שיחה:ארמון בלנהיים/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Damzow בנושא ארמון בלנהיים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ארמון בלנהיים[עריכת קוד מקור]

הועבר מרשימת ההמתנה • עודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 10:36, 10 בפברואר 2010 (IST)

ערך מעניין ביותר של ברוקולי, מתורגם מאנגלית. הגהה קלה שלי. מתניה שיחה 17:47, 24 בדצמבר 2009 (IST)

הוספתי הפניה למספר מקורות, אך אינני רואה צורך בהצפת הערך בהערות שוליים רק בשם איזה עיקרון. אם יש איזה נקודה ספציפית שדרושה אבהרה אשמח ללבן זאת בדף השיחה. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:41, 10 בפברואר 2010 (IST)
הבעיה היא שיש שם כל מיני קביעות שלא ברור על מה הן מסתמכות. למשל: "בחירת האדריכל של הבניין הייתה כרוכה במספר מחלוקות. הדוכסית הייתה ידועה בהעדפתה לכריסטופר רן", "המוניטין של ואנברו נפגע ללא תקנה, והוא לא קיבל יותר פרויקטים ציבוריים חשובים.", "כמעט למן ההתחלה היה המימון לא סדיר", "בעקבות פגישה עם הדוכסית ואנברו עזב את האתר בחמת זעם, וטען שבעלי המלאכה שהובאו למקום על ידי הדוכסית נחותים בהשוואה לאלו שהוא העסיק" - על מה אלה מסתמכים? אני לא אומר שהם לא נכונים, אבל השאלה שלי היא בעצם איך אתה יודע שהם כן? עד כמה שאני רואה נראה שכולם באו מהמקור בוויקי האנגלית - אבל זאת כאמור לא מקור. אם תגיד לי שקראת מקור מסויים בנושא ותוכל לספק מראה מקום - דיינו. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!19:48, 10 בפברואר 2010 (IST)
כן, ברור שקראתי כשכתבתי את הערך לפני שנה ומשהו, וזה בדיוק ההפניות שהוספתי. כתבתי גם את הערכים על הדוכסים השונים (ושרה צ'רצ'יל עצמה), וגם בהם יש התייחסויות לכך עם מקורות. מעבר לכך ביצעתי עריכה גדולה בערך כעת, והסרתי חלקים שמקומם לא הכי מתאים בערך הזה אלא בערכים האחרים שכתבתי. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:09, 10 בפברואר 2010 (IST)
עשיתי עוד עריכות, ככה שזה לא תרגום גרידא. כך או כך, את מה שהשתמשתי בו הוספתי בסוף הערך. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:35, 11 בפברואר 2010 (IST)
בוצעה עריכה מקיפה של הערך. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:25, 13 בפברואר 2010 (IST)

הוסףעודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 09:43, 21 בפברואר 2010 (IST)