זה קשור לנושא של אלמוג ועוד משתמשים אחרים שנפגעו מהתנהגותו. אני לא אומרת את זה באושר.. או עם חיוך על פניי... אלא בעצב - אנא האמן לי -זה שאני אומרת את הדברים על האלה על אימן - זה בעצב ואחרי ניסיונות מרים רבים.
זה כאילו ש"חונקים" את ויקי ולא נותנים לה לצמוח ולגדול. לדוגמא, לפי הגישה של אימאן, אם כתוב באיזה ערך על מועמד לקונגרס, שביל קלניטון תמך בו - סימן שלא צריך לכתוב יותר על ביל קלינטון -כי הוא כבר מוזכר בערך הנ"ל.
ואם לג'חנון יש ערך בפני עצמו מדוע שהאנשים שהולכים להכריע מי יהיה האיש החשוב בעולם - לא יהיה להם ערך משל עצם? מדוע "לחנוק" את ויקי ולא לתת לה להתפתח - רק בגלל שאימן רשם מילה או שתיים עליה במקום אחר? ומדוע לכפות את דעתך באמצע זה שאני בתוך הקוד וחושבת שחדר לויקי וירוס - כיוון שהערך פתאום נעלם ללא ידיעתי?? --שירלי2 - שיחה 08:52, 28 באפריל 2008 (IDT)

ניסיון אחרון להסביר לך[עריכת קוד מקור]

שלום שירלי

את יודעת מה? יכול להיות שבאופן עקרוני היה מקום לקצרמר על צירי על (אני עדיין חושב שלא, אבל נניח שכן). בטוח שלא היה מקום לטקסט הארכני, העילג והפשוט לא אנציקלופדי שלך.

את פה כבר כבר יותר מחודשיים, ושוב ושוב ניסיתי להסביר לך איך כותבים ערך אנציקלופדי, איך להבדיל בין עיקר לטפל וכו' וכו'. השקעתי זמן רק ומאמץ רב בערך שכתבת על צ'אק שומר להביא אותו לצורה מתקבלת על הדעת, וכלום - את לא לומדת, לא מפנימה, ממשיכה להציף את הוויקיפדיה בטקסטים הארכניים והבלתי אנציקלופדיים בעליל שלך, וכותבת על כל חבר קונגרס שאתרע מזלו להיוולד יהודי "ערך" שהוא אוסף בלתי נגמר של כל בדל ציטוט והודעה לעיתונות שלו בנושא ישראל + תרגום שורץ תרגמת מביכה לערך בויקיפדיה האנגלית.

אז עכשיו לא הסתפקת בזה, וגם כתבת את ה"ערך" על צירי העל, "ערך" שבחלקו פשוט חוזר על מה שקיים בערכים אחרים שכלל לא טרחת לראות אם הם קיימים, רק כתוב בצורה בלתי אנציקלופדית. אז למה שאני אשקיע בעריכתו והבאתו למצב נורמאלי, אם כל המידע הזה (סליחה, חוץ מאיזכור "התכונות המיוחדות שמיוחסות ל"גיבורי העל" בקומיקס") כבר קיים, וניתן פשוט להפנות אליו? ולמה שאני אשקיע בלכתוב לך על זה, אם בכל דיון שהיה איתך עד היום את מראה שוב ושוב איך את פשוט מסרבת לקלוט מה שכותבים אליך, גוררת רגלים, מנהלת ויכוחים ארכניים ועקרים (ראו שיחה:דיאן פיינסטיין) תוך כפיות טובה בלתי נסבלת כלפי כל מי שניסה לעזור לך בדרכך פה (למשל אליזבט).

אז זהו, תפסיקי להציק לכל העולם, ולהפגין התנהגות שהיא פשוט טרולית, ותתחילי להפנים את צורת הכתיבה פה, ואת כללי ההתנהגות כאן. אחרת אל תהיי פה עוד הרבה זמן.

emanשיחה 09:32, 28 באפריל 2008 (IDT)

מכיוון שלא רציתי לגזול "מכבודך", פניתי אלייך (שאתה תכתוב), למרות עוגמת הנפש - שמחקת לי ערך - תוך כדי שאני בתוכו - הקוד נעלם.. כמעט קיבלתי התקף לב - וחשבתי שיש בויקי איזה וירוס.. לא הודעת / לא שאלת - כלום - ועוד תוך כדי שאני עומלת על כך. הצעתי הצעת פשרה ראשונה, שאתה תכתוב ערך, שלא אגזול "מכבודך" בנושא מה שרשמת בערך של "הבחירות המקדמיות לנשיאות -סרבת. באתי בפשרה נוספת, תכתוב "קצרמר" - סרבת. באתי בהצעה שלישית (פעם שלישית גלידה) , תוסיף רק (אתה) ==כותרת==, לא הקשבת לי בכלל.
אבל נניח לדבר הזה, אם כבר הגעת לכאן ואתה מוכן לפשרה. קדימה - תכתוב אתה -קצרמר:ציר על בנושא. אתה לא אוהב את הסנגנון הפרטני שלי ואני לא אוהבת את החסך במידע שלך. אבל עדיף שזה יהיה ערך שלך עם חסך, מאשר שלא יהיה שם כלום.
אם תקדיש לקצרמר של "ציר על" כמה שורות, זה לא יגזול הרבה מזמנך - ויועיל לויקי. (אני מציעה גם שבערך שלך, "נוהלי בחירות" -תשים הפנייה להרחבה בנושא הקצרמר שתכתוב (אתה יכול להשתמש בחומר שקיים כבר - בדף "ציר על"). --שירלי2 - שיחה 09:46, 28 באפריל 2008 (IDT)
אין שום צורך להקדיש לזה זמן, כאשר כבר הקדשתי את זה כשכתבתי על הדברים בערכים המתאימים שלא טרחת לקרוא לפני שהחלטת לכתוב "ערך" משלך. אין שום סיבה שאני מבזבז מזמני רק בשביל לרצות אותך. הפשרה היחידה שנאי מוכן אליה זה שאת תפסיקי להטריד אותי ואת כל הקהילה (כפי שאת עושה לא בפעם הראשונה), ובתמורה אני לא אדרוש את חסימתך הממושכת. emanשיחה 10:04, 28 באפריל 2008 (IDT)
טוב, אני מבינה שאתה לא מוכן לפשרה. אז הדיון בנושא הערך המחוק ציר על נמשך. צר היה לי לשמוע היום שלא רק אלמוג, אלא גם משתמשים אחרים נפגעו מהתנהגותך. אתה חונק את ויקי ולא נותן לה להתפתח. --שירלי2 - שיחה 10:07, 28 באפריל 2008 (IDT)

תרגמת[עריכת קוד מקור]

שלום שירלי. הערכים שאת כותבת נגועים בתרגמת קשה ("להגביר את החינוך", "אני לא אקבל שום העלאה" ועוד) ובבעיות ניסוח. סימנתי כמה שביקרתי בהם לשכתוב. אנא, עבדי על הערכים זמן רב יותר, רצוי בארגז חול, ואחרים בוודאי ינסו לעזור. ירוןשיחה 10:39, 28 באפריל 2008 (IDT)

שלום לך, ירון. אני שמחה שאתה עובר על ערכיי ואף מעיר לי עליהם. זה מתקבל בברכה.
ראשית, אני חדשה כאן ומרוב "ראש גדול" יצא שאני עובדת על המון ערכים במקביל וזה מקשה על עריכת כל ערך בפני עצמו. ביוזמות הבאות שלי זה כבר לא יקרה.
שלישית, ניתן לעבור עבודתי הרבה בערכים ולעבור על הניסוח /תרגום. אני מתה שמישהו יעזור לי לערוך (מישהו שמבין בזה כמובן) ואף אחד כמובן לא מסייע לי, הכל אני עושה לבד - כך שזה ייקח זמן עד שהם יגיעו למצב נורמלי.
אגב, "להגביר את החינוך" אני אכן רואה בעיית תרגום - מה הבעיה ב"אני לא אקבל שום העלאה?" --שירלי2 - שיחה 16:41, 28 באפריל 2008 (IDT)
אף אחד לא עוזר לך לערוך? בזבזתי שעות מזמני על עריכת הערכים שלך ועל מענה לשאלותייך. טוב לדעת שמעריכים את עבודתי. אליזבט שיחה 16:56, 28 באפריל 2008 (IDT)

צעקות[עריכת קוד מקור]

שירלי שלום, אנא הפסיקי להשתמש באותיות מודגשות בדברייך, זה משול לצעקות. עידושיחה 14:03, 28 באפריל 2008 (IDT)

קראתי באיזהו שהוא מקום שזה נחשב לצעקות, אבל הכוונה שלי זה להקל על הקורא. אבל סבבה, אשתדל לעשות זאת --שירלי2 - שיחה 16:24, 28 באפריל 2008 (IDT)

יניב, Y.B - הורדתי גם את ההודעה בלוח מודעות, כשאסיים עם הערך "ציר על" אשלח לך הודעה. --שירלי2 - שיחה 17:59, 28 באפריל 2008 (IDT)

תודה. בהצלחה להתחלה חדשה. ראי תגובה גם אצל דף השיחה של דורית. ערב טוב. בברכה, 84.229.247.232 18:02, 28 באפריל 2008 (IDT)

המשך[עריכת קוד מקור]

בהמשך לשאלתך - העלאה הוא תרגום לא מוצלח של raise. בעברית יש לומר כמובן העלאה בשכר. אם תצורף המילה קיבלתי, נראה לי שכאן כבר מתאים "קיבלתי תוספת שכר" ולא "קיבלתי העלאת שכר", או "לא אקבל תוספת שכר" וכו'. ירוןשיחה 19:06, 28 באפריל 2008 (IDT)

אתה מוזמן לתקן, אני כבר לא זוכרת על איזה גרסה מדובר. --שירלי2 - שיחה 19:10, 28 באפריל 2008 (IDT)

ארגז חול[עריכת קוד מקור]

שלום שירלי. את לא חייבת לכתוב את הערך בויקיפדיה: ארגז חול. תוכלי באותה מידה ליצור ארגז חול במרחב המשתמש שלך, את יכולה להעתיק את התוכן שבנתיים יצרת בארגז החול לפה - משתמש:שירלי2/ארגז חול. 84.229.247.232 19:57, 28 באפריל 2008 (IDT)

תודה. 84.229.247.232 20:02, 28 באפריל 2008 (IDT)
תודה לך --שירלי2 - שיחה 20:03, 28 באפריל 2008 (IDT)
כמו כן שימי לב, שלא שמים קטגוריות בארגז חול. לא ציבורי ולא פרטי. זה גורם לארגז החול להופיע בקטגוריה. emanשיחה 20:21, 28 באפריל 2008 (IDT)

עברתי על הערך, הוא זקוק לעריכה נרחבת. אעבוד עליו מחר ואז, בתקווה יהיה ניתן להעביר אותו למרחב הערכים. בנוגע לשאר ערכייך מה דעתך להעביר גם אותם למרחב המשתמש? פחות לחץ, פחות ביקורת, כמובן חוץ מכמה אחדים שעברו הגהה ועריכה. בתודה, יניב - שיחה 22:29, 1 במאי 2008 (IDT)

תודה יניב. תודיע לי כשתסיים. --שירלי2 - שיחה 22:37, 1 במאי 2008 (IDT)
אין בעד מה. מה לגבי שאלתי? יניב - שיחה 22:41, 1 במאי 2008 (IDT)
אין צורך. הערך הנוכחי לא אני כתבתי אותו, רק ערכתי תוספת, בהתאם לבקשה, לכן היה צורך לקחת אותו לצד, לארגז החול ולארגן את הכל מחדש כערך אחד. הויכוח גם היה יותר על קיומו מאשר תוכנו. --שירלי2 - שיחה 22:55, 1 במאי 2008 (IDT)
אני מבין את התנגדותך למהלך. מה דעתך על זה? ערכי הסנאטורים בלבד יועברו למרחב המשתמש, ובמקום ליצור ערכים חדשים תעבדי על הערכים הקיימים במשך תקופה מסוימת. יניב - שיחה 23:46, 1 במאי 2008 (IDT)
חוץ מעוד ערך אחד, סיימתי כבר את כל חברי הקונגרס היהודים. לא יהיו יותר חדשים. ובמצב שכזה, אני במילא אעבור על כולם מחדש, חברי הסנאט וחברי בית הנבחרים כאחד. --שירלי2 - שיחה 23:59, 1 במאי 2008 (IDT)
אז כל מה שנשאר לי לעשות הוא לאחל לך בהצלחה ולילה טוב. יניב - שיחה 00:01, 2 במאי 2008 (IDT)
תודה יניב . הספקת לעבור על הטקסט של "ציר על" ? --שירלי2 - שיחה 00:06, 2 במאי 2008 (IDT)
אכן. אעבוד עליו היום. יניב - שיחה 00:10, 2 במאי 2008 (IDT)
סבבה --שירלי2 - שיחה 00:14, 2 במאי 2008 (IDT)

דבריי[עריכת קוד מקור]

ראי נא את דבריי בשיחת משתמש:אלמוג. ‏Gridge ۩ שיחה 02:33, 2 במאי 2008 (IDT).

ראי תשובתי בדף שיחה של אלמוג. --שירלי2 - שיחה 02:37, 2 במאי 2008 (IDT)

תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

למה את לא משתמשת באופצית תצוגה מקדימה? את מציפה בשינויים אחרונים וזה מעצבן.

אני עורכת את הערות שוליים , הכל בבת אחת, בשביל זה יש המון שינויים. אשתדל להשתמש בתצוגה מקדימה. --שירלי2 - שיחה 13:40, 11 במאי 2008 (IDT)

ציר על[עריכת קוד מקור]

שירלי שלום. עברתי על חלק מן הערך בארגז החול שלך. מעיון פה ושם נראה לי שיש אי בהירות מסוימת לגבי גורלו, אף אם יהיה כתוב בלא רבב. לפני שאני משקיע זמן יקר נוסף בעריכתו אני רוצה לוודא שישנה תמיכה של ממש בקיומו של ערך כזה (לא צריך קונצנזוס, מכיוון שתמיד ישנו מיעוט). אם נאמר לך שתיקון על ידי (או על ידי חגי או אורי) יכשיר את הערך להעברה למרחב הערכים - אמשיך בלא דיחוי. ‏ PRRP שו"ת 06:28, 15 במאי 2008 (IDT)

מחכה --שירלי2 - שיחה 09:11, 15 במאי 2008 (IDT)

עמנואל עלה על בעיות קשות בערך הזה. חבל שכתבת אותו בצורה כזאת. גילגמש שיחה 17:55, 30 ביוני 2008 (IDT)

עמנואל לא עלה על כלום. לא מוצא חן בעיניו שהערך הזה מתקיים בנפרד מן הערך שהוא כתב על הבחירות המקדימות. ‏ PRRP שו"ת 17:59, 30 ביוני 2008 (IDT)
מלחמת עולם על כלום. לא כך PRRP ? כפי שחגי אלדר אמר, יש כבר שניים שחושבים שהערך חשוב.
--שירלי2 - שיחה 20:23, 30 ביוני 2008 (IDT)

שני ההגדרות[עריכת קוד מקור]

צ"ל שתי. הגדרה היא נקבה. בברכה, קומולוס - שיחה 13:45, 22 ביולי 2008 (IDT)

אוקי, תודה על התיקון. מה זה אגב, צ"ל ? --שירלי2 - שיחה 14:37, 22 ביולי 2008 (IDT)
"צריך להיות". קומולוס - שיחה 14:38, 22 ביולי 2008 (IDT)

תודה. --שירלי2 - שיחה 14:39, 22 ביולי 2008 (IDT)

תגובה בעת ההצבעה לעומת השתתפות בדיון[עריכת קוד מקור]

שלום שירלי, בדף ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:חיזבאללה הוספת את קולך על פני 5 שורות. תגובה כל כך ארוכה מתאימה לדיון, ולא למקום שבו מצביעים. בהתאם לזאת, העברתי את תגובתך למעלה הדף, לדיון. להבא, זכרי לקצר בעת הוספת נימוק להצבעתך, ואם את מעוניינת להגיב באריכות, עשי זאת בדיון. בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk17:26, 22 ביולי 2008 (IDT)

בסדר גמור יוני, זה פשוט ההצבעה הראשונה שלי. --שירלי2 - שיחה 17:28, 22 ביולי 2008 (IDT)

היכן נעלמה ההצבעה של Geagea ?[עריכת קוד מקור]

לפי דף "גרסאות קודמות" Geagea הצביע/ה אחרי משתמש:עמית בשעה 00:53, אולם משום מה, ההצבעה לא מופיע ברשימה (ראה פירוט בדף "גרסאות קודמות")

--שירלי2 - שיחה 01:16, 24 ביולי 2008 (IDT)

עכשיו זה מופיע! , אז נשאיר את זה לרומן בהמשכים שמישהו יכתוב על הדיון הזה...
--שירלי2 - שיחה 01:19, 24 ביולי 2008 (IDT)

איזה דף משתמש יפה[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי שירלי! יש לך אחלה דף משתמש, אהבתי. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 15:59, 28 ביולי 2008 (IDT)

תודה ! .

לא מקובל[עריכת קוד מקור]

לפנות למשתמשים בקנה מידה מסחרי כדי שיגיעו לדיון ויתמכו בעמדתך. שחזרתי את רוב פניותיך למשתמשים, אנא אל תחזרי על כך. אם רצונך להפנות תשומת לב לדיון, הדרך הנאותה לכך היא שימוש בויקיפדיה:לוח מודעות. ‏odedee שיחה 21:10, 28 ביולי 2008 (IDT)

אני מנסה לסייע לויקיפדיה לפתור בעייה אסטרטגית (עבור כולם) והצבתי מודעה בלוח מודעות, ובנוסף אנשים שהיו מעורים בנושא. זו פעם ראשונה שאני אגב מביאה לדיון משהו שיגיע להצבעה, שלא לדבר על נושא של מדיניות.
אני לא רואה שום התנגשות עם מדיניות של ויקי, בפניה לאנשים שהיו מעורים בנושא לא פתור, אך לא אתווכח על כך. --שירלי2 - שיחה 21:18, 28 ביולי 2008 (IDT)
את אולי לא רואה, אבל זה לא אומר שאין התנגשות כזו. את לא רק "מנסה לסייע לפתור בעיה אסטרטגית" (לפחות לדעתך), את גם מנסה להציע לכל מי שפנית שיתמוך בהצעה שלך. זה ניסיון פסול להטות את הדיונים. לא בבית ספרנו. ‏odedee שיחה 02:03, 29 ביולי 2008 (IDT)
כמו שאמרתי, אני לא אתווכח ואקבל את דעתך ולו רק לשם העובדה שאני רוצה שזה יתפס בעיני כולם כדיון פיירי, גם אם אין התנגשות, אך יש התנגדות. --שירלי2 - שיחה 03:41, 29 ביולי 2008 (IDT)

משתמש:שירלי2/אד רנדל[עריכת קוד מקור]

שלום שירלי, נאלצתי להעביר את הערך למרחב המשתמש שלך כיוון שלדעתי הוא דורש שיפור נרחב לפני שקוראים ייתקלו בו. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (31.08.2008 00:53)

למה את משתמשת בתבנית:אישיות ולא בתבנית:אישיות בממשל האמריקאי שמתאימה בדיוק לאישים אלה? אנא החליפי את כל התבניות בערכים אותם כתבת. ראי דוגמה בסנדרה דיי או'קונור. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • ב' באלול ה'תשס"ח • 00:30, 2 בספטמבר 2008 (IDT)
פשוט ראיתי שכך עשו לברק אובמה ושהוא סנאטור, בדומה לערכים שלי. אתה סבור שזה מתאים יותר ? כי בד"כ הכוונה למישהו שמכהן ברשות המבצעת - וכאן מדובר על אנשים ברשות המחוקקת ? --שירלי2 - שיחה 00:45, 2 בספטמבר 2008 (IDT)
מחקתי את הערך. אין להעביר ערכים בשיטת העתק-הדבק, שכן כך אובדת ההיסטוריה ולא ניתן הקרדיט הראוי לעורכים השנית. מעבר לכך, אין כל מקום להעביר את הערך למרחב הערכים טרם טיפול בבעיות הרבות בו. שימי גם לב שמעבר לטעויות עובדתיות ומשלב בעייתי, אין כותבים בעברית "הגברת קלינטון" - זו תרגמת איומה. ‏odedee שיחה 00:48, 2 בספטמבר 2008 (IDT)
הגמל התימני העבירו למרחב המשתמש שלי, כפי שהבטחתי פניתי לסקירה של עמית. פררפ אמר שאין להעבריו למרחב המשתמש על ידי משתמש רגיל.
מה שצריך, זה לציין בדף שיחה הערות והן ייתוקנו.
אתה יכול להעבירו כראוי לדף שלו ? --שירלי2 - שיחה 00:53, 2 בספטמבר 2008 (IDT)
PRRP שגה. כל מי שנתקל בערך שבבירור אין מקומו במרחב הערכים, צריך לדאוג להוצאתו משם, בין ע"י העברה למרחב המשתמש של הכותב, או במקרה חסר תקנה, לבקש מחיקה מהירה. אני מקווה שערך זה אינו חסר תקנה, אבל הוא בהחלט לא שייך במרחב הערכים עד שיתוקנו הבעיות בו. המשיכי לעבוד עליו במרחב המשתמש, אני מקווה ש-PRRP ימשיך לסייע בכך. ‏odedee שיחה 00:59, 2 בספטמבר 2008 (IDT)
ראי את אובאמה עכשיו. כך צריך לנהוג בכל אישיות ממשל - מחוקקת, מבצעת ושופטת. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • ב' באלול ה'תשס"ח • 01:02, 2 בספטמבר 2008 (IDT)

תבנית:אישיות ברשות המחוקקת[עריכת קוד מקור]

שלום, שירלי,
האם אפשר למחוק את התבנית שיצרת? תודה, יניב שיחה 20:27, 2 בספטמבר 2008 (IDT)

מחקתי. ראה לעיל. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • ג' באלול ה'תשס"ח • 20:29, 2 בספטמבר 2008 (IDT)
אתה מתכוון שאני מחקתי... ערב טוב, יניב שיחה 20:30, 2 בספטמבר 2008 (IDT)
כן זה בסדר. זה סתם היה התנסות בשביל הכיף... ניסיתי ללמד את עצמי איך עושים תבנית באופן כללי ... תמחקו את זה ... --שירלי2 - שיחה 02:05, 3 בספטמבר 2008 (IDT)

דיאן פיינסטיין[עריכת קוד מקור]

אנא טפלי בשגיאות הציטוט לקראת סוף הערך. נעה - שיחה 22:26, 27 באוקטובר 2008 (IST)

רם עמנואל[עריכת קוד מקור]

היה לך מידע מוקדם כשכתבת את הערך...? הקדמת את זמנו. אחרי שכל העורכים יגמרו לטחון את הערך, יהיה לנו ערך למופת. ישר כח על כתיבתו. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ט' בחשוון ה'תשס"ט • 04:18, 7 בנובמבר 2008 (IST)

תודה רבה לך חגי :-), אני פשוט מתעניינת בפולטיקה יהודית ופוליטיקה אמריקאית (ששם יש הרבה יהודים בנושא) והעליתי את כל הפוליטיקאים היהודים, עמנואל היה אחד החשובים, ללא ספק, אך עוד הרבה לפני, כי כיהן בבית הלבן של קלינטון (ובשביל זה אובמה הפחות מנוסה לקח אותו, כי הוא מכיר איך בית לבן צריך לעבוד).
יום טוב, --שירלי2 - שיחה 04:45, 7 בנובמבר 2008 (IST)

פורוורד[עריכת קוד מקור]

מה את מנסה לעשות שם? יש לך ספק שתפקידי הכדורסל הם המשמעות הראשית? ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:00, 9 בנובמבר 2008 (IST)

לפתוח דף פירשונים, יש עיתון יהודי ידוע מאוד בחו"ל שנקרא גם כך, התפשלק לי דף הפירשונים - אתה יודע איך פותחים אחד כזה? --שירלי2 - שיחה 02:01, 9 בנובמבר 2008 (IST)
אני עדיין מנסה להבין איך מפארווערטס הגעת לפורוורד. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:04, 9 בנובמבר 2008 (IST)
לפני הרבה שנים קראו לזה ככה ביידיש, היום זה באנגלית פורוורד, אם בא לך תסדר את זה, לא מצליח לי. --שירלי2 - שיחה 02:09, 9 בנובמבר 2008 (IST)

רם עמנואל2[עריכת קוד מקור]

הוספתי את המקור שהבאת לרשימת הקישורים החיצונים במקום בהערות שוליים בקטן, תודה. זה לא שהוא הצביע בעד הורדת סאדאם חוסיין, אלא שתמך בהצהרת בית הנבחרים שציינה שבדיעבד הורדתו של סאדאם תרמה לשלום ארצות הברית והעולם tomtom - שיחה 00:55, 10 בנובמבר 2008 (IST)

ההצבעה הראשונה היתה "הסמכת הנשיא לשימוש בכוח צבאי כנגד עיראק", ההצבעה השנייה "הדחת סדאם חוסיין".
מה שחשוב זה להבהיר, שמייד עם כניסתו הצביע בעד ההדחה (אישורה וכדומה), למרות שלא יכל להצביע במקור על הפלישה - גם עמנואל תהה בעניין.
המיקום שלך גם בסדר. תודה. --שירלי2 - שיחה 01:00, 10 בנובמבר 2008 (IST)
לא, את פשוט לא מבינה את כל המשמעויות של המילה approve. זה גם לאשר, אבל זה גם לתמוך/להביע שביעות רצון (כמו ב approval rating). במקרה הזה זה המשמעות השניה. ההחלטה המלאה מופיעה פה. אני באמת לא מבין איך את מסוגלת לכתוב על בסיס הכותרת שהם נתנו באתר ההוא (ושלא הבנת אותה כמו שצריך), בלי לבדוק לעומק, בלי שיידלק לך אור אדום שלא יכול להיות שהוא הצביע ב 2004 בעד אישור לפעולה שקרתה לפחות שנה לפני זה?! emanשיחה 01:09, 10 בנובמבר 2008 (IST)
אבל עובדה שזה קרה...
ההצבעה הראשונה הייתה "הסמכת הנשיא לשימוש בכוח נגד עיראק" (קרי הפלישה, אוקטובר 2002).
ההצבעה השניה הייתה "אישור ההדחה של סדאם" (שזה היה טוב לכל העולם וכו, מרץ 2004)
‏:*רם עמנואל - בנושא של מלחמה ושלום, ontheissues.org, מאגר מידע - עמדותיהם של המנהיגים פוליטיים‏; (אוקטובר 2002 מתקיימת ההצבעה על הסמכת הנשיא לפלוש לעיראק [2]; אפריל 2004, ההצבעה על אישור הדחותו של סדאם חוסיין מהשלטון)
--שירלי2 - שיחה 01:32, 10 בנובמבר 2008 (IST)
לא היה ולא קרה. הכל זה אי הבנה שלך. וגם אחרי שהסברתי בפרוטרוט, את עדיין לא מבינה. אין לי מה לעשות אלא להרים ידיים מול חוסר הבנה, וחוסר יכול להבנה כאלה. emanשיחה 01:40, 10 בנובמבר 2008 (IST)
H.Res 557: "(1) affirms that the United States and the world have been made safer with the removal of Saddam Hussein and his regime from power in Iraq; - מרץ 2004
עובדה שזה קרה...
--שירלי2 - שיחה 01:52, 10 בנובמבר 2008 (IST)
כמה פעמים צריך להסביר לך?! הבעיה היא במילה "אישור", שנובעת מאי הבנה. לא היה פה אישור. היתה פה החלטה שכולה הצהרתית, שבדיעבד הביעה תמיכה במה שנעשה שנה לפני זה. זה לחלוטין לא מה שעשית מזה. emanשיחה 02:10, 10 בנובמבר 2008 (IST)


חמודי, אתה לא צריך להסביר לי, אלא לעצמך, כיצד אינך מבין שהיו שתי הצבעות נפרדות. נא עיין בחומר לפני שאתה מעיר על עובדות. --שירלי2 - שיחה 09:46, 10 בנובמבר 2008 (IST)
שתי הצבעות. איפה טענתי שאחרת? הצבעה אחת מאוד חשובה, שאישרה לבוש לצאת למלחמה, ובה הוא לא השתתף כי הוא טרם היה חבר קונגרס. והצבעה שניה, בלתי חשובה בעליל, שהיתה שנה אחרי שסדאם כבר הודח, ושביעה תמיכה בדיעבד במהלך. הדבר היחידי, גבירתי הנכבדה, שלא מובן למי מאיתנו זה שאת לא מבינה מה היתה ההצבעה השניה, ולכן הכנסת טעות גסה לערך. ובמקום להתנצל על כך את חופרת וחופרת. emanשיחה 13:17, 10 בנובמבר 2008 (IST)

כל הכבוד[עריכת קוד מקור]

על העשייה האינטנסיבית שלך. איחולי על בחירת התחום המיוחד ולהמשך פורה ומלא סיפוק. מעניין וכיף לקרוא רפול - שיחה 13:37, 10 בנובמבר 2008 (IST)

תודה רבה לך :-) --שירלי2 - שיחה 18:44, 10 בנובמבר 2008 (IST)

שלום לך[עריכת קוד מקור]

קוראים לי שי אבידן שי אבידן - שיחה 08:04, 26 בנובמבר 2008 (IST)

שלום גם לך. שירלי2 - שיחה 08:11, 26 בנובמבר 2008 (IST)
מה נשמע? שי אבידן - שיחה 08:26, 26 בנובמבר 2008 (IST)