פגוש את הפוקרס הקטנים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פגוש את הפוקרס הקטנים
Little Fockers
בימוי פול וייץ עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'יין רוזנטל
רוברט דה נירו
ג'יי רואץ'
ג'ון המבורג
תסריט ג'ון המבורג, לרי סטאקי עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה גרג היידן עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים בן סטילר
סרגיו קלדרון
טום מקארתי
Nicole Pano
Kat Kramer
ג'ון דימאג'יו
יול וסקז
ניק קרול
אולגה פונדה
פול הרמן
ריי סנטיאגו
ג'ורדן פיל
ג'ייקוב ברטרנד
איימי סטילר
Daisy Tahan
טרי פולו
ג'סיקה אלבה
בלית' דאנר
אוון וילסון
קווין הארט
דסטין הופמן
רוברט דה נירו
ברברה סטרייסנד
לורה דרן
הארווי קייטל
David Pressman עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה סטפן טראסק
צילום רמי אדפרסין עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה רלטיביטי מדיה, TriBeCa Productions עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה סרטי יוניברסל
סרטי פרמאונט (הפצה בינלאומית)
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 22 בדצמבר 2010
משך הקרנה 98 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט קומדיה, סרט חג המולד עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות באתר מוג'ו meetthefockerssequel
סרט קודם פגוש את הפוקרס
www.littlefockers.net
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פגוש את הפוקרס הקטנים (באנגלית: Little Fockers / Meet the Parents: Little Fockers) הוא סרט קולנוע קומי אמריקאי משנת 2010, סרט המשך לסרטים פגוש את ההורים ופגוש את הפוקרס. כמו בסרטים הקודמים, השחקנים הראשיים בסרט הם רוברט דה נירו, בן סטילר, אוון וילסון, בליית' דאנר, טרי פולו, דסטין הופמן וברברה סטרייסנד. הסרט הוא היחיד מבין סדרת הסרטים שלא בוים על ידי ג'יי רואוץ', אלא על ידי פול ויץ, כשרואוץ' הוא אחד מהמפיקים. בנוסף לקאסט המקורי בסרט משחקים גם ג'סיקה אלבה, לורה דרן והרווי קייטל.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לגרג ואשתו, פאם, יש כעת תאומים בני חמש, הנרי וסמנת'ה.

לאחר שג'ק מגלה שד"ר בוב בנקס, בעלה של בתו השנייה, דבי, בגד באשתו והתגרש ממנה, הוא מתחיל לחוות בעיות בריאות משמעותיות וממנה את גרג לראש המשפחה החדש, וקורא לו: ה"גודפוקר". עם זאת, הוא מתחיל להביע ספקות לגבי החלטתו משום שהוא חושד שגרג מהל רומן עם אנדי גרסיה, נציגה סקסית מחברת התרופות, שאיתה גרג מוכר את התרופה "Sustengo". החשד של ג'ק אינו אמיתי, והוא נוצר עקב צירופי מקרים והשכרות של אנדי. ג'ק אף מציע לפאם להתגרש מגרג, ולהמשיך את מערכת היחסים שלה עם קווין ראוולי, ארוסה לשעבר. מחשבות אלו מציקות לפאם ומרגיזות אותה.

כדי להוכיח שהוא יכול להשגיח על המשפחה, גרג מנסה להעביר את ילדיו לבית ספר טוב יותר ובונה בית חדש. כשגרג פוגש את בוב בבאר, בוב מספר לו שהוא לעולם לא היה שמח יותר ושג'ק בחר בו ראשון להוביל את המשפחה, וכינה אותו ה"בובפוקר", עובדה שמאכזבת את גרג. בסופו של דבר, ג'ק וגרג משלימים ביום ההולדת של התאומים לאחר קטטה ביניהם, שבמהלכה ג'ק חווה התקף לב וגרג הציל את חייו.

סוף הסרט מתרחש ארבעה חודשים לאחר מכן, בחג המולד, כאשר ג'ק, דינה, ברני ורוז מתארחים בביתם החדש של פאם וגרג. הוריו של גרג נותנים לג'ק במתנה כיפה, ומודיעים לו שחקרו את שורשי משפחתו בזמן שהיה מאושפז, וגילו שיש בו חלק יהודי. ברני מודיע למשפחה שהוא ורוז עוברים לשיקגו, ויגורו במרחק שני בתים מגרג ופאם. ג'ק ודינה החליטו שגם הם יעברו, בגלל שגם הם רוצים להיות קרובים אל נכדיהם. הסרט נגמר כאשר גרג ופאם מנסים לשכנע את הוריהם לרדת מהרעיון.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקת הסרט החלה ביולי 2009.

התסריטאי ג'ון המבורג הצהיר שהסרט יעסוק ב"מוות וגירושים, וכל הדברים האמיתיים שקוראים בחיים, שכשאנחנו מתבגרים אנחנו מתחילים לחשוב עליהם והסרט מציג אותם בצורה קומית".

מחוץ לארצות הברית, סרט זה הוא הראשון בסדרה ששווק על ידי סרטי פרמאונט, אשר רכשה בחזרה את קטלוג דרימוורקס ב-2006 (וקיבלה בעלות על הסטודיו עד 2008). דרימוורקס נשארה בעלת זכויות היוצרים ביחד עם אולפני יוניברסל.

ב-24 באוגוסט 2010, כי דסטין הופמן כנראה לא יחזור לשחק את אביו של גרג בסרט. כשהסרט היה בתחילת הפקתו האולפנים לא הצליחו להגיע להסכם עם הופמן, אך לבסוף הסכימו על תנאים להחזרת הופמן לסרט.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט קיבל ביקורות שליליות על ידי המבקרים. האתר "Rotten Tomatoes" העניק לסרט ציון של 9% בלבד. האתר "Metacritic" העניק לסרט ציון של 27 מתוך 100 נקודות אפשריות. המגזין "אמפייר" העניק לסרט שני כוכבים מתוך חמישה וטענו כי "יש רגעים של צחוק בלתי נמנע, בקטעים של הופמן ווילסון, אבל בסך הכל זה אותו הדבר שוב, רק חלש יותר עם בדיחות פחות טובות".

הכנסות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסוף השבוע הראשון לאחר יציאת הסרט, הוא לא הצליח להגיע לממדי ההכנסות כשל קודמו, פגוש את הפוקרס. בסוף השבוע הראשון הסרט הציג על 5,000 מסכים ב-3536 אתרים ברחבי ארצות הברית וקנדה, והכניס כ-48,300,000$ בחמישה ימים. עד 9 באפריל 2011, הסרט הכניס כ-$148,438,600 בארצות הברית וקנדה, ו- $161,007,198 במדינות אחרות ברחבי העולם, וסך ההכנסות הכולל של הסרט הוא $309,445,798.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]