שיחה:רב סעדיה גאון/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ערך על אחד מגדולי הגאונים, ערך מפורט (יכל להיות יותר, אבל לדעתי מספיק) מנוסח היטב, ועם מקרוות בצורה מספקת. ראו דיון בשיחה:סעדיה גאון. בעלי הידע ביהדותדבירותם, אמרי אביטן, קובץ על יד, האלקושי, בראנד, saifunny, H. sapiens, אריה ענבר, על הטוב, Kippi70, איש שלום, Jakednb, Shaun The Sheep, פיטר פן, Ewan2, david7031, HaShumai, דזרט, מי-נהר, Polskivinnik, ‏biegel, ‏Alon112, ‏יודוקוליס, צורייה בן הראש, מגבל, NilsHolgersson2, Eldad, HanochP,איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!, פעמי-עליון ‏, פיינרמןבעלי הידע בהיסטוריהIjon, האלקושי, Shaun The Sheep, biegel, פיטר פן, Adieu, צורייה בן הראש, נרשמתי כמה פעמים!!בעלי הידע בימי הביניים אמרי אביטן, שילוני, Neriah, תלם, פיטר פן, david7031, צור החלמיש, יאיר דב, מי-נהר, Yechiel.sh, בן עדריאל, אבי84, איש גלילי, biegel, יודוקוליס, Adieu, קובץ על יד, Itay tayri, מודה במקצת, HaShumai, צורייה בן הראש, אייל, גופיקו, יצחק צבי, Aviadhr, איש הישראלי, איתמראשפר, נתן טוביאס, NilsHolgersson2בעלי הידע בתולדות עם ישראלבן עדריאל biegel Dovidroth מרדכי וינטרויב Yack67 צורייה בן הראשיהוצפלח טועןבעלי הידע בתפילה ופיוט

עקב בעיה בתיוגים, מתייג שוב בהרבה עריכות. בעלי הידע ביהדותIjon, האלקושי, Shaun The Sheep, biegel, פיטר פן, Adieu, צורייה בן הראש, נרשמתי כמה פעמים!!בעלי הידע בימי הבינייםדבירותם, אמרי אביטן, קובץ על יד, האלקושי, בראנד, saifunny, H. sapiens, אריה ענבר, על הטוב, Kippi70, איש שלום, Jakednb, Shaun The Sheep, פיטר פן, Ewan2, david7031, HaShumai, דזרט, מי-נהר, Polskivinnik, ‏biegel, ‏Alon112, ‏יודוקוליס, צורייה בן הראש, מגבל, NilsHolgersson2, Eldad, HanochP,איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!, פעמי-עליון ‏, פיינרמןבעלי הידע בהיסטוריהאמרי אביטן, שילוני, Neriah, תלם, פיטר פן, david7031, צור החלמיש, יאיר דב, מי-נהר, Yechiel.sh, בן עדריאל, אבי84, איש גלילי, biegel, יודוקוליס, Adieu, קובץ על יד, Itay tayri, מודה במקצת, HaShumai, צורייה בן הראש, אייל, גופיקו, יצחק צבי, Aviadhr, איש הישראלי, איתמראשפר, נתן טוביאס, NilsHolgersson2בעלי הידע בתולדות עם ישראלבן עדריאל biegel Dovidroth מרדכי וינטרויב Yack67 צורייה בן הראשיהוצפלח טועןבעלי הידע בתפילה ופיוטdavid7031שיחה • ח' בניסן ה'תש"ף • 16:20, 2 באפריל 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

כעבור שבועיים בדיוק מהעלאת הערך להצבעה, טרם הצביעו ששה ויקיפדים בעד הערך - המינימום הדרוש כדי להגדיר ערך כמומלץ. חרף השהייה הממושכת של הערך בהצבעה, שניתן לתרץ אותה בעובדה שהיה פסח, אני מוכן לתת לערך יומיים-שלושה נוספים. אם לא תתקבל תמיכה מספקת אאלץ לארכב את ההצבעה. ניב - שיחה 14:01, 16 באפריל 2020 (IDT)

טכנית, אם מצרפים את מציע הערך יש כן ששה מצביעים בעד, לא? בלי קשר, אשמח אם יהיה מיקוד לפרקים בהם יש צורך בתוספת הערות. ממה שראיתי, זה קורה בתחילת הערך במקומות שהפירוט הוא בהמשך הערך, וכן במקומות שיש הערה על פסקה שלמה. באופן כללי השתדלתי לתת מקור אחד מאוחר המפנה בעצמו למקורות הקודמים, ולא, כמקובל במאמרים מדעיים, להפנות לכל המקורות העוסקים בעניין. Adieu - שיחה 14:01, 17 באפריל 2020 (IDT)
מציע הערך זה אתה, לא? אז אתה יכול להצביע. לגבי המקורות, אחרי שתיגמר ההצבעה אני אציץ בנושא.david7031שיחה • כ"ג בניסן ה'תש"ף • 14:49, 17 באפריל 2020 (IDT)
שים לב שפתיח הערך כולל שנים, ועובדות נחרצות ואין בו אף לא הערה אחת. כמו כן יש מקומות בהם המקור האחרון שבפרק מופיע לפני הפסקה האחרונה שלו. מה שמונע מלהבין את המקור של הפסקאות האחרונות. בקשר לגישה שלך בציטוט מקורות איני מבין מדוע אתה חורג מהגישה המקובלת. כל פסקה שאתה יודע מה מקורה כדאי להוסיף לה את המקור, (גם אם זה אומר ששלוש פסקאות רצופות יהיו עם אותו המקור). Shaishyy - שיחה 07:13, 19 באפריל 2020 (IDT)
  • נגד כמו נטעדי. קראתי חלקית והתרשמתי מהפירוט, אך אני סבור שאם יתווספו הערות השוליים החסרות אז הערך בהחלט ראוי למומלצות. אלעדב. - שיחה 14:25, 16 באפריל 2020 (IDT)
  • נמנע פירוט מעולה אך קראתי לא מעט פרקים ללא מקור. יום מקסים 90Desertboy - יום נעים - שיחה 15:30, 16 באפריל 2020 (IDT)
  • בעד לדעתי המשוחדת הערך עומד ברף של ערך מומלץ, ויש בהפיכתו למומלץ ערך לקוראי מקביליו בשפות אחרות, שיטרחו לתרגם לעצמם את הערך שלנו שיופיע אצלם כמומלץ, ובכך יעשירו את ידיעותיהם עשרת מונים מהמופיע בערכו בין בויקיפדיות ובין באנציקלופדיות המודפסות, חדשות כישנות. Adieu - שיחה 00:25, 19 באפריל 2020 (IDT)
  • נגד כפי שהוסבר מעלי - נדרשים מקורות כמקובל. Danny-wשיחה 11:17, 19 באפריל 2020 (IDT)

לסיכום: מתוך 11 מצביעים, 6 הצביעו בעד, 5 הצביעו נגד - אי לכך כ-54% אחוזים מהמשתתפים תמכו בהוספת הערך, אך המינימום הדרוש להוספת ערך לפורטל המומלצים הוא 60%. תודה למשתתפים ולכל מי שהתדיין, אבל הערך לא יתווסף למדור המומלצים. ניפגש בהצבעה הבאה! ניב - שיחה 12:49, 19 באפריל 2020 (IDT)

ניב, אולי לא הבנתי את הכללים עד הסוף, אבל הכללים קובעים שנמנע ומתלבט לא נספרים. אי לכך ובהתאם לזאת היו רק עשרה מצביעים. אני מוכן להשאיר את הערך תחת סטטוס של "בכפוף לתיקונים", אבל רשמית הוא עבר (כמובן, בהתאם לתוספת הזמן שנתת לו).david7031שיחה • כ"ה בניסן ה'תש"ף • 13:38, 19 באפריל 2020 (IDT)
דוד אתה צודק, לא שמתי לב להצבעה הנמנעת של 90Desertboy. זה באמת מבלבל. אני החושב שלהבא כדאי לנסות חילוק של הקולות ל"בעד", "נגד", ו"נמנע", כמו בהצבעות מחיקה. עמכם הסליחה. טעות נפלה בידי כשחישבתי את ההצבעה הנמנעת. אי לכך, חרף ההתנגדויות, הערך זכה לתמיכה מינימלית של 6 מצביעים ול-60 אחוזי תמיכה. הערך יתווסף אל פורטל המומלצים. ניב - שיחה 13:44, 19 באפריל 2020 (IDT)
ניב ודוד, למיטב הבנתי ריהטא (ואנכי) גם התנגד, גם אם ללא תבנית. זה לא נספר? בן עדריאלשיחה • כ"ה בניסן ה'תש"ף 15:55, 19 באפריל 2020 (IDT)
בא נאמר שבסתמא לא היה ברור שאתם מתנגדים. למרות זאת, בגלל ההגמשה משהוא של הכללים שכבר נעשתה פה, אם אתה מעיד שהתכוונת להתנגד, אני חושב שנקבל את זה. אבל בא נשמע מה דעתו של ניב.david7031שיחה • כ"ה בניסן ה'תש"ף • 15:58, 19 באפריל 2020 (IDT)
אני חושב שאם נקבל את ההתנגדות בדיעבד ההצבעה הזו תהפוך ללא רצינית. בהתחלה לא עבר, אחרי זה כן, עכשיו עוד פעם לא... אני נוטה שלא לקבל את ההתנגדות, כל שכן לא הובעה התנגדות ברורה עם {{נגד}}, כפי שנדרש בכללי ההצבעה ”להצבעה אפשר להיעזר בתבניות בעד, נגד, נמנע ו מתלבט. כמו שאמרתי, להבא נערוך הצבעה במודל של הצבעת מחיקה עם כותרות ברורות למען מניעת-התבלבלויות כמו שראינו בהצבעה זו. ניב - שיחה 16:32, 19 באפריל 2020 (IDT)
אני מסיר את ההתנגדות, כדי לחסוך צרות. לעצם הענין, ניב, אני חושב שאתה מפרש את ההנחיות לא נכון. הכללים כותבים "אפשר להיעזר בתבניות", אבל לא מחייבים שימוש בהם. זו רק דרך נוחה יותר להביע עמדה מוצקה, וכמו שכתוב, "להיעזר". בשום מקום בויקיפדיה אין חובת שימוש בתבניות האלה, למרות שהיא מקובלת. בן עדריאלשיחה • כ"ו בניסן ה'תש"ף 21:09, 19 באפריל 2020 (IDT)
אני רואה בדיעבד את הדיון כאן, ולא הבנתי לפני כן מה קרה... בכל מקרה בינתיים ביצעתי בערב האחרון, אחרי הוספת הערך למומלצים, עבודת הוספת מקורות. תודה לכולם על העידוד והתמריצים... בברכה, Adieu - שיחה 01:22, 20 באפריל 2020 (IDT)