שיחת משתמש:Eitanbb/ארכיון 4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

נחל עדה (רמות מנשה)[עריכת קוד מקור]

שלום Eitanbb,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "נחל עדה (רמות מנשה)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Eitanbb/‏נחל עדה (רמות מנשה)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 12:38, 28 ביוני 2020 (IDT)

שלום Eitanbb,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "נחל קשת" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:נחל קשת.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

מצטער אבל זה ערך קצר מאוד. נא להרחיב אותו כשאר הערכים בוויקיפדיה (מבחינת צורה ותוכן) ואז להחזיר למרחב הערכים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:38, 28 ביוני 2020 (IDT)
הבנתי. אל תשים יותר מדי הודעות. - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 12:39, 28 ביוני 2020 (IDT)

כתיבת ערכים[עריכת קוד מקור]

שלום. אני שמח לראות שאתה פועל לכתיבת ערכים - זה בהחלט הכיוון הנכון כדי להשתלב נכון במיזם!
אם זאת, כפי ששמת לב, הערכים שיצרת לא היו במצב מתאים למרחב הערכים. הם גם לא הכילו מספיק תוכן כדי להצדיק ערך, וגם היו בהם בעיות אחרות (שגיאות, כתיבה לא אנציקלופדית), וקטגוריה שגויה שלא היה צריך ליצור.
כדי לתקן דברים אלו וללמוד יותר איך ערכים אמורים להיות כתובים, אבקש שתפנה לחממה, ותמצא חונך שיעבוד איתך. בבקשה אל תיצור עוד ערכים (חוץ מטיוטה), קטגוריות או תבניות בעצמך ללא ליווי של החונך. Dovno - שיחה 12:42, 28 ביוני 2020 (IDT)

היי, תוכל בבקשה להפעיל את האפשרות לשליחת אימייל דרך דף המשתמש שלך בבקשה? TheStriker - שיחה 15:00, 28 ביוני 2020 (IDT)

לא. אני רוצה ששיחות יהיו רק בכותלי ויקיפדיה, TheStriker. בברכת יום נעים, החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים - בעד ויקי 20:32, 2 ביולי 2020 (IDT)

שלום לך, אני מבקש שתפסיק להשאיר לי הודעות בכל מיני אתרי ויקי ולשלוח לי מיילים. מתניה שיחה 15:24, 28 ביוני 2020 (IDT)

בסדר, סליחה - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 19:04, 28 ביוני 2020 (IDT)

לאור מה שכתב מתניה (ועוד יותר, לאור מה שכתבת לו אתה בדף שיחתו במטה, ובקשות תמוהות לשינוי שם משתמש הלוך וחזור), ולאחר פעולותיך האחרונות בנוגע למשתמש:נדנד אני מסיק שאחד משני דברים אפשריים:

  1. שאתה יודע מה אתה עושה, ובשל כך יש לחסום אותך בשל הטרדה מכוונת והתנהגות טרולית מול הקהילה (ואף מחוץ לקהילה).
  2. שאתה לא יודע מה אתה עושה, ובשל כך תוכל להמשיך לתרום למיזם אך ורק תחת תנאי חונכות מנדטורית.

כתבתי לך כאן למעלה: "בבקשה אל תיצור עוד ערכים (חוץ מטיוטה), קטגוריות או תבניות בעצמך ללא ליווי של החונך". כתבו לך אחרים להתמקד בכתיבת ערכים. התעלמת מכל ההנחיות. אז אהפוך את הבקשה להנחיה: מצא לך חונך בחממה, ואל תערוך אף עריכה מחוץ למרחב הטיוטה או למרחב המשתמש האישי שלך ללא אישור מראש של החונך. תודה, Dovno - שיחה 20:19, 28 ביוני 2020 (IDT)

אם ההנחיה של דובנו לא ברורה דיה - זה אומר שתחסם אם תבצע עריכות שלא קיבלת רשות לבצע. גילגמש שיחה 20:20, 28 ביוני 2020 (IDT)

אני לא מבין את ההיגיון בדבר. רציתי לעזור לנדנד בסך הכל. ואני לא זוכר שהטרדתי את מתניה. ואני מעדיף להחלץ מהחונכות הזאת כמה שיותר מהר. הדיון פתוח, ואני מבקש לא לחסום אותי! ת'אמת, אין לי מושג מה אני עושה, אם כבר. אבל אפשר שלמשתמש אחד יהיו כמה חונכים? אם לא, הסתבכתי. - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 20:55, 28 ביוני 2020 (IDT)
ודובנו, ביקשתי את יונה בנדלאק כחונך. - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 21:00, 28 ביוני 2020 (IDT)
ת'אמת, אין לי מספיק ניסיון אפילו בחיים. (אם תהית, קטין בן 11.5) - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 21:12, 28 ביוני 2020 (IDT)
גילך לא חשוב. אין הנחות על גיל בוויקיפדיה. עליך להתנהל כמו כל היתר אם אתה רוצה לערוך בוויקיפדיה. אל תעשה שום דבר, כולל שחזורים, כולל בקשות ממפעילים, כולל בקשת הרשאות, כולל נסיונות עזרה לוויקיפד זה או אחר או כל דבר אחר פרט לכתיבה בטיוטה ובמרחב האישי שלך. כתוב במרחבים אחרים רק אם החונך שלך (יהיה זה יונה או מישהו אחר) ירשה לך. גילגמש שיחה 21:18, 28 ביוני 2020 (IDT)
תודה על ההבהרה. אני יכול לבצע פעולות ניטור + פרסום התרגום שלי טיוטה:שיטת מולר כשיהיה מוכן? - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 21:21, 28 ביוני 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ארצה להוסיף כפי שכתבתי לך בעבר כבר בדף השיחה שלי, כשאתה מנטר רוב הפעמים אתה עושה סתם עבודה כפולה, בין אם זה בקשות כפולות, בקשות שכבר בוצעו דקות אחדות לפני שביקשת וכו'. אתה מתבקש להפסיק לנטר. רק ביומיים האחרונים מחקתי 3 בקשות כפולות שלך ובקשה אחת שכבר בוצעה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:22, 28 ביוני 2020 (IDT)
לא. עליך לקבוע נהלי עבודה מסודרים עם החונך שלך. הוא יחליט מה הוא מרשה לך לבצע וינחה אותך כיצד לבצע את הדברים. ליונה נסיון רב בחונכות של בני נוער. אם הוא פנוי, הוא בחירה טובה. גילגמש שיחה 21:23, 28 ביוני 2020 (IDT)
כשאני כותב לו הודעה, לוקח לו שעות לענות. ואני מתכוון שעות. אני מעדיף שאתה, Gilgamesh, תהיה החונך שלי. אתה עונה מהר.- Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 21:25, 28 ביוני 2020 (IDT)
חנכתי בעבר בני נוער רבים אבל אני לא בטוח שאהיה זמין בוויקיפדיה כל הזמן. אני אפרוש, ככל הנראה, באופן זמני באוגוסט או בספטמבר עד חודש ינואר. גם אם לא אפרוש, אני לא בטוח שאוכל להיות זמין באופן קבוע לאחר חודש יולי. גילגמש שיחה 21:27, 28 ביוני 2020 (IDT)
בס"ד אני יכולה להיות החונכת שלך, אם תרצה את זה, גם לי יש ניסיון עם חונכות, ואני נמצאת פה 15 שנים. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:34, 28 ביוני 2020 (IDT)
יופי! אני יכול לעסוק בפעילות ניטור עכשיו (מנטרים לא להתערב!) + עריכת דפים? - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 21:48, 28 ביוני 2020 (IDT)
אני חושב שבמקרה הזה צריך מישהו יותר אסרטיבי. דגש חזק - שיחה 22:00, 28 ביוני 2020 (IDT)
נגד. יש לה הרבה ניסיון. Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 22:05, 28 ביוני 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

מטרת החונכות היא לא לאשר לך דבר מה או לאסור דבר מה, אלא ללמד אותך את ההתנהלות הנכונה בוויקיפדיה. לכן, אין טעם לבקש אישור כללי לפעולות שונות, אלא יש לעבוד עם החונך שלך כדי שילמד אותך כיצד מתנהלים באופן כללי בוויקיפדיה. קודם כל החונך צריך לאתר את הבעיות הקיימות, להבין ממה הן נובעות ולנסות לכוון אותך בצורה נכונה. ליאת היא ויקיפדית מעולה, אבל אני לא חושב שהיא יכולה להתאים במקרה שלך. גילגמש שיחה 22:07, 28 ביוני 2020 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: בעריכה זו מלפני פחות משעה שוב המשכת בפעילות שהובהר לך לא לעשות. שמת תבנית הבל בדף שיחה של משתמש אנונימי כי טרול ערך ממנה לפני יומיים. מיותר גם כי זה טרול, וגם כי ההשחתה היתה ועברה וכבר לא רלוונטית לכתובת זו.
נא לראות זאת כאזהרה אחרונה: אל תערוך אף דף שאינו טיוטה שלך, או דף השיחה שלך או של חונך/ת. לאחר שתגיע למתווה ברור עם החונך/ת הכולל בדיוק מה מותר לך ומה אסור לך לעשות, תוכל לפעול בדפים אחרים. אם ימשיכו עריכות אלו ללא אישור מראש של חונך מוסכם, תיחסם. Dovno - שיחה 22:09, 28 ביוני 2020 (IDT)
דוב וגילגמש: אני מוכן לקחת על עצמי את איתן למשך שבוע, ואז נראה מה עושים אתו. דגש חזק - שיחה 22:11, 28 ביוני 2020 (IDT)
OK. אבל אני עבריין או משהו כזה? אני יכול להעלות קבצים? אני מבקש לא לחסום אותי, אם "ואז נראה מה עושים אתו" זה רמז לזה. לא ניסיתי להטריד, וכו'. אני אמרתי משהו לMatancik (שאכין תמונה של מחלף) ואני רוצה להעלות + לדבר איתו + לשים את התמונה במקום הרלוונתי. - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 22:23, 28 ביוני 2020 (IDT)
לא ראיתי את הודעת חונכות החובה. - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 22:24, 28 ביוני 2020 (IDT)
אתה לא עבריין אבל ויקיפדיה מגישה שירות חיוני לציבור וחשוב להקפיד על מהימנות המידע שמופיע באתר. אתה מתקשה בשילוב בקהילת הכותבים הקבועים שלנו. לכן, אין ספק שאתה זקוק לחונך צמוד. באשר למועמדותו של דגש חזק - אני חושב שהוא אופציה טובה. גילגמש שיחה 22:26, 28 ביוני 2020 (IDT)
אתה לא עבריין. אתה משתמש שזקוק לעזרה והכוונה בנוגע להתנהלות במיזם, בצורה שדי לא ניתן כרגע להתעלם מזה. התכוונתי ב"נראה מה עושים איתו" לכך שאחרי שבוע אראה אם יש לי זמן להמשיך איתך ואיזו עזרה אתה זקוק. משתמש:Dovno, מה עמדתך? דגש חזק - שיחה 22:29, 28 ביוני 2020 (IDT)
גם לדעתי דגש יכול לעזור לאיתן לפנות לכיוון הרצוי כדי להשתלב במיזם. תודה על ההצעה.
איתן, זה אומר שתשוחח עם דגש, תסביר לו מה אתה מעוניין לעשות (לא באופן כללי "ניטור" או "להעלות קבצים", אלא בדיוק על מה חשבת ולמה), ודגש ינחה אותך מה כן (ואיך) ומה לא. הרעיון הוא שדרך העבודה הצמודה עם החונך תלמד איך לפעול נכון במיזם (ובמיוחד מה לא לעשות). Dovno - שיחה 22:35, 28 ביוני 2020 (IDT)
תודה על המשוב. ובכן, איתן? דגש חזק - שיחה 22:37, 28 ביוני 2020 (IDT)
שלום דגש, אני רוצה להעלות שרטוטים של צמתים ומחלפים, ולשים אותם במקום הרלוונטי' (כי עכשיו כתבתי את המילה כמו שצריך) אני יכול לעשות זאת? - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 11:44, 30 ביוני 2020 (IDT)
מי יצר את השרטוט? דגש חזק - שיחה 11:58, 30 ביוני 2020 (IDT)
אני יוצר שרטוטי מחלפים כמו בנץ ומתן. ראה את אלו:
- Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 12:04, 30 ביוני 2020 (IDT)
ספציפית לגבי שרטוטי מחלפים/צמתים שאתה שרטטת אתה רשאי להעלות אותם לאתר, ולשבץ אותם בערכים על המחלפים/צמתים ועל הכבישים. דגש חזק - שיחה 12:13, 30 ביוני 2020 (IDT)

אני לא יצרתי את הערך. למרות זאת, אני מבקש ממשתמש:Dovno לתת לי את תוכן הדף בפסקה חדשה בדף השיחה. הוא הצחיק אותי, ואני רוצה לשים אותו בפסקה "הבל הבלים" בדף המשתמש שלי (שם אני שם תוכן של ערכי הבל שהצחיקו אותי , כמו ביבי נתמיאו) - Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 22:43, 30 ביוני 2020 (IDT)

תבנית:טנסי[עריכת קוד מקור]

מצטער על העריכה שנעשתה ללא רשות החונך. ביטלתי אותה עד שההחונך יומר שאפשר לבצע עריכה בתבנית. - החלון העשירי - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 11:14, 1 ביולי 2020 (IDT)

ראיתי שנוצר הערך החדש, אך הוא די נטול תוכן ממשי. דגש חזק, האם אתם עובדים ביחד על הערך? Dovno - שיחה 22:47, 2 ביולי 2020 (IDT)

דגש חזק אישר את יצירת הדף, לפי הבנתי. וסתכל על מחלף להבים, זו אותה כמות תוכן. בברכת יום נעים, החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים - בעד ויקי 22:49, 2 ביולי 2020 (IDT)
קשה לבוא אל איתן בתלונות אם אין מה לכתוב. אני אכן חושב שערכי מחלפים הם חסרי חשיבות, אבל צריך לבדוק את זה באופן מסודר. אישית אני לא חושב שיש חשיבות לכל מחלף, כך שקשה לי להביע דעה בעניין הערך. אני מציע שבינתיים תימנע מיצירת ערכי מחלפים. דגש חזק - שיחה 22:52, 2 ביולי 2020 (IDT)

אנא תקן את החתימה שלך, לפי עזרה:חתימה#כללים_לבחירת_חתימה:

  • השם שלך חסר בה וכל המטרה של חתימה היא להבחין מי כתב איזו תגובה.
  • היא ארוכה באופן לא סביר (למה אתה מקשר לדף הראשי בחתימה שלך, למשל?).
  • היא מכילה קובץ תמונה (אסור) ו"בעד" צבעוני (מיותר)

תודה, Dovno - שיחה 22:57, 2 ביולי 2020 (IDT)