שיחת משתמש:שמזן/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום שמזן, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 14:45, 19 בנובמבר 2013 (IST)

האסכולה הירושלמית[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "האסכולה הירושלמית" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:שמזן/‏האסכולה הירושלמית". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! ‏Lionster‏ • שיחה 14:45, 19 בנובמבר 2013 (IST) תודה (אין לי טילדה במקלדת)

הפניה[עריכת קוד מקור]

הפניות עושים ככה:

#הפניה [[שם דף היעד]]

Corvus,(שיחה) 18:59, 24 בדצמבר 2013 (IST)
תודה--שמזן 22:10, 24 בדצמבר 2013 (IST)

העתקה[עריכת קוד מקור]

שלום,

הערך קיהון שערכת נחשד כמפר זכויות יוצרים, שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. על פי מדיניות האתר אין להעתיק תוכן המופיע במקורות אחרים ולהעלותו לוויקיפדיה, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. נראה שמקור הטקסט נמצא כאן.

אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומרים מקוריים משלך הוא מוזמן ומבורך.

תודה, יונה ב. - שיחה 10:37, 6 בינואר 2014 (IST) מצטער שמזן 18:30, 7 בינואר 2014 (IST)

מקף - רווחים לפניו ולאחריו[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן,
כשאתה מוסיף מקף במשפט, יש צורך להשאיר רווח הן לפניו והן אחריו. לדוגמה, במקום:
נבהרדק- עיר במחוז הורדנה שבבלארוס. צריך להיות:
נבהרדק - עיר במחוז הורדנה שבבלארוס.
תודה מראש על הבנתך, אלדדשיחה 18:57, 20 בינואר 2014 (IST)

להבא אשים לב לכך שמזן 07:56, 21 בינואר 2014 (IST)

אבלות על החורבן[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אבלות על החורבן" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:שמזן/‏אבלות על החורבן". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!

הערך קצר מדי, חסר היסטוריה, רקע ומקורות. במצבו הנוכחי אין לו חשיבות. • צִבְיָהשיחה • י' באדר א' ה'תשע"ד 22:44, 10 בפברואר 2014 (IST)

צ'ונאד סגדי[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן,
העלית ערך בשם שגוי, "צ'ואנד סגדי". תיקנתי אותו לכתיב הנכון (תיקנתי גם בערך על מפלגת יוביק). ממליץ להבא להתייעץ עם אנשי התעתיק (אפשר בדף הייעוץ הלשוני) לפני העלאת ערך בשפה שאתה לא מכיר את כללי התעתיק ממנה. אלדדשיחה 11:04, 21 בפברואר 2014 (IST)

למזלי, באופן די חריג עברתי הבוקר על רשימת המעקב שלי (המכילה למעלה מעשרת אלפים ערכים - שמפלגת יוביק גם היא נכללת בה), וכך שמתי לב שיצרת את הערך בכתיב שגוי. בבדיקתי ברשת גיליתי שהאתר של חב"ד העלה את שמו בכתיב השגוי ("צ'ואנד סגדי") - מופע אחד בלבד בגוגל, ואני מבין שהסתמכת על האתר הזה בהעלאת הערך. אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה להבא לא להסתמך על אתר זה או אחר, אלא לבקש אישור לתעתיק כלשהו לפני שאתה מעלה ערך עליו. אלדדשיחה 11:13, 21 בפברואר 2014 (IST)
תודה רבה, אני מודה ששמת לב. מהם כללי התעתיק מהונגרית? ואיפה אפשר למצוא אותם?(כדי שלהבא לא אטעה) שמזן 11:23, 21 בפברואר 2014 (IST)
הנה: ויקיפדיה:כללים לתעתיק מהונגרית. בכל מקרה, אני מציע שתשאל בפעם הבאה בדף הייעוץ הלשוני, או בדפי השיחה של ויקיפדים ספציפיים שעוסקים בתעתיק משפות שונות (יש מספר ויקיפדים כאלה). אלדדשיחה 11:25, 21 בפברואר 2014 (IST)

חתימה[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן, אין להשתמש בתבניות בחתימה. אודה לך אם תשנה את חתימתך שלא תכיל את התבנית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:18, 20 במרץ 2014 (IST)

אשתדל, אך מה הסיבה? שמזן -שיחה 15:24, 20 במרץ 2014 (IST)

תבנית חשיבות[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן. לא מקובל לשנות עריכות הכוללות הנחת תבנית חשיבות. ובמיוחד לא להוסיף נימוקים לתבנית. מדובר בהחלטת המשתמש בלבד. אנא הימנע מכך בעתיד. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 04:56, 23 במרץ 2014 (IST)

תבנית מחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן,
במקרה שאתה מגלה ערך הבל שמישהו העלה, אל תציב עליו את התבנית "למחיקה מהירה", אלא כתוב בקשה בדף הבקשות ממפעילים למחיקת הערך. תבנית המחיקה המהירה נועדה בדרך כלל למקרים שאתה מעוניין במחיקת קובץ מסוים שלך או אחד מערכיך, או למקרה שעקב הליך מנהלי כלשהו, קישור מסוים התייתר ואין בו עוד צורך. אלדדשיחה 12:16, 23 במרץ 2014 (IST)

קישורים פנימיים ועוד[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומותיך הרבות והניטור של השינויים האחרונים. עם זאת, הייתי מבקש שתלמד קצת יותר את אופן השימוש והעריכה בוויקיפדיה, לפני עריכות מאסיביות בתחום מסוים. כך למשל, בהעברת ערכים לשמות אחרים, אנא ר' כאן. כך גם, בנושא קישורים פנימיים. נא לקרוא בעיון את הדף הזה, כדי להימנע מקישורים פנימיים מיותרים לחלוטין דוגמת ממילים טריוויאליות מהן קישרת בחלק מעריכה זו. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 21:50, 23 במרץ 2014 (IST)

אז ככה[עריכת קוד מקור]

אם תרצה שאהיה חונך שלך אני צריך לדעת פחות או יותר במה אתה רוצה שאעזור לך. ראיתי שאתה עושה בעיקר עריכות קטנות שנראות לי בסדר (לפחות אלו שהסתכלתי עליהם ויש לי על זה רק הערה אחת. יש להעדיף את הצורה העברית של התחביר. לכן יש להעדיף #הפניה על פני #redirect וכן את {{ש}} על פני <BR>. אשמח לשמוע במה בדיוק אתה רוצה את עזרתי. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:22, 26 במרץ 2014 (IST)

אז קודם כל, חווה את דעתך על משתמש:שמזן/האסכולה הירושלמית, ואח"כ נראה. שמזןשיחה 17:25, 26 במרץ 2014 (IST)
בנוסף, אולי תוכל להסביר לי מה היו הטענות כנגד קבלתי כבדוק עריכות אוטומטיות? שמזןשיחה 17:28, 26 במרץ 2014 (IST)
אסתכל מחר, כנראה, על הערך שכתבת. בנוגע לטענות. זה בגלל שאתה משתמש חדש (שלושה חודשים) ואין לך מספיק עריכות כדי להעריך את טיב העריכות. בכל מקרה, מבינתך זה לא משנה הרבה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:18, 26 במרץ 2014 (IST)
תודה. בנוגע לתחביר ויקי בעברית, הרי בסופו של דבר התוצאה נראת אותו דבר, אז למה זה משנה? שמזןשיחה 16:14, 27 במרץ 2014 (IST)
האם במסמך בעברית תכתוב מילים באנגלית? אז זה לא דומה כי מדובר רק על עיצוב אבל כדאי וראוי לאמץ את התחביר שעמלו לתרגם ולא את תחביר המקור ולו בשביל הפטריוטיות לעברית. כפי שכתבת זה לא משנה את העיצוב ולכן כתבתי "יש להעדיף" ולא "חובה להעדיף", זו בכל מקרה העדפה שלי. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:22, 7 באפריל 2014 (IDT)

האסכולה הירושלמית[עריכת קוד מקור]

ראשית איני מכיר את התחום בו הערך עוסק כך שיתכן שחלק מההערות על אופן הצגת המידע מוטעה. ועכשיו להערות:

  1. בכל מקום שיש לך כמה גרסאות יש להביא מקור. למשל: "ויש טוענים שגם גרשום שלום". יש לכתוב: "ולפי XXX גם גרשום שלום"{{מקור}}.
  2. "מתחילי לימוד ההיסטוריה" - לא ברור. אתה מתכוון לראשוני מלמדי/מורי ההיסטוריה? תוקן
  3. "למוסד בעל תפקידים בממסד הציוני" - כדאי לפרט אילו תפקידים או סוגי תפקידים שהיו למכון. (כדאי לצרף מקור, אם יש)
  4. ציון (כתב עת) - המידע שלא קשור ישירות לערך לא צריך להופיע לכן המשפט "העיתון יוצא לאור 4 פעמים בשנה, ועורכיו כיום הם פרופסור עמנואל אטקס, פרופסור אלברט באומגרטן, ופרופסור ג'רמי כהן." מיותר ואולי מידע נוסף. כמו כן כדאי להוסיף תבנית {{ערך מורחב}} לכתב העת. תוקן

זה ההערות על המידע הקיים. לדעתי בערך חסר מידע, נתחיל מזה שלא ממש ברור מה ההבדל בין אסכולה זו לאסכולות אחרות, אולי פרק על הבדלי האסכולות כולל דוגמא או שתיים (שיתכן שימחקו על ידי אחרים שלא יחשבו שיש מקום בערך לדוגמא, אך לדעתי זה יכול לעזור להבנת האסכולה למי שלא מתמצא בתחום) יכול לעזור וכן לפרט קצת יותר במשפט הפתיחה.
את ההכי חשוב שמרתי לסוף, בערך חסר מקורות. מקווה שעזרתי, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:22, 7 באפריל 2014 (IDT)

תודה על הערותיך. חיכיתי הרבה זמן שתגיב... אני לא פנוי כל כך, אז כשאוכל, ארחיב. שמזןשיחה 16:26, 7 באפריל 2014 (IDT)
היו לי הרבה עיסוקים ומעט זמן בתקופה האחרונה ודי שכחתי מבקשה זו כך שטוב שתזכרת אותי. להבא אני מקווה שהגיב בפרק זמן קצר יותר. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:36, 7 באפריל 2014 (IDT)
יונה, מרחיב. זה יותר טוב? שמזןשיחה • ט"ו באייר ה'תשע"ד • 11:08, 15 במאי 2014 (IDT)
יותר טוב. רק הערה אחת על התוספת השתמשתה במילה "החפץ" ("מטרת הלימוד, בניגוד לעיסוק המקצועי בהיסטוריה, החפץ להבין את העבר,...") הייתי משנה למילה אחרת אולי "השואף" או "המנסה" או "הרוצה". חוץ מזה התוספות טובות. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:18, 15 במאי 2014 (IDT)
בוצע בוצע שמזןשיחה • ט"ו באייר ה'תשע"ד • 11:21, 15 במאי 2014 (IDT)

הפניות שגויות[עריכת קוד מקור]

שלום,

לא יוצרים הפניות מהשם המיודע. גילגמש שיחה 19:31, 7 באפריל 2014 (IDT)

ייצרת הרבה כאלה, בבקשה תבקש את מחיקתן בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. יואב נכטיילרשיחה 19:33, 7 באפריל 2014 (IDT)
אוי...שמזןשיחה 19:34, 7 באפריל 2014 (IDT)
לא נורא, לומדים. יואב נכטיילרשיחה 19:51, 7 באפריל 2014 (IDT)

הוספת האות ב' ונקודתיים לפני שמה של שפה[עריכת קוד מקור]

כפי שהוחלט, אין מדיניות אחידה בעניין, והוא מסור להעדפתו של כותב הערך. אנא חדל משינויים אלה. • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT19:00, 20 באפריל 2014 (IDT)

לאחר שראיתי זאת, חדלתי שמזןשיחה • י"ד באייר ה'תשע"ד • 17:35, 14 במאי 2014 (IDT)

ויקיגמדות[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן, נראה שעבודת הויקיגמדות שלך קצת גמדית מדי. אתה עושה דברים לא מקובלים, ללא סיבה ממש; הוספת קישורים פנימיים מיותרים, והפניות שגויות. לדוגמא ההפנייה שיצרת היום, ברסה לערך על ברצלונה - מדובר בסלנג. אני מבקש שתתמקד בדברים מהותיים יותר. אם אתה בעניין של תחזוקה יש המון מה לעשות, ראה לדוגמא בויקיפדיה:תחזוקה. יואב נכטיילרשיחה 14:36, 22 באפריל 2014 (IDT)

מוזיקה ומוסיקה בערך נוקיה[עריכת קוד מקור]

אפשר לכתוב גם מוזיקה וגם מוסיקה... זה לא משנה, סתם להבהרה... עידו כ.ש. - שיחה 15:43, 23 באפריל 2014 (IDT)

לא נכון, ראה בויקיפדיה:בוט/בוט החלפות/רשימת החלפות נוכחית במס' 122 שמזןשיחה • כ"ג בניסן ה'תשע"ד • 15:46, 23 באפריל 2014 (IDT)
אני מסכים עם שמזן. בויקיפדיה הוחלט על אחידות בצורה מוזיקה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:08, 23 באפריל 2014 (IDT)

פול לנז'וון[עריכת קוד מקור]

היי שמזן,
כדי שהעריכה תהיה שקופה יותר לכולם, אני מציע במקרה של הפניה לא לכתוב בתקציר העריכה "הפניה", אלא להשאיר אותו ריק (כך אני נוהג, במקרה שאני מוסיף הפניה). אם אינני טועה, במקרה כזה מופיע בתקציר כל תוכן ההפניה שאתה מעלה לערך - ואז גם יהיה ברור לאיזה ערך בדיוק בוצעה ההפניה. אלדדשיחה 19:21, 6 במאי 2014 (IDT)

אכן, זה עובד: העליתי עכשיו הפניה (רק לניסיון), בשם "פול לנז'יבן" - אתה יכול לראות אותה בשינויים האחרונים. אמחק אותה לאחר שתציץ :-) אלדדשיחה 19:23, 6 במאי 2014 (IDT)
טוב, אתה כנראה לא נמצא כאן, ואני לא רוצה להשאיר הפניה שגויה במרחב הערכים. אז העתקתי עבורך את השורה המופיעה כשאתה יוצר הפניה כזאת בלי לכתוב תקציר עריכה:
16:22, 6 במאי 2014 (הבדל | היסטוריה) . . (+34)‏ . . ח פול לנז'יבן ‏ (הפניה לדף פול לנז'בן) (נוכחי)
מחקתי עכשיו את ההפניה הזאת, כי יצרתי אותה רק לצורך ההדגמה. אלדדשיחה 19:51, 6 במאי 2014 (IDT)
ניתן לראות דוגמה כאן. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:59, 7 במאי 2014 (IDT)
שמזןשיחה • ח' באייר ה'תשע"ד • 12:07, 8 במאי 2014 (IDT)

קובץ:תאל מאיר אוחנה.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן, האם אתה העלית את התמונה הזאת לויקישיתוף? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:03, 7 במאי 2014 (IDT)

כנ"ל קובץ:תאל רוני בני.jpg וכל הקבצים שהועלו בשם משתמש Lizkahlon בוויקישיתוף? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:06, 7 במאי 2014 (IDT)
זה איננו אני. למה? שמזןשיחה • ז' באייר ה'תשע"ד • 15:20, 7 במאי 2014 (IDT)
נמחקו שמזןשיחה • י"ד באייר ה'תשע"ד • 17:36, 14 במאי 2014 (IDT)

נימוק[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן, עריכות כאלה כדאי לנמק. ובכל מקרה, אתה יכול להסביר לי אותה עכשיו? יואב נכטיילרשיחה 17:44, 11 במאי 2014 (IDT)

למה דרושה ה"מ." הזאת? זה דבר שקורה רק באנגלית שמזןשיחה • י"א באייר ה'תשע"ד • 17:50, 11 במאי 2014 (IDT)
מספק אותך? אם לא, תוכל לבטל את העריכה שמזןשיחה • י"א באייר ה'תשע"ד • 17:52, 11 במאי 2014 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: לא נכון, משתמשים בזה גם בעברית. ראה לדוגמא ג'ון ד. רוקפלר. ביטלתי את עריכתך ואני שוב פעם חוזר על מה שאמרתי ארבע פסקאות למעלה. שבוע טוב, יואב נכטיילרשיחה 17:54, 11 במאי 2014 (IDT)

מקף גבוה ונמוך[עריכת קוד מקור]

למה? לפי מה שהבנתי בהקשר הזה דווקא עדיף להשתמש במקף גבוה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:00, 16 במאי 2014 (IDT)

אז אני מצטער. שמזןשיחה • ט"ז באייר ה'תשע"ד • 18:01, 16 במאי 2014 (IDT)
אני לא מסכים, בוויקיפדיה נהוג להשתמש במקף רגיל. יואב נכטיילרשיחה 18:14, 16 במאי 2014 (IDT)
לפי מה שאני מבין מוויקיפדיה:מקף וקו מפריד דווקא לא. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:24, 17 במאי 2014 (IDT)
אופק תכיר את {{הבדל בין גרסאות}}. בנוגע לשאלה שצצה כאן. בעברית תקנית המקף העליון הוא הנכון. אך בגלל שבמקלדת המצויה המקף הזה לא קיים, בוויקיפדיה לא נהוג להחליף את המקף "-" במקף עליון "־" ולהיפך (אם מישהו התאמץ לרשום את המקף אז למה להוריד). ולכן, אופק ויואב - אתם צודקים. שמזן - להבא הימנע מלהחליף מקפים. שבוע טוב, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:53, 17 במאי 2014 (IDT)
השכלתי. אבל אני חושב שכדאי שתהיה אחידות, אולי צריך לפתוח על זה דיון. יואב נכטיילרשיחה 23:07, 17 במאי 2014 (IDT)
עניין הדיון הוא בעייתי במקצת. הנושא של מקף גבוה ונמוך קיים בוויקיפדיה מקדמת דנא. היו שניסו לגרום לנו לקבל החלטה שנשתמש תמיד במקף הגבוה, על פי העברית התקנית. אחרים התעקשו על המקף הנמוך. למעשה, בכל ערך זה מתבצע על ידי מי שערך אותו, או בסופו של דבר - מי שתיקן אותו. אלדדשיחה 23:10, 17 במאי 2014 (IDT)
בכל אופן, ראוי לזכור שהמקף הגבוה הוא המקף התקני, והיינו אמורים להשתמש בו בהקשרים של "ב-תאריך כלשהו", וגם בחיבור בין מילים ("תל-אביב", לדוגמה). הסיבה שאנחנו משתמשים במקף אמצעי היא העובדה שהמקף הגבוה לא קיים על המקלדת. אלדדשיחה 23:18, 17 במאי 2014 (IDT)
יואב, אתה מוזמן לפתוח על כך דיון אך לפני זה תחפש דיונים קודמים כי לפי זיכרוני בשנה/שנתיים האחרונות הנושא עלה והוחלט שלא לשמור על אחידות בנושא זה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:19, 18 במאי 2014 (IDT)

לפי דעתי צריך לשמור על אחידות. בוא נראה מה יוחלט אם יפתח דיון...שמזןשיחה • י"ח באייר ה'תשע"ד • 15:19, 18 במאי 2014 (IDT)

הפניה שגויה[עריכת קוד מקור]

היי שמזן,
מחקתי את ההפניה שלך ד. סי. קומיקס, היות שההפניה אמורה להיות די. סי. קומיקס. אלדדשיחה 13:03, 23 במאי 2014 (IDT)

לא שמתי לב. תודה שמזןשיחה • כ"ג באייר ה'תשע"ד • 13:04, 23 במאי 2014 (IDT)

גאטנו מוסקה[עריכת קוד מקור]

לתשומת לבך, יש ערך בשם משפטן. תיקנתי. ביקורת - שיחה 18:50, 23 במאי 2014 (IDT)

וואלה. לא ראיתי שמזןשיחה • כ"ז באייר ה'תשע"ד • 07:52, 27 במאי 2014 (IDT)

פיגוע ירי[עריכת קוד מקור]

כאשר כותבים לפני מספר "כ-" הכוונה היא ל"בערך". בשואה נרצחו כ-6 מליון יהודים, וזה בסדר. אבל כשמדובר על מספר מדוייק כמו 4, אי אפשר לכתוב "בערך". אם יש לך 2 אחים, המשפחה שלך לא מונה כ-5 נפשות. היא מונה 5 נפשות, בלי בערך. הבנת? עמית - שיחה 16:18, 27 במאי 2014 (IDT)

הבנתי שמזןשיחה • כ"ז באייר ה'תשע"ד • 16:19, 27 במאי 2014 (IDT)

קבו פולוניו[עריכת קוד מקור]

אפשר להסיר את תבנית העריכה, או שצריך עוד משהו? Mbkv717שיחה • ד' בסיוון ה'תשע"ד • 21:34, 2 ביוני 2014 (IDT)

איני הכתובת לכך. ראיתי עוד כמה דברים-אך שאל אחרים, מנוסים ממני.שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ה' בסיוון ה'תשע"ד • 09:12, 3 ביוני 2014 (IDT)
אתה הנחת את תבנית העריכה על הערך. אז אם התיקונים שבוצעו פתרו את הבעיה שבעקבותיה שמת את התבנית - תסיר אתה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:42, 3 ביוני 2014 (IDT)
אני חושב שהערך עדיין זקוק לעריכה. ‏אופקאלףשיחה‏ • 09:58, 3 ביוני 2014 (IDT)
דבר ראשון - צריך להחליט - שם הערך קאבו או קבו (בשם הערך מופיע קאבו, בפתיחה - קבו)? שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ה' בסיוון ה'תשע"ד • 10:28, 3 ביוני 2014 (IDT)
שונה לאחר דיון בדף השיחה. בכל מקרה, אני חושב שיש עוד מה לעבוד על הערך.שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ה' בסיוון ה'תשע"ד • 10:37, 3 ביוני 2014 (IDT)
זו היתה השאלה של Mbkv717. אני בטוח שהוא היה שמח לקבל דוגמא או שתיים לבעיות שעדין קיימות. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:41, 3 ביוני 2014 (IDT)
זה די מסובך. הבעיה העיקרית היא שהערך מנוסח כאוסף פרטי טריוויה. אם יהיה לי זמן אערוך אותו מחר או מחרתיים. ‏אופקאלףשיחה‏ • 10:51, 3 ביוני 2014 (IDT)
בדיוק. בנוסף, ישנם משפטים קצת מסורבלים.שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ה' בסיוון ה'תשע"ד • 10:55, 3 ביוני 2014 (IDT)

טיוטה[עריכת קוד מקור]

את הטיוטה את כותב במשתמש:שמזן/טיוטה כאשר אתה מוזמן לשנות את השם טיוטה לשם שאתה רוצה. במצב כזה הערך נמצא בטיוטה שלך ולא במרחב הערכים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:42, 3 ביוני 2014 (IDT)

גאולוגיה של ישראל[עריכת קוד מקור]

מה היתה סיבת השחזור? --Yoavd - שיחה 16:54, 9 ביוני 2014 (IDT)

האמת, כשאני מסתכל על כך שוב, אין צורך לשחזר.שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"א בסיוון ה'תשע"ד • 16:58, 9 ביוני 2014 (IDT)

תבנית הרב קוק[עריכת קוד מקור]

לאור חוסר ההתנגדות לתבנית, אני חושב שאתה יכול ליצור אותה ולהוסיפה לערכים השונים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:16, 10 ביוני 2014 (IDT)\

תודה. אתה, בדף שיחתך, אמרת שלא היית שם תבנית זאת בערכים על תלמידיו. לא לשים שם?שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"ב בסיוון ה'תשע"ד • 14:13, 10 ביוני 2014 (IDT)
אני אישית לא הייתי שם, אבל אתה מוזמן לשים שם. ניתן ל"חוכמת ההמון" לקבוע. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:48, 10 ביוני 2014 (IDT)
לאחר שחשבתי, אני מעדיף שלא לשים.שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"ב בסיוון ה'תשע"ד • 16:01, 10 ביוני 2014 (IDT)

דובוי[עריכת קוד מקור]

שלום. [1], וזאת מדוע? Assayas שיחה 16:51, 12 ביוני 2014 (IDT)

הקטגוריה לא קיימת.שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"ד בסיוון ה'תשע"ד • 16:53, 12 ביוני 2014 (IDT)
כשהורדתי היא לא הייתה קיימת. היא הייתה אדומה (אולי זה רק אצלי היה). עכשיו כשהיא קיימת, בטח שהערך צריך להיות משוייך אליה.שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"ד בסיוון ה'תשע"ד • 16:54, 12 ביוני 2014 (IDT)
בלחיצה על הקטגוריה בתקציר העריכה - לא קיימת. בלחיצה עליה בגרסה הקודמת - כן קיימת (מוזר)שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"ד בסיוון ה'תשע"ד • 16:57, 12 ביוני 2014 (IDT)16:54, 12 ביוני 2014 (IDT)
בתחילה כתבתי בטעות קטגוריה:רפובליקת סרפסקה ואחר כך תיקנתי לשם הנכון קטגוריה:רפובליקה סרפסקה. כנראה שיש מרווח זמן מסויים עד שהמנגנון מתעדכן, אין לי מושג. אפנה לכאן רופא מומחה בתחום שיבדוק. העיקר שהכל בא על מקומו בשלום. Assayas שיחה 17:01, 12 ביוני 2014 (IDT)
שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"ד בסיוון ה'תשע"ד • 17:02, 12 ביוני 2014 (IDT)
נראה שבגרסה הקודמת כתוב "רפובליקה" אך HotCat הסיר אותה וכתב בתקציר העריכה "רפובליקת". נראה כמו באג בHotCat. ערן - שיחה 18:15, 12 ביוני 2014 (IDT)
ערן, תודה. המלצתך? Assayas שיחה 18:19, 12 ביוני 2014 (IDT)
אני לא בטוח שהבנתי האם יש עדיין בעיה? (הרי הקישור עובד) ערן - שיחה 18:24, 12 ביוני 2014 (IDT)
ערן, אחרי הסרת הקטגוריה החזרתי אותה ידנית בעריכה נוספת. למי לדווח על הבאג? Assayas שיחה 18:26, 12 ביוני 2014 (IDT)
מי שמתחזק את HotCat הוא en:User:Lupo. (@קיפודנחש יתקן אותי אם אני טועה). לדעתי המקור לבעיה זו מעיין "התנגשות עריכה" (כיוון שהעריכות מאוד סמוכות בזמן שלהן) ערן - שיחה 18:32, 12 ביוני 2014 (IDT)

זפ הרברגר[עריכת קוד מקור]

שלום. לשם מה התוספת הזאת נחוצה? אם מצויין שם תאריך לועזי, הרי ברור שמדובר בתאריך מלוח השנה הגרגוריאני. עמרישיחה 20:58, 19 ביוני 2014 (IDT)

ביטלתי את עריכתך. יואב נכטיילרשיחה 21:03, 19 ביוני 2014 (IDT)
תודה. שמזן, אשמח לשמוע את תגובתך בכל זאת. עמרישיחה 21:04, 19 ביוני 2014 (IDT)
מצטער. אני די מובך מהטעות הזאת, ובאמת לא היה צורך לציין שזה מהגרגוריאני (כך היה כתוב בויקינתונים, וכנראה התבלבלתי בין היוליאני לגרגוריאני) שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ב בסיוון ה'תשע"ד • 13:38, 20 ביוני 2014 (IDT)

הצבת תבנית ברוכים הבאים בדף שיחה[עריכת קוד מקור]

היי שמזן. ראיתי שהצבת תבנית ברוכים הבאים ({{בה}}) בדף השיחה של המשתמש אריאל גיל (שיחת משתמש:אריאל גיל).
להבא, שים תבנית זו על דפי שיחה של משתמשים שתרמו לערך מסוים בויקיפדיה - תיקנו אותו, ערכו או כתבו, ולא למשתמשים שהדבר היחידי שעשו זה לכתוב טיוטה על חייהם המושלמים בהצלחה, • אלעד16:28, 24 ביוני 2014 (IDT)

. תודה, להבא, לא אעשה זאת. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ו בסיוון ה'תשע"ד • 16:30, 24 ביוני 2014 (IDT)

קטגוריה שמות פרטיים[עריכת קוד מקור]

הוספת לדף אריאל (פירושונים) קטגוריה זו. מחקתי, בדומה למשה (פירושונים). הערך אינו ערך על שם פרטי ולכן לא ראוי להיכלל בקטגוריה.‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:11, 26 ביוני 2014 (IDT)

שימוש בבוקמרקלטים[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בדקות האחרונות הוספת סימוכין בערך "אבי קושניר". בעקבות בדיקת התוספת שלך, אולי אוכל להקל עליך במעט.
ראיתי שאת הקישורים החיצוניים אתה מוסיף בצורה המקובלת אצלנו וזה טוב ויפה, אולם כדי לבצע את הפעולה באופן מהיר יותר (וגם כדי לתקן קישורים אוטומטית במקרה של שינויים במבנה אתר האינטרנט), יש מעין "טריק": שימוש בבוקרמרקלטים. אני עושה בכלי הזה שימוש מזה למעלה משנה והוא ללא ספק חוסך לי זמן ומשפר את צורת עבודתי (עד כדי כך שאני מתקן ללא הרף קישורים שכבר קיימים בערכים שונים - אף כאלה שלא ביצעתי בהם שום שינוי אחר). נסה ואם תתקל בשאלה או בעייה, אשמח לעזור. בברכה, Ldorfmanשיחה 15:33, 30 ביוני 2014 (IDT)

כבר ראיתי טריק זה, ולא הבנתי איך משתמשים בו, אבל עכשיו הבנתי (: שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ב' בתמוז ה'תשע"ד • 15:38, 30 ביוני 2014 (IDT)
בהצלחה. Ldorfmanשיחה 15:39, 30 ביוני 2014 (IDT)

מפגש[עריכת קוד מקור]

היי שמזן, קצת ברגע האחרון, אבל אולי בא לך לבוא למפגש? יואב נכטיילרשיחה 18:39, 3 ביולי 2014 (IDT)

מצטער ):, אך זה ממש ברגע האחרון, לא אוכל לבוא. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ה' בתמוז ה'תשע"ד • 18:47, 3 ביולי 2014 (IDT)
האמת אשמתי :), לא נורא פעם הבאה. יואב נכטיילרשיחה 18:50, 3 ביולי 2014 (IDT)
הייתה הודעת מערכת מזה שבוע והדיבורים על המפגש החלו לפני זמן רב. היו הודעות במזנון ובמקומות בולטים אחרים. תעקוב בבקשה אחרי לוח המודעות כדי שלא תפספס עניינים חשובים. גילגמש שיחה 18:52, 3 ביולי 2014 (IDT)
האמת היא שראיתי. בכל מקרה, זה קצת רחוק בשבילי... שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ה' בתמוז ה'תשע"ד • 18:53, 3 ביולי 2014 (IDT)
קבוצה של ירושלמים נוסעת מהתחנה המרכזית ב-8 ורבע למפגש, אם בא לך להצטרף אתה יכול כמובן. ההורים שלך לא צריכים לדאוג כי יש מבוגרים אחראיים קריצה. יואב נכטיילרשיחה 18:57, 3 ביולי 2014 (IDT)
8 ורבע זה לא מוקדם מידי? יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:13, 3 ביולי 2014 (IDT)

שלום שמזן כבר כתבתי על שני נושאים בדף הטיוטה שלי[עריכת קוד מקור]

הנושאים שכתבתי הם על חלומות ועל יבשת העל פנגיאה --ניוטון123 - שיחה 09:02, 4 ביולי 2014 (IDT)

יפה מאוד ניוטון123. אני מקווה שהקישורים בדף שיחתך יעזרו לך להשתפר... שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ו' בתמוז ה'תשע"ד • 09:09, 4 ביולי 2014 (IDT)

אתה יכול לתת לי נושא לטיוטה, לא אכפת לי אם כבר יש עליה ערך ניוטון123 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ניוטון123, ראיתי שבהודעה הראשונה בדף השיחה הוספת חתימה ובשנייה לא. אז שני טיפים קטנים: כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ו' בתמוז ה'תשע"ד • 09:17, 4 ביולי 2014 (IDT)

שמזן, אתה יכול בבקשה לתת לי רעיון לנושא בטיוטה לכתוב עליו[עריכת קוד מקור]

--ניוטון123 - שיחה 09:19, 4 ביולי 2014 (IDT)

קטגוריה:קשרי כדורגל צ'כים[עריכת קוד מקור]

היי, כשאתה מוסיף קטגוריה כזו לערכים, היא אמורה להופיע במקום קטגוריה:קשרי כדורגל ולא בנוסף אליה. ראה השינוי שעשיתי בפאבל נדבד למשל. Sebastian27 - שיחה 18:09, 16 ביולי 2014 (IDT)

נכון. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • י"ח בתמוז ה'תשע"ד • 18:11, 16 ביולי 2014 (IDT)
תיקנתי גם בתומאש רוזיצקי, ולדימיר שמיצר וקארל פובורסקי. אשמח אם תוכל לעבור על שאר הערכים שהוספת להם את הקטגוריה ולתקן. Sebastian27 - שיחה 18:27, 17 ביולי 2014 (IDT)
Sebastian27 - הכל תוקן! שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 07:44, 18 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה. Sebastian27 - שיחה 11:02, 18 ביולי 2014 (IDT)

הוספת קישורי שפה[עריכת קוד מקור]

אתה יודע לעשות את זה? האם אתה יכול לעשות את זה לערך שכרגע העברת למרחב הערכים? (רמז:צד ימין באמצע "שפות" תלחץ ותכניס את המידע הנדרש). יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:56, 18 ביולי 2014 (IDT)

אני יודע, וכבר הוספתי. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 08:57, 18 ביולי 2014 (IDT)
מצוין. כנראה שהוספת אחרי שהסתכלתי על הערך. שבת שלום, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:15, 18 ביולי 2014 (IDT)

לא זכתה במקום הרביעי[עריכת קוד מקור]

היי שמזן. יפה שאתה כותב את הישגי נבחרת ברזיל במונדיאל האחרון, אבל אל תכתוב "זכתה במקום הרביעי", אלא הגיעה. הנבחרת הזוכה היא זאת שמסיימת במקום הראשון. יוני שיחה 12:03, 18 ביולי 2014 (IDT)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן/ארכיון 1, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. שמים לב לפעילותך המבורכת כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:שמזן/ארכיון 1/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, • אלעד • (שיחה) • 18:07, 18 ביולי 2014 (IDT)

תודה! אחשוב על כך... שבת שלום, שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 18:08, 18 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה, ממתין לתגובתך :) • אלעד • (שיחה) • 18:12, 18 ביולי 2014 (IDT)
סיימתי. מה דעתך? שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 09:02, 20 ביולי 2014 (IDT)
היי אהבתי מאוד, אולם הייתי מוסיף קצת מידע אולי על מה שהיית רוצה לקדם בוויקיפדיה, כלומר תחום מסוים שאולי נראה לך חסר והיית רוצה שיפנו אליו יותר תשומת לב, אולי על שאיפותיך (בוויקיפדיה ובחיים בכלל) ועוד דברים שאתה אוהב ומתעניין בהם, כלומר תחומי העניין שלך. בהצלחה, אם זה נראה לך מספיק תגיד לי, פשוט עם עוד כמה שורות בנוסף לקיימות, זה יהיה מרשים ביותר. • אלעד • (שיחה) • 14:02, 20 ביולי 2014 (IDT)
עכשיו טוב? שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 14:08, 20 ביולי 2014 (IDT)
היי הרבה יותר טוב. אשבץ את זה או בחודש הבא (ה-1 באוגוסט). או בעוד חודשיים (ה-1 בספטמבר). תודה רבה, • אלעד • (שיחה) • 14:18, 21 ביולי 2014 (IDT)

יחסי האיטי ישראל[עריכת קוד מקור]

אני רואה שאתה כותב ערך חדש, עוד לא קראתי אותו (אני ממתין שתגיד לי שסיימת) אבל ראיתי שני דברים. ראשית, שם הערך וכן הצדדים הם לפי האלף בית ולכן האיטי צריך להיות בתבנית מימין וישראל משמאל ושם הערך יהיה יחסי האיטי-ישראל. דבר שני, אם יש לך פסקה של יהדות האיטי ושם אתה מקשר לערך המורחב אין שום צורך להוסיף אותו בפסקת "ראו גם". יום טוב, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:30, 20 ביולי 2014 (IDT)

שינית את מה שאמרת. כבר ראית שאני מודה לך במשתמש:שמזן/ביכורים? שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 12:34, 20 ביולי 2014 (IDT)
יונה - נראה לי שסיימתי. עוד הערות? שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 14:58, 20 ביולי 2014 (IDT)
עוד לא קראתי את הערך רק רפרפתי בו. אשתדל לעבור על הערך הערב או מחר בערב. נ.ב. אשאר במתח עד שהביכורים יפורסם רישמית יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:49, 20 ביולי 2014 (IDT)
אף שאתה ותיק הרבה יותר ממני, קבל הערה: מקובל לכתוב רשמי, ולא רישמי, ויש אפילו החלפה כזאת בויקיפדיה:בוט/בוט החלפות/רשימת החלפות נוכחית. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 16:12, 20 ביולי 2014 (IDT)
רישמית ועיברית הם הצורה שלי להביע את מורת רוחי מהחלטת האקדמיה בנוגע לכתיב המלא. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:07, 21 ביולי 2014 (IDT)
יונה? שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 19:45, 22 ביולי 2014 (IDT)
אני מצטער. רק עכשיו, לאחר שלושה ימים עם אשתי בבית החולים שהסתיימו בלידת בנינו, הגעתי למחשב. לצערי לא יהיה לי זמן בתקופה הקרובה לערך זה ולערכים אחרים. עדיף שלזמן מה תמצא לי מחליף בתור חונך. מצטער, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 00:51, 25 ביולי 2014 (IDT)
שמזן עברתי על הערך והוא נראה טוב מאוד. שיניתי בו כמה ניסוחים (ותעתיק אחד מצרפתית). אומנם לא נכפתה עליך החונכות, אך עדיף שמישהו יראה את הערך לפני שאתה מעביר אותו למרחב הערכים. אני אישית מקווה שיהיה לי קצת יותר זמן, אך אם לא, אנסה להפנות מישהו לפי נושא הערך. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:40, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

כוכב למקשר![עריכת קוד מקור]

כוכב המקשרים
תודה על תרומתך! אופק כחול - ביבר הזכוכית 12:42, 20 ביולי 2014 (IDT)
תודה! שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 12:43, 20 ביולי 2014 (IDT)
מצטרף. אתה אחלה! Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 20:14, 22 ביולי 2014 (IDT)

סנדרלנד[עריכת קוד מקור]

העיר סנדרלנד היא המשמעות הראשית. אם כבר יצרת דף פירושונים, יש לשנות את שמו לסנדרלנד (פירושונים), למרות שבמקרה הספציפי הזה אני לא חושב שהפירושונים נחוצים בכלל. Sebastian27 - שיחה 11:43, 22 ביולי 2014 (IDT)

סנג'אי וקרייג[עריכת קוד מקור]

לא הבנתי מדוע ביטלתי את הגרסה שלי בדף "סנג'אי וקרייג". אתה יכול לומר לי? Ori115511 - שיחה 19:22, 22 ביולי 2014 (IDT)

לפני שאני עונה, טיפ קטן: בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..

ביטלתי את עריכת מפני שהיה כבר קישור לניקולדיאון - בתחילת הדף (לא מקובל לקשר פעמיים). אמנם הקישור היה ל"ערוץ ניקולדיאון", אך גם הוא מפנה ל"ניקולדיאון". שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 19:21, 22 ביולי 2014 (IDT)

מדוע את כל העריכה? יכולת רק למחוק זאת ולהסביר. Ori115511 - שיחה 19:22, 22 ביולי 2014 (IDT)
מצטער. לא ראיתי שהיו באותה עריכה עוד שינויים. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 19:25, 22 ביולי 2014 (IDT)

נהלים לגבי קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

הוספת היום קישור בערך גווילין לכתבה מאתר ידיעות אחרונות. קודם לכן הוספתי קישור לסדרת כתבות של כותב בעל ידע רב יותר והכשרה גדולה יותר, ומאתר לא מסחרי, והקישור נמחק כי "אלה הנוהלים" לדברי המוחק. אשמח לשמוע מה הם הנוהלים על פיהם נמחק קישור חיצוני אחד ומותר קישור אחר שאין בו יותר ערך אינציקלופדי גדול יותר. 62.90.122.228 19:49, 23 ביולי 2014 (IDT)

הפרת זכויות יוצרים בעריכה שלך. גילגמש שיחה 19:56, 23 ביולי 2014 (IDT)
לא שאלתי על הכנסת קטע מכתבה אלא על מחיקה קודמת של קישור חיצוני שעשה Delbarital להוספת קישור לאתר מקור עם כל זכויות המקור לכותב. 62.90.122.228 20:21, 23 ביולי 2014 (IDT)

טרנס-אסיה איירווייז[עריכת קוד מקור]

בנוגע לכל התעתיקים, אמנם תיקנתי כמה דברים אבל אני לא מבין בסינית ויש הרבה מאוד דברים שם שאני לא בטוח לגביהם. אני מציע לך לשאול בייעוץ הלשוני על כל מה שעוד אין עליו ערך כדי לוודא. Mbkv717שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשע"ד • 17:06, 24 ביולי 2014 (IDT)

גם אני לא ממש מבין קריצה אבקש בימים הקרובים. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ו בתמוז ה'תשע"ד • 17:12, 24 ביולי 2014 (IDT)

כוכב לפעיל[עריכת קוד מקור]

כוכב לעורך עוקב
תודה על תרומותיך, ומעקב מתמיד על עריכות חדשות ציון הלוישיחה • כ"ט בתמוז ה'תשע"ד 17:55, 27 ביולי 2014 (IDT)
תודה! שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ"ט בתמוז ה'תשע"ד • 17:56, 27 ביולי 2014 (IDT)

אטלנטיס[עריכת קוד מקור]

אני מברך על הוספת קטגוריות, אבל נראה שאפלטון קצת מרוחק מאטלנטיס. זה שזה מוזכר בכתביו לא מספיק, כיון שבאופן דומה תוכל לקשר אותו למרבית ערכי ויקיפדיה הקשורים בהשכלה כללית מתמטית או פילוסופית. --Yoavd - שיחה 12:05, 29 ביולי 2014 (IDT)

הורתי. שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ב' באב ה'תשע"ד • 12:06, 29 ביולי 2014 (IDT)
תודה. --Yoavd - שיחה 12:23, 29 ביולי 2014 (IDT)

בונדוקו[עריכת קוד מקור]

אכן הערך בעבודה מתמשכת, אבל בבקשה אל תפריע לכותב הערך לעבוד. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 15:23, 29 ביולי 2014 (IDT)

לא אפריע יותר. רק שאלה: אז למה הוא לא {{בעבודה}} אם זה מפריע? שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ב' באב ה'תשע"ד • 15:24, 29 ביולי 2014 (IDT)
אני בהחלט מעוניין, שאנשים ישתתפו. אבל אתה רואה שאני עכשיו בערך, עובד. מה הקטע להתנגש בשביל רווח? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 15:26, 29 ביולי 2014 (IDT)

כוכב לחרוץ![עריכת קוד מקור]

כוכב החריצות
שלום שמזן! רציתי לשבח את תרומותיך הרבות והמצויינות לוויקיפדיה. אין כל פרופורציה בין מספרן לבין מספר העריכות בגינן העירו לך על עניינים פעוטים, ואני מלא הערכה כלפיך על שאינך נרתע ומקבל את הכל ברוח טובה. עלה והצלח! בברכה, גנדלף - 21:39, 29/07/14 21:39, 29 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה! שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • ג' באב ה'תשע"ד • 07:54, 30 ביולי 2014 (IDT)

לא מציק[עריכת קוד מקור]

קראתי את הביכורים ואני שמח לשמוע שאני מסייע. אתה כמובן לא מציק לי. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:05, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

הפניות[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אתה יוצר הרבה הפניות ששחלקן מיותרות. אין צורך ליצור הפניה משם עם מקף ומאחד ללא מקף כי בחיפוש שניהן יופיעו כך שהמחפש יבחר את הערך הקיים. היו עוד כמה הערות אך הן היו זניחות. רק תקרא את ויקיפדיה:הפניה ותראה שם ממה לא צריך ליצור הפניה (רבים, נקבה וכדומה). יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:51, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

הפסקת ויקי עבורך![עריכת קוד מקור]

על טוב הלב שלך Reza luke - שיחה 18:23, 7 באוגוסט 2014 (IDT)
מה בדיוק עשיתי שהוא כ"כ טוב? שמזןשיחההביכורים שלי • י"א באב ה'תשע"ד • 18:25, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

מחוזות לאוס[עריכת קוד מקור]

אל תבצע שינויים מהסוג הזה. אני כבר סדרתי את המדינות האלה ואתה שב ומחזיר אותן. אם אתה רוצה לסייע, אני מוכן להסביר לך מה נותר לעשות עם שאר המדינות. בורה בורה - שיחה 18:52, 11 באוגוסט 2014 (IDT)

מה נותר לעשות? שמזןשיחההביכורים שלי • ט"ז באב ה'תשע"ד • 08:52, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
בורה בורה, שמזן טוב בעבודת ויקיגמדות אלא שהוא משתמש חדש יחסית. כך שאם יש לך עבודה שלא מעורב בה יותר מידי ידע בויקי-קוד הוא יכול לסייע לך. כמובן שהוא יכול לעשות דברים גם מסובכים יותר אבל נדרש יהיה להסביר לו בפירוט. כחונך שלו, אני מוכן לסייע במעקב וכמובן במתן עצות. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:16, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
אני חושב שיש כאן עבודת ויקיגמדות מועילה ששמזן יכול לבצע. בקטגוריה:חלוקה מנהלית לפי מדינה רוב המדינות לפי התקן החדש שמופיע בחלק העליון של הדף. אבל יש עדיין 58 מדינות לפי התקן הישן, ראה בחלק התחתון, שצריך לתקן. אחלק את העבודה לשלבים, בכל פעם נבצע שלב אחד, כי זה יכול להיות מורכב הכל ביחד...
  • מזהים את המדינה הראשונה, אני רואה שזו האיטי
  • בתיבת החיפוש שמים "קטגוריה:האיטי: חלוקה מנהלית" (בלי המרכאות) ומחפשים
  • מקבלים הודעה שאין כזה ערך עם קישור אדום. לוחצים על הקישור האדום
  • מוסיפים לדף את שתי הקטגוריות (בלי הנקודותיים לפני הקטגוריה כמובן):

חלוקה מנהלית האיטי

אוכל לבצע. שמזןשיחההביכורים שלי • ט"ז באב ה'תשע"ד • 13:49, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
יפה. עשה כמה עכשיו, שאוכל להעיר אם צריך. בורה בורה - שיחה 14:08, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
עשיתי את המלדיביים. יש הערות?
נ"ב: בימים הקרובים לא אהיה קרוב למחשב. אמשיך לאחר מכן. שמזןשיחההביכורים שלי • ט"ז באב ה'תשע"ד • 16:17, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
בורה בורה, שמזן נמצא בחונכות מרצון כך שיש לו יד די חופשית. מה שכתבת פשוט כך שאני לא חושב שהוא יתקשה בכך. כמובן שאבדוק את מה שהוא עושה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:08, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
נראה בסדר. ראיתי שנתנו בעבר בקטגוריה שם קצת שונה ותקנת את זה, כל הכבוד. כאשר אתה מוסיף את הקטגוריה החדשה לערכי המחוזות, אל תמחק את הקטגוריה:חלוקה מנהלית לפי מדינה בערך. זה יאפשר לי אחרי שאתה גומר לעבור על כל מה שעשית ולראות אם יש צורך בפעילות נוספת. יישר כח! בורה בורה - שיחה 18:43, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

הזמנה למיזם האנימציה[עריכת קוד מקור]

מיזם האנימציה עבר תהליך שיקום עמוק, וכעת הוא חוזר, ובגדול ! בואו לעזור לכתוב ערכים ולשפרם, בקלות ובהנאה.
המיזם יחזור לפעול ב-17 באוגוסט, וייגמר ב-8 בפברואר 2015 (עם ציון 101 שנים ל"גרטי הדינוזאור").

בוא/י והצטרף/י למיזם האנימציה!

אני רואה שאתה מתקדם יפה עם המחוזות! נותרו רק 30. אז אני מכין כבר את המיזם הבא, אבל קודם גמור את המחוזות.

כדי לגוון, נעבוד הפעם עם ויקינתונים. יש כלי שמסייע רבות. ראה הסבר בשיחת קטגוריה:ערכי אישים שחסרים מידע ויקינתונים/חסר מגדר. שים בכלי את הקטגוריה "ערכי אישים שחסרים מידע ויקינתונים/חסר מגדר" ופשוט עוברים אחד אחד ומעדכנים זכר או נקבה. בד"כ אפשר לפי השם, ואם לא, קוראים בערך. אני או יונה נוכל לסייע לך. בורה בורה - שיחה 23:05, 14 באוגוסט 2014 (IDT)

ראיתי שאתה מסייע בתיקון השגיאות בתאריכים. אתה מסתדר? נהנה מעבודת הויקיגמדות הזו? יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:18, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

נ.ב. אתה מוזמן להוסיף את {{משתמש ויקיגמד}} בדף המשתמש שלך, אם אתה רוצה בכך. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:20, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
בעריכה הזאת היית "ראש גדול" ומצאת את התאריך הלועזי המדוייק! כל הכבוד. שים לב שיש תבניות כמו תבנית:ח"כ או תבנית:חייל ששם יש מקום גם לתאריך עברי בתבנית. בורה בורה - שיחה 17:04, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
זה די קל כשיש לוח שנה לתמיד. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ח באב ה'תשע"ד • 17:17, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
בורה בורה - בהרבה מהערכים שנשארו בקטגוריה יש תאריך שהוא בערך או כפל תאריכים (נודל במאי או אפריל, למשל). צריך למצוא לזה פתרון תבניתי יותר ולא בכל ערך בנפרד. אולי כאשר כתוב "בערך", החישוב לא יבוצע או משהו בסגנון. בגדול נראה לי שהעבודה על הקטגוריה הסתיימה או קרובה לסיום. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:40, 26 באוגוסט 2014 (IDT)
יצרתי את הערך Circa ואכן אני ומשתמש:Kotz מתכוונים לתת לזה פתרון תשתיתי. בורה בורה - שיחה 21:58, 26 באוגוסט 2014 (IDT)
  1. ביצעתי את השינוי תחת תבנית:גיל לערכי אישים/בעיה. נראה לי שזה עובד עכשיו.
  2. ר' את זה. ייתכן שיש הרבה כאלה. [2] ‏[kotz]‏ [שיחה] 18:33, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
משתמש:Kotz, ראה מה כתבתי בשיחת תבנית:גיל לערכי אישים#השיפור של "בערך". בורה בורה - שיחה 18:40, 27 באוגוסט 2014 (IDT)

הסרת קישורים[עריכת קוד מקור]

יש לי בקשה, אתה כמובן יכול לסרב לה. יש למחוק את כל ההוספות של {{סטים}}. יש כ-70 כאלה. האם תוכל למצוא זמן ולהסיר אותם? תודה מראש, ולאחר שתסיים, תבקש את מחיקת התבנית בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:29, 26 באוגוסט 2014 (IDT)

אם אמצא זמן, אני יכול לעשות זאת. מה הסיבה שצריך למחוק את התבנית?שמזןשיחההביכורים שלי • ל' באב ה'תשע"ד • 16:56, 26 באוגוסט 2014 (IDT)
מדובר על קישור לאתר שמוכר את המשחקים ולכן תבנית זה ל מקובלת בוויקיפדיה כאתר בעל תוכן חופשי. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:14, 26 באוגוסט 2014 (IDT)
יונה ב. - הסרתי את הכל, חוץ מHalf-Life (סדרת משחקים) שאני לא בטוח מה לעשות עם התבנית שם (להסיר את ההערה ולהחליף ב{{מקור}}?) שמזןשיחההביכורים שלי • א' באלול ה'תשע"ד • 11:03, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
בנוסף, צריך ליידע את משתמש:Fxp300, שיצר את התבנית, שיסיר אותה מכמה טיוטות שלו. שמזןשיחההביכורים שלי • א' באלול ה'תשע"ד • 11:04, 27 באוגוסט 2014 (IDT)

משתמש:Kotz/סטטוס[עריכת קוד מקור]

היי שמזן הבלתי נלאה. יש לי הסטה מהירה למשימה של תיקון תבנית חייל לפני הרצת הבוט. יש שם שני סוגי תיקונים קלים, ובשניהם נתתי דוגמה מה יש לבצע. תוכל לסייע? בורה בורה - שיחה 22:03, 28 באוגוסט 2014 (IDT)

את השינוי של "כתובית" לכיתוב הבנתי. את הראשון לא כל כך (צריך לשנות את כל הדפים עם {{חייל}} ללשון זכר?)
תקנתי כבר את אמיר ברעם. שמזןשיחההביכורים שלי • ג' באלול ה'תשע"ד • 07:08, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
  1. הראשון כבר חוסל...
  2. השינו באמיר ברעם נכון, המשך כך
  3. השינוי השלישי הוא בערכים תחת קטגוריה:ערך שמשתמש בפרמטר נפל. ראה מה עשיתי באורי אילן. בורה בורה - שיחה 11:08, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
  1. יופי!
  2. המשכתי - וסיימתי הכל.
  3. עשיתי קצת, זה הפרויקט הבא. שמזןשיחההביכורים שלי • ג' באלול ה'תשע"ד • 14:26, 29 באוגוסט 2014 (IDT)

נפל/ נהרג[עריכת קוד מקור]

שלום לך. ראיתי ששינית מ"נפל" לנהרג". תוכל בבקשה להפנות אותי לדיון בעניין. תודה, ‏עמיחישיחה 17:06, 29 באוגוסט 2014 (IDT)

ראה תשובה אצלי. בורה בורה - שיחה 17:08, 29 באוגוסט 2014 (IDT)

ראה את הקטגוריה הזו שיצרתי. בדפים אלה אין תאריך סיום לקרב, וצריך להוסיפו. בד"כ זה רק יום אחד, כמו למשל במבצע אופרה, ראה שינוי שלי שם. אבל יש גם אחרים, ארוכים יותר. אם זה קרבות זרים, אפשר לעיין בערך האנגלי. עשיתי כבר כמה עשרות, זה הולך מהר. אפשר לבצע את זה יחד עם התיקון השוטף לעדכון שדה המלחמה.מערכה. רב תודות. בורה בורה - שיחה 01:19, 1 בספטמבר 2014 (IDT)

עשיתי כיבוש איזמאיל. זה בסדר? שמזןשיחההביכורים שלי • ו' באלול ה'תשע"ד • 15:08, 1 בספטמבר 2014 (IDT)
מעולה. בערכים כאלה אני תמיד גם בודק באנגלי. עשיתי כבר איזה 100! ובדרך תקנתי הרבה עם הבעיה של קרב/מלחמה. לפעמים בכלל הכניסו את שם המלחמה לשם הסכסוך... בורה בורה - שיחה 15:19, 1 בספטמבר 2014 (IDT)

היי,[עריכת קוד מקור]

תיקנתי את כתיב שם העט של גרימווד ל- אלן קוקרן (Cochran). אלדדשיחה 20:17, 1 בספטמבר 2014 (IDT)

ראיתי. רציתי לשנות בדף על גרימווד, אבל הקדמת אותי... שמזןשיחההביכורים שלי • ו' באלול ה'תשע"ד • 20:20, 1 בספטמבר 2014 (IDT)

&nbsp העברי[עריכת קוד מקור]

במקום להוסיף לערכים &nbsp אתה מוזמן להוסיף {{ר}}. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:43, 2 בספטמבר 2014 (IDT)

מתי הוספתי את זה? שמזןשיחההביכורים שלי • ז' באלול ה'תשע"ד • 14:26, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
כאן. אם אתה לא זוכר זה כנראה קרה אוטומטית. אתה זוכר מה עשית שם בערך? יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:06, 3 בספטמבר 2014 (IDT)

קטגוריה:סיוע בתחזוקת תבניות[עריכת קוד מקור]

העבודה על עדכון תאריכי סיום בערכי תבנית:סכסוך צבאי הסתיימה. עדיין נשארה העבודה השוטפת לעבור על כל הערכים מעת לעת ולעדכן מערכה / מלחמה. בינתיים יש את הקטדוריה הזו בה יש לפצל את התאריכים לקראת ריצת הבוט. אם זה מעניין אותך, אפרט. בורה בורה - שיחה 18:16, 4 בספטמבר 2014 (IDT)

מעניין. שמזןשיחההביכורים שלי • ט' באלול ה'תשע"ד • 18:34, 4 בספטמבר 2014 (IDT)
הרצנו בוט שמפצל לתאריכי התחלה וסיום של כהונה. ראה למשל חוסיין, מלך ירדן. (התעלם מה"רעש" של הוספת רווחים). הבוט תיקן תאריכים שהיו במבנה XXX -YYY. אבל אם השתמשו במילים אחרות כמו "מ-" או "עד" הוא לא ידע לתקן. צריך להעביר אותם לפורמט תקני ואז נריץ שוב את הבוט. אפשר גם לתקן ולהוסיף את השדות שהוא הוסיף, אבל זו כבר יותר עבודה... אני אעשה דוגמה אחת. ראה אדוארד השביעי, מלך הממלכה המאוחדת. זה קלי קלות. אם אתה נתקל במישהו כמו נכטאן השלישי, מלך הפיקטים שיש לו שני תאריכי שלטון, רשום אותו בדף שיחת הקטגוריה. באלה נטפל ידנית לאחר ההסבה לתבנית:מנהיג. בדאנקן השני, מלך סקוטלנד היה רק תאריך אחד. מעיון בערך רואים שהוא מלך רק בשנה זו. ראה מה עשיתי שם. בורה בורה - שיחה 18:58, 4 בספטמבר 2014 (IDT)
ראה תיקון שלי באליזבת השנייה, מלכת הממלכה המאוחדת. בורה בורה - שיחה 19:31, 4 בספטמבר 2014 (IDT)

היי![עריכת קוד מקור]

עבדתי עם המדריכים השונים וממש עכשיו אני בסדנת עריכה בסיפרייה הלאומית, אשמח ליותר הכוונה, ההערות מאוד כלליות ולצערי אני לא מבינה מדוע הוא אינו בשל. תודה, צליל Tzlilre (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בשמחה אעזור לך. בדף השיחה שלך מופיעים קישורים שונים. קרא/י אותם, זוהי התחלה. בנוסף, ראיתי שכתבת הודעה בויקיפדיה:חממה, שם יוכלו לעזור לך יותר. שמזןשיחההביכורים שלי • י' באלול ה'תשע"ד • 12:50, 5 בספטמבר 2014 (IDT)

שוב שלום,[עריכת קוד מקור]

עברתי על הערך, מחקתי וערכתי הרבה פסקאות, אשמח לחוות דעתך. יום מקסים, --Tzlilre - שיחה 12:18, 7 בספטמבר 2014 (IDT)צליל

ההערה המרכזית שלי היא ההערה שכתב ציון הלוי בדף שיחתך: "לא טוב יותר מידי עיצוב צבע והדגשות אלא כתב רגיל". שמזןשיחההביכורים שלי • י"ב באלול ה'תשע"ד • 12:22, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

המשימה הבאה[עריכת קוד מקור]

ראה קטגוריה:ערכים עם שנה לועזית במקום שנה עברית בתאריך לידה וקטגוריה:ערכים עם שנה לועזית במקום שנה עברית בתאריך פטירה. בכל אלה יש להפריד את תאריך הלידה / פטירה העברי והתאריך הלועזי. ראה למשל מה עשיתי בנחמן בטיטו והראב"ד השני. יש הרבה... אם יש לך זמן וכח. תודה. בורה בורה - שיחה 03:55, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום בורה בורה[עריכת קוד מקור]

רק כדי להיות בטוחה שהפסקה הבאה מופנת אליי, עליי להוסיף לכל השנים הלועזיות את השנה העברית? תודה, צליל --Tzlilre - שיחה 14:09, 9 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום צליל. הפסקה לא הייתה מופנית אליך, אלא אלי. כמובן שביכולתך לעזור, אם ברצונך. שמזןשיחההביכורים שלי • ט"ו באלול ה'תשע"ד • 08:13, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

כוכב לחרוץ![עריכת קוד מקור]

כוכב החריצות
על עבודה גמדית מופתית גילגמש שיחה 14:19, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה! שמזןשיחההביכורים שלי • ט"ו באלול ה'תשע"ד • 14:23, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?

האם רצית להצביע בעד? אם כן אז הייתה תקלדה מסוימת וזה נספר בצורה לא כזו נכונה. צריך רק סולמית בלבד כדי שיספר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:13, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

תיקנתי את זה. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ב באלול ה'תשע"ד • 16:19, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

אתה מודע לרשימה האינסופית הזו? שים לב שלבקשתי הוספה שורה ב"תבניות להוספה" בתפריט בשם "מיון בקטגוריה". מקל על החיים... נשארו עוד 40 להקות. אני רואה שאתה עובד יפה שם! בורה בורה - שיחה 16:40, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

כן, אני מודע לרשימה. למה כוונתך ב”שים לב שלבקשתי הוספה שורה ב"תבניות להוספה" בתפריט בשם "מיון בקטגוריה".”? תוכל לפרט? שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ב באלול ה'תשע"ד • 16:46, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
כשאתה עורך, תחת התפריט של "תבניות להוספה" יש כל מיני קיצורי דרך כמו "הערת שוליים - כותרת". עכשיו יש גם "מיון בקטגוריה". נסה את זה. בורה בורה - שיחה 16:53, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
יפה. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ב באלול ה'תשע"ד • 16:55, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

מדוע נמחק הקישור לוידאו הכנסת ספר תורה[עריכת קוד מקור]

אני מבקש לדעת מדוע נמחק הקישור לוידאו הכנסת ספר תורה? זה היה קישור חיצוני.

שנה טובה ומתוקה[עריכת קוד מקור]

שנה טובה ומתוקה. בברכה, The Turtle Ninjaשיחה11:36, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

שאלה[עריכת קוד מקור]

מה זה ה HHVM שלאחרונה מופיע בכל עריכה של כל מיני ויקיפדים ?? אפשר קצת הסבר על זה ? מה זה עושה? Elvayour65 - שיחה 07:36, 28 בספטמבר 2014 (IDT)

ראה ויקיפדיה:מזנון#HHVM. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 07:41, 28 בספטמבר 2014 (IDT)

ויליאם אונרו[עריכת קוד מקור]

איך החלטת מה תאריך הלידה הנכון שלו? בוויקיגרמנית למשל רשום תאריך אחר. לא סתם הבוט של קוץ לא יכול היה לטפל בהם ממוכן. בורה בורה - שיחה 16:40, 29 בספטמבר 2014 (IDT)

מצאתי את המקור הזה. אבל גם לי מוזר שזה התאריך רק בויקיאנגלית כאשר בכל האחרים זה שבוע לפני כן. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:55, 29 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה. מה שחשוב זה לנקוט משנה זהירות בעדכון הספציפי הזה של בערך 70 ערכים. בורה בורה - שיחה 17:28, 29 בספטמבר 2014 (IDT)

השמטת קישור באתר שפה שסועה[עריכת קוד מקור]

הוספת הקישור לאתר פנים חדשות אינו פרסומת, וגם לא דרך לקידום במנועי החיפוש. מטרתו להנגיש את המידע להורים. לבקשת הורים רבים הפונים אלינו, הקמנו אתר מלא ידע והדרכה נרחבת האמור לסייע להורים בהתמודדות הקשה שלהם. היות והורים פונים ראשונה לויקיפדיה, קישור לאתר, יקצר עבורם מאד את דרך החתחתים שהם עוברים לפעמים בחיפוש אחר מידע. הקישור נועד לשמש את אותה מטרה שמשמש הקישור ל"אגודה לסכרת נעורים" שבערך סכרת בויקיפדיה. אין הצדקה להורידה. אודה לך אם תחזירה. תודה. פנים חדשות - שיחה 21:24, 2 באוקטובר 2014 (IDT)

שמואל חג'ג'[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן,
אין לנו ערך אחר בשם זה, לכן לא נראה לי שיש צורך להוסיף "(צייר)" בסוגריים. סוגריים בתוספת לשם הערך משמשים לבידול בינו לבין ערך אחר הנושא אותו שם. אלדדשיחה 22:13, 2 באוקטובר 2014 (IDT)

יודע. שיניתי כי השם הקודם (שמואל חג'ג' צייר) היה שגוי. שמזןשיחההביכורים שלי • ט' בתשרי ה'תשע"ה • 09:17, 3 באוקטובר 2014 (IDT)

גמר חתימה טובה[עריכת קוד מקור]

אני רוצה לומר סליחה לכול מי שפגעתי בו, בין בדיבור ובין במעשים. אין כוונתי לפגוע, וכל מי שפגעתי בו, הרי זה בטעות. גמר חתימה טובה, שמזןשיחההביכורים שלי • ט' בתשרי ה'תשע"ה • 16:42, 3 באוקטובר 2014 (IDT)

בס"ד גמר חתימה טובהגמר חתימה טובה ויום כיפורים מוצלח ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 16:56, 3 באוקטובר 2014 (IDT)
גמר חתימה טובהגמר חתימה טובה ויום כיפורים מוצלח The Turtle Ninjaשיחה17:02, 3 באוקטובר 2014 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

על פעילות ויקיפדית רציפה ויעילה גילגמש שיחה 22:25, 4 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה! שמזןשיחההביכורים שלי • י"ג בתשרי ה'תשע"ה • 19:03, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

הצילו! אני לא יודע לבשל[עריכת קוד מקור]

האם זו תקלדה? אולי התכוונת לכיצד? ואם כן אז יש למחוק את המילה את שלפניו. למרות שאני דווקא מעדיף את הנוסח הקיים. אתה מוזמן לסדר את המשפט שרצית לערוך פשוט היה לי הרושם שקרתה תקלדה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:50, 4 באוקטובר 2014 (IDT)

בעצם אני באמת חושב שיש להשאיר את הנוסח הקיים כי בתחילת הפתיח רשום שהם לומדים כיצד לבשל ואחר כך זה הסבר על הבישול רזי הבישול. באמת שאין צורך לתקן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:54, 4 באוקטובר 2014 (IDT)

תבנית:מנהיג1/שם בשפת המקום[עריכת קוד מקור]

בזמנך החופשי - אש. בד"כ השם בשפה זרה יהיה בשורה הראשונה בערך. כאשר גמרת לעבוד על קבוצה, מחק אותה מהרשימה. תודה. בורה בורה - שיחה 04:21, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

התחלתי. שמזןשיחההביכורים שלי • י"ג בתשרי ה'תשע"ה • 19:02, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

Ready for translation: VisualEditor News #8 (2014)[עריכת קוד מקור]

Hi, I'd like to inform you that the upcoming VisualEditor newsletter for September and October will be fully translatable for the first time. Here's the direct link for your convenience, if you can help with this task. Please find other details in this message at the Translators list. Thanks for your attention, Elitre (WMF) 01:26, 9 באוקטובר 2014 (IDT)

הייתה לי[עריכת קוד מקור]

התנגשות אתך :) אכן, "בניין", אבל כדאי לתקן שם גם את המילה "ליחס" המופיעה לידו: "לייחס". תודה על תיקוניך בערכים השונים. אלדדשיחה 09:35, 10 באוקטובר 2014 (IDT)

תודה רבה. שמזןשיחההביכורים שלי • ט"ז בתשרי ה'תשע"ה • 09:36, 10 באוקטובר 2014 (IDT)


חבל לעדכן ידנית. אני עושה את כולם בסקריפט אחד... עדיף לסמן את כולם כבדוקים. בורה בורה - שיחה 11:41, 12 באוקטובר 2014 (IDT)

VisualEditor News #8—2014[עריכת קוד מקור]

12:46, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

שמתי לב שהורדת שני קישורים שהעלתי.. אשמח להסבר[עריכת קוד מקור]

כתבת שחידושי תורה אינם רלוונטיים.. אשמח להסבר מפורט והגיוני יותר.. תודה

הקישורים היו לחידושי תורה - דבר שאינו מקובל בוויקיפדיה. הם אינם רלוונטיים לקורא הממוצע שבא לחפש פרטים אנציקלופדיים. אם אתה חושב אחרת, תקן אותי. שמזןשיחההביכורים שלי • כ' בתשרי ה'תשע"ה • 13:46, 14 באוקטובר 2014 (IDT)

ראיתי את הקישורים האחרים המופיעים שם, לכן חשבתי שגם הקישור שלי יתאים. לכאורה מה ההבדל בין הקישור שלי לאתרים כיפה, חב"ד, הידברות ועוד אתרים בסגנון דומה? דווקא חידוש מיועד לשיתוף ותוכן גולשים, דומה יותר לויקיפדיה מאשר האתרים האחרים.. אשמח לדעת מה ההבדל בין הקישורים.. חג שמח!

---אממ, ראית את מה שכתבתי? אני לא סגור על איך הדבר הזה עובד..

אשתדל לעבור על הקישורים. ומי יודע, אולי טעיתי, או שגם אותם צריך למחוק. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ג בתשרי ה'תשע"ה • 15:56, 17 באוקטובר 2014 (IDT)

---סבבה, תודה. אשמח לעדכון כדי שאדע האם מותר להכניס קישורים דומים, נראה לי שאנשים אכן מחפשים תוכן קשור לערך שהם קוראים [או שאני קצת משוחד ;-)]

אני ממליץ לך להירשם על מנת להקל את הדיאלוג איתך. אני מצטער שאמי מתעכב במתן תגובה, פשוט יש לי גברים אחרים לעשות חוץ מוויקיפדיה. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ח בתשרי ה'תשע"ה • 17:24, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

כל הכבוד[עריכת קוד מקור]

שלום שמזן,

מזה זמן רב שמתי לב לפעילות הטובה שלך בוויקיפדיה העברית. קראתי גם את מה שכתבת על עצמך בביכורים. תרצה שאעזור לך לכתוב ערך כלשהו? כמו כן, יש לך הרשאת מנטר? גילגמש שיחה 13:50, 14 באוקטובר 2014 (IDT)

תודה רבה. אני כותב מדי פעם ערכים אך משתמש:יונה בנדלאק הוא החונך שלי, והוא עוזר לי לכתוב אותם. אין לי הרשאות מנטר, ויונה לא הביע התנגדות לכל שיהיו לי (בדף שיחתו). תודה רבה על הפרגון. שמזןשיחההביכורים שלי • כ' בתשרי ה'תשע"ה • 13:54, 14 באוקטובר 2014 (IDT)
אני שמח שיש לך חונך. אולי תבקש הרשאת מנטר? יונה הוא מפעיל מערכת והוא יכול להעניק לך הרשאה זו. אתה עוסק באופן אינטסיבי בניטור ולדעתי הרשאה זו מתאימה לך. גילגמש שיחה 13:56, 14 באוקטובר 2014 (IDT)
תייגתי אותו. הוא יגיע לכאן, ויביע את עמדתו. שמזןשיחההביכורים שלי • כ' בתשרי ה'תשע"ה • 14:00, 14 באוקטובר 2014 (IDT)
אני חושב שאתה צריך לתייג אותו בשורה חדשה ולא להוסיף קישור בדיעבד. נראה לי שהוא לא יקבל הודעה בצורה הראשונה. גילגמש שיחה 14:36, 14 באוקטובר 2014 (IDT)
אז משתמש:יונה בנדלאק. שמזןשיחההביכורים שלי • כ' בתשרי ה'תשע"ה • 14:37, 14 באוקטובר 2014 (IDT)
לידיעתכם, קיבלתי את שני התיוגים. באשר להרשאות ניטור בפסקה הבאה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:38, 14 באוקטובר 2014 (IDT)

מנטר[עריכת קוד מקור]

נתתי לך הרשאות ניטור. לפני שאתה מתחיל תקרא את ויקיפדיה:מנטר ותסתכל על הגדג'טים השונים שיש למנטרים בהעדפות אישיות. אם יש לך שאלה, אתה מוזמן לפנות אלי. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:38, 14 באוקטובר 2014 (IDT)

טבעות הכוח[עריכת קוד מקור]

אתה בטוח שאתה רוצה להשאיר את השירים בתחילת הערך בכזה מצב? זה נראה לי קצת לא מתאים, וודאי לא בשני הנוסחים (גם אם שניהם מדהימים...), או שאולי לפחות אפשר להעביר אותם לתחתית. תודה מראש ייצ'יק - שיחה 01:23, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

להעביר אותם להערת שוליים בטח שלא. היא ארוכה מדי. אפשר לשקול להעביר את השירים לסוף הערך. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"א בתשרי ה'תשע"ה • 08:00, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

אז אני ינסה לשלב אותם היכן שהוא, אולי ב"טבעת האחת" ייצ'יק - שיחה 10:18, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

ייציק, טיפ קטן: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"א בתשרי ה'תשע"ה • 10:38, 15 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה וחג שמח.ייצ'יק - שיחה 12:14, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

לוקיוס השני[עריכת קוד מקור]

ראית שאתה עובר על הערכים שם. למה אתה לא מכניס בהזדמנות את "מדינה" כפי שסוכם? בורה בורה - שיחה 08:14, 20 באוקטובר 2014 (IDT)

וואלה. שכחתי :) שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ו בתשרי ה'תשע"ה • 08:16, 20 באוקטובר 2014 (IDT)

שינוי שם ערך[עריכת קוד מקור]

להבא, אם אתה רוצה לדון בנוגע לשינוי שם ערך נא הוסף {{שינוי שם}} לדף השיחה, כך הדיון יגיע ליותר ויקיפדים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:41, 20 באוקטובר 2014 (IDT)

כוכב ניטור![עריכת קוד מקור]

כוכב המנטרים
כל הזמן רואים אותך בשינויים אחרונים. קבל ח"ח. • צִבְיָהשיחה • כ"ו בתשרי ה'תשע"ה 16:54, 20 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה לך. מחזק את ידך במתקפה האחרונה עלייך. שמזןשיחההביכורים שלי • כ"ו בתשרי ה'תשע"ה • 16:55, 20 באוקטובר 2014 (IDT)