שיחת משתמש:Daniel Paradis/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אבות המזון[עריכת קוד מקור]

שלום. נא לא להוסיף כל ערך על ויטמין באשר הוא לקטגוריה:אבות המזון. יש היררכיה של קטגוריות, ומספיק שכל ערכי הוויטמינים האלו הם כבר תחת קטגוריה:ויטמינים, ושקטגוריה זו תהיה תחת קטגוריה: אבות המזון. Dovno - שיחה 14:29, 16 ביולי 2018 (IDT)

תודה, בבקשה תודיע לי קודם.
פשוט לוקח לי שעתיים להוסיף את הכול...
Daniel Paradis - שיחה 14:33, 16 ביולי 2018 (IDT)
תיקנתי. זה לא צריך לקחת יותר מכמה שניות להוסיף או להסיר קטגוריה מערך (למרות שכאן, כאמור, לא היה צורך להוסיף מלכתחילה). בברכה, Dovno - שיחה 14:37, 16 ביולי 2018 (IDT)

Dovno, למה אין לך דף משתמש? - סתם שואל Daniel Paradis - שיחה 14:38, 16 ביולי 2018 (IDT)

פשוט לא היה לי משהו שרציתי לכתוב שם, אז לא יצרתי. Dovno - שיחה 14:40, 16 ביולי 2018 (IDT)

היית יכול לעשות מה שאני עשיתי אצלי Daniel Paradis - שיחה 14:56, 16 ביולי 2018 (IDT)

היה לי פעם עוד חשבון קראו לו "דניאל פרדיס" אבל אבדתי את הסיסמה

Daniel Paradis - שיחה 14:57, 16 ביולי 2018 (IDT)

ארוחת הבוקר הבריאה - מתכון[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, ארוחת הבוקר הבריאה - מתכון, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  קובץ על ידשיחה15:11, 16 ביולי 2018 (IDT)

קטגוריה:מועדון ווינX[עריכת קוד מקור]

שלום. שים לב שיצרת את הקטגוריה בשם שגוי קטגוריה:ווינקx. בנוסף, שייכת רק 3 ערכים לקטגוריה, ולפי הכללים פותחים קטגוריה רק אם יש פוטנציאל ללפחות חמישה ערכים (הוספתי לקטגוריה שני ערכים קיימים נוספים, אבל במצבה המקורי הקטגוריה היתה יכולה גם להימחק). בברכה, Dovno - שיחה 12:39, 17 ביולי 2018 (IDT)

אני יודע. תודה על העזרה. פשוט הלכתי לכמה דקות אז התכונתי להמשיך. ובנוגע לשם - תאשים את נטפליקס... Daniel Paradis - שיחה 12:42, 17 ביולי 2018 (IDT)
גם בנטפליקס אני רואה את אותו השם: "מועדון ווינX". לא יודע איפה ראית דווקא "ווינקx". וכמובן, מפני שיש לנו כבר כמה ערכים קייימים בשם זה, הקטגוריה לא יכולה להיות בתעתוק אחר מהם (לכל היותר אתה יכול לפתוח דיון שינוי שם).
בנוסף, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. Dovno - שיחה 12:58, 17 ביולי 2018 (IDT)
שינו. פעם היה אחרת. אני יודע. ראיתי את כל הסדרה 3 פעמים וחצי. 62.219.166.149 13:02, 17 ביולי 2018 (IDT)
  1. אתה יכול לראות בדיון בדף השיחה של הערך כבר מ-2008 שהשם היה "מועדון ווינX". האשמת את נטפליקס - האם ראית את זה שם לפני 2008 בשם אחר?
  2. זה לא משנה אם אתה זוכר את זה בשם שונה - יש כאן ערכים קיימים עם שם בתעתיק מסויים. אתה לא יכול ליצור להם קטגוריה עם שם בתעתיק שונה.
  3. שוב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. Dovno - שיחה 13:10, 17 ביולי 2018 (IDT)

מחקית אזהרות מדף שיחה[עריכת קוד מקור]

אי למחקו אזהרות מדף שיחה, ודאי לא אלו שניתנו ממפעיל מערכת. ניתן לארכב (ויקיפדיה:ארכוב). אם תמשיך למחוק, תיחסם. • דגש חזקשיחה • ה' באב ה'תשע"ח • 12:47, 17 ביולי 2018 (IDT)

דררה שזיפית[עריכת קוד מקור]

שלום Daniel Paradis,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "דררה שזיפית" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Daniel Paradis/‏דררה שזיפית". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! יוניון ג'ק - שיחה 23:31, 21 בספטמבר 2018 (IDT)

קוטלין (שפת תכנות)[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך קוטלין (שפת תכנות) שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה,

צריך יותר מידע כדי שערך יישאר במרחב הערכים... גם לא נהוג להכניס קישור לויקינתונים בתוך הערך. אתה מוזמן לנסות שוב, אולי כטיוטה, כדי ליצור ערך מתאים לאנציקלופדיה.

TMagen‏ • שיחהמיזם ויקי נשים 21:36, 1 באוקטובר 2018 (IDT)

שיחת קטגוריה:מועדון ווינX[עריכת קוד מקור]

מחקתי את עריכתך בדף זה. מעבר לכך שלא כותבים באף דף שיחה בפורמט כפי שכתבת, מה שכתבת שם אינו רלוונטי לדף השיחה, בו אמורים לדון רק את הקטגוריה עצמה (למשל שמה, או אילו ערכים להכיל בתוכה). Dovno - שיחה 00:09, 22 ביולי 2019 (IDT)