ויולטה (תוכנית טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
ויולטה
Violetta
לוגו הסדרה
לוגו הסדרה
סוגה טלנובלה
מחזמר
קומדיה רומנטית
כותבים סולנג' קאוליאן
סבסטיאן פרוטה
בימוי חורחה ניסקו
מרטין סבאן
סבסטיאן פיבוטו
שחקנים רוג'רו פסקווארלי
מרטינה סטואסל
קנדלריה מולפסה
חורחה בלנקו
מרסדס למברה
פבלו אספינוסה
דייגו דומינגז
לודביקה קומלו
דייגו ראמוס
קלרה אלונסו
פסקול "בעולם שלי", המבוצע על ידי מרטינה סטואסל
ארץ מקור ארגנטינהארגנטינה ארגנטינה
שפות ספרדית
מספר עונות 3
מספר פרקים 240
הפקה
מפיק אדריאן סואר
פרננדו בלנקו
מפיקים בפועל דייגו קרבלי
חברת הפקה Pol-ka Producciones
הפצה דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 45 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ דיסני אמריקה הלטינית
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
תקופת שידור מקורית 14 במאי 20126 בפברואר 2015
תקופת שידור בישראל 3 בספטמבר 2012[1]3 ביוני 2015
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ויולטה היא סדרת טלוויזיה שעלתה לראשונה בארגנטינה בערוץ דיסני ב-14 במאי 2012. הסדרה היא הפקה משותפת בין ערוץ דיסני של אמריקה הלטינית וערוץ דיסני האירופאי, המזרח התיכון, אפריקה ופולקה הפקות. בסדרה מככבים שחקנים רבים מארצות שונות, יחד עם מרטינה סטואסל בתפקיד הראשי. הסדרה העולתה לראשונה בישראל בערוץ דיסני ישראל ב-3 בספטמבר 2012[1]. ב-3 ביוני 2015 שודר הפרק האחרון של ויולטה בישראל.

לאחר ההצלחה שהושגה באמריקה הלטינית, איטליה, ספרד, צרפת וישראל, עם מעריצים מכל העולם, זכייה בפלטינה מרובעת ו"פריצה" גדולה באינטרנט, התוכנית שודרה בשאר אירופה, כולל רוסיה, מרכז אירופה ומזרחה, המזרח התיכון ואפריקה. הטלנובלה זכתה בשנת 2012 בטקס חלוקת פרסים "בחירת הילדים בניקלודיאון" באמריקה הלטינית.

הצילומים לעונה השנייה של ויולטה החלו ב-1 בנובמבר 2012 ופרק הבכורה שודר ב-29 באפריל 2013. העונה השנייה כללה 80 פרקים, אותו מספר פרקים כמו בעונה הראשונה. בחודש אוגוסט 2013, המפיק אדריאן סואר אישר בראיון שהתחילו עם הצילומים לעונה השלישית. ב-28 ביולי 2014 העונה השלישית והאחרונה עלתה לשידור, עם אותו מספר של פרקים משתי העונות הקודמות לה. בנוסף ב-2016 יצא הסרט "טיני: השינוי הגדול של ויולטה".

תקצירי העונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויולטה היא נערה שאינה מודעת לכישרון השירה המאוד-ייחודי שלה, אותו ירשה מאמה (מריה) - זמרת מפורסמת שנהרגה בתאונה טראגית עוד כשויולטה הייתה בת 5. חרמאן, אביה, הוא אדם מאוד מצליח שאוהב אותה מאוד עד כדי כך שלפעמים הוא מתנהג אליה בקשיחות יתר ומגונן עליה בצורה מוגזמת. בשל הרצון להגן על ביתו, הוא מחליט להסתיר בפניה את עברה וגורלה של אימה, וזאת משום שהוא דואג שהיא לא תלך בדרכה ותהיה זמרת.

לאחר מות האם, עברו השניים למדריד, שם חרמאן גידל את ויולטה בעצמו, כמעט ללא קשר עם ילדים בני גילה. הוא היה מודע לכך שויולטה מאוד מוכשרת מוזיקלית ולכן הוא עודד אותה ללמוד נגינה בפסנתר, בעודו מרחיק אותה משירה ריקוד ונגינה.

הכל משתנה כשהם חוזרים לארץ מולדתם ארגנטינה: שם, בבואנוס איירס, לאחר שמורה הפרטית של ויולטה מתפטרת, חרמאן מביא מורה חדשה בשם אנג'י שמתחזה למורה פרטית אבל בעצם היא דודתה הנשכחת של ויולטה, אנחלס, אחותה של מריה.

ויולטה החליטה ללמוד את שיעורי הפסנתר שלה ב"סטודיו 21", היא מיד מתאהבת במקום ומתחילה ללמוד בסטודיו שיעורי מוזיקה ריקוד ופיתוח קול כמו כולם אבל בלי שאביה ידע. בבית הספר הזה, היא פוגשת אנשים רבים שייכנסו לחייה ובהם פרנצ'סקה, קמילה ומקסי – שנהיים החברים הטובים ביותר שלה, את תומאס וליאון - שני נערים עם אישיות שונה אחד מהשני, אשר ייאבקו על ליבה, אבל לא הכול ורוד כי בת זוגו הגאוותנית והזמנית של ליאון, לודמילה- ילדה גאוותנית שחושבת את עצמה עושה הכל כדי לזכות בתשומת הלב שויולטה מושכת ממנה, גם מה שכרוך במירור חייה. ליאון ותומס הם סיפור מיוחד שהיא עוברת, היא מכירה את תומאס בימיה הראשונים, מתאהבת בו ולא מפסיקה לחשוב עליו אך לאחר כמה זמן שמכירה את ליאון היא מבינה שמה שפוגע בה כמו תומאס צריך להתרחק כמו מאש ומתקרבת לליאון ואף מתאהבת גם בו.. בסופו של דבר היא מחליטה לא להיות עם אף אחד מהם, אביה מחליט לקבל את התשוקה שלה למוזיקה והיא חיה חיים שלווים.

עונה שנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר חזרתו של תומאס לספרד, ויולטה מתקרבת לליאון והם נהיים זוג, אבל דייגו, דמות שמצטרפת בעונה זו, עושה הכל כדי להפריד ביניהם, בגלל הסכם עם לודמילה שאם יגרום לה להתאהב בו וישבור את ליבה ורק אחרי שתצא מהסטודיו היא תגלה לו מי זה אביו. ליאון מגלה את התוכנית של דייגו ולודמילה, אבל אף אחד לא מאמין לו.

חרמאן ממשיך להגן על ויולטה, אבל עכשיו יותר בסובלנות.

פרנצ'סקה מכירה בחור בשם מרקו, שמתאהב בה ובמשך העונה הם נהיים זוג.

האחים ג'ייד ומאטי שוכרים שחקנית בשם אזמרלדה כדי להפריד בין אנג'י לחרמאן. מלבד לגרום לחרמאן להתאהב, אזמרלדה מצליחה לגנוב לחרמאן את כל כספו.

בינתיים מתפתח רומן לא צפוי בין מקסי לנטי שלודמילה מנסה לעצור בכל כוחה.

פדריקו מגיע בפעם השנייה לסטודיו מאיטליה ומתאהב בלודמילה, גם לודמילה מתאהבת בו אבל היא לא נותנת לו להתקרב אליה, בסופו של דבר הם נהפכים לזוג.

קמילה וברודוויי לא מפסיקים לריב ולהשלים, הם מחליטים להישאר ידידים, אבל לבסוף הם חוזרים להיות יחד.

לאחר כמה מהסכסוכים מהמזימה שאותה רקמו לודמילה ודייגו הם הצליחו לגרום לליאון ויולטה להיפרד ולגרום לדייגו ויולטה להפוך להיות זוג. ובדיוק באותו הזמן, ליאון ניהיה בן הזוג של לרה- המכונאית שלו במוטוקרוס (תחרויות האופנועים) בו הוא מתאמן.

לאחר כמה זמן מתקיימת תחרות ריקוד בסטודיו בחסות "יו-מיקס" והזוכים נוסעים למדריד. המנצחים בתחרות היו ליאון ויולטה ודייגו ופרנצ'סקה. בעודם מופיעים מזימתם של לודמילה ודייגו התגלתה ומיד לאחר מכן ליאון ויולטה חוזרים להיות יחד.

עונה שלישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם סיום מסע ההופעות העולמי המצליח של ויולטה וחבריה באירופה עם "Ymix", התלמידים חוזרים לבואנוס איירס לשנת הלימודים האחרונה שלהם.

ויולטה וליאון מתחילים את העונה יחד אבל כמו בכל עונה, תמיד יש ביניהם בעיות והפעם יש ביניהם 2: ג'רי ואלכס, שתי דמויות שמסתירות מאחוריהן סודות גדולים, ויולטה משוכנעת שקורה משהו בין ג'רי לליאון ומנסה לברר את זה בכל מחיר, היא מתחפשת לנערה בשם רוקסי ומשכנעת את פרנצ'סקה להתחפש גם היא לפאוסטה, ליאון מתאהב ברוקסי (ויולטה בתחפושת), ובאופן מפתיע אנדרס מתאהב בפאוסטה (פרנצ'סקה בתחפושת) לאון מגלה זאת וכועס על ויולטה, בסוף העונה הם חוזרים להיות ביחד.

מרקו מסתיר מפרנצ'סקה סוד, שגורם לה להתקרב לדייגו, היא מגלה שלמרקו יש אודישן לבית ספר למוזיקה יוקרתי בלונדון, ולאחר כמה פרקים הוא מתקבל ועוזב ללונדון, לפני שהוא עוזב הוא מגלה שיש סיפור אהבה בין דייגו לפרנצ'סקה והם נפרדים, אבל פרנצ'סקה מפחדת לספר על כך לויולטה בגלל מה שדייגו עשה לה בעונה הקודמת, כשהיא מגלה זאת היא כועסת עליהם אך בסוף הם משלימים.

לאנדרס יש בלוג אהבה, שם הוא מספר על סיפורי האהבה של חבריו לסטודיו, בעילום שם אבל מיד אפשר לדעת על מי הוא מדבר, וכולם כועסים עליו.

הסיפור בין מקסי לנטי מסתבך כאשר מופיעות שתי דמויות נוספות: מתילדה (מתאהבת במקסי) ופליפה (מתאהב בנטי), לודמילה משתמשת בפליפה כדי לגרום לפדריקו לקנא, מה שעובד די טוב.

חארמן מתאהב באופן מפתיע באמא של לודמילה (פריסילה) בגלל היריבות ביניהן ויולטה ולודמילה מנסות לעצור את זה בכל מחיר, אבל לאט לאט הן נהיות חברות טובות, ואחיות, אבל לבסוף מסתבר שפריסילה היא זאת שגורמת לרוע של לודמילה ופריסילה מאשימה את לודמילה שדחפה את ויולטה במדרגות (פריסילה עשתה את זה וגרמה לכולם להאמין בכך) אבל שהאמת יוצאת לאור, חארמן נפרד מפריסילה אבל בגלל הקשר שנקרם בינו לבין לודמילה הוא משאיר אותה איתו ועם ויולטה בביתם. ג’ייד מתחנת עם ניקולס בעונה זאת, וחרמאן ואנג'י מתחתנים בפרק האחרון.

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ויולטה "וילו" קאסטיז'ו (מרטינה סטואסל) - עונות 1–3 - נערה מיוחדת ומלאת חיים, כשהייתה בת 5 אימה מתה בתאונה ואביה הרחיק אותה מעולם המוזיקה, והם עברו יחד למדריד, בתחילת העונה הראשונה היא חוזרת איתו לעיר מולדתה בואנוס איירס, אביה מגונן עליה יתר על המידה ולא נותן לצאת מהבית, היא לומדת בשיעורים פרטיים בביתה עם המורה החדשה שלה אנג'י שמאוחר יותר מתגלה כדודה שלה. ויולטה מכירה את תומאס ומתאהבת בו, כאשר היא עוקבת אחריו היא מגיעה למקום מיוחד מלא בצעירים מוכשרים "סטודיו 21", לאחר מכן היא מגלה שאנג'י מלמדת גם שם, והיא מתחילה ללמוד שם בלי לספר לאביה, היא מכירה חברים חדשים לראשונה בחייה, פרנצ'סקה, מקסי וקמילה, הם עוזרים לויולטה לשיר ולהכיר בכישרון שלה. לודמילה ונטי מתנכלות לה ומנסות להוציא אותה מהסטודיו, היא מכירה את לאון שמתאהב בה ולאורך העונה הוא ינסה להשיג אותה למרות שהיא מאוהבת בתומס, לאון מנשק אותה והם הופכים לזוג, אך אחרי זמן מה לאון מבין שויולטה אוהבת את תומאס והוא עוזב אותה, אך אז היא מבינה שהיא רוצה את לאון, לאחר מכן היא מגלה שיש לה דודה וסבתא שאותם אביה הרחיק ממנה וגם שאנג'י היא הדודה שלה, בסוף העונה הראשונה נבחרת להיות הדמות הראשית במופע סוף השנה של הסטודיו וכך אביה מגלה שהיא לומדת שם, לאון ותומס מתחילים להתחרות על ליבה של ויולטה, ובסופו של דבר היא מחליטה שהיא לא רוצה להיות עם אף אחד מהם, אביה מחליט לקחת אותה שוב מארגנטינה אך בעזרתה של אנג'י מבין שהוא עשה טעות וויולטה חוזרת בזמן למופע סוף השנה, ומשלימה עם אביה. בעונה השנייה ויולטה היא כבר נערה הרבה יותר בטוחה בעצמה, היא כבר יודעת שהיא אוהבת את לאון ומנסה להחזיר אותו אליה אך אז מגיע דייגו ומנסה לזכות בליבה של ויולטה, היא ולאון חוזרים אך נפרדים אחרי זמן קצר בגלל שעשתה הופעה עם דייגו בה הוא נישק אותה, לאחר זמן מה הופכת להיות בת זוגו של דייגו אך תמיד משווה אותו ללאון, ויולטה ולאון לא מפסיקים לריב כי היא חושבת שלאון מנסה להפריד בינה לבין דייגו, אך תמיד נמצאים שם אחד בשביל השני, באמצע העונה פרנצ'סקה צריכה לחזור לאיטליה עם אביה, אך ויולטה רבה איתו מה שמשאיר אותה בסטודיו, בסוף העונה השנייה זוכה בתחרות ריקודים ונוסעת למדריד יחד עם דייגו, לאון ופרנצ'סקה, שם היא מגלה על התכנית של דייגו ולודמילה להוציא אותה מהסטודיו, אך היא לא רוצה לחזור ללאון כי היא חושבת שהוא עם לארה, היא מבינה שהיה ביניהם חיבור מיוחד כאשר הם חולמים על אותו השיר, בסוף העונה היא ולאון חוזרים. בגלל ריב עם אביה היא מרגישה מרוחקת ממנו ומתקשה לעלות למופע סוף השנה אך לאון עוזר להם להשלים. בעונה השלישית היא נוסעת עם כל חבריה לסיבוב הופעות מסביב לעולם, אביה ואימה של לודמילה מתחילים לצאת והיא ולודמילה עוברות לגור ביחד, לאון מתחיל לקנא באלכס, נער חדש שויולטה מנסה לעזור לו והם נפרדים, היא ופרנצ'סקה מתחזות לשתי נערות רוקסי ופאוסטה כדי להתקרב ללאון, לאון מתאהב ברוקסי אך כשהוא מגלה שהיא ויולטה הוא לא מוכן לסלוח לה, בינתיים היא ולודמילה הופכות לחברות ומייעצות אחת לשנייה הרבה בענייני אהבה, היא ולאון מאוהבים אחד בשנייה אך לא מודים בזה והופכים לידידים, הם כותבים חצאי שיר בנפרד ומצליחים לגלות על כך הודות לדייגו ופרנצ'סקה, כשהם מתחילים להתקרב ג'רי ואלכס מצליחים להפריד ביניהם אך בסוף מודים בכך וויולטה ולאון חוזרים, היא עוזרת לאביה להציע נישואים לאנג'י, ושרה במופע סוף שנה האחרון יחד עם כל חבריה בסביליה. בסוף כל עונה ויולטה מסתכלת למעלה וקורצת.
  • לאון (חורחה בלנקו) - עונות 1–3 - הוא נחמד, יפה תואר, בעל ביטחון עצמי, חכם וקנאי. ללאון יש לב טוב, עם זאת, כשהוא עם לודמילה, הוא לפעמים נראה מרושע. בניגוד לתומס, לאון בא ממשפחה עשירה ומעולם לא היה צריך לעבוד. לאון לוקח שיעורים בסטודיו 21 וגם לו יש הרבה פוטנציאל כאומן. בהתחלה הוא רוצה לכבוש את ויולטה כדי להתנקם בתומאס, שבגללו לודמילה מרגישה משיכה. למרות זאת, הוא מתאהב בויולטה. ומתחיל לחזר אחריה למרות שהוא יודע שהיא אוהבת את תומאס, הוא נותן לה את הנשיקה הראשונה שלה והיא מתאהבת בו, אך הם נפרדים אחרי שהוא מבין שהיא רוצה את תומאס, לאון והבנים מקימים ביחד להקה, הוא ממשיך להיות מאוהב בויולטה, מתחרה עם תומאס על ליבה ובסוף העונה היא אומרת לו ולתומאס שהם עוד צעירים ועדיין לא בשלב של זוגיות. בעונה השנייה במשך הקיץ, אחרי שהוא לקח מרחק מויולטה, לאון מצא תחביב חדש, אופנועים, שם הוא מכיר את לארה, טכנאית אופנוע. אבל עם תחילת הלימודים הוא חייב לחזור לראות את ויולטה בסטודיו, מה שמקשה עליו, אבל בסוף הם נהפכים לזוג. בנוסף על כך, מכשול חדש מופיע בחייו: דייגו, בחור יהיר שמוכן להילחם על אהבתה של ויולטה שגורם לפרידתם. הוא מגלה על תוכנית שיש בין דייגו ללודמילה ומנסה לספר על כך למישהו אך אף אחד לא מאמין לו, הוא תמיד מנסה להראות לויולטה שהוא האחד בשבילה, למרות שהוא מתחיל מערכת יחסים חדשה עם לארה הוא ממשיך להיות מאוהב בויולטה ומחליט להיפרד מלארה, בסוף העונה, הוא זוכה בתחרות ריקודים ונוסע עם ויולטה, פרנצ'סקה ודייגו למדריד, שם לראשונה פרנצ'סקה מאמינה לו ויחד הם מצליחים להשיג הוכחות להסכם של לודמילה ודייגו, אך בדיוק לפני המופע שלה היא מגלה על כך ומתקשה לשיר, הוא מציל את ויולטה והיא מבינה שהיא אוהבת אותו, והם משלימים. בעונה השלישית לאון עוזב את האופנועים בגלל המוזיקה וממשיך עם חבריו במסע ההופעות. הקשר שלו ושל ויולטה חזק יותר מתמיד, לאחר כמה בעיות עם הלהקה הוא רוצה לשחרר מתחים ולנסוע בפעם האחרונה על האופנוע, ואז קורית לו תאונה, הוא מובהל לבית החולים ונכנס לתרדמת, אך לאחר זמן קצר מתעורר כשויולטה מנשקת אותו, הוא מסתיר מכל חבריו שבגלל התאונה הוא לא יכול לחזור לשיר ולרקוד, אך הם מגלים על כך לאחר כמה סחרחורות ונפילות שקורות לו בזמן הופעות, הוא וויולטה נפרדים כי הוא מקנא באלכס, הוא עוזב את הסטודיו כדי להתרכז בלהקה והם מתחילים לעשות חזרות למוסך הישן בביתו של לאון, ג'רי מתאהבת בו ולאורך העונה מנסה להפריד בינו לבין ויולטה, הוא מכיר את רוקסי ומתאהב בה אך לאחר מכן מגלה שהיא ויולטה ולא מוכן לסלוח לה, אבל הוא מבין שהוא תמיד יאהב אותה, הם מתנשקים במופע של הלהקה בזמן שויולטה שרה אך לא מצליחים להגיד מה הם מרגישים ומחליטים להיות רק ידידים, כאשר כולם אומרים להם שהם לא יכולים להיות רק ידידים כי הם מאוהבים, הם מתחילים להתקרב, אך בגלל התכנית של ג'רי ואלכס להפריד ביניהם הם לא מצליחים להיות ביחד, עד שג'רי ואלכס מודים על כך. בפרק האחרון ויולטה ולאון מתנשקים ומשלימים, ומבטיחים לאהוב תמיד ולא להיפרד לעולם.
  • לודמילה "לודמי" פרו (מרסדס למברה) - עונות 1–3 - היא באה ממשפחה עשירה ואמידה. מרבה להשוות את עצמה לכוכבת ובעיקר לסופרנובה, לפני שהיא הולכת ממקום מסוים נוטה להקיש באצבעותיה ולומר "לודמילה הולכת", היא הנערה המדליקה והזוהרת מ"סטודיו 21", מה שהופך אותה לחברה האידיאלית בשביל לאון. היא דיווה באופיה, איך היא גם שקרנית באותה צורה, מניפולטיבית, גאוותנית ושחצנית. למרות שהיא שונה מתומס, היא מרגישה משיכה אליו וכתוצאה מכך היא ולאון נפרדים. אבל תומאס מתעלם ממנה מפני שהוא מאוהב בויולטה, מה שגורם לה קנאה ואובססיה. היא מתעסקת כל הזמן בהופעתה החיצונית ותמיד רוצה להיות במרכז תשומת הלב, במיוחד ב"סטודיו 21". היא תמיד משיגה את מה שהיא רוצה, מפונקת ואכזרית. היא מחשיבה את ויולטה כאויבת עיקרית, מאחר שהיא יכולה להתעלות עליה בכישרונה וביופיה. נטי היא ספק החברה הכי טובה שלה ספק העוזרת שלה, לודמילה מרבה לבקש ממנה סוגים שונים של מים. לודמילה מנסה להרחיק את תומאס מויולטה בכל דרך, והם הופכים לזוג, אך הוא נפרד ממנה לאחר שמגלה שהיא ניסתה להוציא את ויולטה מהריאליטי של "יו-מיקס". מגלה על כך שאנג'י היא דודתה של ויולטה ומספרת את זה לויולטה, כאשר נטי מקבלת את התפקיד הראשי בהצגת סוף שנה לודמילה לא מרוצה מכך וגורמת לכך שהיא תנקע את הרגל, מנסה לתפוס את מקומה של נטי אך לאחר שפבלו מגלה על מה שעשתה הוא לא מסכים שהיא תופיע במופע. בסוף העונה מתנצלת על מעשיה ועולה להופיע. בעונה השנייה, היא מעמידה פנים שהיא השתנתה, אך מביאה לסטודיו חבר ישן שלה, דייגו. ועושה איתו הסכם להוציא את ויולטה מהסטודיו ובתמורה היא תגלה לו מיהו אביו, היחידה שיודעת על כך זו נטי, היא מודיעה לה שאם היא תספר על כך למישהו היא אשמה באותה המידה. במהלך העונה היא מתאהבת בפדריקו, וזו הפעם הראשונה שהיא באמת מרגישה משהו אמיתי למישהו, כל פעם שהיא רואה אותו היא הופכת לחולמנית ונחמדה. לאחר האירועים במדריד תוכניתה להוציא את ויולטה מהסטודיו נכשלת. פדריקו מנסה להראות לה את הדרך הנכונה לעשות את הדברים ובעקבות כך היא מתחילה להרגיש אשמה על הדברים הרעים שעשתה. כאשר הוא מגלה על מה שהיא עשתה לויולטה הוא לא מוכן לסלוח לה, היא מבקשת סליחה אמיתית מויולטה והיא ופדריקו הופכים לזוג. בעונה השלישית, היא נמצאת בסיבוב הופעות מסביב לעולם עם חבריה, הקשר שלה ושל נטי הופך לחברות אמת. לפני המופע האחרון היא נפגשת עם פדריקו שחוזר מאיטליה ובגלל זה מפסידה את המופע וויולטה עולה להופיע במקומה. כשהיא חוזרת לארגנטינה היא מגלה על כך שאביה של ויולטה ואימה פריסיליה מתחתנים, והיא וויולטה עוברות לגור ביחד. ככל שעוברת העונה אנחנו מגלים מי באמת גרם לכל מעשיה של לודמילה, אימה. היא ופדריקו נפרדים כי הוא לא מוכן לצאת איתה לאחר שהיא גונבת לויולטה את השיר שלה. היא הופכת להיות הפרזנטורית החדשה של "יו-מיקס", ועוזבת את הסטודיו. "יו-מיקס" ממציאים מערכת יחסים בינה לבין פליפז דיאז, זמר ספרדי, בהתחלה לודמילה לא מרוצה ממערכת היחסים המזויפת שהמציאו לה אך בסוף היא משתמשת בזה כדי לגרום לפדריקו לקנא ומצליחה, אך פליפה מתאהב בנטי ומנשק אותה, הנשיקה מצולמת ומפיצים אותה בכל מקום ולכן כדי למנוע את ההשפלה שלה היא נאלצת לגלות את האמת לתקשורת שמערכת היחסים הייתה מזויפת, דבר הגורם לכך שיפטרו אותה. חוזרת לסטודיו. מנסה להחזיר אליה את פדריקו אך ללא הצלחה. במהלך העונה היא וויולטה מתקרבות והופכות לאט לאט לחברות אבל כאשר שיחה מסוימת עם ויולטה לא מוצאת חן בעיניה היא קמה והולכת. הקשר החדש שלה עם ויולטה, חארמן ואנג'י משנה אותה לטובה. פריסילה דוחפת את ויולטה מגרם מדרגות בדיוק לאחר שיחה שניהלה עם לודמילה מה שגורם לכך שויולטה חושבת שזו לודמילה דחפה אותה, אימה מעמידה פנים שהיא כועסת עליה ורוצה לשלוח אותה לשווייץ, כאשר האמת מתגלה, פריסילה נעצרת וחברי הסטודיו מתנצלים בפני לודמילה. היא ופדריקו מתקרבים שוב אך הפעם היא זו שלא מוכנה לחזור אליו בגלל שלא סמך עליה כאשר היא אמרה שלא היא זו שדחפה את ויולטה מהמדרגות. היא וויולטה הופכות לחברות הכי טובות וממשיכות להתייחס אחת לשנייה כאחיות גם לאחר שחרמאן ופריסילה מתגרשים. פדריקו מחזיר את הקשר בין לודמילה לאביה, שלאחר מכן מעוניין לקחת אותה איתו לאפריקה, אך לבסוף לא נוסעת בזכות חרמאן. במהלך שהותם בסביליה, פדריקו מצליח לזכות שוב בליבה של לודמילה, ואף נותן לה במתנה כוכב. בסוף העונה היא מבינה שנטי תמיד הייתה לצידה, גם כשאף אחד אחר לא ומבקשת ממנה סליחה.
  • דייגו (דייגו דומינז) - עונות 2–3 - הוא בחור רע וכשהוא מכיר את ויולטה בפעם הראשונה הוא מתאהב בה בגלל היופי והכישרון שלה. החבר הטוב שלו הוא מרקו. הוא חושב שמראה של בחור רע ימשוך את ויולטה. הוא מתחבר עם לודמילה כדי שויולטה תצא מהסטודיו. בעונה השלישית דייגו משתנה לטובה ועם הזמן הוא מתאהב בפרנצ'סקה, שלא יכולה לשמור את מה שהוא מרגיש כלפיה. שניהם מפחדים לפגוע במרקו ובויולטה, אבל מרקו שם לב ולא אכפת לו, הוא טס ללונדון כדי ללמוד. בהתחלה הם חברים בסוד אבל ויולטה מגלה אותם. הוא בחור שבא מספרד ומהפעם הראשונה שהוא פוגש את ויולטה הוא מסונוור מהכישרון והיופי שלה. עם היהירות והתדמית של "הילד הרע" הוא יעשה הכל בדרכו לכבוש אותה, בסוף העונה השנייה הוא מגלה שגרגוריו הוא אביו.
  • חרמאן קסטיז'ו (דייגו ראמוס) - עונות 1–3 - אביה של ויולטה. הוא מהנדס מבריק ובבעלותו חברת בנייה בינלאומית, שהוענקו לה פרויקטים של בניה ציבוריים ופרטיים בקנה מידה גדול. הוא אינטליגנטי וקפדן. מאז מות אשתו, הוא מגונן באופן מוגזם על הבת שלו, אבל מאחורי חוסר הגמישות שלו פועם לב רחב. לחרמאן יש חברה, ג'ייד, שהוא מאמין היא משפיעה לטובה על בתו. אבל עם הגעתה של אנג'י, האומנת החדשה של ויולטה מערערת אותו לגמרי, וגם אם הוא לא רוצה להודות בכך הוא מתאהב בה. בעונה השנייה חרמאן כבר יודע שבתו שרה בסטודיו, אבל קשה לו להסכים לייעוד של ויולטה. הוא יעשה הכל כדי לשלוט בקריירה המוזיקלית שלה ובני הזוג שלה. בין האתגרים החדשים שלו, חרמאן חייב להתמודד עם בעיות אישיות ובעבודה, שהם בסוף הגורם העיקרי בשביל להגן על ויולטה. הוא מכיר את אזמרלדה, אישה פשוטה עם התנהגות שדומה מאוד למריה. בעונה השלישית חרמאן מתחיל מערכת יחסים עם פריסילה, אמא של לודמילה, מה שהופך את ויולטה ולודמילה לאחיות חורגות. בסוף חרמאן מגלה את האישיות האמיתית של פריסילה. מתחתן לבסוף עם אנג'י.
  • פרנצ'סקה קאוויליה (לודוביקה קומלו) - עונות 1-3 - נערה המגיעה מאיטליה, מוכשרת, אינטליגנטית ופרפקציוניסטית, לומדת ב"סטודיו 21", החברה הכי טובה של ויולטה, מקסי וקמילה, נוטה לומר פתגמים ולהתבלבל בהם, בעונה הראשונה היא מאוהבת בתומס וממשיכה לנסות להשיג אותו גם לאחר שהיא מגלה על רגשותיו לויולטה, היא נוטה לקנא בקלות ורוצה להרחיק כמה שיותר את תומאס מלודמילה. אחיה הגדול לוקה מנהל בר שסמוך לסטודיו ולועג לפרנצ'נסקה על כך שהיא לומדת שם, אך מאוחר יותר הוא מתחיל לארח נערים מהסטודיו ולהקות כדי שישירו שם והופך בעצמו לזמר, דבר שמכעיס ומביך את פרנצ'סקה. לאחר שהיא מתוודה על רגשותיה לתומס הוא דוחה אותה והיא מחליטה להתרחק כדי שתומס וויולטה יוכלו להיות יחד. בהמשך העונה היא ותומס הופכים לזוג אך הם נפרדים כשהיא מבינה שהוא אוהב את ויולטה ולא אותה ונפגעת מאוד. בעונה השנייה פרנצ'סקה מכירה את מרקו, הוא מנסה להתקרב אליה כדי שיוכלו להיות ביחד אך לאחר כל מה שקרה בשנה שעברה היא פוחדת להיפגע, בסופו של דבר היא מסכימה לצאת איתו והם הופכים לזוג. היא עוזרת לו להתקבל לסטודיו. באמצע העונה היא צריכה לחזור עם משפחתה לאיטליה, וחבריה מארגנים לה קליפ עם כל הרגעים שעברו ביחד ומנסים לשכנע את אביה להשאיר אותה בארגנטינה, אך הוא לא מסכים. בדיוק לפני שהם עולים על המטוס הוא משנה את דעתו בזכות דבריה של ויולטה. היא ומרקו נפרדים לאחר חזרתה של החברה הקודמת שלו, אנה, שעושה הכל כדי להפריד ביניהם, ומצליחה. בסוף העונה היא זוכה בתחרות ריקודים ונוסעת ביחד עם ויולטה, דייגו ולאון למדריד. היא הראשונה שמאמינה ללאון בנוגע לחשדותיו לגבי לודמילה ודייגו וביחד הם מצליחים למצוא הוכחות. מרקו מנסה להחזיר אותה בכל דרך ושולח לה המון זרי פרחים למדריד, כאשר היא לא מתקשרת אליו כדי להודות לו הוא מחליט לנסוע למדריד ולהביא לה פרח בעצמו, בסוף העונה היא סולחת לו והם חוזרים. בעונה השלישית היא נמצאת עם כל חבריה בסיבוב הופעות מסביב לעולם, היא הופכת להיות חברה טובה של דייגו שמייעץ לה בנוגע למרקו המרוחק, היא ומרקו נפרדים ופרנצ'סקה מתחילה להרגיש רגשות לדייגו, דבר שעליו מגלה לראשונה קמילה, פרנצ'סקה מפחדת לגלות על כך לויולטה בגלל מה שעשה לה דייגו. לאחר מכן דייגו מגלה לפרנצ'סקה שהוא אוהב אותה ומנשק אותה, הם הופכים לזוג בלי לספר על כך לאף אחד. מרקו עובר ללמוד בלונדון ואומר לה שהוא ידע כל הזמן על הקשר שלה עם דייגו והוא שמח על כך. נגררת אחרי ויולטה במרדף אחרי לאון ומתחזה לפאוסטה, דייגו הראשון שמגלה על כך שרוקסי ופאוסטה הן ויולטה ופרנצ'סקה, ומבטיח לשמור על זה בסוד. אנדרס מתאהב בפאוסטה בלי לדעת שהיא פרנצ'סקה ודייגו מנסה להרחיק אותו ממנה. ויולטה תופסת אותם מתחבקים והם אומרים לה שכדי שאנדרס יעזוב את פאוסטה הם מתחזים לכך שהם זוג. החברים מגלים בהדרגה על הקשר של פרנצ'סקה ודייגו, האחרונה שמגלה על כך היא ויולטה לאחר שהיא תופסת אותם מתנשקים. הדבר גורם לריב ביניהן, והן משלימות לאחר שויולטה מגלה על המכתב שכתבה לה פרנצ'סקה. באמצע העונה מגיע מפיק מאיטליה שמעוניין להפוך את פרנצ'סקה לכוכבת, היא מוכנה לחתום איתו על חוזה רק בתנאי שיעזור לסטודיו שנמצא בבעיות כלכליות, לאחר מכן היא מגלה שהוא רוצה להחתים אותה על חוזה ולא לעזור לסטודיו ומחליטה לא לחתום. היא מנסה לעזור לדייגו וגרגוריו שלא מפסיקים לריב והדבר משפיע על מערכת היחסים שלה עם דייגו, אך לבסוף הוא מודה לה. בסוף העונה היא ודייגו נאבדים בסביליה, ומגיעים בדיוק בזמן למופע הסיום.

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שיר הפתיחה של כל העונות בסדרה הוא "בעולם שלי" ששרה מרטינה סטואסל, אבל עם השקת הסדרה בינלאומית, גרסאות אחרות צמחו, כמו הגרסה הצרפתית, יחד עם קליפ, השרה אותו סינתיה בשם "Dans mon monde" אבל שיר זה אינו משמש כפתיח הסדרה; בברזיל השיר הפותח את הסדרה המבוצע על ידי מאיירה ארדויני ונקרא "Pelo mundo".

באיטליה הוקלטה גרסה בשם "Mondo mio Nel" שיצאה יחד עם קליפ, וביצעה אותו גם כן, מרטינה סטואסל, אך לא נהפך שיר זה לפתיח הסדרה; ברוסיה שתי גרסאות לפתיח הסדרה: "Вижу мир свой" ו- "Я лечу к тебе"; בבריטניה הגרסה המשמשת לפתיחת התוכנית מבוצעת על ידי מרטינה סטואסל ונקראת "In my own world", קיימת גרסה נוספת המבוצעת על ידי מגי מקלור.

יצאו גם גרסאות סקנדינביות: בשוודיה "I min värld" שבוצעה על ידי לינאה קלסטרום; בנורווגיה נקראה הגרסה "I min verden" ובוצעה על ידי סלין, בדנמרק "Verden ligger åben nu", בביצועה של קלרה רוגרד. שלוש גרסאות אלה בוצעו על מנת לקדם את הסדרה בארצות אלו. בנוסף, הן משמשות כפתיח לסדרה.

מגזינים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-10 באוקטובר 2012 יצא באיטליה המגזין הרשמי של הסדרה ויולטה באיטלקית. המגזין חובר על ידי ורוניקה די ליסי ומציג ראיונות, תמונות שלא פורסמו מהסדרה, ואפילו משחקים, כרזות וכותרות לקהל הנשי. בארגנטינה פורסם אותו מגזין אך בספרדית. בצ'ילה הוא יצא ב-21 בדצמבר 2012. כמו כן, גם בספרד יצא מגזין זה על אופרת הסבון "ויולטה".

אלבום מדבקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

באותו היום שיצא לאור המגזין של ויולטה, יצא גם אלבום המדבקות הרשמי של הסדרה. המדבקות צורפו למגזינים ונמכרו גם בחנויות. האלבום יצא לאור על ידי פניני.

משחקי וידאו לטלפון[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאז אפריל 2013, יצא משחק וידאו של הסדרה. ובו כלולים כל השירים מהאלבום הראשון והשני של הסדרה.

בנוסף ניתן להוריד את השיר "בואו ולשיר" בחינם לטלפון ואת השירים "בעולם שלי", "ביחד אנחנו יותר", "אני רואה" ו"להיות טוב יותר" ניתן לרכוש.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ויולטה בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 שידורי הסדרה בעולם מתוך הוויקיפדיה הספרדית