ניקולס ואסקס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף ניקולס ואסקז)
ניקולס ואסקס
Nicolás Vázquez
לידה 12 ביוני 1977 (בן 46)
אוליבוס, בואנוס איירס, ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1997
בת זוג

מרסדס פונס (2006–2007)

חימנה אקרדי (2007–הווה)
פרסים והוקרה
  • Sea Star Awards
  • פרס מרטין פיירו
  • ACE Award עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ניקולס דייגו ואסקס מנטובאניספרדית: Nicolás Diego Vázquez Mantovani; נולד ב-12 ביוני 1977; אוליבוס, בואנוס איירס, ארגנטינה), הידוע בשם ניקולס ואסקס, הוא שחקן ארגנטינאי. ואסקס ידוע בתפקידו בטלנובלה הארגנטינאית של כריס מורנה, "כמעט מלאכים" שם שיחק את ׳ניקולס באוור׳.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-1998 ואסקס החל את קריירת המשחק שלו ב־RRDT בה שיחק את איסמעאל ברוטיסיו. מאוחר יותר, באותה שנה, השתתף בטלנובלה "קיץ נצחי" של כריס מורנה, בה שיחק את ליסנדרו. בין השנים 2002–2003 ואסקס לוהק לתפקיד פטו גיג'אן בסדרה "האהבות שלנו" של אדריאן סואר, תפקיד זה גרם לוואסקס לפרסום רב. בנוסף, הוא שיחק ב"האכסניה" לצד לואיסנה לופילטו, ובשנת 2005 בסיטקום "מי הבוס?" לצד ג'ינלה נאיירה, אשר מבוסס על הסדרה האמריקאית "מי הבוס?".

בשנת 2006 ואסקס חזר לעבוד עם כריס מורנה בסדרה "אלמה פיראטה" בתור המחליף של מריאנו מרטינס, ולצד לואיסנה לופילטו ובנחמין רוחאס. בשנים 2007–2008 ואסקס המשיך לעבוד עם כריס מורנה ולוהק לתפקיד הראשי בסדרת הנוער "כמעט מלאכים", לצד אמיליה אטיאס, מריאנה אספוסיטו, חואן פדרו לנסאני, אאוחניה סוארס, גאסטון דלמהאו וניקולס ריירה בדמות ניקולס. לאחר מכן ואסקס פרש מהסדרה, אך חזר לפרק האחרון של העונה הרביעית בשנת 2010, יחד עם שאר ההרכב.

ואסקס מוכר גם מהתיאטרון, הוא שיחק בהצגה במאר דל פלאטה שנקראת "שמועות" יחד עם קרלין קאלבו וריינה ריצ'. ואסקס גם ידוע כיוצר, הוא כתב מופע קומי וגם כיכב בו לבדו. המופע נקרא "מוטציה". מופע זה נחשב להצלחה גדולה מאוד של ניקו ובעקבות ההצלחה ניקו יצר עוד מופע המשך לראשון שנקרא "מוטציה לתחיה". ואסקס גם הופיע בהצגה שנקראת "חסרי בושה" בה גילם חשפן.

בשנת 2005 ואסקס השתתף בסרט "גורלי הטוב". באותה שנה הוא דיבב את קולו של "ראג'ו מקאווין" בסרט "מכוניות", וב-2009 שיחק נהג מונית בסרט "אבא ליום אחד" לצד ניקולס קאברה, לואיסנה לופילטו וחימנה אקרדי.

בשנת 2011 ואסקס חזר לשחק בטלוויזיה בטלנובלה "היחידים (Los únicos) מבית "פול-קא"' לצד מריאנו מרטינס, ברנדה אסניקר, אאוחניה סוארס וחימנה ברון. הסדרה זכתה להצלחה רבה בארגנטינה וכללה 190 פרקים. בשנת 2012 ואסקס המשיך לעונה השנייה של "היחידים" לצד אמיליה אטיאס, אאוחניה סוארס וברנדה אסניקר, וגילם את דמותו של רובן האגי, אך הסדרה הורדה מהמסכים לאחר 53 פרקים בשל רייטינג נמוך.

בשנת 2013 לקח חלק ב-20 פרקים של הסדרה המצליחה "רק את" (Solamente vos) לצד דמויות מוכרות מאוד בארגנטינה כמו נטליה אוריירו, אדריאן סואר, אאוחניה סוארס, מריאנה אספוסיטו ועוד.

בשנים 2015–2016 השתתף ב-"Milagros en campaña".

ב-2016 השתתף בהצגה "הצד השני של המיטה", לצד בנחמין רוחאס.

חייו הפרטיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-24 באפריל 2006 נישא ואסקס לשחקנית מרסדס פונס איתה הוא ניהל קשר זוגי במשך 6 שנים. אחרי פחות משנה הם התגרשו, ב-20 באוגוסט 2007.

מ-2007, מנהל ואסקס מערכת יחסים עם השחקנית הארגנטינאי חימנה אקרדי, אשר הופיעה לצדו בטלנובלה הארגנטינאית "כמעט מלאכים".

ב-2013 דווח שאקרדי הרתה, אולם היא עברה הפלה טבעית.

ב-10 בדצמבר 2016, נישאו ואסקס ואקרדי. ב-16 בדצמבר 2016, כשישה ימים לאחר נישואיו עם אקרדי, אחיו של ואסקס, השחקן הארגנטינאי סנטיאגו ואסקס, נפטר בפתאומיות בחופשה ברפובליקה הדומיניקנית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ניקולס ואסקס בוויקישיתוף