שיחה:הפיגוע במסעדת מקסים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שחקני מכבי חיפה[עריכת קוד מקור]

האם באמת יש חשיבות למשפט "את המסעדה נהגו לפקוד אנשי ושחקני קבוצת הכדורגל מכבי חיפה". בהמשך הערך כתוב שאחדים מהם נפגעו בפיצוץ, האם לא די בכך? האם המחבלת בחרה במסעדה מתוך כוונה לפגוע באנשי מכבי חיפה? את המסעדה נהגו לפקוד עוד מאות אנשים נוספים. למשפט אין רלבנטיות לערך, והוא מעיד על הערצה עיוורת של סלבריטאים, ולכן חשוב להסירו מהערך. דוד שי 17:14, 23 יולי 2005 (UTC)

המשפט לא מיותר שכן הוא מופיע בפסקה המתארת את המסעדה, וחלק מהווי של מסעדת מקסים היה היותה מקום מפגש לשחקני מכבי חיפה (בעיר כמו חיפה הם פחות או יותר הידוענים הכי גדולים). מה לעשות, כאשר יש מסעדה שנוהגים לפקוד אותה ידוענים זה די מוסיף לה יוקרה לתדמית. למשל: קפה כסית. _MathKnight_ (שיחה) 17:24, 23 יולי 2005 (UTC)
ובכל זאת, המשפט אינו רלבנטי בהקשר זה. יש הבדל בין ערך שמתאר מסעדה, ושם יש מקום לספר על הסלבריטאים שלה, ובין ערך שמתאר טבח, שבו המשפט הזה פשוט מכאיב. דוד שי 17:30, 23 יולי 2005 (UTC)
המשפט מופיע בפסקה המתארת את המסעדה כפי שהייתה לפני הטבח. לא נראה לי שזה פוגע בבעלי המסעדה או במשפחות שנציין עובדה זאת. אני מציע לבקש חוות דעת נוספת. _MathKnight_ (שיחה) 17:32, 23 יולי 2005 (UTC)
נראה לי שבמקום המסוים הזה המשפט הוא בסדר. אבל אם כתוב על המסעדה, איזה סוג היא? טרול רפאים 17:35, 23 יולי 2005 (UTC)
הקישורים הבאים יענו לך על השאלות. אגב, בעלי המסעדה התגאו בעובדה שהם "מסעדת הבית של אלופת ישראל בכדורגל". _MathKnight_ (שיחה) 17:42, 23 יולי 2005 (UTC)

אני אצרף עכשיו מספר קישורים על המסעדה, תוכלו להוסיף אותם, להוסיף מהם מידע, באופן בו אתם רואים לנכון:

_MathKnight_ (שיחה) 17:42, 23 יולי 2005 (UTC)

ניסיתי לשפר קצת את המשפט הנ"ל, אבל גם המשך הערך נגוע בהערצת סלבריטאים. המשפט "בפיגוע נפגעו גם אנשי מכבי חיפה, ביניהם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, המאמן רוני לוי ומנהל המשק אריה בורשטיין. השלושה נפצעו קל. הכדורגלן יניב קטן הגיע למקום רגע אחרי הפיצוץ וניצל בנס. בעקבות האירוע הוא לקה בהלם". בפיגוע נפגעו עוד רבים, שלא זכו לאזכור. איני מוצא טעם באזכור פציעתם הקלה של אנשי מכבי חיפה, והתעלמות מפצועים קשה. האם זו ויקיסלבריטי או ויקיפדיה? דוד שי 17:49, 23 יולי 2005 (UTC)

אם הידיעות בחדשות מצאו לנכון לציין זאת, אז רשמתי זאת גם. לדעתי, הפתרון צריך להיות הרחבה על שאר הנפגעים ולא מחיקת הדיווח הזה. _MathKnight_ (שיחה) 18:04, 23 יולי 2005 (UTC)
ויקיפדיה אינה עיתון. שיקולי עריכה של עיתון שונים מאוד משיקולי עריכה של אנציקלופדיה. אם העיתון בחר, משיקולי רייטינג, לפרסם את פציעתם של אנשי מכבי חיפה, אין זה אומר שעלינו ללכת כעיוורים בעקבותיו. מניית שמות כל הפצועים היא העמסת פרטים מיותרים על הקורא, ולכן יש למחוק דיווח זה. דוד שי 18:13, 23 יולי 2005 (UTC)
אם זה כזה חשוב לך, אתה יכול למחוק את האזכור בנוגע לפציעות של אנשי מכבי חיפה. ברור שאנשים מגלים יותר עניין בידוענים, ולכן הם יקבלו אזכור בשמם מבין כלל הפצועים. זו אולי דרך לתת את הזווית האישית של הפיגוע דרך אישיות שרוב הציבור יכול להתחבר אליה כי הוא מכיר אותה. אבל שוב, בקשר לשורה הזאת אתה יכול לפעול לפי מיטב הבנתך. _MathKnight_ (שיחה) 19:00, 23 יולי 2005 (UTC)

אני מפקפק מאוד ב'הזדהות הציבור' בנושא הזה, לשחקנים שנפגעו שם לא היה חלק חשוב מאוד בהווי הבידור הישראלי. וחוץ מזה לדעתי זה פוגע בנפגעים שלא היו בסגל של מכבי חיפה , וממעיט בערכם, מדוע אדם שמשחק כדורגל למחייתו חשוב יותר מאחרים שהוא ראוי לאיזכור הלא רלבנטי הזה? וויקפדיה זה לא עיתון ספורט ועדיף לצרף את זה לערך מכבי חיפה, אם זה כול כך חשוב. Robb Stark 10:36, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

שימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

אתם חושבים שלקחת מהאתר של המסעדה את תמונת המסעדה מבחוץ זה יהיה בגדר שימוש הוגן? Roeeyaron שיחה 19:06, 23 יולי 2005 (UTC)

אם מדובר במראה המסעדה היום, אין צורך להתלבט. המסעדה נמצאת במקום בולט על הכביש לחיפה, ניתן לחכות שמישהו מאיתנו יעבור שם עם מצלמה, ואין צורך לקחת תמונה מאתר המסעדה. אם מדובר בתמונת המסעדה לפני הפיגוע, נחכה לתשובה של מומחה.

זאב אלמוג[עריכת קוד מקור]

זאב אלמוג שנרצח בפיגוע זה היה איש חיל הים, אך לא מפקד חיל הים (שהוא איש אחר בשם זה). ראו למשל כאן. למיטב ידיעתי, אלוף זאב אלמוג חי עמנו, ואני מאחל לו חיים ארוכים. דוד שי 19:39, 23 יולי 2005 (UTC)

טעות שלי, אם כי אני זוכר את זה מהתקשורת דווקא. כנראה גם הם התבלבלו בגלל השמות. _MathKnight_ (שיחה) 22:19, 23 יולי 2005 (UTC)

טבח או פיגוע התאבדות[עריכת קוד מקור]

אני יודע שההערה שאני עומד להעיר להלן לא תישמע טוב איך שלא אגיד אותה, ובכל זאת. לדעתי ראוי שהכותרת של הערך תהיה "פיגוע ההתאבדות במסעדת מקסים". אנחנו צריכים לייחד את המילה "טבח" למקרים יוצאי דופן בעליל, ובדרך כלל כשהפעולות נעשות ע"י כוחות סדירים ה"קוצרים" ללא הבחנה באזרחים בדם קר, או כשהארוע התקבע בארץ או בעולם תחת הכינוי "טבח". זאת למרות הזוועה שאין עוררין עליה בפיגוע הברוטלי מאין כמותו.
זכורה רגישותנו כשבעולם כינו את הקרב בג'נין "טבח", כשרק כ-60 פלשתינאים נהרגו שם. גם במקורות הרשמיים של המדינה הארוע מכונה "פיגוע התאבדות", ואפילו באתר משרד החוץ שמטרתו העיקרית להציג באופן תועמלני את עמדתנו. לשיקולכם. Noon 22:05, 23 יולי 2005 (UTC)

זאת דילמה מאוד קשה, הרי האירוע בו נהרגו חמישה בוסטונים קרוי טבח בוסטון למרות שנהרגו "רק" חמישה. שימו לב שהיה מקרה מאוד דומה בשיחה:טבח ליל הסדר. דעתי היא כשל Noon, הרי נוצר כאן מעין פרדוקס הערימה - כמה הרוגים הופכים פיגוע לטבח? האם הרוג אחד יהפוך פיגוע לטבח? המשנה אם נהרג ילד, אישה או גבר? שאלות קשות מאוד. צ'סשיחה 22:12, 23 יולי 2005 (UTC)
לא הייתי מציע שנקבע סף מספרי, שכן למשל טבח הספורטאים במינכן, שלא לדבר על הטבח בבוסטון שציין צ'ס, הם שמות מקובלים.
אני חושב שבפיגוע הספציפי הזה מקובל יותר השם "פיגוע" ואילו בפיגוע במלון פארק מקובל לדבר על "טבח ליל הסדר". מכיוון שעניין מאוד שרירותי, הייתי מציע שלמי שכתב את הערך תינתן הזכות להעניק לו את השם. שש"ז 22:16, 23 יולי 2005 (UTC)
אתה בטוח שזה הדבר הנכון לעשות? זה מעשה פסול להעמיד את כל הערכים המופיעים בקטגוריה:מעשי טבח בשורה אחת. צ'סשיחה 22:20, 23 יולי 2005 (UTC)
לדעתי בקטגוריה "מעשי טבח" צריכה להיות תת קטגוריה "פיגועים בישראל" וכך ייפתר העניין. שש"ז 22:23, 23 יולי 2005 (UTC)
זה העניין.. שלא כל פיגוע הוא מעשה טבח.. Roeeyaron שיחה 22:25, 23 יולי 2005 (UTC)
המוסכמה בויקיפדיה האנגלית היא שאירוע שבו נרצחו מעל 10 אזרחים באופן שיטתי יכול להיקרא "טבח". הרבה פעמים הכינוי נקבע על פי ההקשר או על פי השם הראשון שנקלט בתקשורת.
ל Noon - הויכוח על ה"טבח" בג'נין לא נסוב רק על המספרים. הפלשתינים טענו שישראל רצחה באופן שיטתי אלפי אזרחים ואף חפרה להם 900 קברי אחים. ברור לכל בר דעת שזה לא מה שהתרחש. מה שהלך שם זו לחימה מבית לבית בשטח בנוי, ובמהלך הקרבות נפגעו גם אזרחים. אבל לא היה שם שום דבר שקרוב לשחיטה מכוונת ושיטתית של אזרחים, בטח לא של מאות ואלפים. _MathKnight_ (שיחה) 22:27, 23 יולי 2005 (UTC)
מצטרף לנון וצ'ס, הערך ראוי שיקרא "פיגוע התאבדות במסעדת מקסים" ואת המילה טבח לייחד לאירועים שבהם אנשים טובחים באנשים אחרים באירועים יוצא דופן, שיש בהם הרג המוני מתמשך כמו הטבח בסברה ושתילה או הטבח בדאמור שהיה מהכיוון השני או האירוע בביסלאן בבית הספר. הקונוטציה שמתקבלת מהמילה טבח בערך הזו, לא נעימה לאוזני אף שהינה ימנית ומתאימה לעיתון צהוב או לערוץ 7 מאשר לאנציקלופדיה. --אפי ב.שיחה • 10:02, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
גם אני מצטרף ותומך בגשיתם של נון, צ'ס ואפי. גילגמש שיחה 10:04, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
אני גם חושב שרק אירוע יוצא דופן צריך להיקרא טבח, מבלי להוריד מחשיבותם של פיגועים אחרים. המילה טבח לא מתאימה Roeeyaron שיחה 10:11, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
אינני יודע אם "טבח" או החלופה האחרת, אבל במקום "פיגוע התאבדות במסעדת מקסים" אני מעדיף "הפיגוע במסעדת מקסים" - בשם הערך אין חשיבות לטכניקת הפיגוע. דוד שי 11:05, 3 אוקטובר 2005 (UTC)

שמות הנרצחים[עריכת קוד מקור]

לדעתי, רשימת השמות מיותרת ואני מציע להורידה. גילגמש שיחה 22:45, 23 יולי 2005 (UTC)

לדעתי היא לא מיותרת, אלא מוסיפה מידע רב והכרחי לערך (זהות הנרצחים ופילוגם הדמוגרפי). _MathKnight_ (שיחה) 23:01, 23 יולי 2005 (UTC)
גם אני לא חושב שהיא מיותרת Roeeyaron שיחה 23:05, 23 יולי 2005 (UTC)
בערך שמוקדש לפיגוע ראוי שתהיה רשימת הנרצחים. דוד שי 04:38, 24 יולי 2005 (UTC)
אז למה אין רשימת הרוגים במלחמת יום כיפור למשל? גילגמש שיחה 08:16, 24 יולי 2005 (UTC)
כי שם היו יותר מ-2,500 הרוגים.

John Doe, שכנראה לא היה מודע לדיון זה, הסיר את רשימת הנרצחים, בנימוק "ויקיפדיה אינה אתר הנצחה". כיוון שרוב המשתתפים בדיון זה תמכו בהשארת הרשימה, החזרתי את הרשימה. אני מסכים עם העיקרון "ויקיפדיה אינה אתר הנצחה", שפירושו כי לא נפתח ערך לאדם רק משום שמת (בפיגוע או בנסיבות שלוות יותר. יחד עם זאת, כאשר יש כבר ערך העוסק בפיגוע (או באירוע אחר), ולערך זה יש זכות קיום, איני רואה רע ברשימת הנספים באותו אירוע - זהו מידע רלבנטי. דוד שי 08:27, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

לפי טיעון זה יש מקום לציון כל מי שנפגע בפעולות איבה. השמות המופיעים כאן אינם מוסיפים דבר וחצי דבר להבנת האירוע או להבנת העובדות של האירוע שזהו תפקידה של הויקיפדיה ובודאי לא לשחק לידיהם של משתמשים מטעם. אין זה תפקידה של הויקיפדיה להנציח נפגעים מכל צד שהוא, לשם כך יש את ההפניות לאתרים הממשלתיים המנציחה אותם. John Doe
אין מקום לציון כל מי שנפגע בפעולות איבה, אך יש מקום לציון מי שנפגע בפעולת איבה המתוארת בוויקיפדיה. ויקיפדיה אינה מקדישה ערך לכל נפגע (זו מטרתם של אתרי ההנצחה), אך בהחלט ניתן לציין את שמו של הנפגע בערך העוסק בפיגוע, הרי מדובר באדם, ולא בפרט סטטיסטי חסר משמעות. דוד שי 08:47, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

אני בעד להשאיר את הרשימה. זה מידע אינציקלופדי רלוונטי, והכמות לא משנה. אם השמות לא משנים די בכך שנציין בערך "רחוב אבן גבירול" (לכשיהיה אחד כזה) שראש ממשלה אחד נרצח ברחוב זה על ידי מתנקש יהודי, ולא נציין את שמותם. דרור 08:44, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

המידע אינו רלוונטי כיוון שלמעט קרוביהם הם לא אומרים דבר לאף אחד. הם למרבה הצער קורבנות אקראיים שהזדמנו במקום בעת הפיגוע. אין בידיעת שמותיהם דבר המוסיף להבנת האירועים. John Doe 08:51, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
השמות רלוונטיים בדיוק כמו שמות אחת עשרה הנרצחים באולימפיידת מינכן, או שמו של שגריר ישראל שנרצח והחל את מלחמת לבנון וכמו ראש ממשלה מסויים שבשל הויכוח לא נציין את שמו (את הדוגמא לעיל כבר הבאתי). דרור 08:53, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
ההשוואה אינה במקום. האנשים שנהרגו בפיגועי הטרור לא נבחרו ע"י המפגעים (להבדיל מאלו שאותם ציינת). ויקיפדיה צריכה להביא עובדות. הנצחת שמות אנשים אקראיים מהיישוב אינה מוסיפה לערך הויקיפדיה כמקור תוכן אוביקטיבי ועובדתי.John Doe 09:02, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
ההשוואה אכן אינה במקום, אך העובדה שהקורבנות נבחרו באקראי אינה פוגעת בעובדת היותם חלק מרכזי מסיפור האירוע. הרי גם מסעדת מקסים נבחרה באקראי. דוד שי 09:44, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
אשמח לקבל הסבר איך פלוני שנקלע למקום האירוע באקראי ונפגע הופך להיות חלק מרכזי מהאירוע. במה ידיעת שמו, גילו, ומוצאו מוסיפה להבנת האירוע ? האם היה מעורב במשהו בעת שרשרת האירועים ? או שהיה למרבה הצער אדם שנקלע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון, וזה יכל להיות כל אדם אחר מהיישוב. John Doe 10:07, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
באירוע רצח הקורבן לא פחות חשוב ועיקרי מהרוצח. אפילו אם הקורבן נבחר באקראי יש חשיבות במתן שמו וגילו בהבנת מעשה הרצח. כאשר קורא נכנס ורואה את רשימת הנרצחים הוא מבין בדיוק מדוע בחרה המחבלת את מסעדת מקסים כמטרה, וכנגד מי מכוונים פיגועי ההתאבדות. רשימת הנרצחים מוסרת מידע שציון מספרים גרידא לא מוסר ובהחלט יש לך ערך מוסף. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 10:16, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
לאור ההתנגדות הגורפת להורדת הרשימה אני מציע לאמץ את דעת הרוב ולסיים את הדיון. גילגמש שיחה 10:21, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

מה עם שמות הנרצחים בפיגועי ה-11 בספטמבר? למה אותם לא מוסיפים לערך ההוא?
ולגופו של הערך הזה (ובעצם באופן תיאוראי זה מתאים גם לשם), אולי אפשר להעביר את הרשימה ל"תת ערך" טבח מסעדת מקסים/רשימת הנרצחים? emanשיחה 14:51, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

אכן, לעתים עלינו להיכנע למגבלות טכניות. בערך שלפנינו לא הגענו למגבלה כזו, וגם אין טעם להעביר את הרשימה לתת ערך - זו אינה רשימה ארוכה במידה שתצריך צעד כזה, וטוב להימנע מפיצול מיותר. דרך אגב, רשימת הנספים פחות אקראית ממה שנדמה. בערך הפיגוע בדולפינריום ניתן לראות שמרבית הנספים הם צעירים שעלו מברית המועצות, ובערך טבח ליל הסדר ניתן לראות שמרבית הנספים הם קשישים. יש לכך משמעות. דוד שי 15:02, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
John Doe צודק ולא רק שהוא צודק, יש להסיר את הרשימות המיותרות הללו גם בפיגועים אחרים. לכל היותר, יש ליצור הפנייה בסוף הקטע על הפיגוע בדמות הפנייה#פיגוע לערך נפרד שיכלול את הרשימות השונות של נפגעים בפיגועים. ערך צריך לכלול את כל המידע שיסייע לקורא להבין על בוריו את נשוא הערך, אך אינו צריך לכלול מידע שאינו תורם להבנה זו. רשימת הרוגי האירוע אינה תורמת לקורא דבר ומטרותיה, כפי שברור גם מהסתכלות חטופה, פוליטיות במובהק. אורי 05:51, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
מצטרף לדעתו של אורי. לדעתי יש להעלות את הנושא להצבעה מסודרת, ולא לקבל החלטה על סמך רוב אקראי בדף השיחה של הערך. ההצבעה צריכה להיות גורפת, וצריך שיהיה ברור לכולם מה נשוא ההצבעה: לא טבח מסעדת מקסים, אלא עצם הוספת שמות הרוגים (ואולי גם פצועים ונפגעי חרדה?) בערכים שעוסקים באירועים מסוג זה. עמית 05:56, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
מצטרף לדעתכם. הערך נראה כרגע כמו כתבה בעיתון. מוקדש יותר מקום לשמות הנספים מאשר לפרטים חשובים על האירוע עצמו. חסר המון מידע אנציקלופדי על הפיגוע עצמו, הרקע לו, מה העלתה החקירה ועוד הרבה פרטים. גם אני תומך בהצבעה על השמות בכל הערכים על פיגועים ואם כן על הצורה שבה הדברים יהיו כתובים בתת ערך או בריכוז בתחתית הערך, וצמצומם לכמה שורות כך שיתפסו פחות את העין. --אפי ב.שיחה • 09:30, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
דוד שי הודיע במזנון שהוא יזום דיון לגבי מחיקת רשימת השמות בפרלמנט. גילגמש שיחה 09:32, 3 אוקטובר 2005 (UTC)

המשך הדיון עבר לפרלמנט. דוד שי 09:50, 3 אוקטובר 2005 (UTC)

ולעניין אחר, מה דעתך? :-) Yonidebest Ω Talk 09:38, 3 אוקטובר 2005 (UTC)

אני נגד החלוקה הזאת. מה הטעם? מה ההבדל בין פיגוע של חמאס לפיגוע אחר? גילגמש שיחה 10:07, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
זוהי לא חלוקה ראשית, אלא חלוקה משנית. יהיה זה קל לעקוב אחרי הפיגועים של כל ארגון, למרות שזה ממש לא המטרה שלנו. זה בהחלט לא חיוני, אך יכול להיות שימושי בצורה זו או אחרת. Yonidebest Ω Talk 10:14, 3 אוקטובר 2005 (UTC)
יתכן שיש לזה שימוש כלשהו, אבל אני מעדיף שהמידע הזה יהיה באתר חיצוני שמתמחה בנושא. גילגמש שיחה 11:28, 4 אוקטובר 2005 (UTC)
האמת היא שהמידע בדרך כלל לא חד משמעי ולעיתים אף משתנה, אין לנו אפשרות לעדכן את המידע הזה. טרול רפאים 12:53, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

מה המקור לכך שהמחבלת ירתה במאבטח?[עריכת קוד מקור]

לי זכור שהיא אכלה שם ואז בצעה את הפיגוע, וכי כוונתה המקורית היתה לבצעו ברמב"ם. אלגוריתמיקאי - שיחה 22:35, 26 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

בשל הדף הפיצוץ והכדוריות שנשאה, נשברו השמשות באיזור המבטח והיו שסברו שנורו יריות (דבר שלא קרה). דרור - שיחה 23:47, 26 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]
אם כך צריך להוריד.
להוריד מה? זה לא כתוב בערך. דרור - שיחה 11:22, 5 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
מיזם קואורדינטות בישראל
  מיזם קואורדינטות בישראל    

איתור קואורדינטות באמצעות "עמוד ענן"
הסבר מפורט על שיטת העבודה

בסיום הטיפול בערך לא לשכוח לעדכן:
|סטטוס = טופל
|משתמש = <שם משתמש>

אם הערך איננו מתאים למיזם זה מסיבות שונות, אין למחוק תבנית זו. צריך פשוט לרשום: |סטטוס = אין צורך

מובן שגם מפה צריך להסיר את התבנית הזו, שבניגוד לשמה, אינה מראה את הפיגוע. דניאל צבישיחה 01:07, א' באייר ה'תשס"ח (6.05.08)
עקב העדרו המובן של הערך מסעדת מקסים, יש חשיבות למידע גאוגרפי. נת- ה- - שיחה 21:42, 17 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
להבנתי, מכיוון שהתבנית מציינת מיקום, במקרה זה היא מציינת את מיקום ההתרחשות, שהיא נקודתית וניתנת לתיאור בתבנית, ועל כן יש מקום להשתמש בה. מדוע לא? אורי שיחה 22:04, 17 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
דווקא לאירוע זה יש מיקום גיאוגרפי מדוייק. יש מקום לתבנית. דרור - שיחה 22:52, 17 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
התבנית לא מציינת מיקום, היא נותנת קישור למפות ותמונות, ובאף אחת מהן לא מופיע הפיגוע. דניאל צבישיחה 22:58, י"ב באייר ה'תשס"ח (17.05.08)
OK - אנחנו מדברים על הקואורדינטות שבראש הדף - מדוע זה לא מיקום? דרור - שיחה 23:08, 17 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
דוגמה נפלאה היכן יש לתת קואורדינטות. אחרת כיצד ידע הקורא, כמוני למשל, היכן המסעדה? טרחנות לשמה. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • ט"ז באייר ה'תשס"ח • 03:25, 21 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
יוסיפו מפה כמו בהפיגוע בדיזנגוף סנטר, ולא יקשרו לתמונות לווין שאין להן כהוא זה עם נושא הערך. דניאל צבישיחה 22:15, ט"ז באייר ה'תשס"ח (21.05.08)
ואני מבין שבלו"ז שלך גם לייצר את כל המפות האלה. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • י"ז באייר ה'תשס"ח • 23:08, 21 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
לא, גם בלו"ז שלי לא נמצא לייצר תבניות לכל אגם, אז בו נדביק בהם תבנית:הר. דניאל צבישיחה 23:12, ט"ז באייר ה'תשס"ח (21.05.08)
אז בבקשה אל תפריע למי שכן רוצה לתת מיקום בערכים אלה למען הקוראים. לי אין מושג ירוק אפוא זה מסעדת מקסים, ובשל הגישה שלך גם לעולם לא אדע. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • י"ז באייר ה'תשס"ח • 23:16, 21 במאי 2008 (IDT)[תגובה]
ויקיפדיה היא לא מדריך רחובות. גם לי אין מושג איפה המסעדה, וזה לגמרי לא משנה בערך הזה. מה שמשנה זה איפה היה הפיגוע. זה שבמקרה יש שם גם מסעדה שנמצאת שם עד היום (אני מניח), לא קשור. דניאל צבישיחה 08:03, י"ז באייר ה'תשס"ח (22.05.08)
אז הקואורדינטות מציינות איפה מסעדת מקסים בה נערך הפיגוע, ולא איפה מסעדת מקסים למקרה שמשהו ירצה לאכול בה. מה זה משנה? הדיון תיאורטי לחלוטין. דרור - שיחה 09:55, 22 במאי 2008 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:46, 30 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]