לדלג לתוכן

שיחת משתמש:שרשר/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Pavner בנושא מיזם הפירושונים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

איפה מצאת את התבנית דף הזו? היא עתיקה ולא מעודכנת. ראה דיון עדכני במזנון "סדר נושאים לערך". זה מופיע גם במקומות אחרים שלא אחפש אותם עכשיו (כל מיני דפי עזרה ספציפים). יוספוסשיחה 22:30, 5 באוגוסט 2008 (IDT)

היא אכן מלווה אותי מספר שנים, אבל דווקא עלתה שאלה לגביה בשנה האחרונה והיא זכתה להתייחסות גם מצד אחרים, כך שלא חשבתי שיש בעיה איתה. יש הגיון העומד מאחורי סדר זה: ההגיון הוא שהולכים מן הפנימי ביותר אל החיצוני ולכן מתחילים ב-"הערות שוליים" שהן בעלות נגיעה ישירה לערך עצמו, עוברים ל-"ראו גם" שהם בעלי עניין לערך בגבולות ויקיפדיה ומסיימים ב-"קישורים חיצונייים" שהם בעלי עניין לערך מחוץ לגבולות ויקיפדיה. שרשרשיחה 22:35, 5 באוגוסט 2008 (IDT)
יש עוד הגיונות, למשל עדיפות לקישורים פנימים (ראו גם), אחר כך למקורות חיצוניים (קריאה נוספת וקישורים חיצוניים) ולבסוף להערות שוליים (שמגיעים אליהן ומהן על ידי לחיצת כפתור ושמקומן הטבעי בספרות מודפסת הוא בשוליים או בסוף הטקסט). יוספוסשיחה 22:39, 5 באוגוסט 2008 (IDT)
עיינתי בדיון במזנון, ואם הוחלט שם ברוב קולות ... כך כמובן אעשה, רק חבל לי על כמה עשרות דפים שסידרתי בצורה ההיא. מעניין שהדיון התחיל בעקבות הערה של דורית והוביל להחלטה כזו, כיוון שנדמה לי שהיא זו שציינה בפני את הסדר הנ"ל בזמנו. שרשרשיחה 22:55, 5 באוגוסט 2008 (IDT)
מי הזכיר את שמי? :) לא זוכרת מה אמרתי בזמנו (אם כי סביר להניח ש: ראו גם, לקריאה נוספת, קישורים חיצוניים), אבל בטח "בזמנו" הערות השוליים לא היו כמו היום, לכן גם ביקשתי דיון בנושא ודרור נרתם לשמחתי. דורית 23:05, 5 באוגוסט 2008 (IDT)
ידה בכל ויד כל בה. לפעמים ה{נ}ים מסמאים את עיניה, והיא מבטלת עריכות ומנסחת לעורכים הודעות מתנשאות בדף שיחתם. אבל בסך הכל אני מרוצה ממנה :) יוספוסשיחה 23:07, 5 באוגוסט 2008 (IDT)
איתרתי את אותו "בזמנו" ומסתבר שיש כמה מקומות במעמקי הויקיפדיה שמנחים לגבי סדר הסעיפים. באותו מקרה זה היה בשיחת ויקיפדיה:מאמרים שנערכו מעט/עשרת הדיברות לעורכים המתחילים#סדר סעיפים בערכי ויקיפדיה. לא הייתה התייחסות להערות שוליים בשיחה עצמה אבל ויקיפדיה:תבנית דף נערך אז עפ"י הסדר שציינתי. ובכל מקרה, זה כבר שייך להיסטוריה ... שרשרשיחה 23:39, 5 באוגוסט 2008 (IDT)

מקור להארכת כביש 5[עריכת קוד מקור]

חוסר מקור הוא לא חוסר אמת. אם חסר מקור - יש לכך תבנית בויקי, וכמו כן אני יכול לבקש מקור על הרבה דבריםף ואתה לא תאהב את זה. אבל לשאלתך - בהמשך אביא מקור. תודה. נלביא - שיחה 00:18, 11 בנובמבר 2008 (IST)

הסיבה לבקשת המקור אינה חוסר רצון להשלים עם האמת, היא פשוט נובעת מהעובדה שכל אתרי המפות המקוונים אינם תומכים בגרסתך. בין השאר ניגשתי לאתר מפות רשמי של מדינת ישראל - www.govmap.gov.il ובדקתי את העובדה. למרות שלא מצאתי סימוכין לגרסתך, לא פסלתי אותה באופן גורף אלא השארתי מקום לספק וביקשתי שתפנה אותי למקור שעל פיו אתה מסתמך. בפנייתך זו, טרם סיפקת מקור לטענתך, ובכל זאת, אשמח לדעת על מה מתבססת טענתך גם אם אין ביכולתך לספק מקור. שרשרשיחה 21:29, 11 בנובמבר 2008 (IST)
יש מקור בתחתית הדף תחת "קישרים חיצוניים...". אתרי המפות יתעדכנו אחרינו. נלביא - שיחה 23:16, 11 בנובמבר 2008 (IST)
כבר עיינתי במקור שהוספת. להבנתי לא נאמר שם שכביש 5 הוארך ויתכן כי ההרחבה עדיין נקראת כביש 505 בלבד. אני מבין שאתה נוסע תכופות בקטע זה - האם ראית שם שלט המציין כי הוא שייך לכביש 5? שרשרשיחה 23:26, 11 בנובמבר 2008 (IST)
לא לא נסעתי שם כבר כמה זמן, אבל ה-505 הוא הכביש המפותל הישן, והחדש אינו הרחבה אלא כביש בתוואי נפרד, שכמובן נושא שם נפרד (ראה... בויקיפדיה עד עתה). כמו עד היום, גם בהמשך, את תוואי הכביש החדש והעבודות אני רואה כבר הרבה חודשים, ואין לי ספק שאף אחד לא יקרא לרולס רויס קונטסה (או 205 אם אתה לא יודע מה זה). כך שאין ספק שזהו 5 ולא 505... אבל אני יכול לשאול מי שנוסע שם (לא עכשיו) מחר - למשל עינת דיין שהיא מנהלת השיווק של המרכז האוניברסיטאי באריאל - שגרה 100 מ' מהכסא שלי...- ולבדוק באופן פוזיטיבי שזה באמת זה (ושהם באמת נהנים מהשיפור - הצומת + העבודות היו סכנת נפשות אמיתית במשך זמן רב מדי...) נלביא - שיחה 00:08, 12 בנובמבר 2008 (IST)
אני אשמח לאישור. משל הקונטסה (שאני אפילו זוכר, ולא מתמונות) נחמד, אבל גם אם יש תוכניות עתיד לסלילה, מחלוף וכו', שלבי ביניים לא בהכרח מעידים על שינוי המספור ולכן זה דורש בדיקה. שרשרשיחה 00:28, 13 בנובמבר 2008 (IST)

השתלטות פורשה על קבוצת פולקסוואגן[עריכת קוד מקור]

מה נשמע שרשר קראתי על ההצעה שלך להעביר את הפסקה שהוספתי על "השתלטות פורשה..." מהערך פולקסוואגן לערך קבוצת פולקסוואגן. רציתי לומר שההגהה שהוספת אכן היתה נחוצה רק שלדעתי הסרת התאריכים המדוייקים דווקא גרעה מהערך מאחר ומידע מדוייק ורלוונטי תמיד מוסיף. בכל אופן נראה שהעברת הפסקה היא נכונה ולגבי ציון קרדיטים לכותבים, אני אומר... למה לא? Avidery (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תודה, שמחתי לעזור לתרומתך המבורכת. לגבי הקרדיטים, השאלה לא הופנתה כשאלת טעם אישי, אלא פנתה לויקיפדים הבקיאים בענייני רשיונות, GFDL וכו' כדי להבהיר מה נדרש (נדמה לי אגב שהתשובה לשאלתי היא שלא צריך להוסיף את הקרדיטים). לגבי התאריכים המדוייקים, אני מבין את המוטיבציה שלך להוסיף כמה שיותר ידע אפשרי לערכי האנציקלופדיה, אך לדעתי מוטב שלא לספק פירוט רב מסוג זה. כלומר, נסה לחשוב על קריאת הערך בעוד כמה שנים ואולי אף יותר. האם זה באמת חשוב אם אירוע מסוים בחיי החברה קרה דווקא ביום שלישי או שישי? בתחילת החודש או בסופו? אם אין משמעות מיוחדת לתאריך ספציפי, אני מעדיף בד"כ לציין חודש ושנה ואולי אף רק שנה, במיוחד כשהערך מתאר נושא המתפרש על תקופה רבת שנים. (אגב, טיפ: אל תשכח לחתום עם ארבע הטילדות (~~~~) בסוף פנייה בדפי שיחה). שרשרשיחה 23:12, 15 בנובמבר 2008 (IST)
שוב שלום, אני שמח לעזרתך ואכן כך לומד עוד על השימוש והעריכה באנציקלופדיה. אני אדאג להפנים וליישם את החידודים. תודה Avidery - שיחה 23:32, 17 בנובמבר 2008 (IST)
שמח לעזור גם בכך. שרשרשיחה 23:45, 17 בנובמבר 2008 (IST)

הודעה[עריכת קוד מקור]

שרשר שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
מעיון בדף הסקריפטים האישיים שלך נראה כי את/ה משתמש/ת בסקריפט מספר 13 המאפשר לבדוק זכות הצבעה. יחד עם זאת, הסקריפט מיושן ומאפשר לבדוק את זכות ההצבעה במרחב הראשי בלבד, ולפיכך הוא אינו אמין. לבדיקת זכות הצבעה, עדיף להשתמש בבוט זכות הצבעה או בספירה ידנית. הודעה זו נשלחה אליך כדי למנוע אי-הבנות בהקשר לסקריפט זה בעתיד.
אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot21:24, 10 בדצמבר 2008 (IST)

תודה בוט (-: כל ה־JavaScript הושמד. שרשרשיחה 22:31, 10 בדצמבר 2008 (IST)

שרשר מה נשמע מתוק?[עריכת קוד מקור]

רציתי להתייעץ אתך בנוגע לקניית רכב גולף פלוס/ג'טה

אתה בטוח שזה המקום הראוי? שרשרשיחה 22:16, 25 בפברואר 2009 (IST)

אנדי קאלדקוט[עריכת קוד מקור]

[[[שיחה:אנדי קאלדקוט|| אשמח לדעתך בעניין]]]. כRובי - שיחה

עניתי שם. שרשרשיחה 22:54, 15 במרץ 2009 (IST)

היישוב היהודי בירושלים[עריכת קוד מקור]

למרות שלא הורדתי את תבנית בעבודה, אני מודה לך על התיקונים. Daniel Ventura - שיחה 00:51, 16 במרץ 2009 (IST)

קבל התנצלותי מעומק לבי. השינויים נערכו בעזרת כלי חיצוני (AWB) ולמרות שאני בודק גם במקביל האם הוצבה תבנית בעבודה, כאן נשמט הדבר מעיני. עכשיו כבר אין תבנית, אז על הדרך הוספתי תיקון נוסף. שרשרשיחה 05:32, 16 במרץ 2009 (IST)
תיקונים מהסוג שאתה עשית, מקובלים עלי מאוד, גם אם הערך הוא "בעבודה". אתה רשאי לפעול עם הכלי החיצוני, המצויין, גם בערכים שאני כותב, תוך כדי עבודה. כמובן רצוי שתחזור שוב אחרי הסיום. יישר כח על הביצוע הנאה של כלי העריכה. Daniel Ventura - שיחה 07:15, 16 במרץ 2009 (IST)

מגדל ויז'ן[עריכת קוד מקור]

אני זוכר שחיפשת:

הנה התמונה

והנה המידע: אמפוריס. ‏Ori‏ • PTT13:29, 29 ביוני 2009 (IDT)

תודה רבה על תשומת הלב! הגובה של 150 מ' אכן זהה לנתונים שהיו בידי, כך שהוא אמור להתברג בעשירייה הראשונה לכשיתקדם. מוזר המנוף הנמוך הזה, כי הבניין עוד אמור להכפיל את עצמו בהשוואה לנראה בתמונה, ואולי מאחור רואים שם את המנוף הבא. מעניין שלא מצאתי כמעט אזכורים למגדל בעיתונות הכלכלית (או בכלל) ותהיתי מה שמו בעברית: ויז'ן? חזון? שרשרשיחה 20:37, 29 ביוני 2009 (IDT)
לא יודע... ‏Ori‏ • PTT07:14, 30 ביוני 2009 (IDT)

קארטינג[עריכת קוד מקור]

שלום, מצטער על התשובה המאוד מאוחרת, אבל אני אסיים את הערך השבוע. הייתה לי תקופה קצת משוגעת. Zizkebab - שיחה 20:58, 7 ביולי 2009 (IDT)

100%, לא אירע כל נזק, גם אני לא מצאתי את הזמן לטפל בנושא. בהצלחה. שרשרשיחה 21:57, 7 ביולי 2009 (IDT)
למעשה, הקטע שתקוע זה הקארטינג בישראל. אין כרגע פעילות, אבל זה לא כל כך נורא. אני יכול לכתוב על העבר תוך כדי ראיון האושיות שלקחו חלק במרוצים (ברק גולדפינגר, דוד מנשה וכו'...) - איך כותבים את זה בתור אסמכתא? זה לא כל כך נהוג באנציקלופדיה... Zizkebab - שיחה 23:06, 7 ביולי 2009 (IDT)
זאת שאלה מעניינת באופן כללי: האם למשל לשוחח עם אדם שנכתב עליו ערך. זה נכון שיש דברים שרק הוא יודע, אבל לא בטוח שזה מספיק אובייקטיבי. נדמה לי שויקיפדיה מעדיפה תמיד להימנע ככל האפשר מטקסטים שאנשים (או מקורביהם) כתבו על עצמם. בעניין הקרטינג בישראל, אני מניח שלא יקרה שום אסון אם תוקדש לנושא פסקה או שתיים בלבד. כזכור, כפי שציינתי בדף השיחה, מה שקורה בישראל הוא שולי בראייה אנציקלופדית של הערך הזה. על חשבון זה, הייתי מעדיף למשל הרחבה בסעיף ההיסטוריה, שזה עניין משמעותי יותר לאנציקלופדיה. שרשרשיחה 18:53, 8 ביולי 2009 (IDT)

Launching bridges[עריכת קוד מקור]

אין לזה שם בעברית? ‏Ori‏ • PTT00:22, 8 ביולי 2009 (IDT)

לצערי, אני חף מכל רקע מקצועי בנושא. בדיקה בגוגל מגלה ששם נפוץ לשיטה הוא "incremental launching method" אך מעניין שלא נכתב על זה ערך בויקי האנגלית. אין כנראה שם מוסכם בעברית. המשך בדף שיחה. שרשרשיחה 19:04, 8 ביולי 2009 (IDT)

שרטוטי מחלפים[עריכת קוד מקור]

שלום. איך אני יכול להשיג שכבה של תמונת לווין למחלפים? בן-ציוןממ

הי, אם ישאלו, שלא תגיד שאני אמרתי, אבל אתה יכול לגשת ל-google maps ודומיו ולהתמקד באזור המחלף (בתנאי שהמחלף לא חדש מדי). שם אתה מבצע Print screen ושומר בתוכנה המועדפת עליך. שרשרשיחה 23:10, 18 ביולי 2009 (IDT)
הנה לדוגמה, קישור למחלף בן שמן. שרשרשיחה 23:15, 18 ביולי 2009 (IDT)
עדין לא הבנתי מה ללחוץ ואיפה ללחוץ? יש לי את התוכנה INKSCAPE בן-ציוןממ
אם שאלתך היא כיצד להשתמש בתוכנה, אני מתנצל מראש, איני מומחה בה. עבדתי איתה בעבר (בגרסה קודמת) והיה ניתן שם לעבוד בצורה רב שכבתית. אני מניח שהתכונה עדיין קיימת. האם התכוונת למשהו אחר? שרשרשיחה 21:26, 19 ביולי 2009 (IDT)

לא התכוונתי למשהו אחר אבל בכל זאת, תודה על הרעיון לשירטוטים.בן-ציוןממ

קובץ:Kvish 6.svg[עריכת קוד מקור]

אולי תעדכן? חסרים קטעים גם בצפון וגם בדרום. הערך עכשיו נצפה עם פתיחת קטע 18. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח בתמוז ה'תשס"ט • 11:04, 20 ביולי 2009 (IDT)

אני אבדוק מה ניתן לעשות - אני לא בטוח שכבר יש מידע אינטרנטי זמין על התוואי. שרשרשיחה 23:47, 20 ביולי 2009 (IDT)
עדכנתי. אגב בדרום לא זיהיתי שחסר קטע. העדכון הקודם שלי כבר כלל את מחלף מאחז - כיצד הגעת למסקנה שהוא חסר? שרשרשיחה 00:37, 21 ביולי 2009 (IDT)

שירטוטי מחלפים[עריכת קוד מקור]

שלום. אני העלתי שירטוט של מחלף מבוא איילון בקידומת SVG אך התמונה לא עלתה לי! בן-ציוןממ

בעקרון אין הבדל בין קבצים בפורמט זה לאחרים. מה הייתה הבעיה? שרשרשיחה 20:58, 31 ביולי 2009 (IDT)
OK, זיהיתי את הבעיה. הוספת קישור לתמונות PNG חיצוניות. אתה צריך שכל התוכן יהיה מוכל (embeded) בתמונה כדי שזה יעבוד מחוץ למחשב שלך. אם תסתכל בתוכן של ה-svg עם עורך טקסט, תוכל לראות את הקישור. כרגע הסרתי את הקישורים. אני מניח שצריך להחליף את זה בתוכן אחר. האם זה היה אמור לסמל את מספרי הכבישים? עוד הערה: תמיד כדאי לעיין בתוכן ה-svg טקסטואלית לפני העלאה לרשת כדי לוודא שאין שם מידע שאתה לא מעוניין לחשוף (שמירה בפורמט svg רגיל ולא בפורמט inkscape יכולה לעזור). שרשרשיחה 21:14, 31 ביולי 2009 (IDT)
עוד הערה: אם אין לך בעיה לשתף את התמונה עם העולם, אני מניח שתרצה להעלות אותה לוויקשיתוף וכדאי גם לתת לה שם באנגלית. שרשרשיחה 21:16, 31 ביולי 2009 (IDT)

או קיי... עכשיו אני מבולבל.... בן-ציוןממ

אין בעיה. אתה מוזמן לפרט. ראיתי את השרטוטים הנוספים. בחירת הצבעים בשער הגיא מתאימה. עבודה טובה. שרשרשיחה 00:23, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
בדקתי כיצד ניתן להכליל (embed) תמונות חיצוניות. בתפריט עברי של inkscape זה מתבצע כך: אפקטים -> תמונות -> הטמע את כל התמונות. ביצעתי זאת עבור מחלף מבוא איילון. עם זאת, נראה שתוצאה טובה יותר מתקבלת אם מחליפים את ה-png בגרפיקה וקטורית במקום להטמיע אותו. שרשרשיחה 00:49, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
היי שרשר, יש טעות בקובץ:Hagai.svg. רשום כביש 3 במקום 38. יכול לתקן? + לשים את מספרי הכבישים על השלטים התקניים? כנ"ל בקובץ:Bar ilan sketch.svg. תודה, ‏Ori‏ • PTTהסדנה לגרפיקה. איתי בכל מקום 15:33, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
בוצע. התעכב מעט בנסיון למצוא דרך להכליל את הסמל בתוך SVG שלא בקידוד base64. לבן ציון: הפתרון הוא ליצור קובץ חדש בפורמט svg ב-inkscape, לבצע ייבוא של שרטוט png ואז לבצע את הפקודה (בעברית:) נתיב -> עקוב אחד מפת סיביות. הפעולה יוצרת נתיב וקטורי סטנדרטי על גבי התמונה. את התמונה שנשארת מאחור אפשר להשליך ונותר רק לצבוע את הנתיב בצבע הרצוי. שרשרשיחה 21:02, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
סבבה. אין לי מושג בדברים האלה. הרבה תודה, ‏Ori‏ • PTTהסדנה לגרפיקה. איתי בכל מקום 21:06, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
אולי כדאי להמיר כל מיני קבצים מיושנים של שרטוטים, חלקם חדשים אבל לא SVG, ‏ne? ‏Ori‏ • PTTהסדנה לגרפיקה. איתי בכל מקום 21:08, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
על לא דבר. בעניין ההסבה כמובן שכדאי, וכמובן שזה צורך זמן. באותה הזדמנות כדאי גם להעביר לוויקישיתוף. אני באופן אישי לא מגיע לזה, אבל כשמישהו אחר כבר משקיע מאמץ, אני משתדל לכוון לכיוון הנכון. שרשרשיחה 21:23, 1 באוגוסט 2009 (IDT)

מחלף בר אילן[עריכת קוד מקור]

שרשר. ראיתי ששינית את הצבע של כביש 4 מכחול (כביש מהיר) לאדום (כביש ראשי) למה? בן-ציוןממ

צבע כחול מתקשר עם כבישים מהירים. עם זאת, אני מודה שאין זה וודאי אם צבע הקו רומז על כך או לא. כדאי אולי להתייעץ עם אחרים, כדוגמת אורי. בכל מקרה, כביש 4 אינו נחשב כביש מהיר בקטע זה וזו הייתה הסיבה שהחלטתי לשנות את הצבע. אגב, אל תשכח לחתום בסוף כל הודעה עם ~~~~ (ארבע טילדות). שרשרשיחה 20:53, 2 באוגוסט 2009 (IDT)
אה! בסדר בן-ציוןממ - שיחה 05:08, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

מחלפים חסרים[עריכת קוד מקור]

אני רק רוצה להגיד לך שאני אשמח אם אני אשים את כל השירטוטים שלי על כל המחלפים שבויקיפדיה. אבל זיהיתי שיש שלושה מחלפים בכביש 6 שחסרים. האם בבקשה אתה יכול לבקש ממשהוא שאתה מכיר בשביל ליצור ערכים אלו. בן-ציוןממ - שיחה 00:36, 7 באוגוסט 2009 (IDT)

אין בעיה, אני אוכל לכתוב אותם. תרשה לי לציין שעשית עבודה טובה עם שרטוטי המחלפים. כדאי גם לנסות לשלב את תמונות מספרי הכבישים באופן וקטורי. שתי שיחות למעלה הזכרתי כיצד. האם ניסית? שרשרשיחה 16:18, 7 באוגוסט 2009 (IDT)
זה היה קצת מסובך בשבילי, מזה תמונה וקטורית? בן-ציוןממ - שיחה 19:50, 7 באוגוסט 2009 (IDT)
אתה לא חייב להבין במה מדובר - תוכל לנסות לפי ההוראות ולהצליח. עם זאת, תמונת מפת סיביות וגרפיקה וקטורית יתנו לך מושג. בעקרון תמונה ווקטורית זה מה שאתה מצייר כאשר אתה מייצר svg סטנדרטי (ללא ייבוא של תמונות). אם שמת לב, אתה יכול לבצע zoom in או out מבלי לפגוע באיכות השרטוט - הכבישים נראים חלקים בכל גודל - זאת בניגוד לתמונה שייבאת (כמו מספרי הכבישים) שהם אוסף פיקסלים קבוע מראש ןלא נוסחה מתמטית. התוצאה היא שבהקטנה של התמונה מספרי הכבישים נראים "מפוקסלים" (אלכסונים שנראים מזוגזגים). שרשרשיחה 20:51, 7 באוגוסט 2009 (IDT)

מחלף אייל[עריכת קוד מקור]

תודה על העריכה. אני בינתיים אעבוד על התרשימים. בן-ציוןממ - שיחה 05:22, 9 באוגוסט 2009 (IDT)

היי יש לי רעיון! אולי נוכל להיות שותפים? אתה תיצר ערכים של מחלפים ואני אצייר אותם כתרשימים! בן-ציוןממ - שיחה 05:22, 9 באוגוסט 2009 (IDT)
בבקשה. לומר את האמת, אני לא ממהר ליצור ערכי מחלפים ובד"כ עורך ערכים שכבר נוצרו. במקרה זה, בגלל חשיבות הכביש ועבור שלמותו אמרתי שאצור את החסרים, וכך אעשה, אבל בשלב זה אני חושב שאסתפק בזאת. ובכל אופן, כל הכבוד על העבודה הטובה. שרשרשיחה 22:14, 9 באוגוסט 2009 (IDT)
זה בסדר, אבל לפחות תודה על הערך הנ"ל. בן-ציוןממ - שיחה 23:23, 9 באוגוסט 2009 (IDT)
100%. בינתיים קבל את מחלף ניצני עוז. שרשרשיחה 23:34, 9 באוגוסט 2009 (IDT)
תודה. בן-ציוןממ - שיחה 01:38, 10 באוגוסט 2009 (IDT)

כביש 6[עריכת קוד מקור]

שרשר. תודה רבה מאוד על הערכים! סיימתי למלות את מחלפי כביש 6 בתרשימים! ושוב, תודה! בן-ציוןממ - שיחה 05:23, 11 באוגוסט 2009 (IDT)

בשמחה. אגב, ראיתי שמספרי הכבישים המוצגים בחלק מהתרשימים לא מאוזנים אלא מוצגים באלכסון בהתאם לתוואי הכביש. נדמה לי שהסטנדרט במפות זה להציג אותם תמיד מאוזנים. מה דעתך?. שרשרשיחה 06:53, 11 באוגוסט 2009 (IDT)

הנתיב המהיר בכביש 1[עריכת קוד מקור]

שרשר, תראה איזה מפה יפה רוליק צייר לאתר חנה וסע ‏Ori‏ • PTT00:45, 8 באוקטובר 2009 (IST)

וואו, קבלו ח"ח, מסור לו את ברכותיי. מה המקור? התמונה של נתיבי איילון? שרשרשיחה 00:52, 8 באוקטובר 2009 (IST)
השרטוט גרם לי לחזור לתרשים של נתיבי איילון, ומרגיש לי כאילו שחסר לי שם גשר. לא הצלחתי לזהות איך נכנס נוסע לכיוון מערב בכביש 1 הרגיל (לא המהיר) אל מגרש החנייה. אם באמת חסר שם גשר, נצטרך לעדכן גם את השרטוט ... שרשרשיחה 01:04, 8 באוקטובר 2009 (IST)
יש שם גשר שחסר, אבל הפנייה מופיעה. כנראה שהפניה מירושלים לחניון היא מהנתיב הכי שמאלי הלא מהיר. במובן זה, זה מדוייק לתרשים הרשמי. ‏Ori‏ • PTT20:16, 8 באוקטובר 2009 (IST)
בדקתי בשטח אם יש עבודות על משהו שלא מופיע בתרשים ולא איתרתי. כנראה שנותר רק להניח שהפנייה תתבצע מהנתיב השמאלי בגשר משותף עם הנתיב המהיר (למרות הבעייתיות בבניית יציאות מכביש מהיר בצד השמאלי של הכביש). שרשרשיחה 00:35, 9 באוקטובר 2009 (IST)

אופני כביש[עריכת קוד מקור]

כידון הוא סוג של כלי נשק - החלק באופניים בעזרתו אנו מכוונים את הנסיעה נקרא בפשטות "הגה". ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אתה צודק בעניין כלי הנשק, אך עיון במילון מגלה שיש פירוש נוסף המתייחס לאותו חלק באופניים, באופנוע ובטרקטורון. יתכן והמקור לשם הזהה נעוץ בדימיון בין כלי הנשק לרכיב ההיגוי של כלי דו גלגלי. שרשרשיחה 21:08, 8 באוקטובר 2009 (IST)
רבים מבני ישראל טועים וקוראים את ידית-ההגה של האופניים בשם המשונה "כידון". מה עניין כידון אצל אופניים? הרי הכידון אינו אלא כלי-נשק, מין רומח או מין פגיון ארוך שמצמידים אל הרובה! ה"כידון" של האופניים הוא טעות גמורה ואף מצחיקה: זהו פשוט סירוס של המילה הצרפתית "guidon", שפירושה הוא ידית-ההגה באופניים. והרי לכם בזה דוגמה נוספת לבלול הלשונות בפינו בכל מה ששיך לכלי-הרכב ולנהיגה ולנסיעה בהם. עדיף השימוש במילה העברית הפשוטה "הגה". ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אני מציע לך להפנות סוגיה זו למקום מרכזי יותר בויקיפדיה שבו יתכן ויהיה ניתן להגיע להסכמה. בתור התחלה ניתן להעלות שאלה זו בויקיפדיה:ייעוץ לשוני. שרשרשיחה 12:07, 9 באוקטובר 2009 (IST)

כביש 40[עריכת קוד מקור]

שרשר! היי, חסר את הצומת לכניסה המזרחית לרחובות בטבלה! האם תוכל להוסיף זאת? בן-ציוןממ - שיחה 21:42, 28 באוקטובר 2009 (IST)

ח"ח על העירנות. הוספתי את הצומת. שרשרשיחה 22:21, 28 באוקטובר 2009 (IST)

כביש 411[עריכת קוד מקור]

היי שרשר! אני מתכנן להוסיף את כביש 411 לויקיפדיה. אם יש לי טעויות, אתה וori יכולים לתקן אותי בסדר? בן-ציוןממ - שיחה 18:23, 3 בנובמבר 2009 (IST)

שוב, כל הכבוד על היוזמה. עם זאת, אני מציע לבדוק לפני שמתחילים. אם זכרוני אינו מטעה אותי, הייתה בעבר החלטה שהכביש אינו חשוב דיו (הוצבה תבנית הבהרת חשיבות על גרסת עבר שלו) ולכן הערך שלו נמחק. שרשרשיחה 21:43, 3 בנובמבר 2009 (IST)

ערכי ספורט מוטורי[עריכת קוד מקור]

היי שרשר, תודה על הערותך לגבי עדכוני הערכים בנוגע לספורט המוטורי דבריך מקובלים עלי מאד, אך כמי שלא מכיר את צורות הכתיבה והדרכים בוויקיפדיה, אשמח מאד לראות את הידע נערך בצורה הנכונה. במידה ולא ערכתי נכון מבחינת הצורה המקובלת, אשמח לעזרה בעריכה. כלומר, קח את דברי ואנא סדר אותם בצורה הנכונה, לדעתי בשיתוף פעולה, הרי כמוהו כוויקי ובסיסו בשיתוף הפעולה, נוכל לעדכן את הערכים ולקדם את הספורט המוטורי. לגבי הפרופורציות, לעניות דעתי מצב הספורט המוטורי בישראל הינו מביך, סבוך ובעייתי עד מאד, דבר אשר אין לו אח ורע בעולם, מכאן, שדווקא אמירות על השתלשלות העניינים בנוגע לספורט המוטורי ולחקיקה שלו, מקומם בהחלט באנציקלופדיה, שכן אלו, חלק מהיסטוריה. אל תנו לשכוח שהשתלשלות החוק וקידומו, מעידים על הבירוקרטיה הסבוכה ועל מצבנו העגום ביחס לעולם וכמו שנהוג בערכים אחרים אשר שונים מכלל העולם, למשל הקמת המדינה, כנסת ישראל, מהמפכים מדיניים וחקיקות שונות, הרי שזוהי ההיסטוריה עם כל הכאב בכך. אשמח מאד לתוספות או לעריכה נכונה מצידך, ייתכן וראוי לפתוח ערך נפרד ובו "ספורט מוטורי ישראלי" למרות שהדבר יעיק ויכביד. המון תודה על הערותך, היית לי לעזר. שתהיה שבת שלום אודי לבנון 20:15, 5 בנובמבר 2009 (IST)

הי, אשתדל לסייע כמה שיותר. בתור טיפ להתחלה, היית יכול לענות לי בדף השיחה שלך ואני כבר הייתי מגיע לשם דרך רשימת המעקב שלי (מקובל לשמור על רצף השיחה במקום בו החלה). שבת שלום. שרשרשיחה 01:28, 6 בנובמבר 2009 (IST)

מיזם הפירושונים[עריכת קוד מקור]

שלום שרשר,

ראיתי שלא סתם השתתפת במיזם אלא לקחת את הערכים להם היו הכי הרבה קישורים וטיפלת בהם. אני חושב שזה היה מועיל אם הייתי מוסיף את שמך לרשימת המשתתפים במיזם - אני מניח שכשאנשים רואים שהרשימה ריקה יחסית כפי שהיא עכשיו זה מעודד אותם לא להירשם, ולהיפך - אם יראו הרבה משתמשים שרשמו עצמם בימים האחרונים הרישום גם הוא יתעצם. מה דעתך? ערב טוב, Pavner - שיחה 22:10, 2 בדצמבר 2009 (IST)

מתנצל. עם זאת, כעת לבקשתך הוספתי. לדעתי זו רשימה לא כל כך ריקה (25 ...). בעניין הפירושונים, אני עסוק מפעם לפעם בחיסולם כבר כמה שנים ולא פעם נעזרתי במיזם כדי לכוון לנדרשים. לגבי הכמות, כמובן שלא עשיתי את הכי הרבה, כמה עשרות זה בהחלט בגדר הסביר בהתחשב בזה שאני משתמש ב-AWB שעוזר מאוד. אני אשמח לטפל גם בראש הרשימה, רק שאני לא יכול להבטיח טיפול רציף. שרשרשיחה 22:54, 2 בדצמבר 2009 (IST)
אין על מה להתנצל ובטח ובטח שלא בפני - אני תרמתי למיזם טיפול בכמה עשרות קישורים בלבד. כמובן שתרומתך היא משמעותית ביותר ובטח ובטח שאין שום מחוייבות לעתיד. ההרשמה בעיני היא רק לעניין עידוד אנשים אחרים להצטרף. בברכה, Pavner - שיחה 22:57, 2 בדצמבר 2009 (IST)