שיחת משתמש:Gutter/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Gutter, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ערןב 06:41, 12 יולי 2005 (UTC)

היי,
היתכן שאתה לומד באהל שם? צ'סשיחה 23:29, 19 יולי 2005 (UTC)

לא אני ל לומד באוהל שם Gutter 23:31, 19 יולי 2005 (UTC)

פשוט כתבת שאתה עולה לי"א מרמת גן, אם כך באיתה תיכון אתה לומד? צ'סשיחה 00:43, 20 יולי 2005 (UTC)

אני לומד בקלעי Gutter 07:04, 20 יולי 2005 (UTC)

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    גילגמש שיחה 15:59, 9 אוקטובר 2005 (UTC)

רציתי להעביר הערך בנימין זאב הרצל לערך תאודור הרצל ובטעות העברתי לערך תאודור בלבד זה כל מה שקרה מצטער על הטעות Gutter 16:03, 9 אוקטובר 2005 (UTC)

אל תעביר אותו בכלל לפני שתקבל הסכמה על כך. זהו אחד הערכים המרכזיים. לא די שתשיג הסכמה ממשתמש בודד או שני משתמשים. זה נושא שדורש הצבעה לפחות ואולי אפילו רוב של 65%. ראיתי שאפילו הסכמה מסויגת לא קיבלת בדף שיחה. גילגמש שיחה 16:06, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
סליחה שאני מתערב, אבל אני מוחה. זה לא עניין של מדיניות או משהו שזה דורש רוב מיוחס. אם כי מצד שני איזושהי הצבעה באמת הייתה נחוצה (אם על סנקט פטרבורג הייתה, אז קל וחומר שגם פה). מארק ברלין 16:20, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
אכן לא היתה הסכמה אבל גם לא הייתה התנגדות וכל מה שנכתב בנסיון להסביר למה אין צורך להעביר את ערך לתאודור הרצל הוא בסך הכול שהשימוש בשם בנימין זאב הרצל יותר נפוץ אין זו לדעתי סיבה מספקת בשביל לא להעביר את ערך לתאודור הרצל Gutter 16:12, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
סליחה?! למה העובדה שזה השם היותר נפוץ זו לא סיבה מספיק טובה? מילא אם השם הנפוץ היה מוטעה או משהו, אבל להרצל קראו בנימין זאב (תאודור). אז אולי באנגלית הוא תאודור הרצל, אבל לא צריך להתרפס בפני האנגלית (אלא אם כן אתה תומך בלומר "רקטה" ולא "טיל" וכיו"ב). מארק ברלין 16:20, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
אתה צריך לזכות בהסכמה ולא בהתעלמות. זה לא סתם ערך שאתה רוצה לשנות את שמו. זה אחד הערכים המרכזיים. אתה רוצה, תיזום, תודיע במזנון ולוויקיפדים. זה אחד הערכים החשובים בוויקי וככה אתה משנה אותו בלי כל הסכמה? אם לא הייתה התנגדות פורמלית, אז הינה אני מתנגד. גילגמש שיחה 16:14, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
אני מקבל את דבריך הכן הייתי צריך לקבל הסכמה ודבר נוסף מותר לשאול למה אתה מתנגד להעברת הערך Gutter 16:18, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
אמרת שאיש לא התנגד, אז מיהרתי להרגיעך. אני מתנגד לכל שינוי קיצוני בערכים מרכזיים ללא דיון מוקדם. אין לי דעה לכאן או לכאן. זה נושא לדיון רחב ולא להודעה סתמית. גילגמש שיחה 16:19, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
טוב אז אני מבין ממך שאם תיהיה הצבעה בנושא אתה לא תצביע Gutter 16:23, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
לא, זה אומר שאני פתוח לשכנוע. אצביע בהתאם למה שיראה לי נכון בתום הדיון. גילגמש שיחה 16:24, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
טוב הבנתי. איך פותחים דיון? Gutter 16:33, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
בדף שיחה בתקווה שתעניין מספיק אנשים. אם אין קופצים על המציאה וזה נורא חשוב לך, אפשר להודיע במזנון לפרק זמן קצר. כמובן שזה תקף רק לדיונים על דברים עקרוניים כמו שינוי שמו של הרצל. במקרים רגילים לא נהוג להודיע במזנון. גילגמש שיחה 16:35, 9 אוקטובר 2005 (UTC)
כבר התחיל דיון בנושא בדף השיחה אבל משום מה אף אחד לא הגיב לדברי בגלל זה החלטתי להעביר את הערך לתאודור הרצל Gutter 16:40, 9 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום רב. האם ניתן לקבל הסבר לפשר עריכתך האחרונה בדף? שים לב שנאלצתי לשחזר אותה. זהר דרוקמן 21:42, 15 יולי 2006 (IDT)

שלום זהר עריכתי אחרונה נעשתה בתמימתות לצורך נוחות בלבד חשבתי לתומי שיהיה יותר נכון למשתמשים שיצפו בתוצאות ההצבעה להבין ששהוא הצביע נגד ולאחר מכן בעד Gutterשיחה 22:10, 15 יולי 2006 (IDT)

שוב שלום. שים לב שעריכתך היתה מוטעית. כל המכיר מעט את תהליכי ההצבעות בויקי יבין את העניין. בעצם עריכתך גרמת לכך שקולו המחוק עלול להספר בטעות כקול תקף ובכך להטעות. זהר דרוקמן 19:44, 16 יולי 2006 (IDT)
אוקי קיבלתי אני מתנצל אם גרמתי לאיזו שהיא בעיה Gutterשיחה 22:43, 16 יולי 2006 (IDT)

באיזה רשות מחקת את ההודעה שלי בדף מתקפת איכות (על ההחלטה להפסיק)? מי שמך להיות סגן עוזר מפעיל? ברור לך שזה גובל בהשחתה? חגי אדלר 00:55, 27 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

מחקתי כי המקום להערות כאלו הוא בדף השיחה ותקן אותי אם אני טועה Gutterשיחה 15:52, 27 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

Striking your vote[עריכת קוד מקור]

Hello Gutter,

Thank you for your interest in the Wikimedia Board Election. The Election Committee regretfully informs you that your previous vote was received in error and will be struck according to the election rules, described below.

The Election Committee regretfully announces today that we will have to remove approximately 220 votes submitted. These votes were cast by people not entitled to vote. The election rules state that users must have at least 400 edits by March 1 to be eligible to vote.

The voter lists we sent to Software in the Public Interest (our third party election partner) initially were wrong, and one of your account was eventually included to our initial list. There was a bug in the edit counting program and the sent list contained every account with 201 or more edits, instead of 400 or more edits. So large numbers of people were qualified according to the software who shouldn't be. The bug has been fixed and an amended list was sent to SPI already.

Our first (and wrong) list contains 80,458 accounts as qualified. The proper number of qualified voters in the SPI list is now 52,750. As of the morning of July 4 (UTC), there are 2,773 unique voters and 220 people, including you, have voted who are not qualified based upon this identified error.

In accordance with voting regulations the Election Committee will strike those approximately 220 votes due to lack of voting eligibility. The list of struck votes is available at https://wikimedia.spi-inc.org/index.php/List_of_struck_votes.

We are aware of the possibility that some of the people affected may have other accounts with more than 400 edits, and hence may still be eligible to vote. We encourage you to consider voting again from another account, if you have one. If you have no other account eligible to vote, we hope you reach the criteria in the next Election, and expect to see your participation to the future Elections.

Your comments, questions or messages to the Committee would be appreciated, you can make them at m:Talk:Board elections/2007/en. Other language versions are available at m:Translation requests/Eleccom mail, 07-05.

Again, we would like to deeply apologize for any inconvenience.

Sincerely,
Kizu Naoko
Philippe
Jon Harald Søby
Newyorkbrad
Tim Starling


For Wikimedia Board Election Steering Committee

האם אתה בטוח בהעברה שלך? ומדוע זהו תעתיק נכון יותר? בברכה, תומר 15:40, 4 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

אם הורים שלה היו רוצים שהיקראו לבת שלהם לינדזי אם היו כותבים אם Z ולא S ושם המשפחה לדעתי האלף מיותרת אבל אם יחליטו שהיא לא אז אין לי בעיה שיחזרו ללוהאן Gutterשיחה 03:17, 5 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

אישור במזנון[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

מדף התרומות שלך אני מבין שפעילותך מועטה, לכן סביר לניח שלא ידעת שהסכמה במזנון שוות ערך לחקיקה בפרלמנט. דף הקווים המנחים בנושא כדורגלנים מאושר ואתה מתבקש לא להחזיר את האזהרה. בברכה. ליש - שיחה 21:46, 30 בספטמבר 2008 (IDT)[תגובה]

אוקי הרמת שידעתי שהסכמה מזנון שווה לחקיקה בפרלמנט פשוט לא ראיתי שהיתה הסכמה כזאות ולכן החזרתי את האזהרה Gutterשיחה 22:17, 30 בספטמבר 2008 (IDT)[תגובה]

Gutter שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

אחרי הפסקה ארוכה - הטילדה הרביעית יוצאת בגיליון חדש!

האם ויקיפדיה עשויה לחזות מראש את תוצאות הבחירות באמריקה? מה לוויקיפדיה ולמירוצים? מדור "השבוע לפני" מורחב לרגל החגים ושלומית קדם בטור אישי עושה אלכימיה למילים. לגיליון מצורף המדריך המלא לנחסם המתחיל.

כל זה ועוד הרבה יותר בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot20:39, 4 באוקטובר 2008 (IDT)[תגובה]

Gutter שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
מעיון בדף הסקריפטים האישיים שלך נראה כי את/ה משתמש/ת בסקריפט מספר 13 המאפשר לבדוק זכות הצבעה. יחד עם זאת, הסקריפט מיושן ומאפשר לבדוק את זכות ההצבעה במרחב הראשי בלבד, ולפיכך הוא אינו אמין. לבדיקת זכות הצבעה, עדיף להשתמש בבוט זכות הצבעה או בספירה ידנית. הודעה זו נשלחה אליך כדי למנוע אי-הבנות בהקשר לסקריפט זה בעתיד.
אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot21:23, 10 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

Gutter שלום, המשתמש חגי אדלר מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לרגל השנה האזרחית החדשה – הטילדה הרביעית יוצאת בגיליון חדש!

בלעדי: סקר מפעילי מערכת ראשון מסוגו, ויקיפדיה ניידת לגלישה בטלפון שלכם, שופט שכותב את גזרי הדין בעזרת סיאנס ועלילותיה של תמרה ומצלמתה מעבר לים.

כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית! מנעים הזמן הרשמי בממ"ד שלכם!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot01:18, 2 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

Gutter שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת תרגיל העורף הגדול, הטילדה יוצאת בגיליון חדש!

הקשר עם האקדמיה מתהדק, הבוט של DMY יוצא לחופשה ודיוני מחיקה מייצרים משוררים. מי שרוצה להעניק ערך ויקיפדי כמתנה לשמעון פרס, עכשיו הוא סוף סוף יכול!

על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot16:42, 1 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

שים לב לאמור שם. ‏Ori‏ • PTT15:54, 17 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

שים לב לתשובתי לאמור שם Gutterשיחה 15:55, 17 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]