שיחת משתמש:81.218.40.59

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תודה לך על תרומתך לערך מטילדה רוזנת טוסקנה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:52, 2 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

נישואים ביוון העתיקה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך נישואים ביוון העתיקה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 13:10, 15 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

תודה רבה! על תרומתך לערך. שים לב שמחקת לא רק את תבנית ה"קצרמר" אלא גם את תבנית:בית אומיה ואת הקטגוריות (עכשיו החזרתי אותן). אם המחיקה הייתה מכוונת, אנא נמק אותה. Amitayzl - שיחה 14:21, 15 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

לא מומלץ להשתמש בקיצור Ibid (=שם) בהערות שוליים כיוון שהטקסטים דינמיים וייתכן ועורך אחר יכניס הערת שוליים נוספת בין שתי הערות השוליים או לחלופין יעביר פסקאות שלמות מחלק אחד של הערך למשנהו. פשוט תעתיק/י את מראה המקומות המלא. ‏DGtal‏ - שיחה 16:54, 16 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך ועידת לטראנו הראשונה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:57, 17 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

היי. ראיתי את הערך שכתבת. הוספת הערות שוליים בצורה לא תקינה, לעת עתה, הסרתי את הערות השוליים כיוון שלא היו תקינות. אשמח אם תפנה אותי למקור באינטרנט. למידע נוסף בנושא הערות שוליים ראה עזרה:הערות שוליים. בנוסף, בערך חסרה ויקיזציה.

תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,
--‏Mikey641שיחה 19:31, 24 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה