שיחת משתמש:נינצ'ה/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום נינצ'ה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, לירן (שיחה,תרומות) 16:58, 14 ביוני 2007 (IDT)

שלום, שם המשתמש שלך יגרום לטעויות. אבקש שתפנה לאחד הביורוקרטים ותשנה אותו לשם אחר לפי בחירתך, לפי הקווים המנחים בעזרה:חשבון חדש. תודה, ‏odedee שיחה 22:39, 14 ביוני 2007 (IDT)

שיניתי שמך לנינצ'ה לפי בקשתך. ‏Harel‏ • שיחה 15:30, 16 ביוני 2007 (IDT)


תודה רבה! נינצ'ה

מחסום כתיבה[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלטשיחה 11:00, 24 ביוני 2007 (IDT)

סיפור פשוט[עריכת קוד מקור]

בצעתי הגהה על הערך ורק בסוף ראיתי שהוא בעבודה. מקווה שהתיקונים לרוחך! --Yoavd 15:21, 24 ביוני 2007 (IDT)

אין בעיה, אני אקח הכל לתשומת ליבי ואני אגיד לך כשאסיים. נינצ'ה 17:00, 24 ביוני 2007 (IDT)

נבואת אדיפוס[עריכת קוד מקור]

סלח לי ידידי... אך ציינת בדפך האישי שכתבת את הערך "נבואת אדיפוס"... אבל לא עשית זאת. הערך הזה נכתב הרבה לפניך (אגב, תחת שם אחר, נבואה המגשימה את עצמה) ואתה רק עשית מספר עריכות בסוף. אכן עריכות מאד מכובדות וראויות, אך הערך בכל זאת לא נכתב על ידך. חוץ מזה שמת את הערך תחת הקטגוריה "קצרמרים", בזמן שהערך כלל לא נחשב לקצרמר...

לסיכום - מוזר. אשמח להסבר כלשהו. דוד נ. דוד 22:35, 25 ביוני 2007 (IDT)

כתבתי את הערך, אך אז משתמש:דניאל ב. מחק אותו והפך אותו להפניה לנבואה המגשימה את עצמה. בינתיים אני כבר הספקתי לכתוב אותו ועוד לא הפקתי למחוק אותו... עשיתי בהחלט מספר שינויים....נינצ'ה 22:38, 25 ביוני 2007 (IDT)

פריזבי ועניינים[עריכת קוד מקור]

שלום לך ידידי נינצ'ה! כידוע לך, אני לא בויקי כרגע בגלל התרודנותה. עם זאת, חשבתי, שתשמח לצרף לדף משתמש שלך את תבנית:משתמש פריזבי שיצר משתמש:פרמיון.

חוץ מזה, יהיה נחמד, אם תציין בדף שלך את התנגדותך לעריצות המיעוט, אותה אתה חולק עמי, גם אם לא תוך כדי נבצרות.

דוד נ. דוד 13:35, 3 ביולי 2007 (IDT)


כן, אני עומד לפני עריכת דף המשתמש שלי והוספת תבניות, כולל התבנית שיצר איתי אני גם אציין את התנגדותי כמובן, הכל בקרוב... אולי אפילו צריך לעשות איזו תבנית בנידון.... נינצ'ה 15:56, 3 ביולי 2007 (IDT)

על ויקי וכו'[עריכת קוד מקור]

שלום ידידי נינצ'ה,

רציתי להסב את תשומת לבך למאמר - ויקי. שם תוכל למצוא מידע בנוגע לשיחתנו האחרונה.

בברכה, פרמיון 22:10, 5 ביולי 2007 (IDT)

להחזיר את הויקי לויקיפדיה![עריכת קוד מקור]

שלום רב,

כיוון שהייתה התנגדות מסוימת להצעה הקודמת בדבר מדיניות ההצבעות, כיוון שההצעה יצרה מחלוקות, כיוון שכשעברה היה שימוש בבובות קש וגיוס קולות, כיוון שהיא לא עברה מספיק דיונים לפני שהוצעה, אני מציע הצעה חדשה, שתקיים את מה שהקודמת נסתה לקיים בלי לפגוע באף פעיל.

הדרישות החדשות[עריכת קוד מקור]

כדי לזכות בזכות בחירה צריך משתמש לערוך מאה עריכות במרחב הראשי ולעבור תקופת נסיון בה הוא רוכש וותק של שלושים יום.

משתמש שלא ערך 25 עריכות במרחב הראשי ב 30 הימים האחרונים מאבד את זכותו להצביע. הספירה מתחילה מהיום בו מתחילה ההצבעה ולא מהיום בו המשתמש מצביע.

דעתי[עריכת קוד מקור]

ההצעה הנ"ל כמעט ולא פוגעת בכל מי שעורך בויקיפדיה ואם זאת לא מאפשרת לרדומים להצביע. אלף 20 עריכות הן לא הרבה, אבל הן מראות שהמשתמש לא רדום, ובית העובדה שמדובר בחודש אחד ולא שלושה אומרת שהמעבר בין הגדרה של רדום להגדרה של פעיל היא מהירה יחסית, אפילו שבסך הכל מדובר בהפרש של 25 עריכות לאורך שלושת החודשים, ההבדל הוא מהותי כיוון שהוא מאפשר למשתמשים להיות רדומים לתקופות ופעילים לתקופות, בכל פעם שהם פעילים יש להם זכות הצבעה וכשהם רדומים אין להם.

אף משתמש רדום לא יערוך 25 עריכות במרחב הראשי אך ורק כדי להצביע על משהו שלא מעניין אותו, אם משתמש כן משקיע ועורך את העריכות אזי הוא צריך לעבוד פרק זמן משמעותי, כך שקנראה שהוא מבין במה שהוא מצביע עליו, והנושא חשוב לו (ועל כן הוא לא ממש רדום).

אני מאמין שהדרך הזאת היא שביל הזהב, היא חוסמת את הרוב המוחלט הבעיה של הרדומים, ולא פוגעת בזכאים.

תומכים[עריכת קוד מקור]

  1. נינצ'ה 23:18, 9 ביולי 2007 (IDT)
  2. בעד, בתנאי, ש-25 העריכות ב-30 הימים, צריכות להיות קיימות בטרם פתיחת ההצבעה. כך לא יקרא מצב, שמשתמש רדום יעשה לאחר פתיחת ההצבעה 25 עריכות רק בשבילה. דוד נ. דוד 23:24, 9 ביולי 2007 (IDT)
  3. בעד, אך אני סבור שמספר התרומות הוא אכן לא המדד המהימן ביותר לבדיקת מידת פעילותו של משתמש. לפחות לעת עתה, פרמיון 13:44, 10 ביולי 2007 (IDT)
  4. שיהיה, שינוי לטובה, אם כי לא מספיק.ערכן 15:47, 10 ביולי 2007 (IDT)

תגובות[עריכת קוד מקור]

לדעתי, הבעייתיות היא בעצם ההוצאה מחוץ למעגל הפעילות של משתמשים רדומים. אני חושב שההצעה המקורית ניסתה למנוע בובות קש מלהצביע, מבלי לפגוע בתורמים אמיתיים. זוהי מטרה חשובה אבל עם הזמן הפך הדיון לנסיון למצוא את השיטה הנכונה להוציא רדומים ממעגל ההשפעה. אני לא חושב שמשתמש רדום לא זכאי להשפיע על מדיניות בויקיפדיה. ויקיפדיה היא של כל מי שאכפת לו מויקיפדיה, ואכפתיות מראים בתרומה, בלי קשר לזמן. אני לא חושב שמי שתרם רבות במשך שנה, ואז עשה הפסקה של שנה מויקי הוא מישהו שלא אכפת לו מויקיפדיה. יכול להיות לך אכפת גם אם לא תרמת בחודש האחרון. לדעתי. משתמש:עמוסמוס - שיחת משתמש:עמוסמוס 00:01, 10 ביולי 2007 (IDT)

אין ספק, אבל הבעיה היא שאדם שעשה שנה הפסקה מויקי לא כל כך יודע את ההשפעות של ההחלטות שלו, הוא לא מבין את המצב החדש במערכת. הרבה משתנה תוך שנה, תחשוב שכל זה נבנה תוך ארבע שנים. לכן אני מציע שהוא יצטרך לעבוד קצת שוב, להכיר את הויקיפדיה החדשה ובסך הכל אחרי 25 עריכות תינתן לו הזכות להצביע, זכות שאותה יוכל לנצל כראוי. בכל אופן, איני טוען שיש דרך שתתאים לכולם, כי יש חלוקת דעות בסיסית, אבל האם ההצעה שאני הצעתי היא הצעה שאיתה אתה מסוגל לחיות?נינצ'ה 03:22, 10 ביולי 2007 (IDT)
נינצ'ה, אני חושב שהבעייה העיקרית כרגע אינה ההצעה שעברה בפרלמנט, ולדעתי אין טעם להצעות שאין סיכוי לדעתי שיעברו, אך רק יתסיסו מחדש את הקהילה ויחבלו באפשרות לפתור את הבעייה השורשית בטווח הרחוק. לדעתי הבעייה בויקיפדיה הרבה יותר עמוקה, והיא, כפי שכתבתי רבות, למגינת לב רבים וטובים- היעדר חוקה או מסמך עקרונות מחייב. כפי ששמת לב, הרוחות נושבות לכיוון קונצנזוס והקטנת ההצבעות באופן כללי, תהליך חיובי מאוד כשלעצמו. אולם, לדעתי ותפיסתי, צריכה להיות דרך הכרעה ברורה למקרה של מחלוקת, אם תהיה כזאת, לשם כך הצעתי בזמנו ניסוח חוקה. אולם לעת הזאת אין כנראה אפשרות לעשות זאת, עקב ריבוי הפרטים הנידונים (דוגמאות:מי סוגר הצבעה, מי פותח ובאלו תנאים וכו', מהם דרכי התעמולה המותרות, מי מחליט על קיום קונצנזוס ושינוי מדיניות בלי הצבעה ועוד אינסוף שאלות) אי לכך הייתי ממליץ לעזוב את נושא זכות ההצבעה ולהתמקד באיחוי ה"קרעים" בקהילה, תוך כדי ניסיון לא כקבוצה, אלא ככלל קהילת ויקיפדיה, לבנות הסכמה לגבי נהלים עתידיים, מתוך חתירה לקונצנזוס, לפחות בנושא זה עצמו. אתה מוזמן לשיחת משתמש:ערכן/טיוטה לחוקת ויקיפדיה העברית להוסיף את רשמיך. ערכן 03:41, 10 ביולי 2007 (IDT)
אגב, אתה מוזמן להוסיף גם את הצעתך בדף השיחה הנ"ל, גם בנושאים שעדיין אין עליהם כלום בטיוטה שלי, עדיף שנרכז את כל ההיבטים במסמך אחד- יקח כמה חודשים אבל לטווח הרחוק יהיה יעיל וטוב יותר. ערכן 03:44, 10 ביולי 2007 (IDT)
ערכן היקר, לא חלמתי אפילו להגיש את ההצעה הזאת כקבוצה, מה שאני מנסה להשיג בשבילה זה הסכמה בין אנשים בעלי הדעות של דוד לבין אנשים בעלי הדעות של ליש. אני מחפש פשרה, אני מחפש דרך שכולם יסכימו עליה. אני לא מנסה רק לשנות את החוקים אלא גם לאחות את הקהילה, אם כולנו נסכים על זה, המחלוקת תסגר, כרגע יש עוד אנשים נבצרים ואנשים סתם כועסים, למה שלא נמצא דרך שמתאימה לכולנו. בעיניין החוקה, אני אמרתי לך הכל בדף השיחה, שלך. אני תוהה אם אתה מוכן לתמוך ביוזמה הזאת שלי, האם אתה בעד לשנות את ההחלטה הזאת ובכך לסיים את הקרע? נינצ'ה 03:52, 10 ביולי 2007 (IDT)
לא כ"כ הבנתי מה ההבדל בין ההצעה שלך ושל ליש. אשמח להסבר. וחוץ מזה, יש דבר שאני לא מצליח להבין- אם נהלים אחרים כבר שונו בלי שום הצבעה בפרלמנט (ויקיפדיה:יציאה לדרך חדשה), אז מה זה משנה למי יש זכות הצבעה? ערכן 04:02, 10 ביולי 2007 (IDT)
נינצ'ה, הרצון שלך לפשר בין כל הצדדים הוא רצון ראוי ביותר אבל מסופקני אם הדרך היא על ידי מציאת שביל הזהב בין התומכים והמתנגדים למדיניות ההצבעות. לדעתי, עצם קיום מספר כה רב של הצבעות הינו סימפטום של בעיה חמורה (והנני מפנה אותך לתגובותיו של המשתמש:רנדום בנושאים האלה, שדעתי כדעותיו). מבחינתי, עצם הרעיון לשלול זכויות הצבעה ממי שלא ערך בתקופה האחרונה (על פי דבריך משתמש רדום) הינה דבר פסול. ומי אמר שמשתמש כזה (ואני מחשיב את עצמי ככזה מבלי לבדוק אם יש או אין לי מספיק עריכות) אינו מנטר את הערכים שחשוב לו לנטר ובוחר שלא להתערב כל עוד הערך שומר על איכות ראויה? לדוגמה בלבד, אני מנטר באופן יומיומי כ-15 ערכים שאני רואה עצמי ראוי לנטרם. העובדה שאינני מתערב בהם אינה מוכיחה שאינני פעיל, אלא מוכיחה שהערכים טובים וראויים לדעתי. זו בעיני הויקיפדיה לשמה ולא הצבעה כזו או אחרת. הצעה ששוללת את זכויותיי בויקיפדיה (כאלה או אחרות) גורמת לי לא לרצות לעשות את זה - ואיך בדיוק הויקיפדיה והציבור ירוויחו מזה? בסופו של דבר מה שתגרמו יהיה מצב בו מעטים הם הפעילים וכל השאר לא יתפקדו כלל. הויקיפדיה העברית תתפתח לאט יותר, איכותה תהיה נמוכה יותר (ולו רק כי מעט אנשים מתפקדים כפעילים) ומה הואילו חכמים בתקנתם? לפיכך, התנגדותי. --E kiv 09:12, 10 ביולי 2007 (IDT)

אנחנו יותר מסכימים ממה שאתה חושב ידידי, אני גם מאד רוצה לראות את היום בו לא יהיו הצבעות וכל אחד יעשה את מה שהוא רוצה. ויכול מאד להיות שלא צריך לשלול מאותם רדומים (אני משתמש במונח כי הוא המונח..) את זכות הבחירה. אבל אנחנו חיים בעולם קיים, יש כרגע מציאות, ואנחנו יכולים לשנות אותה במידת מה, האם אתה לא חושב שהמצב יהיה טוב בהרבה בצורה שבה אני הצגתי אותה? האם זה לא עדיף מהמצב הנוכחי? כרגע רדומים הם באמת אלו שלא משנים את ויקיפדיה, אם תבדוק אני סבור שתגלה שלך יש 25 עריכות ב30 יום כל משתמש שמשתמש בויקיפדיה מקבל את זכות ההצבעה. נינצ'ה 12:30, 10 ביולי 2007 (IDT)

ההבדל בין ההצעה למצב הקיים הוא כה זעום שהרווח ממנה אינו מצדיק את הטרחה שבהצבעה עליה. בנוסף, הנושא הזה נטחן עד דק ורצוי לתת לקהילה קצת מנוחה ממנו. קרני שיחהמשנה 17:30, 10 ביולי 2007 (IDT)
אילו ההבדל היה כה זעום, לא היו חותמים על הרעיון הזה אנשים כמו דוד נ. דוד שנבצר בגלל ההצעה הקודמת. ההבדל הוא משמעותי, בגלל שבמצב שאני מציע אדם לא מאבד את זכות ההצבעה שלו, היא נשללת ממנו זמנית, במצב הקיים אם אין למשהו זכות הצבעה, הוא צריך לעשות הכל מההתחלה, אם משהו לא נמצא כמה חודשים אז זה כאילו הוא מעולם לא תרם לויקיפדיה, זאת בעיה מרכזית! לעומת זאת אם ההצעה הזאת תעבור אדם יכול להפסיק לתרום ואז לשוב במהרה, תלוי במצבו בעולם האמיתי. זאת אשליה בלבד שהדיון בנושא נגמר. לא היה יום שלא קראתי בו לפחות חמישה דברים שונים בנושא ההצעה הזאת, כל עוד יש נבצרים ותגובות, ומריבות, הנושא עוד פתוח וכל עוד אין פשרה הוא ישאר פתוח. נינצ'ה 17:58, 10 ביולי 2007 (IDT)

תהנה!

פרמיון 20:48, 12 ביולי 2007 (IDT)

מה שלומך?[עריכת קוד מקור]

אני מחכה להצעות היעוד. לחץ על הקישור המצורף לחתימתי ערכןשיחהטיוטה לחוקה 02:33, 13 ביולי 2007 (IDT)

מתנצל על הדחיה, פשוט היה חסום כשניסיתי ובינתיים הייתי באילת. מחר תראה הכל נינצ'ה 00:29, 17 ביולי 2007 (IDT)

שלום נינצ'ה, אני מסיר את תבנית העריכה שהצבת בערך, זאת מפני שבתבנית כתבת כי הערך "מבוסס על תפיסה ספרותית מוטע(י)ת". תבנית עריכה נועדו לסייע לקידומם של הערכים ולא לקבור אותם לנצח. אין כל תועלת בתבנית עריכה שכזו בלא הסבר משכנע, מפורט ומודגם בדף השיחה. במקרה זה, מאחר ומדובר בערך עליו עמלו כותבים רציניים, בכדי שהתבנית לא תיתפס כיומרנית רצוי לפתוח בדיון או בשיחה עם הכותבים קודם שימת התבנית ולא להסתפק בהודעה בדף השיחה בלבד. נריה 15:27, 17 ביולי 2007 (IDT)

שלום רב, את ההסבר והנימוק כתבתי בשיחה של פורטל הספרות. לרוע המזל אף אחד לא היגב לי שם, לכן הוספתי גם את תבנית העריכה. איני מתכוון בשום פנים ואופן לפקפק ברצינותם של הכותבים, אך אני מאמין שיש טעות בבסיס הערך. (דובר הוא מושג המתייחס לשירה, ואילו המספר לפרוזה, ההכותבים איחדו את שני המושגים הללו). בנוסף אני לא קובר את הערך אלא נהפוכהו, אני מתכוון לתקן את הבעיה הזאת, אלא שאני רוצה להשיג דיון מקדים לפני שאני עורך, על כן שמתי את התבנית. יכול להיות שהיה יותר נבון לכתוב משהו בדף השיחה של הערך, אני אעשה זאת בהקדם. בינתיים,הסר את התבנית. נינצ'ה 16:15, 17 ביולי 2007 (IDT)
הבנתי את כוונתך אך באמת תבנית העריכה איננה ממש הדרך היעילה לייצר מודעות כי היא פשוט מוסיפה את הערך לערימה יחד עם עוד 800 אחרים. בכדי לעורר דיון הצעתי היא שתודיע על כך בלוח המודעות ותפנה לכמה מהכותבים של הערך (ואפשר גם למבינים אחרים בספרות). אם אין תשובה - פשוט עשה את השינויים כהבנתך. בלי קשר ואם כבר התכנסנו כאן, ראיתי בדף המשתמש שלך שאתה מחפש "מתקפות" - אשמח אם תצטרף למתקפה השקטה שאני עורך כנגד קטגוריית דורשי העריכה. לאט לאט אבל בטוח, יחד עם 2-3 ויקיפדים נוספים, הורדנו את מספר הערכים בקטגוריית דורשי העריכה בכ-200 (960 ל-760) בכחודש וחצי. אתה מוזמן גם! :) נריה 16:35, 17 ביולי 2007 (IDT)
נשמע שאתה צודק, כך אעשה אפנה כדבריך ללוח המודעות ולכותבי הערך. בדבר דורשי העריכה, נשמע כמו רעיון נהדר, ואשמח להצטרף. כרגע אני עוס במלחמה כנגד קצרמרים בנושא ספרות (כפי שאפשר לראות בדף שלי) אך אשמח להצטרף גם למתקפה זו! נינצ'ה 19:31, 17 ביולי 2007 (IDT)

ראשית, אתה לא יכול לציין שהאפיון העקיף מתרחש "בעיקר אצל ש"י עגנון". כמו כל סופר רציני, הוא משתמש באפיון העקיף. הדוגמאות שנתת הן לא שיטתיות: יש צורך לעבור שלב אחר שלב על שיטות המטונימיה ושיטות האנלוגיה, ואולי גם שיטות המבע. אתה זרקת דוגמאות בלי חשבון, ובלי סדר. אני מסכים שיש צורך בדוגמאות, ואולי מחיקתן המוחלטת הייתה נמהרת, אבל אני חושב שצריך סדר. הקצרמרות של הערך ברורה, לא? אשמח לשמוע מה דעתך. משתמש:אדם נבו

הכוונה הייתה שעגנון הוא דוגמא בולטת, אבל זה ממש לא קריטי אני לא מדבר על הדברים הקטנים הללו, אני מדבר על המחיקה של כל הדוגמאות. אולי עדיף לעשות זאת בצורה יותר מסודרת אך מה שהיה קודם היה בסיס וחבל למחוק אותו במקום לפתח אותו. נינצ'ה 15:28, 3 באוגוסט 2007 (IDT)
ברור. רק שניה, אני מחזיר את הדוגמאות למקום, ואולי מישהו יטפל בהן.--[[משתמש:אדם נבו]] 15:31, 3 באוגוסט 2007 (IDT)
טיפלתי בערך, אשמח אם תקרא אותו תביע את דעתך. אולי עכשיו אפשר כבר למחוק את הדוגמאות הקודמות אבל אני סמח שהחזרת אותן, זה עזר לי בעבודתי. כו כן אני חושב שקצרמרותו של הערך בהחלט מוטלת בספק, אני מבקש שתביע דעתך גם בעניין זה. נינצ'ה 16:11, 3 באוגוסט 2007 (IDT)
עברי על הערך שוב, יישר כוח - טיפול יפה מאוד. תיקנתי מעט, הגהות וכדו'. קצרמר - אולי אפשר עכשיו להוריד את התבנית. שבת שלום.--אדם נבו 17:02, 3 באוגוסט 2007 (IDT)

תודה על ההגהה והתיקונים, אני חושב שהערך כבר אינו קצרמר. שבת מנוחה. נינצ'ה 17:41, 3 באוגוסט 2007 (IDT)

כתבתי את הערך. עם זאת, כרגע הגדרתי אותו כקצרמר, למרות שאני לא בטוח כמה אפשר להוסיף. אם אתה יכול לחשוב על משהו להוסיף (אל תנסה סתם להוסיף, רק אם באמת יש לך מה להוסיף), אתה מוזמן להוסיף ואף מבורך תהייה במעשך זה.

נ.ב. אגב, אין לי זכות הצבעה כרגע (בגלל הטיולים והעיסוקים שהיו לאחרונה), אבל אני נגד ההצעה שנמצאת כרגע בפרלמנט. למשל, מה אם המקור הגזעני הוא בהקשר לערך העוסק באופן זה או אחר בגזענות? אני גם מניח שיש מעט הפניות שכאלו, ולכן עדיף לעסוק בכל עניין בנפרד, בלי לחוקק חוק כללי. דוד נ. דוד 19:21, 4 באוגוסט 2007 (IDT)

טוב עשית שכתבת את הערך! אני אראה מה אפשר להוסיף אם אין מה להוסיף אני אסיר את התבנית.
בקשר לפרלמנט, למרות שזה לא המקום לדיון, החוק קובע שיש להפעיל שיקול דעת, כלומר לדון לכל נושא בגופו, אבל כשיש איזשהו תגדים שנותן את האפשרות למחוק, כרגע האמירה "הקישור הזה לא צריך להיות כי הוא מוביל לערך גיזעני" היא חסרת כל חשיבות, אם ההצעה תעבור, אז עדיין יהיו קישורים לגזענות, אבל רק במקרים שזה מוצדק לחלוטין, ושהטקסטים לא פוגעניים מידי. נינצ'ה 19:38, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
בקשר לדיון, אני כבר אגיב באחד הדיונים בפרלמנט יותר מאוחר. דוד נ. דוד 20:46, 4 באוגוסט 2007 (IDT)

רבוטה פרוסקי[עריכת קוד מקור]

הבט בערך שאני כותב עכשיו, קורסק. האין זה יאה לרוסי? ואף לרוסי מכובד? חווה דעתך על הערך הנבנה. אתה גם מוזמן להוסיף לערך, אם בא לך ואם יש לך מה, למרות התבנית "בעבודה". דוד נ. דוד 10:11, 7 באוגוסט 2007 (IDT)

יאה עד מאד! כל הכבוד על החיבור למורשת! קישרתי את הערך משנת 1930 הכולל בתוכו את 32.... כמו כן אני אערוך אותו קצת אוסיף או משהו... אתה מוזמן לעשות כנ"ל בערך אוקסימורון שאני כרגע מרחיב... נינצ'ה 16:19, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
אנצל את ההזמנה בשמחה. אגב, יש סיכוי שתוכל לתרגם לתוך הערך קורסק, את הנושא Attractions מהויקיפדיה האנגלית? בקישור הזה. אודה לך מאד אם תוכל. בתודה, דוד נ. דוד 00:50, 8 באוגוסט 2007 (IDT)

פריזבי אולטימטיבי[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שכתבת בדף המשתש שלך שאתה שחקן פריזבי אולטימטיבי - אולי תוכל למצוא סימוכין או לחילופין להסיר את המשפט שדורש מקור בפסקת הפתיחה של הערך פריזבי אולטימטיבי. ‏pacman - שיחה 13:00, 8 באוגוסט 2007 (IDT)

הגבתי בדף השיחה של הערך, אני מקווה שזה יספק אותך ואת מי ששם את הבקשה למקור, אם לא אני מוכן לחפש עוד. עשו בקישורים כראות עיניכם. יום טוב, נינצ'ה 17:29, 8 באוגוסט 2007 (IDT)

מפגש ויקיפדים[עריכת קוד מקור]

אמור לי, נינצ'ה, התרצה לבוא למפגש ויקיפדים בסוכות (ויקיפדיה:מפגשים/מפגש סוכות תשס"ח)? נראה לי כדאי, מעניין וכיף. יש לך העדפות לתאריך המפגש? אני בחרתי את שלי, פשוט כי הוא בסוף החופש, אז זה לא יתקע באמצע, אבל אם יש לך סיבות טובות לבחור תאריך אחד, אמור לי, אולי גם אני אחליף. דוד נ. דוד 11:25, 11 באוגוסט 2007 (IDT)

ראיתי, שמאז שהשארתי לך את ההודעה הזאת כבר נרשמת לתאריך המדובר. עם זאת לא נרשמת בסעיף ההשתתפות עצמו, הירשם גם שם ואל תשכח לציין שאתה צמחוני - אחרת תשאר בלי אוכל. חוץ מזה, עוד דבר שרציתי להגיד לך, אתה כבר לא "משתמש חדש מאד בויקיפדיה", אתה יודע? נראה לי, שכדאי שתשנה את האמירה הזאת על עצמך אצלך בדף משתמש. יום טוב, דוד נ. דוד 19:13, 11 באוגוסט 2007 (IDT)

תבנית לסיפור פשוט[עריכת קוד מקור]

הוספתי את תבנית:ספר לסיפור פשוט, על פי הצעתו של נוי. עם זאת חסר לי מעט מידע להשלמת התבנית.

  1. מי היה עורך הספר במקור? מי היה העורך של ש"י עגנון? שוקן בעצמו?
  2. באיזו שנה לועזית יצאה לאור המהדורה המקורית? 1968 או 1969?
  3. לכמה שפות תורגם הספר? אם רק למעט, אז לאילו?

בברכה, דוד נ. דוד 17:42, 14 באוגוסט 2007 (IDT)

העורך היה שוקן, הספר יצא ב1968 והוא תורגם למספר שפות, אני אגלה ואודיע לך. נינצ'ה 17:48, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
הנה תמונה של סעודת שבת. http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Shabbat_meal.jpg
דוד נ. דוד 19:09, 14 באוגוסט 2007 (IDT)

אמנויות לחימה[עריכת קוד מקור]

שלום, יצרתי תבנית לאמני לחימה. ראה כאן.
אשמח אם תוסיף אותה לערך של אוסנסיי באיקידו. אם אתה רוצה הדגמה לשימוש, אתה יכול להיכנס לדף של ג'יגורו קאנו, מייסד הג'ודו.
בברכה, דוד נ. דוד 14:20, 15 באוגוסט 2007 (IDT)

כשאתפנה אעשה זאת, תודה נינצ'ה - שיחה 17:42, 15 באוגוסט 2007 (IDT)