שיחת משתמש:Agenticerliz

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ריק סנצ'ז. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, xnet1234 - שיחה 21:51, 10 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

תבנית:"יסודות סנצ'זיום"[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, תבנית:"יסודות סנצ'זיום", נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  היידן 10:10, 12 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ריק ומורטי - דמויות". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף ריק סנצ'ז אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 00:57, 5 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

העריכה האחרונה שלך בראג'ש קוטרפאלי נראית כמו השחתה, אבל לזכותך עומדת הנחת כוונה טובה שאולי שמעת את זה איפשהו והאמנת לזה. אשמח לתגובות ממך פה, להסברים ממך לעריכות עליהם פתחו את הדיונים פה בדף השיחה. העדרן עלול להביא אותי למסקנה שלא באת לתרום אלא לקלקל. אשמח לתגובתך. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 01:04, 5 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "נפיחה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "Hay Day". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: לא ניתן לאפשר לך לפעול באופן חופשי בוויקיפדיה אם אתה משחית כאן באופן קבוע.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 14:56, 19 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

אם פעם תרצה לנסות לתרום למיזם עריכות לגיטימיות, אנא כתוב זאת. יש חלק מהעריכות שלך שאני חושד שאולי הייתה מאחוריהן כוונה טובה אבל הביצוע היה נראה כמו השחתה. אם זה המצב כתוב לי. במידת הצורך ניתן יהיה לשחרר את חסימתך ולסייע לך להבין מה מקובל ומה לא. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 14:59, 19 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]