שיחת משתמש:Lionster/ארכיון 4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Lionster בנושא שלמה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


עמותת עמדא - עדיין יתום[עריכת קוד מקור]

שלום! תודה רבה על עזרתך במיזם הערכים היתומים, אך ברצוני ללמד אותך פרט קטן: הרשימה נועדה לשמור את הערכים היתומים, עד למציאת ערך שמאמץ אותם. הורדת (כאן) את הערך מרשימת הערכים היתומים. אכן הערך כבר אינו בעל תבנית {{חשיבות}}, אבל עדיין נשאר יתום, ולכן מן הראוי היה להשאיר אותו ברשימה, או להעביר אותו לרשימת האימוץ. מקווה שתמשיך לעזור... תודה - ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:37, 30 באוקטובר 2013 (IST)

צודק. פשוט ראיתי את הרשימה והנחתי באותו הרגע שמאחר והסרתי את התבנית יש להסיר גם את הערך. תודה לך על פועלך המבורך בתחום, ואשתדל לקפוץ מדי פעם ולסייע קריצהLionster‏ • שיחה 08:41, 30 באוקטובר 2013 (IST)

אם אתה מביא ערך אתה צריך להביא הוכחה ולא שמועה[עריכת קוד מקור]

עמיר מולנר 217.132.126.97 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

מדובר במידע שקיים באינטרנט, לדוגמא כאן. האם יש לך מידע אחר? ‏Lionster‏ • שיחה 18:34, 30 באוקטובר 2013 (IST)

קידום אתרים במנועי חיפוש[עריכת קוד מקור]

אני הוספתי פסקה על אמצעים לגיטימיים לקידום עם קישור למאמר שממנו נלקחה הפסקה. קראת את המאמר המקושר והחלטת שהוא מאמר שיווקי? אנא בסס את דבריך. 109.65.16.138 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום רב. מדובר במאמר בעל תוכן שיווקי, אשר מופיע באתר של חברה מסחרית. נוסף על כך, בתור מי שמבין קצת בתחום ה-SEO, אני חושב שאני מזהה כמה תבניות (ייתכן שמדובר במקריות, בזה איני בטוח). כך או כך, מדובר ללא ספק בתוכן פרסומי, וככזה אין לו מקום בערך. במידה ואתה סבור שלא כך הם הדברים, אתה מוזמן לפרט מדוע לדעתך יש להכניסו בדף השיחה של הערך. המשך של מלחמת העריכה עשוי להביא לחסימתך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 19:03, 30 באוקטובר 2013 (IST)

הפלרת מי שתיה[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה, אם היית מתבונן בשינוי שנעשה בערך היית מבחין שלא נעשה שום שינוי מהותי בתוכן. העריכה היתה שינוי כותרות והעברת פסקה למקום המתאים (הייתה שם ערבוביה בין נושאים). לא הצלחתי להבין איזו סיבה היתה לך לבטל את עריכתי. בברכה David ben david - שיחה 20:18, 30 באוקטובר 2013 (IST)

שלום לך. הסיבה ששחזרתי את עריכתך היא שאכן עשית את השינוי המדובר, אבל בשתי עריכות שונות. ומאחר ובעריכה הראשונה רק הורדת חלק מהערך, ולפני שהחזרת אותו במיקום אחר בעריכה השניה, ביקשתי ממך הסבר למחיקה, ועד לקבלתו החזרתי את החלק שמחקת ללא הסבר. להבא, אציע לך לנמק את השינוי שברצונך לבצע באמצעות תקציר העריכה, וכך להימנע מאי הבנות כגון אלו. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 20:22, 30 באוקטובר 2013 (IST)

דפים בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה. אני מאוד מבקש ממך שתענה לי: למה אתה משנה את שמות הדפים שלי למשתמש:jin kazama... ומה אני עושה לא בסדר,שזה קורה? בבקשה,תענה לי! אני מבקש. Jin kazama (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך. כפי שנכתב מספר פעמים בדף שיחתך, הערכים שיצרת אינם עומדים בדרישות הסף שיש בוויקיפדיה, וזאת בין היתר בשל אופן הניסוח שלהם, אשר נראה כי מדובר בתוצר של תכנת תרגום כדוגמת גוגל טרנסלייט. מסיבה זו, ובמקום למחוק את הערכים ישר, העדפתי להעבירם למרחב המשתמש שלך, על מנת שתוכל לנסח אותם בצורה ברורה ובהתאם לנהוג בוויקיפדיה. במידה וברצונך בכך, תוכל לבקש סיוע מעורכים נוספים המבינים בתחום בויקיפדיה:חממה, שכן אישית איני ממש מבין בזה. על כל פנים, אציע לך לקרוא בעיון את ההערות החוזרות בדף שיחתך, ולהימנע מהעלאת ערכים נוספים עד לתיקון הבעיות באלו הקיימים, כפי שהוסבר לך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 14:30, 2 בנובמבר 2013 (IST)
שלום וברכה. אני אמנע מיצירת עוד דפים,עד שאתקן את הדפים שצריך,אך אני צריך שתגיד לי איזה דפים לתקן,ואתקן!
בברכה רבה,jin kazama.
שים לב שהרשימה המלאה של הדפים שהועברו ממרחב הערכים לדפי הטיוטה שלך כבר מופיעה בדף שיחתך. אני ממליץ להתחיל אחד אחד, ולבקש עזרה מעורך מנוסה במידת הצורך. בהצלחה. ‏Lionster‏ • שיחה 14:51, 2 בנובמבר 2013 (IST)
ממש לא. ראשית יש תטפל בביטול/קיצור החסימה. רק לאחר מכן בעריכות. יונה בנדלאק - שיחה 19:10, 5 בנובמבר 2013 (IST)

אני חייב לומרלך[עריכת קוד מקור]

שאני ממש מבולבל. זה לא ברור איפה משנים ערכים ואיך. לעניות דעתי צריך ממשק יותר ברור בתקווה שזה יגרום ליותר אנשים לעדכן ערכים (ואני הראשון!). 212.143.221.54 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך. אתחיל מזה שאני מסכים איתך שיש דברים שבהם הממשק הוויקיפדי יכול וצריך להיות יותר פשוט. אציין גם, כי המטרה של העורך החזותי, אשר הושק רק לאחרונה, היא להיות לעזר למשתמשים חדשים, כמוך לדוגמא, אשר מעוניינים לתרום לאתר.
ולשאלתך, על מנת לבצע עריכה בערך מסוים, עליך להיכנס לערך שברצונך לשנות, ושם לבחור באפשרות "עריכה", בסרגל הכלים שבחלק העליון של הערך, לבצע את השינוי, ולשמור (יחד עם תקציר עריכה) באמצעות הכפתור "שמירה". ניתן להתנסות בכך גם בארגז החול, שנועד לשם כך.
בכל מקרה, אתה יכול להיות רגוע - קיימים תחומים שבהם גם לי לא ברור מה לעשות - ובמקרה שכזה תמיד ניתן לפנות ישירות למשתמשים נוספים, או לחילופין לדלפק הייעוץ, שנועד בדיוק למקרים כאלו.
מקווה שעניתי לשאלתך, ואשמח לסייע בכל שאלה ותהייה.
בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 17:56, 5 בנובמבר 2013 (IST)

תוכנית הפדרציה[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה! לאור הידע הרב שאתה מפגין בתולדות ירדן, אשמח אם תעיף מבט על הערך תוכנית הפדרציה שכתבתי לתחרות של "מקצרמר למובחר" ותחווה את דעתך. תודה רבה, אריאל2 - שיחה 14:05, 8 בנובמבר 2013 (IST)

היי אריאל. למעשה רק לאחרונה הגשתי סמינריון בנושא הזהות הלאומית של ירדן, במסגרתו דנתי באריכות ביחסי ירדן-הגדה המערבית (רוב השינויים שביצעתי בערך מקורם משם), לרבות תכנית הפדרציה. אמנם כרגע יש לי קצת עומס בעבודה, אבל אשתדל לעבור בהקדם על הערך שכתבת. עד מתי יש להגיש את הערך המוגמר? ‏Lionster‏ • שיחה 14:16, 8 בנובמבר 2013 (IST)
היי! המועד האחרון לשינויים הוא ה-18 בדצמבר, כך שיש עוד המון זמן. מתי שתוכל, באמת לא דחוף. ותודה רבה! אריאל2 - שיחה 14:21, 8 בנובמבר 2013 (IST)

@[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תציץ שם. קרוקס שיחה 01:17, 10 בנובמבר 2013 (IST)

השבתי. ‏Lionster‏ • שיחה 01:20, 10 בנובמבר 2013 (IST)

עובדיה יוסף[עריכת קוד מקור]

לא מבין למה שחזרת את הגרסא הקודמת הרי דברתי עם המשתמש שמחק את הגירסא שליJuifjuif - שיחה 02:46, 12 בנובמבר 2013 (IST)

למה שחזרת את הגרסא הקודמת של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל הרי דברתי עם המשתמש שמחק את גרסתי.Juifjuif - שיחה 02:49, 12 בנובמבר 2013 (IST)
לילה טוב. ממה שראיתי אכן פתחת דיון בדף השיחה של הערך, ושם גם הוסבר לך מהי הסיבה לשחזור עריכתך. במקרה כזה, ובמידה ואתה סבור שעריכתך עדיפה, יש להמשיך בדיון בדף השיחה, ולהמתין לחו"ד ממשתמשים נוספים. בכל מקרה, עד לגיבוש הסכמה חדשה, אין לשחזר את דבריך ללא דיון, שכן הדבר מהווה מלחמת עריכה, ואינו מקובל בוויקיפדיה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 02:54, 12 בנובמבר 2013 (IST)

קרל מרקס[עריכת קוד מקור]

שלום רב, ברצוני להבהיר בפניך שהשינוי האחרון אשר בצעתי בערך: ״קרל מרקס״ הינו מבוסס לחלוטין! השינוי שביצעתי הוא תיקון קטן בלשון העברית; במקום: ״עקרו קארל מרקס ואשתו לפאריז״ , רשמתי: ״ערקו קארל מרקס ואשתו לפאריז״.

למעשה, שני הביטויים הינם תקינים בשפה העברית, אך שינוי זה בוצע לשם היעשות הטקסט נהיר יותר בקרב כלל האוכלוסיה, שכן- שם הפועל ״לערוק״ הינו מוכר יותר משם הפועל ״לעקור״ כמילה נרדפת לשם פועל ״לעזוב״ אשר מדובר עליו.

אנא עשה כשיקולך.UnHommeGesund (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לילה טוב. עלי לציין כי איני מסכים עם דבריך, לפיהם "שם הפועל ״לערוק״ הינו מוכר יותר משם הפועל ״לעקור״ כמילה נרדפת לשם פועל ״לעזוב״". למעשה (ובלי קשר לעניין הלשון התקנית, באשר מטרתנו הינה הנגשת הטקסט לקוראים) אני סבור שהמונח "עריקה" מוכר בעיקרו כאחד המתאר את יציאתו של אדם מגוף בו הוא היה חבר (כגון "עריקה מצה"ל", "עריקה מהאגודה" וכיו"ב). דווקא המונח עקירה, אשר בו משתמשים לתיאור עזיבתו של אדם מקום מסוים באופן מוחלט, הוא זה המתאר בצורה הטובה ביותר את המקרה שלפנינו, ומסיבה זו שחזרתי את עריכתך. עם זאת, ובמידה ואתה סבור כי לא כך הם הדברים, אתה מוזמן לכתוב את נימוקיך בדף השיחה של הערך, ואני אדאג להפנות משתמשים נוספים לחוות דעתם בסוגיה. בכל מקרה, תודה על תרומתך לוויקיפדיה, ואשמח אם תמשיך לתרום למיזם גם בהמשך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 23:49, 12 בנובמבר 2013 (IST)

בגלל זה אני...[עריכת קוד מקור]

אולי במקום למחוק לי תנסי לפתח אותו? אין לך את הזכות למחוק! בגלל זה אני לא אוהב את ויקיפדיה Sray333 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך. ראשית, לא מחקתי את הערך, אלא העברתי אותו לדף טיוטה שלך, וזאת על מנת שתוכל לעבוד עליו בניחותא, ולהתאימו למקובל בוויקיפדיה. עם זאת, במצבו הנוכחי הערך לא יכול להישאר במרחב הערכים, בשל היותו קצר מדי וחסר עיצוב אנציקלופדי, ולכן הוא הועבר. הדבר מאפשר לך כאמור לפתח אותו (ייתכן שניתן להיעזר גם בוויקיפדיה האנגלית), כאשר לאחר מכן, ובשעה שהוא יכלול תוכן נוסף, ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. הדבר אינו נועד לפגוע בך, או לזלזל בתרומתך, אלא נובע אך מהקפדה על סטנדרטים מסוימים המקובלים בוויקיפדיה, אשר שהתקבלו במשך הזמן. כאמור, בכל שאלה טכנית אתה מוזמן לפנות אלי, ואשמח לסייע. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 19:57, 13 בנובמבר 2013 (IST)

טילדה רביעית[עריכת קוד מקור]

תוכל לכתוב לי כתבה לטילדה על נושא כלשהו?אולי על ערכי יחסי ישראל עם חו"ל? במידה שכן שלח לי למייל. תודה. The Turtle Ninja - בר המשקאות של מו סיזלאק 20:39, 13 בנובמבר 2013 (IST)

האמת שבתקופה הקרובה אין לי ממש זמן, אבל במידה ואחשוב על משהו אעשה זאת. בהצלחה. ‏Lionster‏ • שיחה 23:57, 13 בנובמבר 2013 (IST)

קבוצת כלמוביל[עריכת קוד מקור]

שלום ליאור, לגבי ערך קובצת כלמוביל שיצרתי אתמול, טעיתי שהעלתי אותו ולא השארתי אותו כטיוטה עד שאסיים לערוך. אני בדיוק עורככת את התוכן ואעלה אותו לאחר תיקונים נוספים. בכל מתבסס על תכנים שחקרתי ברשת אבל לא העתקתי. גם מבחינת הערות השוליים סימנתי * אבל בטקסט מיספרתי ולא יצא לי לתקן זאת ולכן הסרתי עד לתיקון והוספה של פרטים נוספים Ayushy - שיחה 12:11, 17 בנובמבר 2013 (IST)

במקרה כזה עדיף להבא לרשום הסבר בתקציר העריכה, כך שיהיה ברור מה הסיבה לעריכה. שכן בתור משתמשת חדשה זה נראה חריג שהורדת חלק גדול מהערך כך. בכל מקרה, אני מקבל את דבריך, וברוכה הבאה לוויקיפדיה :) ‏Lionster‏ • שיחה 12:16, 17 בנובמבר 2013 (IST)

עידו מימון[עריכת קוד מקור]

תשמע את האלבום שלו, http://www.youtube.com/playlist?list=PLkzhkqiBGdm8APNAz-4Er7ggmNFFemYDt שיצא שבוע שעבר לכל החנויות, הרבה אמנים גדולים מהמרים עליו ותומכים בו וגם חברת תקליטים קטנה בשם הליקון ועוד מוסד קטן שנתן לו מלגה בשם אקום. אתה מוזמן להתרשם... אני מכיר אותו ויודע כמה קשה הוא עובד. תעיף מבט שים שתי אוזניים ותיווכח Danamir2 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום רב. כאמור, אתה מוזמן לציין מדוע לדעתך לערך יש חשיבות אנציקלופדית, וזאת בדף השיחה של הערך. בכל מקרה, אני עדיין איני משוכנע בכך, ועל כן אני אמתין לחוות הדעת של משתמשים נוספים בסוגיה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 10:30, 19 בנובמבר 2013 (IST)

שמח לתרום[עריכת קוד מקור]

בקרוב גם אוסיף רשימה מלאה של הנציגויות האיראניות בעולם ( בדומה לערך נציגויות ישראל בעולם)--Matan8s - שיחה 15:15, 19 בנובמבר 2013 (IST)

מדובר בנושא שלמרבה הצער הוזנח למדי בוויקיפדיה עד עכשיו. יישר כוחך! ‏Lionster‏ • שיחה 15:16, 19 בנובמבר 2013 (IST)

46.117.115.222[עריכת קוד מקור]

היי, לדעתי הוספת הקללות שלו בערך מהוות השחתה ברורה המצדיקה תבנית אזהרה למרות שמדובר בפעם הראשונה. יכול להיות שלא שמת לב לחלק מההשחתה וראית רק את ההתחלה, שאכן לא הייתה מובהקת. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 15:58, 19 בנובמבר 2013 (IST)

אתה צודק. אכן החמצתי את החלק השני. טעות שלי. ‏Lionster‏ • שיחה 16:00, 19 בנובמבר 2013 (IST)

יחסי החוץ של ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום,

ראיתי בלוח המודעות את קריאתך להרחיב ערכים בנושא. אפנה את תשומת לבך לסעיף הפוליטיקה בערך צ'כיה, שעוסק כולו בנושא זה בדיוק, וראוי להעבירו לערך נפרד על יחסי ישראל-צ'כיה. בערך הראשי על צ'כיה אין מקום לפירוט כזה. דב ט. - שיחה 16:35, 21 בנובמבר 2013 (IST)

אתה צודק. אשתדל ליצור ערך מתאים בהקדם ולהעביר אליו את הטקסט שם. תודה על שימת הלב. ‏Lionster‏ • שיחה 22:20, 21 בנובמבר 2013 (IST)
בוצע בוצע. יחסי ישראל-צ'כיה. ‏Lionster‏ • שיחה 00:27, 25 בנובמבר 2013 (IST)
תודה! דב ט. - שיחה 11:50, 25 בנובמבר 2013 (IST)

מה לא מנוסח במה שכתבתי?[עריכת קוד מקור]

מה לא מנוסח במה שכתבתי? 84.228.111.65 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לילה טוב. עריכתך זו אינה מנוסחת בצורה אנציקלופדית. שים לב שבין היתר, המונח "הזויה ביותר" אינו מונח אנציקלופדי, ובמיוחד שאינו מגובה במקורות. כמו כן, במידה ואתה מתאר מונח לועזי כגון פאן פיקשן, ראוי להסבירו, לטובת הקוראים שאינם מבינים בתחום. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 23:02, 21 בנובמבר 2013 (IST)

מה לא מנוסח במה שכתבתי?[עריכת קוד מקור]

84.228.111.65 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ראה פסקה אחת למעלה. ‏Lionster‏ • שיחה 10:06, 22 בנובמבר 2013 (IST)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
ויקיפדיה כתרפיה • על תחרות הכתיבה • מיזמים בפוקוס • דרושים ויקיגמדים • הידעת? ויקיפדיה • קרב איגרוף: סימפסון נגד הומר סימפסון • תשחץ ויקיפדיה

שוב הצעה למפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

שלום Lionster,

אני חושב שהגיעה העת למנות אותך למפעיל. מה דעתך? גילגמש שיחה 16:45, 23 בנובמבר 2013 (IST)

במידה ואתה סבור שהמינוי יתקבל על דעת הקהילה, הרי שאין לי התנגדות להעלאת מועמדותי לתפקיד. ותודה שוב על הבעת האמון :) ‏Lionster‏ • שיחה 18:02, 23 בנובמבר 2013 (IST)
הוא לא יכול להבטיח את זה, אך אני גם בעד ולא חושב שיהיו הרבה התנגדויות אם בכלל (האם הסתבכת עם ויקיפד לא אנונימי לאחרונה או בכלל?) יונה ב. - שיחה 18:54, 23 בנובמבר 2013 (IST)
התכוונתי לעניין הספציפי של הוותק שלי דווקא, כפי שנאמר בפעם הקודמת שהתפקיד הוצע לי. במידה ולדעתכם הדבר אינו מהווה מכשול, הרי שאני בעד לנסות ולראות :) ‏Lionster‏ • שיחה 19:04, 23 בנובמבר 2013 (IST)
לדעתי אין פה שום מכשול. גילגמש שיחה 19:52, 23 בנובמבר 2013 (IST)
כנ"ל, יש לך ותק של מעל לשנתיים (גם אם רק שנה פעילה) ומעל 7800 עריכות במרחב הראשי איני רואה מניעה מהפן הזה. יונה ב. - שיחה 19:55, 23 בנובמבר 2013 (IST)

סימבה מלך הג'ונגל[עריכת קוד מקור]

מה ילדותי בניסוח שלי? 84.228.111.65 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אילו פרטים טפלים הוספתי? 84.228.111.65 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
כפי שהסברתי בפסקה קודמת, מדובר בתוספת לא אנציקלופדית לערך, וזאת מאחר ומדובר בפירוט מוגזם, אשר מקומו אינו בערך אנציקלופדי. כמו כן מדובר בניסוח בעייתי, שחסר עיצוב בסיסי כגון סימני פיסוק במקומות המתאימים, וכן הגהה בסיסית. את מוזמנת להעיף מבט על ערכים נוספים בסגנון, כדוגמת אבא חורג, אמא חורגת, אוגי והמקקים וכו', על מנת לראות את ההבדלים ומה בניסוח שלך אינו מתאים בערך. כמו כן, באפשרותך לפנות לחממה על מנת לקבל סיוע לשוני מוויקיפדים ותיקים, אשר בטוחני שישמחו לסייע. עם זאת, בהתאם לנוהל מלחמת עריכה, אין לשחזר את עריכתך פעם נוספת, שכן הדבר מהווה מלחמת עריכה, שאינה מקובלת בוויקיפדיה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 23:38, 23 בנובמבר 2013 (IST)

ארכוב[עריכת קוד מקור]

היי, מתי הזמן המתאים לדעתך לארכב את דף השיחה של המשתמש שלי? ראיתי משתמשים שפעלו בצורות שונות. קרוקס שיחה 23:41, 23 בנובמבר 2013 (IST)

בגדול אין נוהל ספציפי, וכל משתמש בוחר בדרך הנוחה לו. אני אישית מעדיף ארכיון קצר יחסית, של 50 שיחות בכל אחד, על מנת להקל על נבירה בו. מה שחשוב הוא לא לארכב שיחות שעודן מתנהלות, וכן להקפיד על סדר כרונולוגי, על מנת להקל על השיטוט בו בהמשך. נראה לי שהזמן הטוב הוא כאשר הדף מתחיל להיראות עמוס מדי ויזואלית :) ‏Lionster‏ • שיחה 23:45, 23 בנובמבר 2013 (IST)
סבבה תודה. קרוקס שיחה 23:48, 23 בנובמבר 2013 (IST)

משהו בנוהל שלך מאד מעוות[עריכת קוד מקור]

ממתי במלחמת עריכה כזאת-העריכה האחרונה שמורה למוחקים?

ניכר שלא ניסית אפילו לעיין מעט בשינויים שעשיתי בטרם ביטלתי את הביטול עריכה שלי-הרי מחקת את זה תוך פחות מדקה!!!

כמו בביטלו הקודם, שבו שלחתם אותי בבושת פנים לנסות "לעורר דיון בדף השיחה"-גם עכשיו הסברתי את העריכה שלי בדף השיחה, ועדיין, אני צריך להמתין שנה/שנתיים שאולי יבוא מישהו שיתמוך בי בדף השיחה...

ובינתיים-הכי קל פשוט למחוק את העריכה ולהזהיר אותי ממלחמת עריכה...

הנוהל המעוות הזה חייב להשתנות! WAZE - שיחה 09:58, 24 בנובמבר 2013 (IST)

בוקר טוב. אני מניסיוני דווקא רואה את הצד החיובי של הנוהל. איני רואה כיצד הדרישה לנהל דיון בסוגיה מהווה "שליחה בבושת פנים", כדבריך. במידה ודבריך אכן תורמים בערך, אין שום סיבה שלאחר דיון מתאים הם לא יעודכנו בהתאם. עם זאת, חילוקי דעות בענייני תוכן נפתרים תמיד בדף השיחה, ולא במרחב הערכים, על גביהם של הקוראים. מסיבה זו שחזרתי את עריכתך, ואודה לך אם תמתין לתגובה נוספת טרם השחזור בערך להבא. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 10:03, 24 בנובמבר 2013 (IST)

ערך על אהוד בן דרור[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב, מעריכה את הרצון לשפר אך אני פעילה וותיקה בעמותת אדי וגם במרכז הלאומי להשתלות, אנו מקבלים שאלות רבות בנושא אהוד בן דרור ולכן על מנת לספק תשובות לכלל השואלים החלטתי להעלות ערך נפרד עליו. תודה, והמשך יום טוב. YaelhsYaelhs - שיחה 11:20, 24 בנובמבר 2013 (IST)

בוקר טוב. קודם כל תודה רבה על התוספת החשובה, אכן ראוי שיהיה אזכור אודותיו בוויקיפדיה. עם זאת, מאחר ופועלו קשור רק לעמותה עצמה (מטבע הדברים), והמידע אודותיו תורם להבנת פועלה המבורך של העמותה, הרי שראוי שגם האזכור שלו יהיה בערך על העמותה, ולא בערך נפרד. בכל מקרה, אני מציע שנמתין ונראה האם ישנן דעות אחרות, וזאת טרם ביצוע האיחוד. ושוב תודה על תרומתך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 11:34, 24 בנובמבר 2013 (IST)
מעריכה את מה שאתה אומר אבל אני לא חושבת שערך נפרד על אהוד בן דרור יפגע במישהו. מבקשת להסיר את ההפניה. אין בעיה לאזכר את עמותת אדי בערך עצמו אבל אין צורך לאחד בין שניהם. Yaelhs (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
צהריים טובים. ראשית, אני הצבתי תבנית חשיבות על הערך. היה זה משתמש:Aviados שהפך את הערך להפניה, וזאת על בסיס הדיון שהתקיים בדף שיחה:אהוד בן דרור, ובמאמר מוסגר, אציין כי אני מסכים איתו. במידה ואת סבורה שהערך אכן זכאי לקיום נפרד. את מוזמנת לנמק מדוע בדף השיחה, ובמידה ותהיה הסכמה לדעתך, הרי שהערך ישוחזר. ושוב תודה על תרומתך לוויקיפדיה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 16:20, 1 בדצמבר 2013 (IST)

התוספת שהוספתי בערך "קרלוס קסטנדה" איננה פרסומת[עריכת קוד מקור]

במיוחד על רקע מראי המקומות האחרים המופיעים שם, לדוגמה: "אתר ישראלי העוסק בנושא מעברים קסומים...". באתר שהוספתי ישנם מאמרים נוספים השייכים לתחום וספרים נוספים הקשורים בקסטנדה שלא מופיעים ברשימת ספריו. בתודה אבי כהן Toltec choice - שיחה 12:29, 24 בנובמבר 2013 (IST)

בדיעבד, יש ברשימה אכן קישורים נוספים שאינם תורמים לערך. ולגבי הקישור שהכנסת - כאמור, אין בו לטעמי ידע אנציקלופדי המוסיף מידע רלוונטי אודות האישיות, כפי שכתבתי בדף שיחתך. במידה ואתה סבור אחרת, יש באפשרותך לפתוח דיון בדף השיחה של הערך, ולהמתין לחוות דעתם של עורכים נוספים. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 12:36, 24 בנובמבר 2013 (IST)

מזל טוב:)[עריכת קוד מקור]

עוד מעט תיהפך למפעיל.... בהחלט מגיע לך. גם אני הצעתי לך את זה לפני כמה זמן:) בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 11:31, 25 בנובמבר 2013 (IST)

תודה, אבל יש עוד מספר ימים לדיון, ועדיף להמתין עד אז ולראות. בכל מקרה, תודה רבה :) ‏Lionster‏ • שיחה 11:34, 25 בנובמבר 2013 (IST)
אגב אני אשמח לדעתך ביצעתי שינוי בתבנית {{בוטל}} והפניתי את לבם לארגז חול דבר שלא היה קיים בתבנית. מה דעתך על הצורה? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 11:48, 25 בנובמבר 2013 (IST)
השבתי בדף השיחה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 12:27, 25 בנובמבר 2013 (IST)
סבבה:) ביטלתי את השינוי היות וזה שינוי מאוד מהותי עד לרוב. :) בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:09, 25 בנובמבר 2013 (IST)

פטר גרינפלד[עריכת קוד מקור]

זה אומר שהערך על פטר גרינפלד יימחק מיד? מה הקריטריון שאני צריכה להוסיף על מנת להפוך אותו לחשוב או לערך אינציקלופדי? Shellyhaziza - שיחה

צהריים טובים. ראשית, חשוב להבין את מהותה של וויקיפדיה, שהינה אנציקלופדיה, ולכן ישנם קריטריונים ברורים המזכים בחשיבות אנציקלופדית. את מוזמנת לקרוא עוד בנושא בדף ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. מסיבה זו, נראה על פניו שהערך שכתבת, חרף היותו מעניין ללא ספק, אינו עומד בקריטריונים ודינו להימחק בהקדם. יצוין, כי במידה ואת סבורה כי לערך שכתבת יש חשיבות אנציקלופדית, באפשרותך לנמק מדוע בדף השיחה של הערך. בכל מקרה, שיהיה לך המשך יום נעים, ואני מקווה שתמשיכי לתרום למיזם גם בהמשך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 13:28, 25 בנובמבר 2013 (IST)

מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

בהתאם להמלצת הקהילה בויקיפדיה:מפעיל נולד קיבלת הרשאות מפעיל מערכת. אנא עבור על ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת ועל ויקיפדיה:שימוש זהיר בהרשאות המפעיל. בהצלחה, ערן - שיחה 19:04, 25 בנובמבר 2013 (IST)

ברכות רבות:) בהחלט מגיע לך:) תורם וחביב ביותר:) בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:06, 25 בנובמבר 2013 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! אני בטוח שאתה תהייה מפעיל מצוין, בהצלחה. אליסף · שיחה 19:09, 25 בנובמבר 2013 (IST)
מזל טוב ובהצלחה. יואב ר. - שיחה 19:27, 25 בנובמבר 2013 (IST)
תודה רבה לכם :) אני מניח שייקח קצת זמן עד שאהיה בקיא לחלוטין ב"מפעילות", ואתם יותר ממוזמנים להאיר ולהעיר על פעולותיי. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 19:31, 25 בנובמבר 2013 (IST)
בהצלחה, --אילילה - שיחה 19:33, 25 בנובמבר 2013 (IST)
נו, זה היה מהיר . בהצלחה. אתה מוזמן לשאול ולהתייעץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:50, 25 בנובמבר 2013 (IST)
האמת שגם אני הופתעתי מהמהירות :). מה שכן, אשמח לאמץ ממך סקריפטים שימושיים שעשויים להקל עלי בפועלי :) ‏Lionster‏ • שיחה 19:52, 25 בנובמבר 2013 (IST)
אני לא חושבת שיש לי סקריפטים מיוחדים למפעילים. אם יש משהו שאתה חושב שקיים ואין לך, שאל אותו ספציפית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:25, 25 בנובמבר 2013 (IST)
יש גאדג'ט לטיפול בטרולים שאמור להתווסף לך להעדפות. אין לי מושג אין זה, אבל שווה לנסות . בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 20:30, 25 בנובמבר 2013 (IST)
מזל טוב ובהצלחה. בברכה, MathKnight (שיחה) 19:52, 25 בנובמבר 2013 (IST)
בשעה טובה ובהצלחה. Assayas שיחה 20:10, 25 בנובמבר 2013 (IST)
בהצלחה! :) אני בטוח שתסייע רבות במלאכת הטיפול במשחיתים ובטרולים. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 20:26, 25 בנובמבר 2013 (IST)
בהצלחה! Dvh - שיחה 20:27, 25 בנובמבר 2013 (IST)
המון מזל טוב ובהצלחה (ולא לשכוח לחסום את סקרלט, זאת המסורת![1]) ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 20:51, 25 בנובמבר 2013 (IST)
מזל טוב וברכות על התפקיד! אני בטוח שתעשה בו שימוש מועיל וטוב. קרוקס שיחה 22:15, 25 בנובמבר 2013 (IST)
(במבטא ערסי תחת השפעת אלכוהול וכמה צינגלות) אני מכירה אותך שחסמת אותי? סקרלט - שיחה 08:44, 26 בנובמבר 2013 (IST)
מסורת מחייבת :) ראי הדברים מעל. ‏Lionster‏ • שיחה 10:26, 26 בנובמבר 2013 (IST)
מזל טוב ובהצלחה לא הספקתי לכתוב בעד במפעיל נולד, ואני רוצה לציין לשבח את פעולות הניטור שלך, יישר כח ובהצלחה בהרשאה החדשה. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 15:18, 26 בנובמבר 2013 (IST)
בהצלחה בתפקיד החדש. אני מאלה שלא הספיקו לכתוב "בעד" בהצבעה שהסתיימה די מהר. אינני מאחל כאן "מזל טוב", מאחר שלא מדובר בזכיה במתנה או בקידום בעבודה, אלא במתן מטלה נוספת, חשובה, בהתנדבות, מעבר לניטור ולכתיבה בוויקיפדיה, מטלה המחייבת אחריות ועבודה לא תמיד קלה. (כלומר אין מדובר ב"כיבוד" או במזל). בהצלחה!! פרח בשבילך. Danny-wשיחה 17:22, 27 בנובמבר 2013 (IST)

העריכה[עריכת קוד מקור]

אני יודע שמה שאני אמרתי הוא הדבר הנכון ולא מה שהבן אדם שכתב את הערך העתיק מאתר אחר (ראיתי בעצמי) מכיוון שאני סטודנט להיסטוריה,שיניתי כפי שלמדנו, מבחינה תרגומית המשפט הנאמר הוא המשפט הנכון, וכמובן היה עוד הרבה מה לשנות, לדוגמא על המספרים של הצבא הפרסי, אך מכיוון שהשעה מאוחרת לא שיניתי את זה כרגע, אבל המשפט הנכון הוא מה שכתבתי, אנא אשר את העריכה, תודה 109.67.168.198 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לילה טוב. ראשית שים לב שבחלק הראשון הוספת "לפנה"ס" מיד לאחר התאריך המלא בקישור, כך שנוצרה כפילות בערך. וזו הסיבה העיקרית ששחזרתי את העריכה. בעניין התוכני - אני מודה שאיני מומחה בתחום, כך שמבחינתי אין מניעה שתחזיר אותו לערך, ונראה האם יתקבלו הערות ממשתמשים נוספים. כך או כך, אשמח אם תוכל להוסיף סימוכין בעברית לדברים. תודה על תרומתך לוויקיפדיה. ‏Lionster‏ • שיחה 22:28, 25 בנובמבר 2013 (IST)

ערך מושב פורת[עריכת קוד מקור]

לאחר מאבק התושבים השער בשבת נפתח! אני תושב המקום. אילו סימוכין צריך יותר מזה? אתה מוזמן לבדוק בעצמך! 85.64.7.79 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לילה טוב. אני התייחסתי לטענה כי "המושב נמצא בתנופת פיתוח והתחדשות", אשר דורשת מטבעה הבהרה למה הכוונה, וכן סימוכין לדברים (כגון כתבה תקשורתית וכיו"ב). לעניין פתיחת השער, אין מניעה מבחינתי שתעדכן את השינוי בערך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 23:06, 25 בנובמבר 2013 (IST)

מחיקת הבל[עריכת קוד מקור]

הי ליונסטר, כשאתה מוחק הבל הכולל תוכן לא ראוי, יש להסיר את התוכן מתוך חלון המחיקה, כי שהתוכן לא יופיע בתקציר העריכה בפעולת המחיקה. ראה את המחיקה האחרונה שלך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:03, 26 בנובמבר 2013 (IST)

אכן, שכחתי במקרה זה, לכן הסתרתי את התקציר במקום. אזכור להבא. תודה, ‏Lionster‏ • שיחה 13:05, 26 בנובמבר 2013 (IST)

טובת הילד[עריכת קוד מקור]

שלום Lionster, אני לא מבין למה נמחק הקישור בערך טובת הילד, למאמר המקושר יש ערך אמיתי ותוספת מידע חשוב על הנושא המדובר .http://www.yarimi.net/חזקת-הגיל-הרך.php בערכים רבים של וויקיפדיה יש הפניה למקורות נוספים שלהם יש ערך אמיתי, איך נקבע מתי זה מותר ומתר לא? 46.117.164.95 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

באופן כללי, לא כל תוכן ראוי להופיע כקישור חיצוני בערך - אלא רק תוכן אשר יש בו תוספת משמעותית למידע המדובר, או כזה המציע נקודת מבט רלוונטית שכזו. לאחר שעברתי על הטקסט שהוכנס, מצאתי שבמקרה זה התוספת שהוכנסה אינה תורמת לערך ברמה אשר תאפשר להתעלם מהעובדה, שמדובר בקישור לאתר מסחרי, ומשכך מדובר למעשה בתוכן פרסומי. מסיבה זו הקישור המדובר נמחק. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 10:45, 27 בנובמבר 2013 (IST)

UP[עריכת קוד מקור]

היי! תודה, הקדים, אבל קבלתי את עצת שניכם והעתקתי את הערך שלי לערך הקיים. תוכל לעזור לי עם הפניה לערך המקורי? כי את זה אני לא יודע לעשות? (אם תרשום לי מה עשית, אדע לפעם הבאה :) שוב תודה, נמרוד --INimi - שיחה 10:56, 27 בנובמבר 2013 (IST)

על מנת לעשות הפניה לערך אחר יש לרשום: (#)הפניה שם דף היעד (אבל בלי הסוגריים מסביב ל-#). ניתן גם ללחוץ בסרגל הכלים שלמעלה על כפתור "הפניה", אשר יוצר אחת שכזו מהמוכן. אתה מוזמן להעיף מבט בערך שלך, ולראות את הנוסח המדויק. כמו כן, אתה מוזמן להעיף מבט בויקיפדיה:הפניה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 11:01, 27 בנובמבר 2013 (IST)

בוקר טוב[עריכת קוד מקור]

ליונסטר. במידה וזה אפשרי אני חושב שכדאי לעשות חסימת טווח זמנית משני הכתובות אי-פי העיקריות שהוא מחליף כל הזמן. אליסף · שיחה 11:56, 27 בנובמבר 2013 (IST)

אני בדיוק בדרך לשיעור. אבל אני בעד. אתה מוזמן להציע בבקשות ממפעילים. תודה. ‏Lionster‏ • שיחה 11:59, 27 בנובמבר 2013 (IST)
סבבה, יום טוב. אליסף · שיחה 12:04, 27 בנובמבר 2013 (IST)

ספי ריבלין[עריכת קוד מקור]

בערך יש תמונה חבל שלמעלה יש תבנית של אין תמונה. תוכל להעביר את התמונה לשם? תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:04, 27 בנובמבר 2013 (IST)

אני סבור שבמקרה של תמונה המופיעה בראש הערך, ראוי שהאישיות תהיה מוצגת לבדה, ולא יחד עם אדם נוסף. לעומת זאת אין מניעה שהתמונה תהיה קיימת בהמשך הערך (כמו עכשיו). כמובן שזו היא דעתי האישית, ובמידה ואתה סבור אחרת אתה מוזמן לבקש זאת בדף השיחה של הערך, או להמתין שהחסימה תפוג (אני מניח שבקרוב נדע דברים לאשורם). בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 16:09, 27 בנובמבר 2013 (IST)
אוקיי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:11, 27 בנובמבר 2013 (IST)
תראה כתבה הערך מצוטט. http://www.mako.co.il/nexter-internet/Article-b3da06aa11a9241006.htm. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:27, 28 בנובמבר 2013 (IST)

שיחה:אמבוש (תוכנית טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

אודה לדעתך בנושא. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:44, 28 בנובמבר 2013 (IST)

אני חושש שמדובר בנושא בו אין לי ממש הבנה, כך שאני מעדיף שלא להתערב בדיון הענייני. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 02:50, 28 בנובמבר 2013 (IST)
ראית את התקציר השקרי שהוא עשה? חבל שככה הוא בוחר להתנהג לחבר קבוע בויקי... בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:53, 28 בנובמבר 2013 (IST)
עברתי כרגע על הדיון, ולא ברור לי מהו התקציר השקרי, והיכן לירון נהג שלא כראוי. תוכל להפנות אותי לעריכה? ‏Lionster‏ • שיחה 03:02, 28 בנובמבר 2013 (IST)
בתקציר העריכה בערך לירן כוהנר בתקציר המחיקה זה פוגע בשמי ובהגינות הויקיפדית שלי. היות ויש מקרים קודמים בנושא. אני לא אחזיר את הנושא עד תום הדיון אבל אבקש מחיקת התקציר עריכה. הסברתי גם בפסקה האחרונה באמבוש אודות מקרים קודמים לכך. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:05, 28 בנובמבר 2013 (IST)
עברתי על התקציר ובכנות - אני לא רואה פה דבר שאינו ראוי. מדובר בביקורת עניינית ומכבדת לחלוטין, וחבל לי שאתה לא רואה זאת כך. יתר על כן, בהמשך הוא עוד הבהיר כי לא הייתה לו כוונה לפגוע. בכנות, נראה לי שלקחת את הדברים ללב, ועל לא מאומה. אני ממליץ לך, באמת ממקום טוב, להניח לעניין ולקבל את דבריו בנוגע לנושא, שכפי שנראה הינם נכונים במקרה זה, וללא ספק באים ממקום טוב ולא מרצון לזלזל או לפגוע. לא כל ביקורת על פעולה מהווה "פגיעה בשם ובמוניטין", ולפעמים צריך גם לקבל את דעתם של משתמשים אחרים, גם אם זה לא קל. בכל מקרה, לא כל חילוקי דעות ענייניים מהווים סיבה למאבק, ואני ממליץ בחום פשוט להניח לזה ולהתמקד בתחומים נוספים, בהם המיזם משווע לעזרה קריצה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 03:21, 28 בנובמבר 2013 (IST)
והערה:זה לא היה ההמשך מה שקרה אם לירן כוהנר היה אחרי דבריו. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:26, 28 בנובמבר 2013 (IST)
במקרה זה הוא טועה היות ויש מקרי עבר אתה מוזמן לבדוק איך כל מי שהופיע בסתאאאם זה מוזכר לו בערך וכך גם בפספוסים ובתוכנית כלוב הזהב. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:25, 28 בנובמבר 2013 (IST)
כאמור, איני בקיא בתחום. במידה ואתה רוצה, באפשרותך להמשיך ולנהל דיון בדף השיחה, או יותר טוב, להמתין לחוות דעתם של משתמשים נוספים בסוגיה, שיוכלו להביע דעתם. כרגע, בכל מקרה, נראה לי שהדיון לא מתקדם לשום מקום, ועדיף להמתין לחוות הדעת של עורכים נוספים המבינים בנושא, חוץ משניכם. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 03:31, 28 בנובמבר 2013 (IST).
אני הפסקתי את הדיון אתו ואני אכן מחכה לדעות נוספות. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:39, 28 בנובמבר 2013 (IST)
העלאתי הוכחות ואני מקווה שהוא לא ימחוק את הכותרת כי זה מודגש יותר. כמו שאמרתי אם לא היו מקרי עבר לא הייתי בכלל מבצע שינוי בנושא. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:54, 28 בנובמבר 2013 (IST)
טוב מאוד. נראה מה תהיה דעת הקהילה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 03:56, 28 בנובמבר 2013 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

החלטתי לוותר --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה)  12:20, 28 בנובמבר 2013 (IST)
אני חושב שהחלטת נכון. לפעמים עדיף פשוט לוותר ולהתמקד בתחומים אחרים, והדבר רק מוכיח את שיקול דעתך הטוב. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 12:23, 28 בנובמבר 2013 (IST)

שלום[עריכת קוד מקור]

אני ניסיתי לשנות את התמונה לתמונה של הפלייסטיישן 2 הגרסה הראשונה אבל אני לא יודע איך משנים את התמונה אשמך אם תסביר לי 79.176.23.254 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

צהריים טובים. נתחיל מכך שעל מנת להשתמש בתמונה בוויקיפדיה, יש להעלותה ראשית לאתר עצמו, וזאת באמצעות "ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת". לאחר שהתמונה תועלה, בהתאם לרישיון המתאים כפי שמפורט בדף העזרה, אשמח לסייע בהצבתה בערך המתאים. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 13:08, 28 בנובמבר 2013 (IST)
תודה 79.176.23.254 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

סדנה[עריכת קוד מקור]

היי, בקשות שלך בסדנה שטופלו לשביעות רצונך, יכול לארשב? • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT18:53, 30 בנובמבר 2013 (IST)

בהחלט. תודה. ‏Lionster‏ • שיחה 18:54, 30 בנובמבר 2013 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
על עבודתך החרוצה והיעילה. קיפ גואינג! קובי כרמל - שיחה28,000 קצרמרים בוויקיפדיה, להזכירך22:29, 30 בנובמבר 2013 (IST)
תודה רבה Lionster‏ • שיחה 22:35, 30 בנובמבר 2013 (IST)

כוכב לחרוץ![עריכת קוד מקור]

כוכב החריצות
היות וכוכב המפעילים כבר הוענק לך היום. ברצוני להעניק לך את כוכב החריצות על החריצות יוצאת הדופן שלך. תודה רבה! ואין ספק שגם כוכב הנחמדים ראוי לך! תודה! בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:49, 1 בדצמבר 2013 (IST)
תודה רבה Lionster‏ • שיחה 00:52, 1 בדצמבר 2013 (IST)

ויקיפד גאה וקובי כל כך צודקים :)[עריכת קוד מקור]

חיוך
כמה שוויקיפדיה העברית מרוויחה בזכותך. חג שמח:) ‏Guycn2 - שיחה 01:55, 1 בדצמבר 2013 (IST)

תודה רבה. וחג שמח Lionster‏ • שיחה 01:58, 1 בדצמבר 2013 (IST)

קשה באימונים, קל בקרב. 09:18, 1 בדצמבר 2013 (IST)

עזרה בכתיבת הערך בצ'אטה[עריכת קוד מקור]

שלום רב.

מה שלומך?

קיבלתי ממך הודעה בדבר כך שלא ניתן להפיץ/ לפרסם את הערך שרשמתי בשם בצ'אטה. בתור משתמש חדש, וחדש בתחום, לא הבנתי את הסיבות. אשמח אם תוכל בבקשה לפרט לי את הסיבות ומה ניתן לעשות כדי כן להפיץ את הערך.

אני מודע לכך שהמונח "בצאטה" הוא מונח לועזי מהעולם הלטיני. ולכן ניתן אולי להפוך את זה ל"ריקוד הבצ'אטה" כיוון שזהו סגנון ריקוד לטיני בפני עצמו. אשמח לכל עזרה והכוונה כדי להפיץ את המונח הזה בעברית. אם צריך עוד פרטים, אשמח להרחיב.

תודה רבה. שלומי אלטון. 212.179.143.34 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום שלומי, וברוך הבא לוויקיפדיה. הסיבה שהעברתי את הערך שכתבת, משתמש:Shlomi Alaton/בצ'אטה, למרחב המשתמש, היא שהוא לא מעוצב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה, ראשית מבחינת כללי תחביר, ושנית מבחינת חלוקה לפסקאות, סימוכין, כותרות משנה וכיו"ב. אתה גם מוזמן להעיף מבט בדף ויקיפדיה:צעד אחר צעד, על מנת לראות את כללי הכתיבה הנהוגים בוויקיפדיה. מאחר ואני אישית לא מבין בנושא כלל, אני מציע לך בחום לכתוב בקשה חדשה בדף ויקיפדיה:חממה, שם רשומים שמותיהם של מספר ויקיפדים מצוינים, ובטוחני שאחד מהם, אשר מבין בתחום, ישמח לסייע לך בהרחבת הערך ובעיצובו, כך שחשיבותו האנציקלופדית תובהר בצורה הטובה ביותר, וכך תובטח הישארותו בוויקיפדיה. אשמח אם תמשיך לתרום למיזם גם בהמשך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 16:20, 1 בדצמבר 2013 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
ברכותיי. מאז מינויך לתפקיד אתה פעיל ללא הפסקה! מנטר, עוזר - המינוי היה לטובת כל הוויקיפדים. יישר כח ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 22:22, 1 בדצמבר 2013 (IST)
תודה רבה Lionster‏ • שיחה 22:24, 1 בדצמבר 2013 (IST)

שלום[עריכת קוד מקור]

שלום, לא הבנתי את טעם הערתך בדף השיחה של המשתמש החדש - המשתמש עבר על כללי ההתנהגות ולכן אזהרתי אותו לפני חסימה, פעילות שאני חושב שהיא ראויה. האם אתה יכול להסביר לי כיצד פעלתי לא כשורה? Yoav Nachtailer - שיחה 22:39, 1 בדצמבר 2013 (IST)

שלום. ראשית, אזהרה ניתנת בעקבות מקרה מסוים, אשר יש להסבירו למשתמש. אני מניח שהתכוונת לתגובת המשתמש לדבריו של דקל (אף שהדבר לא היה ברור לחלוטין), אך יש לציין שהדבר בא בעקבות פנייתו של דקל, אשר אף היא הייתה בוטה למדי, ולכן במקרה זה אין לטעמי מקום לחסימה. ובאשר לדבריך בדבר "בהרבה מקומות אחרים", הרי שאתה מוזמן לציין מהם אותם המקומות, שכן אזהרה כללית שכזו אינה תורמת. ועם להבהיר, איני חושב שפעולתך הייתה לא ראויה, אלא שהדיון, אשר החל בתגובתו של המשתמש לדקל, ונמשך עם דבריך, אשר כולל החלפת "מהלומות" בין משתמשים, אינו תורם בדרך כלשהיא להתנהלות התקינה, ויש להיצמד לעובדות קונקרטיות בדבר פעולות לא ראויות של המשתמש. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 22:48, 1 בדצמבר 2013 (IST)
המשתמש הוא טרול מובהק, לכן נהגתי בו בקשיחות, ואני מאמין שבכל זאת, בצורה הוגנת. לטעמי, התגובה שלך נותנת לו לגיטימציה להמשיך להתנהל באלימות - ולא מבהירה לו את המצב. בכל זאת, לקחתי מדבריך, ובעתיד אשתדל להיות יותר ברור ומפורט במצבים כאלה. חג שמח וברכות על המפעילות, Yoav Nachtailer - שיחה 22:55, 1 בדצמבר 2013 (IST)
כאמור, לגבי הדברים בדף השיחה אני חושב שאין מקום לפעולה כרגע, בשל השתלשלות הדברים. באופן כללי, אני נזהר מלהגדיר משתמש כטרול (בניגוד לבובת קש), אלא אם יש הוכחה חותכת לכך, וכזו לא ראיתי. במידה והיו מקרים אחרים, אשר לא ראיתי ממעבר על תרומותיו, אתה מוזמן להבהיר מהם אותם המקרים (בדף שיחתו או בוק:במ), והדבר יטופל. חג שמח גם לך. ‏Lionster‏ • שיחה 23:01, 1 בדצמבר 2013 (IST)

שלום רב, בנוגע לערך של דודו אהרון[עריכת קוד מקור]

לפני מספר שבועות ביצעתי עריכה בדף של דודו אהרון. הסרת את עריכתי בטענה שויקיפדיה אינה מדיה פרסומית ורשמת שבמידה ואני חולק עליך - לרשום זאת בדף השיחה של הערך. כבר שבועיים שהפסקה שלי עומדת שם ללא התייחסות מצידך או מצד אחראים אחרים. אתה מוזמן לקרא את הפסקה האחרונה ששייכת לי ולהגיב בהתאם.

תודה רבה והמשך שבוע טוב! Dahari87 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

צהריים טובים. הגבתי בדף השיחה של הערך, וכמו כן ביקשתי ממשתמשים נוספים להביע דעתם בסוגיה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 16:32, 3 בדצמבר 2013 (IST)

וואליד[עריכת קוד מקור]

וואליד (שיחה | תרומות | מונה) - כיוון שהיית מעורב בנושא, אני פונה אלייך, זה נראה שהמשתמש בא בשביל להזיק או סתם כי משעמם לו, עריכתו זו היא ללא ספק לא נעימה בכלל, אני לא אומר לחסום את המשתמש, אבל צריך לתת לו אזהרה ברורה ומוחלטת ואחרונה, שבפעם הבאה שיפר את כללי התנהגות בין חברי הקהילה או שייעשה נזק אחר; ייחסם מיידית. חובה להבהיר לו זאת. קרוקס שיחה 01:51, 4 בדצמבר 2013 (IST)

אתה צודק שהדבר אכן בוטה, ואני אפנה בבקשה לעדן את הדברים. עם זאת, יצויין כי הדבר בא בעקבות פניה בוטה למדי של דקל, ואשר אף הובהר לו ע"י מפעילת מערכת אחרת כי יש להימנע מטון דיבור שכזה. מסיבה זו, ומאחר דבר הוליד דבר, כנראה שבמקרה זה אין ממש מקום לנקוט בצעד מנהלי כלשהוא. כמו כן, ממבט על תרומותיו, זה אכן נראה שהמשתמש לא הגיע כדי לתרום. עם זאת, כל עוד אין נזק ממשי - הרי שאין עילה לנקיטת צעדים משמעותיים. אתה מוזמן כתמיד לפנות במקרה שתיתקל בפעולה שכזו, והצעדים המתאימים יינקטו בהתאם. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 02:28, 4 בדצמבר 2013 (IST)

שאלה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהמדליות סופסוף חזרו אז למה הקובץ של המדליות ברונזה וכסף לא חזרו אליי מבחינת קובץ? בדף המשתמש. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 05:57, 7 בדצמבר 2013 (IST)

האמת שאני לא ממש בקיא בכל עניין העיצובים למיניהם (וגם לא שמתי לב שהמדליות נעלמו). כך שאני ממליץ לשאול בדלפק הייעוץ, או את אחד מהמשתמשים שמבינים בתחום. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 06:03, 7 בדצמבר 2013 (IST)
ויקיפד גאה, יכול להיות שסודר, סליחה על הפלישה לדף המשתמש... ‏Guycn2 - שיחה 06:17, 7 בדצמבר 2013 (IST)
תודה רבה. שתהיה לשניכם שבת נעימה ומאושרת:). בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 06:27, 7 בדצמבר 2013 (IST)

שחזור טיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום תוכל לשחזר את משתמש:ויקיפד גאה/טיוטה לא את המחיקה האחרונה אלא של הלפני האחרונה של מאיה בצלאל. רשום בתקציר המחיקה. תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:25, 9 בדצמבר 2013 (IST)

ועוד יותר אשמח אם לא תשחזר את כל הגרסאות רק את הגרסה האחרונה. הרבה שחזורים ובלאגן עשיתי:). בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:26, 9 בדצמבר 2013 (IST)
האם לגרסה זו התכוונת? ‏Lionster‏ • שיחה 04:30, 9 בדצמבר 2013 (IST)
עבר המון זמן:) אבל נראה לי שכן. תודה רבה לךחיבוק. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:32, 9 בדצמבר 2013 (IST)
בכיף. ושיהיה בהצלחה :) ‏Lionster‏ • שיחה 04:35, 9 בדצמבר 2013 (IST)

שלמה[עריכת קוד מקור]

אהלן, לא סתם שיניתי פעמיים את הערך,כנס לערך "שלמה" וגש לתיבה שבצד שמאל, רד לקטגוריה האחרונה, שם כתוב שהוא המלך הרביעי. בנוסף, המלך הראשון היה שאול, אחריו מלך בנו - אשבעל, אחריו דוד ולאחר מכן שלמה. זוהי בסה"כ שגיאה קלה. יום טוב Avi1771 - שיחה 18:29, 9 בדצמבר 2013 (IST)

לילה טוב. לאחר בדיקה חוזרת, ומאחר והתבנית ברורה למדי, אני סבור שאכן הצדק איתך, ועל כן שחזרתי לעריכתך. תודה רבה על תרומתך לוויקיפדיה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 02:12, 10 בדצמבר 2013 (IST)
חוסר הדיוק הוא בתבנית. איש בושת לא מלך על שבט יהודה, ומבחינה זו הוא דומה לכל מלכי ישראל שלאחר פילוג הממלכה. בברכה, משתמש כבד - 23:53, 10/12/13
אם כך, עדיף לשנותה, ולהימנע מהטעיית המשתמשים. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 06:25, 11 בדצמבר 2013 (IST)
בוצע בוצע בברכה, משתמש כבד - 10:28, 11/12/13
תודה! ‏Lionster‏ • שיחה 10:30, 11 בדצמבר 2013 (IST)