שיחת משתמש:אלופלוף 100

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף גיורקאס סיטארידיס מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, עמרישיחה 21:56, 30 במרץ 2015 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סנטיאגו סולארי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, עמרישיחה 21:56, 30 במרץ 2015 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אלכסנדר קוקורין. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, עמרישיחה 21:56, 30 במרץ 2015 (IDT)[תגובה]

אזהרה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום. נראה שכמעט כל העריכות שלך מבוטלות מסיבה זו או אחרת. אני ממליץ שתיקח פסק זמן קצר מעריכה ושתעבור על מדריכי הכתיבה השונים. במידה ולא יחול שיפור נאלץ לחסום אותך מעריכה. עמרישיחה 10:42, 3 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף גביע רוקה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, עמרישיחה 20:20, 3 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

איך בדיוק הפסיד פיגו לבלאטר בבחירות לנשיאות פיפ"א אם הבחירות יתקיימו רק במאי? שוחזרת. עמרישיחה 22:29, 3 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

דפי משתמש של משתמשים אחרים[עריכת קוד מקור]

שלום. אין לערוך דפי משתמש של משתמשים אחרים, אלא אם כן ניתנה לכך הסכמה מראש. עמרישיחה 22:47, 5 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף לוקאס ויאטרי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, עמרישיחה 19:41, 6 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

אתה לא מגיב להודעות ובקשות בדף השיחה שלך וממשיך בעריכות לא טובות, לכן חסמתי אותך ליום. נא כתוב כאן שלא תחזור לערוך לפני שתקרא את מדריכי הכתיבה, תתייחס להערות כאן ותנהג בהתאם. 08:10, 7 באפריל 2015 (IDT)

איך ייתכן שהוא הופיע לאחרונה במדי הנבחרת בשנת 2011 אם רק בחודש שעבר הוא כבר שער במסגרת מוקדמות יורו 2016? ביטלתי את עריכתך. אם תמשיך להוסיף מידע שגוי לערכים תיחסם אפשרות העריכה שלך, והפעם לתקופה ארוכה בהרבה. עמרישיחה 21:40, 12 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

אבל כך היה כתוב בכל הגרסאות
כגון? עמרישיחה 21:26, 13 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]
מה זאת אומרת בכל הגרסאות היה כתוב ( כולל בזאת ) שהוא פרש מהנבחרת ב2011 ובגרסאות קודמות אפילו היה כתוב בנבחרת
כל משתמש שמבצע עריכה כלשהי חייב לעשות בדיקה מינימלית על מנת לוודא את נכונות עריכתו. אם היית בודק היית מגלה שהוא פרש מהנבחרת בשנת 2011 וחזר בשנת 2014. בערך האנגלי כתוב "On 3 October 2014, after an absence of more than three years, Carvalho was called up by newly appointed Portugal manager Fernando Santos, for the friendly against France and the UEFA Euro 2016 qualifying match against Denmark". עמרישיחה 21:36, 13 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

יש לי רעיון גדול לילה טוב תגיד יכול להיות שהייתי שותף להצלחה ?

אזהרה אחרונה לפני חסימה ממושכת[עריכת קוד מקור]

שלום. למרות פניות חוזרות ונשנות שלי בענייני השגיאות שאתה מכניס לערכים, נראה שבחרת להתעלם ולהמשיך בשלך. העריכה שלך בערך חריסטו סטויצ'קוב‎ הייתה שגויה וסתרה כל מקור חיצוני אחר. בפעם הבאה שתוסיף מידע שגוי לערכים תיחסם אפשרות העריכה שלך לאלתר. עמרישיחה 21:50, 15 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כריסטיאנו רונאלדו. הסיבה לכך היא: מה זה חלוץ קיצוני?. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בריאן - שיחה 14:37, 13 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: לא באת לתרום.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
בריאן - שיחה 11:28, 17 בדצמבר 2015 (IST) מצטער מות ומבקש חנינה[תגובה]

מצטער ומבטיח שזה לא יקרה שוב פשוט יש לי התקפי זהם

אני מבין משעשיתי אך זה לא היה בכונה בבקשה בבקשה אני מתחנן שתשחרר את חסימת { --- ] אלופלוף 100