שיחת משתמש:Harel/ארכיון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Harel, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

נדב 09:05, 10 ספט' 2004 (UTC)

כבר משני הערכים שבהם נגעה ידך אפשר לראות שאתה צפוי להיות חבר מועיל ביותר בקהילה הויקיפדית שן שש זעם 13:57, 10 ספט' 2004 (UTC)

אני מצטרף להבחנה של קודמי, ותולה בך תקוות גדולות בכל מה שקשור ל-10,000 הערכים הבאים. בתחום שבחרת להתמקד בו נראה לי שאין לך מתחרים. הערה קטנה בעניין ההפניה שילר שיצרת. בדרך כלל לא נהוג ליצור הפניה כזו. תוך ימים אחדים גוגל יכיר את הערך פרידריך שילר, וכל מי שיחפש "שילר" יגיע אל הערך דרך החיפוש האוטומטי. כותבי ערכים שיוצרים קישור ראוי שייתנו את הקישור המלא. רק דמויות בולטות ביותר, כגון סטלין או היטלר, שאליהן יש קישורים רבים מאוד, קיבלו הפניה משם משפחתם לבדו. דוד שי 16:43, 10 ספט' 2004 (UTC)
אני צודק בהבחנתי כי כמשתמש רגיל אין לי יכולת למחוק ערכים? אם כך, איך מתקנים? אתה תמחק את הערך? --Harel 16:46, 10 ספט' 2004 (UTC)
אכן, כמשתמש רגיל אינך יכול למחוק ערכים. מחקתי את הערך. דוד שי 17:03, 10 ספט' 2004 (UTC)

שלום,
תשים לב בבקשה להערתי בשיחה:פרידריך שילר. גילגמש 21:23, 10 ספט' 2004 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי, ששינית את הקטגוריה של שילר מ"סופרים" ל"סופרים גרמנים". בזמנו הוחלט לתת את שתי הקטגוריות כי לעתים הקורא לא בטוח לגבי מוצא הסופר. גילגמש 11:18, 11 ספט' 2004 (UTC)

ואני חשבתי שבמצב כזה, מכיוון שהקטגוריות מוכלות זו בזו בהגדרתן במערכת, זה ייחסך. נו טוף, אני אשנה. --Harel 11:19, 11 ספט' 2004 (UTC)

בקשות צנועות[עריכת קוד מקור]

סוף סוף דובר גרמנית! מכיוון שלא היית כאן עד עכשיו, איפשרתי לעצמי לכתוב כמה ערכים בנושאים הקשורים לגרמניה, ואני בטוח שעשיתי שם בלגן שלם. אם אתה יכול עבור מבחינה לשונית על הערכים הנוגעים לרפובליקת ויימאר, קשר העשרים ביולי, השושנה הלבנה פרייקורפס ורוזה לוכסמבורג (כמה שתרצה, אני לא נותן שיעורי בית, רק מבקש) על מנת לוודא שלא נפלו שם שגיאות מביכות.

וכמו כן קבל חיזוק חיובי רציני על עבודתך עד עתה. כל הכבוד! בתודה ובהצלחה אלמוג 17:31, 11 ספט' 2004 (UTC)

תודה על הבדיקות שביצעת. מקווה להמשך שת"פ פורה. לרשותך בכל הנושאים הנוגעים לתחומי ההתעניינות שלי (ראה בדף השיחה שלי) ערב טוב אלמוג 18:43, 11 ספט' 2004 (UTC)

הראל שנה טובה, ותודה על התיקונים בפרידריך אברט אלמוג 05:39, 16 ספט' 2004 (UTC)

אני מצטרף לדברי קודמי, ומברך על כך שהגיע הנה גרמנופיל הגון אחד לפחות. בתור צאצא ליקים, וחובב היסטוריה ושירה גרמנית זה נועם לי גם באופן אישי. מכל הערכים שחשבתי לבקש ממך לתרגם מהגירסא הגרמנית, השניים הכי קריטיים לויקיפדיה בעברית הם לדעתי SPD ו[וילי בראנדט]]. מדובר במפלגה הגדולה ביותר בגרמניה עם היסטוריה מפוארת ובאחד הקאנצלרים המשמעותיים ביותר שהיו בגרמניה באופן כלל-אירופאי ונגיעה הישראלית שלו. באשר אלי, אני מבטיח להוסיף ולערוך בכל הנוגע לידע הפוליטי הנדרש.

שלום הראל, למה למחוק את בלדור'ז גייט? יש לנו די הרבה ערכים על משחקי מחשב שונים... נדב 18:41, 11 ספט' 2004 (UTC)

ריכרד וגנר[עריכת קוד מקור]

שלום הראל,

  1. בשמחה. אני מתכוון להציע להוסיף את הערך למומלצים.
  2. אגלה לך טריק קטן. אני נוהג להעתיק את כל הערך ל-WORD והוא כבר מוצא את רוב השגיאות.
אביהו 13:42, 15 ספט' 2004 (UTC)

נסיונות סיוע לתרגום ההודעה לעיתונות[עריכת קוד מקור]

שלום הראל, תציץ בבקשה במשתמש:Roybb95/ארגז חול/נסיונות סיוע לתרגום ההודעה לעיתונות עשיתי שם שיפוץ קל, (בעיקר הורדת הא הידיעה). אם נראה לך תוכל להעתיק ישירות למטא.

אביהו 16:42, 17 ספט' 2004 (UTC)

מלחמת המולדת הגדולה[עריכת קוד מקור]

כמובן שאתה צודק, (והאמת היא שכך חשבתי מלכתחילה, אבל הדמגוג שבי גבר על הויקיפד שבי) ראה את הודאתי בדף השיחה. אלמוג 05:31, 18 ספט' 2004 (UTC)

גמר חתימה טובה[עריכת קוד מקור]

להראל שלום, קראתי את הערותיך האחרונות בדף השיחה של דוד שי. למרות שהתחייבתי ביני ובין עצמי שלא להתייחס עוד לאדם שבו מדובר (והצעתי במזנון לא היתה בהקשר שלו אלא באופן כללי), אני מפנה אותך לשיחה:לוליטה על מנת להבין לעומק את טיב הבעיה. לאחר סיום קריאת קריאת דף השיחה אנא התגבר על הדחף להתקשר למשטרה, ונסה לקרוא להנאתך את הערך עצמו. כתבתי ערך לא רע לדעתי, וחבל שהוא קיבל את תשומת הלב שקיבל. אלמוג 19:11, 25 ספט' 2004 (UTC)

עניתי לך במייל בעניין. --Harel 19:18, 25 ספט' 2004 (UTC)

קיבלתי תשובתך, והיא מקובלת עלי. גמר חתימה טובה והמשך עבודה מהנה. אלמוג 19:21, 25 ספט' 2004 (UTC)

הראל, אתה יותר ממוזמן לתרגם מהערך הגרמני אם הוא טוב יותר. F

תודה על המחמאה בעניין ההיסטוריה של צרפת (וקבל כוכב חיובי בעצמך בנוגע למהירות עדכוננו בערך אלפרידה ילינק). אנא המתן עם ההגהה עד לאחר שאוסיף תמונה בעוד כשתי דקות. אלמוג 08:09, 9 אוק' 2004 (UTC)

ראיתי שהראת לאלמוג ציור מפורסם של דלקרואה, ואני רוצה לשאול אם הוא מוגן בזכויות יוצרים, כי אני כותב בימים אלו ערך המהפכה הצרפתית, והיתי שמח לשלב את התמונה בערך. גילגמש 08:54, 9 אוק' 2004 (UTC)

כן, באמת הלכתי לאיבוד כאן לגמרי- אפילו עם דפי העזרה הסתבכתי. כל דף מוביל לעשרה אחרים, ואני לא מוצאת אתהידיים ואת הרגלים...

גיליתי את ויקיפדיה בערך לפני חצי שעה, והוספתי ערך עוד לפני שנרשמתי בכלל. יכול מאוד להיות שכדאי למחוק אותו כבר לגמרי, ומישהו אחר, שיותר מבין ממני, יכתוב אותו מחדש. אולי עוד מעט, כשאני אבין בדיוק מה הדרישות כאן, הטכניות והתוכניות, אני אתחיל באמת לתרום משהו, אם בכלל.

באמת שהתכוונתי לשים חתימה בהערה הקודמת- אפילו בזה אני מסתבכת:)

--אנאבל 21:57, 13 אוק' 2004 (UTC)

גוש קטיף ושיער[עריכת קוד מקור]

טוב, נראה מה יענו בדלפק היעוץ. בקשה נוספת: אתה יכול לעלות את התמונה הזאת מהויקי האנגלית ולהשים אותה בערך שיער? יש לי בעיה בכל מה שקשור לתמונות והעלאת תמונות בויקיפדיה (אני עדיין לא הצלחתי להבין איך). מתן 12:42, 22 אוק' 2004 (UTC)

העליתי התמונה לבקשתך, אף שעדיף בעיני תרשים של מבנה שערה מאשר תמונה של שער ראש, שכל אדם כבר ראה מיליוני פעמים. תהליך העלאת התמונות הוא פשוט מאוד, אם תסביר במה אתה מתקשה אנסה לעזור לך. --Harel 12:47, 22 אוק' 2004 (UTC)
תודה רבה. ראשית, לדעתי יש צורך במתן(...) שמות לערכים באנגלית. לך לרוב האנציקלופדיות (כמו האנציקלופדיה העברית) ותראה שיש שמות באנגלית או שפה אחרת לכל הערכים שם (אולי מלבד אלו ששיכים לדת היהודית). דבר שני, כל פעם שאני מנסה להעלות משהו, כתוב לי כתובת באנגלית בת שני שורות שאני מבין שהערך לא הועלה כיוון שיש בעיה כלשהי. לעומת זאת, כאשר אני אומר למישהו אחר להעלות את אותה התמונה הוא מצליח בלי בעיות. מתן 12:52, 22 אוק' 2004 (UTC)
אני מסכים שרצוי לתת את המושג באנגלית, אבל מכיוון שיש קישור אינטרויקי, אני חושב שאין טעם לרשום את התרגום בגוף הערך. בערך שיער יש קישור אינטרויקי לערך המקביל באנגלית. רק אם יש עניין מיוחד באטימולוגיה של השם (להסביר את מבנה המושג "דמוקרטיה") אז אולי יש טעם במתן השם בתעתיק המתאים (במקרה הזה יווני) ובהסבר. חריג לזה לטעמי - שמות אישים, במיוחד שמות שהגייתם העברית או הלועזית לא ברורה מצורת איותם. באשר לבעיות העלאת הקבצים, אני יכול רק לחשוב שהדבר נובע מבעייה אצלך בדפדפן. אם תוכל לצטט מהי הודעת השגיאה שאתה מקבל... --Harel 12:55, 22 אוק' 2004 (UTC)
הנה:

The file is corrupt or has an incorrect extension. Please check the file and upload again. מתן 12:56, 22 אוק' 2004 (UTC)

האם לקובץ שאתה מנסה להעלות יש סיומת חוקית (במקרה של תמונה, jpg או gif או png)? מה שם הקובץ שאתה מנסה להעלות?--Harel 12:57, 22 אוק' 2004 (UTC)
לדוגמה במחזור הדם ביקשתי מרועי להשים תמונה מהויקי האנגלית שלא הצלחתי לשים בגלל שהוא רשם לי את ההודעה הזו. אם תעיין בערך אתה תראה שרועי הצליח. לדעתי הבעיה אינה נובעת מהדפדפן שלי. מתן 12:59, 22 אוק' 2004 (UTC)

וילי ברנדט[עריכת קוד מקור]

קשה לכתוב ערך "יבש" על וילי ברנדט, וגם אתה לא הצלחת. הערך כמו שהוא מעניין מאד. בקשר ליחסו לישראל - ידוע לי מידע אישי כי ביקר בארץ הן כראש עירית ברלין והן כקנצלר, כי תמך במדינה במלחמת יום הכיפורים, וכי הציע את עצמו כבן ערובה לטרוריסטים שחטפו את הספורטאים במינכן. אנסה בימים הקרובים למצוא סימוכין לכל אלו ולשפץ את הערך. אלמוג 12:47, 22 אוק' 2004 (UTC)

תודה. אשמח אם אכן תמצא זמן לעשות כפי שהבטחת, ערך על קנצלר גרמני ללא התייחסות לישראל מפספס קצת את המטרה. --Harel 12:53, 22 אוק' 2004 (UTC)
שלום שלום, אני מתנצל על חוסר מחוייבותי לענייני גרמניה לאחרונה, זה מלווה בחוסר מחוייבות מספקת לויקיפדיה בכלל לאחרונה אך בקרוב אפצה על כך. אני טס ביום שני לברלין, למשלחת אל ה-SPD ואני אחזור עם הרבה מידע הן על וילי ברדנאט והן על המפלגה חסרת הערך. אטפל בשניהם ברגע שאחזור. --משתמש:Sero0040_nov 00:40, 28 אוק' 2004 (UTC)
תיהנה שם. הלוואי עליי. --Harel 08:17, 28 אוק' 2004 (UTC)

אתה יכול להעלות את הדברים שכתובים בשיחה של lazylemon#בלגרד מהויקי האנגלית ולהשים בערך בלגרד בהתחלת הערך? מתן 17:49, 28 אוק' 2004 (UTC)

ביצעתי. האמנם דרושות שתיים?! אני משאיר לך לקבוע את הגודל שלהן, מיקומן והכיתוב... --Harel 17:57, 28 אוק' 2004 (UTC)

שכחתי להיכנס לחשבון, אבל אני כבר רשום בתור בעל חי.

Dear Harel
I have been tald that you anderstand German too
I do a lot of
meta:Help:Interwiki linking
as you can see at
meta:User:Gangleri#Contributions
en:Wikipedia:WikiProject Dog breeds/Templates/InterWiki
now shows links to Hebrew Wikipedia as well
May I contact you if I have other questions
Regards Gangleri 22:44, 31 אוק' 2004 (UTC)


Halló Harel Danke für die Antwort
Bei meiner Suche in Wikipedia habe ich einen unterschiedlichen Grad der Verlinkung festgestellt was wohl einerseits mit Sprachkenntnissen KLAMMER in Europa KLAMMER zu tun hat andererseits warscheinlich auch damit dass viele Artikel in kleineren wie der rumänischen Wikipedia erst viel später entstanden sind
Bei der Suche nach Artikel Listen Kategorien über Hunde habe ich bisher sehr wenige links aus der hebräischen Wikipedia gesehen die meisten in der Esperanto bzw in der französischen Wikipedia
Bisher habe ich viele Artikel Listen Kategorien über Island verlinkt und suche dauernd neue Entsprechungen für en:Category:Iceland
Interessant sind jedoch auch links zu
en:Category:Stub en:Category:Lists en:List of lists
Category:קצרמר, Category:stub
Unter
fr:Discuter:Antoine de Saint-Exupery
habe ich eine Aufstellung gemacht Gibt es diesbezüglich Artikel in der hebräischen Wikipedia
Viele Namen werden in unterschiedlichen Sprachen sehr verschieden geschrieben und es kostet Mühe die zusammengehörenden Artikel zu finden Irgendwann möchte ich auf meinen Namensverwandten
en:Juan Luís Vives
zurückkommen
Herzlichen Dank für die Unterstützung
Gangleri 19:28, 2 נוב' 2004 (UTC)

שלום,
הוספתי היום את ריכרד וגנר אחרי שלא היו התנגדויות נוספות.
בברכה,
גילגמש 18:09, 18 נוב' 2004 (UTC)

תודה רבה! --Harel 09:26, 21 נוב' 2004 (UTC)

היינריך פון קלייסט[עריכת קוד מקור]

שלום

יש סיכוי שתסיים בסופשבוע הזה את העבודה על היינריך פון קלייסט לכבוד היאר צאיט (ביום ראשון), ואני אוכל להכניס אותו לשורת "היום בהיסטוריה"? eman

לגבי קידום ויקיפדיה באוניברסיטאות[עריכת קוד מקור]

להיכן אנו מתקדמים? אתה רוצה לשבת ולהכין "תוכנית עבודה" מסודרת (שם קצת גדול למשהו פשוט), או שירדת לגמרי מהרעיון? Amitayk 16:09, 23 נוב' 2004 (UTC)

אנחנו לא מתקדמים לשום מקום כרגע. אני מאוד עסוק בשבועות האחרונים, ולצערי הרב בקושי מגיע להתעסק בויקיפדיה. אם בא לך לקדם את היוזמה, אשמח לעזור, אבל בשלב זה אין לצפות ממני ליותר מדי. ככה זה כשעובדים, לומדים, ומנסים גם לחיות. --Harel 09:03, 25 נוב' 2004 (UTC)
יש מפגש של פיזיקאים בשבוע הבא. אולי אפשר לארגן דפים קטנים לתלות או לחלק, לפתוח דוכן או כל דבר אחר בסגנון. זה לא ידרוש הרבה זמן. לחיות זה רע (כמו גם לנשום).
איזה מין מפגש פיקיזאים? אם יהיה לי זמן, אכין מנשר. --Harel 12:16, 28 נוב' 2004 (UTC)
סלחו לי שאני מתערב. לדעתי הרבה יותר פשוט, כדאי ומועיל יהיה לפרסם את הויקי בפורומי אינטרנט מתאימים. שן שש זעם 16:29, 23 נוב' 2004 (UTC)
הסתכל בעמוד הראשי של ספין. אל תתאמץ יותר מדי למען זה. Amitayk 17:04, 28 נוב' 2004 (UTC)
ומה רע בגם וגם? אני אישית חושב שפנייה בפורומים מזמינה גם הרבה טרולים ו"חומר אנושי פחות טוב" מזה שיגיע מיישום הצעתו של הראל. Amitayk 10:29, 24 נוב' 2004 (UTC)

קוסמוסופיה[עריכת קוד מקור]

שלום הראל, האם תוכל להסביר בדף השיחה של קוסמוסופיה מדוע הערך דורש שכתוב. קראתיו ולא מצאתי בו רע. דוד שי 18:51, 25 נוב' 2004 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

זהו הערך היתום לשעבר אותנסיה אנא ראה השינויים שערכתי בערך והקישורים אליו וממנו, וכן את הערתי בדף השיחה.

אגב, הערך הגרמני על אותו נושא רחב בהרבה וכולל מידע רב וטבלאות. אודה לך אם מידע זה ימצא את דרכו אל הויקיפדיה העברית. בברכה אלמוג 15:26, 15 דצמ' 2004 (UTC)

דתות ואמונות בגרמנית[עריכת קוד מקור]

הראל שלום, כידוע לך נושא הדת קרוב לליבי. אודה לך אם תוכל להעיף מבט חטוף על רשימת הדתות והאמונות המופיעה בויקי הגרמנית ולהגיד לי האם חסר משהו ברשימה המופיעה בויקי העברית. בתודה מראש. Amitayk 13:58, 16 דצמ' 2004 (UTC)

ברוכים הבאים (לי)[עריכת קוד מקור]

היי הראל. תודה על הברכות. אני שמח לראות שגם אתה מתעניין בגרמניה, והבנתי שאתה הסמכות הראשית בעניין בוויקי. :-). יותר משאני מתעניין בגרמניה, אני פשוט גר בה...

המשך שת"פ פורה.

--Pixie 00:56, 18 דצמ' 2004 (UTC)

עזרה בתרגום[עריכת קוד מקור]

שלום

אני אשמח אם תוכל לגייס את הידע שלך בגרמנית לעזור לי בשאלה בויקיפדיה:דלפק יעוץ#עזרה בתרגום. eman 23:31, 21 דצמ' 2004 (UTC)

שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:33, 27 דצמ' 2004 (UTC)

סטטיסטיקה[עריכת קוד מקור]

מצאתי את דף הסטטיסטיקה ב"אייל הקורא" (מד"ב אמג"ל) וגם מצאתי את דף להפגת התסכול כי אחרים גם כן סובלים מהקצב. אמיתי 13:46, 3 ינו' 2005 (UTC)

יום ראשון הקרוב[עריכת קוד מקור]

חיפשתי אותך פיזית בחווה ולא מצאתי. בכל מקרה, אני חושב שאנחנו צריך לכתוב איזשהו דף, להדפיס ולתלות. אם יש לך רעיון כלשהו איך הוא צריך להראות אנא הודעיני דבר (אם אתה צריך טלפון מאיזשהי סיבה, אתה יכול לקבל אותו דרך דניאל שנפלד). נ.ב. אני מאשים אותך (כמובן) בזה שאני מפסיד את שעת הפילוסופיה השבועית שלי. אמיתי 13:45, 6 ינו' 2005 (UTC)

ההרצאה פורסמה ברשימת הדואר של המסטרנטים של החוג למדמ"ח. האם יש לזה אפיל לקהל רחב יותר? אני לא בטוח כ"כ. היה עדיף לכנס את האנשים לכנס הטפה משלנו. אתה מוזמן להכין פוסטר אם אתה רוצה :-). אפשר לשלב ציטטות של בן הטבע. --Harel 10:15, 8 ינו' 2005 (UTC)

בקשת תרגום[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תוכל לתרגם את מה שכתוב בתמונה המופיעה בערך הנוער ההיטלראי ולכתוב את זה בעמוד התמונה. גילגמש 09:16, 10 ינו' 2005 (UTC)

איחוד רשימות[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי שהשתתפת בדיונים אודות איחוד הרשימה של יצירות נודעות ואהובות בספרות העולמית עם יצירות מופת בספרות העולמית. אולי תרצה להביע את דעתך בדיון שפתחתי אודות איחוד שתי הרשימות ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/יצירות נודעות ואהובות בספרות העולמית. גילגמש 09:48, 10 ינו' 2005 (UTC)

זמן מינימלי לדיון[עריכת קוד מקור]

אנא ראה את הצעתי בנוגע לקביעת זמן מינימלי לדיון במזנון. בתודה אמיתי 14:06, 10 ינו' 2005 (UTC)

אני חושב שמצאנו טקסט[עריכת קוד מקור]

מתוך דבריו של בן הטבע במזנון:

"ראשית, טועה החבר דוד שי לגבי עשרת הערכים שיש עליהם מחלוקת. אני למשל סבור שיש למחוק פורטל שלם מעל פני ויקיפדיה. ובכן, לאור הדיון הזה שתומך בקיום גרסאות מאושרות, אם כי טכנית הדבר אינו תלוי בנו, אני אכין רשימה של ערכים אשר חיברתי עם קישור לגרסה המאושרת. כך שאם חלילה אטבע באיזו שלולית, יוכל תמיד הקורא העתידי לדעת שמגריט היה צייר וירטואוז. לפעמים ההשחתות כל כך משונות עד כי אין לי מושג ממה הן נובעות. למשל, אם כתבתי "כמעט כליל", אזי הכליל נמחק. אט אט, כמו זחל המכרסם בבגד, הולכות ונעלמות מילים, ולא ירחק היום שבערך תמונתו של דוריאן גריי ניתן כמה דוגמאות מויקיפדיה. רוב ההשחתות הן מזעריות, מחיקת מילה או אות, שינוי בספרה כלשהי, ולכן הן כלל לא מורגשות. גם אני נכנסתי מתוך עצלנות כמה פעמים כאנונימי (אם כי נחשפתי מיד), ולכן אין פסול בתרומות אנונימיות, אולם יש להתחיל לפקח עליהן. בתוך שנתיים מהיום, סך התרומות היומיות יעמוד על 2341 ביממה בממוצע. על המשתמש הנאור לקבל אפשרות של "גרסה מאושרת" בכל ערך אליו הגיע. נכון שויקיפדיה היא יותר מדי דמוקרטיה, אך אנציקלופדיה אינה קלפי בביתן 28 בגני התערוכה. הרי גם לאזרח יש אלטרנטיבה: לבחור במי שמחלק יותר סנדוויצ'ים לבוחר או במי שפועל למען השלום. איך אמר החבר אורי דן בגרסה שלי: מי שלא רצה אותו כשותף במשרת ממלא מקום, קיבל אותו בדרגת המשנה, הבכירה יותר. יש לברך את האיטלקים על כך שאסרו עישון במקום ציבורי, ואני מנבא כי עוד יגיע היום בו מעשנים יקבלו מאסר עולם על רצח חפים מפשע, שמתו מעישון פסיבי. אוטופיה היא עולם ללא אלכוהול, סמים, מסיבות אסיד ומסיבות טראנס, אלא מקום בו כולם נכנסים לויקיפדיה כשאין להן מה לעשות, ובה לומדים עוד דבר חדש על העולם. יש לברך את גוגל על החלטתם להעלות לרשת ספרי עבר שפגו זכויותיהם, כי עם כל הכבוד לעתיד הויקיפדי, כבר ביוון העתיקה אמרו שהעולם הוא עגול. לצד גוגל וו'יקיפדיה (למה שלושה ווים?) האנגלית שמשתפרת מיום ליום, כולי תקווה שבעתיד תהא לקורא העברי אנציקלופדיה מקיפה בעברית לצד פרויקט בן יהודה, אבל בגרסה הרשמית של בית הספרים האוניברסיטאי. או אז אפשר יהיה להשיב את המפתחות לבורא ולומר לעצמנו על ערש דווי כי השארנו עולם טוב יותר מאשר זה שנולדנו אליו. עולם בו מכבדים את הקשישים, עולם בו חיים בהרמוניה עם הטבע ועולם בו שוכן שלום בין עמים. אך עד אז חובה לשרת בצבא ואסור לסרב לשום פקודה. כוחנו בצבאנו ובאחדותנו. אויבנו אינם הערבים אלא האנטישמים מבני אירופה. אם יש לנו כוח גרעיני כפי שדיווח וענונו, הרי זאת כדי להבטיח את שלום העם היהודי בתפוצות כנגד שואה נוספת. עם הערבים ישכון בסופו של דבר שלום, אולי לא בדורנו, אך לבטח בדור הבא. כן יהי רצון.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 12:02, 11 ינו' 2005 (UTC)"

אפשר לדעתי לבקש רשות לעשות בזה עריכה ולהשתמש בזה כפרסומת להלך הרוחות בויקיפדיה. מה דעתך?. נ.ב. אנא בצע את העריכות הרצויות בטקסט כאן (זאת הייתה מטרת ההעתקה). אמיתי 13:37, 11 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
תרגמתי את "Parteibuch" כ"פנקס חבר" בתמונה אשר צרפתי לערך המפלגה הנאצית. אנא תקן אם התרגום לא נכון. תודה. גילגמש 13:18, 15 ינו' 2005 (UTC)

מה תרגום המילה "Mitte" בהקשר של קבוצת ארמיות של הוורמאכט (כמו צפון, דרום, A, B וכו'). תודה מראש. גילגמש שיחה 19:57, 17 ינו' 2005 (UTC)

Mitte פירושו מרכז, אמצע. בבקשה. --Harel 17:42, 18 ינו' 2005 (UTC)
תודה רבה. קבוצת אמריות מרכז אם כך. שוב תודה רבה. גילגמש שיחה 17:48, 18 ינו' 2005 (UTC)

פרובניציות פרוסיות[עריכת קוד מקור]

שם הפרובינציה לא אמור להיות "שלזוויג הולשטיין" במקום "שלזוויג הולסטיין"? כנ"ל לגבי "וסטפאליה".
נ.ב. הצעה לשיתוף פעולה בפרויקט פרוסיה - אני אמנם עסוק כרגע בעיצוב העמוד הראשי ופרויקטים נוספים, אך אשמח לסייע בכל מה שקשור לתחום הצבאי בפרויקט. עיקר ידיעותיי נוגעות לתקופת פרידריך הגדול ומלחמות נפוליון. גילגמש שיחה 19:56, 28 ינו' 2005 (UTC)

אתה כמובן צודק. הערך כולו למעט החלק על הפרובינציות נכתב על ידי (אים הנחתום וכו'), והחלק על הפרובינציות הוא תוספת תמוהה של איזה נער בגיל היסודי שדומה שהעתיק אותה מאנציקלופדיה "יבנה" או משהו דומה, כי השמות בה הופיעו כולם במין תעתיק ארכאי ממש. למעשה, רשימה משונה זו של פרובינציות היא שהביאה אותי לכתוב את הערך המקיף (ראה ההיסטוריה של הערך). אני אשמח לשתף פעולה, למרות שידיעותיי בהיסטוריה פרוסית מוגבלות. הערך תורגם ברובו מהויקיפדיה הגרמנית, בגלל שלא יכולתי לשאת את חרפת רשימת הפרובנציות (אלו כלל לא "פרובינציות") התמוהה שהייתה בו. --Harel 20:00, 28 ינו' 2005 (UTC)

בעיות דפדפן(?)[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהקטנת את התמונה בערך נשיא מדינת ישראל. ובכן, לדעתי הבעיה שתיארת מתרחשת משום שאתה משתמש בפיירפוקס. גם לי זה קרה, ובאינטרנט אקספלורר זה לא קורה. ככה שלדעתי אין טעם בלשנות את גדלי התמונות השונות בויקי רק בגלל שהשואש לא מציג אותן כמו שצריך. או שזה בעיה של הדפדפן, או שהבעיה היא בתקן של ויקי. בכל אופן, בינתיים אני פשוט מקטין/מגדיל את גודל הטקסט כך שיתאים לתמונה. Darko 12:14, 29 ינו' 2005 (UTC)

!Lieber Freund Harel

  • Ich schreibe lieber auf Englisch falls noch jemand diese Mitteilung liest






  • I appreciate all your help and thank you in advance

Regards Gangleri | Ti | T 03:26, 2 פבר' 2005 (UTC)

הראל שלום, שמת לערך יומי עיני תבנית VFD. יש לפתוח דף הצבעה מתאים ב-ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה. ראה דוגמא של "טרול רפאים לערך שיב דהארמה שהוא פתח כעת. בברכה John Doe 17:01, 3 פבר' 2005 (UTC)

ידעתי ושכחתי. עכשיו יש. אני באמת חושב שאנחנו זקוקים למגוון תבניות יותר גדול לגבי ערכים מפופקים מלבד תבנית מחיקה מהירה ותבנית שכתוב. כלומר למיין לתת סוגים שונים של צורך בשכתוב. ואולי לא. --Harel 17:06, 3 פבר' 2005 (UTC)

מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

שלום Harel. מיניתי אותך למפעיל מערכת. קרא בבקשה את ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת. דוד שי 20:29, 3 פבר' 2005 (UTC)

ברכותיי הראל. אמרתי לך שיימנו אותך בקרוב. (-: אמיתי 14:41, 4 פבר' 2005 (UTC) (נ.ב. אנא ארכב את עמוד השיחה שלך, פרק הזמן שלוקח לו להיטען בלתי נסלח)
תודה רבה לשניכם. אמשיך להיות ויקיפד פעיל ונאמן, ומליץ יושר על הפרויקט לכל מי שרק מוכן לשמוע. --Harel 21:56, 4 פבר' 2005 (UTC)
אם כבר בעניין זה, מה לגבי ארגון מפגש פה אחרי תחילת הסמסטר? יש עניין? כדאי לקבוע כבר עכשיו. אמיתי 22:38, 4 פבר' 2005 (UTC)
אני בעד. אבל תתחיל בלהסביר לי איך מארכבים את דף השיחה שלי בלי להשתגע. --Harel 22:39, 4 פבר' 2005 (UTC)
יופי. יש מישהו ספציפי שאתה רוצה להביא או שנסתדר לבד?

לגבי האירכוב- עושים העברה למקום המיועד אצלך במרחב משתמש (כלומר, לא לשכוח לכתוב: "שיחת משתמש:Harel" בהתחלה). אחרי זה חוזרים לדף שיחה שלך ומוחקים את התוכן הקיים. אמיתי 22:46, 4 פבר' 2005 (UTC)

שלום הראל, ראה נא את הערתי בשיחה של הערך עידן ד 15:01, 4 פבר' 2005 (UTC)