שיחה:מנורה חזני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני לא מבין[עריכת קוד מקור]

מדובר במנהיגת מתנחלים, שמשתתפת במרי פעיל במדינה, קוראת לשוטרים וחיילים חיות ו"גוש שחור", ומה שיש לכם לכתוב עליה זה שהיא במאית קולנוע? איפה הערך כאן בדיוק? אז למה לא לכתוב בכל ערך "איש" או "אשה" ולסיים בכך את ההגדרה? פאדיחות לויקפידיה!

לדעתי יש למחוק באופן מידי. הערך כבר הושם פעם אחת ונמחק. אין צורך לקבל שוב הצבעה. --אפי ב. 23:45, 15 ינו' 2005 (UTC)

  1. אם כך ניתן למחוק.
  2. יש דרך שמשתמש רגיל יכול לעלות על זה?
טרול רפאים 23:47, 15 ינו' 2005 (UTC)

זה שהוא נמחק בעבר זה לא סיבה למחור אותו שוב. מה הבעיה בערך הזה שבגללה צריך למחוק אותו? eman 00:35, 16 ינו' 2005 (UTC)

גיבורת הערך שייכת לקרם-דה-לה-קרם של המתנחלים, נסיכה שנישאה לנסיך, מעין פריס הילטון מקומית. כמו במקרה פריס הילטון, לא די בזכות אבות כדי להיכנס לויקיפדיה. ובכן, גם גיבורת סיפורנו רבת עלילות, וכבר ביימה סרט ראשון. בדומה לסרטה הראשון של פריס הילטון, גם סרטה הראשון של מנורה חזני הוא סרט אוטוביוגרפי, אך כיוון שהוא מהוגן יותר, אין הוא נמצא בראש רשימת החיפוש בגוגל. סביר בעיני להשאיר את הערך, אף שהוא גבולי. אני בטוח שמנורה חזני לא תשמח לגלות שיחד עם פריס הילטון ואנה ניקול סמית היא משרטטת את גבולותיה של ויקיפדיה העברית, אבל מישהו הרי צריך לעשות משימה זו. דוד שי 06:15, 16 ינו' 2005 (UTC)

מתיחת גבולות הויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

לדעתי הגבולות של הויקיפדיה שהחלו להתמתח בערכים הביזריים שצויינו לפני כן, מתרחבים יתר על המידה בערך הזה, ומשמשים ליחסי ציבור לאנשים די בנאליים, שלא מצליחים להכנס אפילו לשידור רדיו או לתוכנית טלביזיה פשוטה. לפי הקריטריון הזה, נתחיל להכניס את כל בוגרי בתי הספר לקולנוע ותקשורת שביימו סרט אחד, (חברים שלי עומדים בתור) וגם את כל הסופרים והמשוררים שכתבו ספר אחד (וגם פה כמה מחברי כוססים את ציפורניהם בעצבנות), וכמובן את כל חברי הכנסת לדורותיהם, אפילו אם היו רק קדנציה אחת, ואולי את כל אנשי הסגל של כל האוניברסיטות בארץ ובהזדמנות זו גם את כל ראשי העיריות.
לדעתי צריך לנהל דיון רציני על קריטריונים לאישים שיש להכניסם לאנציקלופדיה. לחסדאי קרשקש הפילוסוף היהודי הגדול מסוף המאה ה14, עדיין אין ערך, ומנורה חזני הזו קופצת בראש. (כנראה בשל מעריץ עיוור אחד או חברה שמנסה לעשות לה טובה). זה מעמיד את הויקי באור די מגוחך. ומחר נתחיל למצוא את עצמנו עם תרומות אנונימיות נוספות של כל הבנים והבנות האחרים של קצובר כן ירבו, שרק הגיחו לאויר העולם.--אפי ב. 10:34, 18 ינו' 2005 (UTC)

אני כמובן מסכים איתך במאת האחוזים, אך ההצעות האלו נפלו בהצבעות שנערכו לאחרונה. אני בספק אם אפשר לשכנע את שאר הויקיפדים בצדקת דרכנו. מקסימום אפשר למתן את הנזק בהצעות מחיקה ספציפיות. גילגמש שיחה 10:54, 18 ינו' 2005 (UTC)
אני חושב שהטענה הזו מפגינה חוסר הבנה של רעיון הויקיפדיה. הגבולות של הוקיפדיה הם כמעט אינסופיים, והיא לא תתפתח מהערכים החשובים קודם ואחרי זה אם יישאר זמן ומקום אל הערכים הלא חשובים. היא מתפתחת בצורה כמעט אנרכיסטית, שבה על אחד כותב על מה שבא לו. הויקיפדיה לא צומחת מהמרכז החוצה , אלא מאיים שנמצאים בכל מיני מקומות שונים ומשונים, ואז מתחילים להתחבר.
אתה חושב שהחסרון של הערך חסדאי קרקש זועק לשמיים? אז תכתוב אותו! אבל זה שתמחק את הערך על מנורה חזני לא ייגרום לערך להיכתב. להפך. הויכוחים על כל ערך, והשקילה של כל אחד האם הוא ראוי לויקיפדיה או לא מבזבזים זמן שהיה יכול להיות מנוצל לכתוב אותו.
בקשר למנורה חזני, אני חושב שהיא רחוקה מגבולות הויקיפדיה, ונמצאת במקום בטוח בתוכם. אם מישהו ראה את הסרט (שכאמור שודר בשעה די מרכזית בערוץ 2, ולא משנה מה הנסיבות שגרמו לכך), ורוצה לדעת מי זו המנורה חזני הזו שדעשתה את הסרט, ויקיפדיה היא המקום שבו הוא צריך לחפש את זה. eman 14:12, 18 ינו' 2005 (UTC)
Eman, האם לדעתך כל בוגר של בית ספר לקולנוע שעשה סרט אחד ראוי לערך? ואם כן, האם יהיה מישהו בתוך כמעט שבעת המיליונים של אזרחי מדינת ישראל, שלא יהיה ראוי לערך? ומה עם כל מיליארדי האנשים הקיימים בעולם כולו. יכול להיות שאני וגילגמש לא מבינים את רוחה של ויקיפדיה, ואם כך הדיון הזה בכלל לא מיותר, והוא אפילו חשוב מאוד.
ובכלל הטיעון שכדאי למעט בדיונים ולכתוב ערכים לא מקובל עלי. הויקיפדיה דומה מבחינתי יותר לאוניברסיטה מאשר למפעל הייטק. וכמו שבאוניברסיטה מי שמעדיף לנהל דיונים במזנון או על הדשא ולא להכנס להרצאה זו זכותו, ולא מרצה ולא הרקטור מוסמך לסלק אותו משם להרצאות, כך גם כאן וביתר שאת. יש לנו כאן חיה לא מוגדרת ועוף די מוזר, שכדאי שנבין את מהותו, ולא נתעורר אחרי כמה שנים, כאשר יתברר לנו שמדובר על משהו אחר מכפי שחלק מאיתנו דמיינו, ואז נקים את ויקיפדיה איחוד וויקיפדיה מאוחד. --אפי ב. 14:36, 18 ינו' 2005 (UTC)
אם מדובר בסרט שהוא עשה אחרי סוף לימודיו (להבדיל מסרטי גמר) אז כן. ואגב, זה לא כל כך הרבה אנשים לפי דעתי. ובמיוחד אם זה סרט שהשתתף בפסטיבלים, והוקרן בטלויזיה במסגרת מרכזית למדי, בערוץ הנצפה ביותר.
לא אמרתי למעט בדיונים. אמרתי לכתוב ערכים, במקום לרדוף ערכים "לא ראויים".
ואני באמת לא מצליח להבין את המגמה הזו של לרדוף ערכים כביכול לא ראויים. איזה אסון ייקרה אם יהיה ערך על קולנוען שעשה סרט אחד? איך בדיוק זה יזיק לויקיפדיה או לחסדאי קרקש? אם זה ערך איזוטרי אז בלאו הכי הסיכוי שמישהו יגיע אליו הוא קטן ביותר. אז איזה נזק הוא יכול לעשות?
ערך איזוטרי הוא ערך על איש כמו נתנאל אלטשולר, שיעניין רק מי שהכיר אותו אישית. מעבר לזה, אם יש מישהו שעשה משהו שהגיע לציבור רחב, או עשוי לעניין ציבור רחב, אז אם היה מישהו שטרח לכתוב ערך אני לא רואה סיבה שהוא לא יישאר. (זה לא אומר שחייב להיות עליו ערך, כי ככה זה הויקיפדיה. יש ערכים על מי שמישהו טרח לכתוב עליהם). eman 15:24, 18 ינו' 2005 (UTC)
כאן-כאן! (או שמא "שמע-שמע!" ?) ערןב 15:57, 18 ינו' 2005 (UTC)

ראו את הצד החיובי שבסיפור: הולכים ומתרבים האנשים שרואים בכתיבת ערך על עצמם, קרוביהם או מקורביהם כפעולה שחיונית למוניטין שלהם, משום שמדובר באנציקלופדיה יוקרתית, שחשוב להופיע בה. אני האחרון שיתווכח אתם על גישה זו. דוד שי 19:48, 18 ינו' 2005 (UTC)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:11, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:12, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

לפני דיון חשיבות[עריכת קוד מקור]

לא הצלחתי למצוא קווים מנחים לבמאים ולא ראיתי משהו משמעותי בערך. עם מבט על ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/סרטי סטודנטים, לא נראה לי שיש כאן סרט שעומד בקריטריונים. האם חשיבותה נובעת מהיותה בתו של בני קצובר, כמו יאיר נתניהו? ‏Hummingbird° כולי אוזן ° יש לך הודעה 20:46, 31 בינואר 2020 (IST)[תגובה]

דיון חשיבות 2023[עריכת קוד מקור]

מבחינה של "בת של", אין לזה חשיבות אנצקלופדית. הסרטים עצמם שביימה לא ממש זכו להצלחה (ככה לפחות נראה לפי הערך), ואני מניח גם זה לא יעזור לה להישאר במרחב הערכים. PRIDE! - שיחה 09:59, 2 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]

נגד חשיבות מסכים - אם כבמאית אינה עומדת בקריטריונים, אז לא. Agmonsnir - שיחה 14:13, 3 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
נראה לי שארבעה סרטים מספיקים לחשיבות כבמאית\תסריטאית. לכן אני בעד חשיבות. הימן האזרחישיחה • ט"ז בתמוז ה'תשפ"ג • 13:52, 5 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
גם אני בעד חשיבות מנימוקי הימן האזרחי. ‏עמיחישיחה 15:30, 6 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
בעד חשיבות מטענות כל המשתתפים בדיוןBalberg - שיחה 07:13, 7 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
בעד ביימה ארבעה סרטים. בורה בורה - שיחה 07:22, 7 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
ממה שאני מבין, מספר הסרטים לא חשוב (כל סטודנט לקולנוע עושה די הרבה סרטים) אם הם לא עומדים בקריטריונים נוספים של אורך/פרסום וכד' Agmonsnir - שיחה 10:56, 7 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
נגד חשיבות. נראה שאין חשיבות אנציקלופדית, במצבו הנוכחי של הערך. סיון ל - שיחה 16:51, 7 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
בעד חשיבות. בדיקה בגוגל מראה שיש עיניין. אפילו אקדמי [1] . emanשיחה 17:02, 7 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]
מדובר בעבודה סטודנטיאלית שלא ברור באיזה קורס היא הוגשה ולמה ובכל מקרה זה לא פרסום אקדמי על הסרט Agmonsnir - שיחה 19:51, 7 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במנורה חזני שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 11:42, 15 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]