שיחת משתמש:Little Savage/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מחאה חריפה[עריכת קוד מקור]

שלום,

שים לב בבקשה להערתי בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:סנקט פטרבורג. השם שבחרת מוטעה. פרטים בדף הדיון. אנא המשך בדיון במקומו הרגיל ולא בדף שיחה פרטי. תודה, גילגמש שיחה 07:28, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

קריסטל פאלאס[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על ערכי הכדורגל. הם יפים ומושקעים.

Dudutal 18:23, 3 ספטמבר 2005 (UTC)

אכן, אבל לא אני כתבתי אותם, אלא ידידינו הדגול, ShrimpEr, שכותב ערכים מעולים על הכדורגל האנגלי.
מגיע לו הכבוד. Little Savage 18:27, 3 ספטמבר 2005 (UTC)

מדים מיוחדים לקבוצות[עריכת קוד מקור]

הרבה זמן לא הייתי פה ולא כתבתי על ספורט, עכשיו לאט לאט אני חוזר לעניינים.
ולעניינינו, אם תציץ בערך מכבי חיפה תוכל לראות שהעלתי מדים מיוחדים עם הספונסר של הקבוצה ושמתי בתבנית. זה נראה מתאים? כדאי להכין מדים כאלה לעוד קבוצות?
ודר"א.. איזה קבוצה אתה אוהד? Roeeyaron שיחה 23:52, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

אהלן,
אני בספק אם כדאי לעשות ככה לכל הקבוצות. מצד אחד, הספונסר הוא חלק מהתלבושת, מצד שני זאת בסה"כ פרסומת, ואין לה שום משמעות היסטורית, והספונסר בד"כ גם מתחלף לעיתים קרובות. אני חושב שאפשר לוותר על זה, ולהשקיע בדברים אחרים.
אני אוהד את בית"ר ירושלים. Little Savage 14:37, 8 ספטמבר 2005 (UTC)

תבנית: קבוצת MLS[עריכת קוד מקור]

יש לי בקשה אליך, האם אתה יכול להכין תבנית לקבוצות MLS משם שהתבנית של קבוצת כדורגל לא מתאימה לקבוצות אלו. אודה לך אם תעשה זאת. דונובן 08:52, 14 אוקטובר 2005 (UTC)

היי, תיקנתי את התבנית שיצרת. אתה יכול להמשיך מאיפה שהפסקתי בערך מועדון כדורגל דאלאס.
בהצלחה. Little Savage 09:50, 14 אוקטובר 2005 (UTC)

תודה רבה רבה לך.

שלום Little Savage[עריכת קוד מקור]

בדיוק סיימתי את פרוייקט ELP שלי, ורק רציתי להודות לך על עזרתך בערכים השונים שכתבתי.

Take the 'A' train 18:56, 22 אוקטובר 2005 (UTC)

תודה, למרות שחוץ מויקיזציות שונות, לא עשיתי הרבה.
בכל אופן, יהיה נחמד אם תמשיך לכתוב על פרוג בויקי. יש הרבה מה להוסיף. Little Savage 19:05, 22 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום לך. אני כתבתי מספר ערכים הקשורים לסמלי מדינות (סמל צרפת, למשל), ואתה ערכת אותם והוספת קישורים לשפות אחרות, וכן קישורים לקטגוריות. בשביל לחסוך לך עבודה, וגם בשביל הלמידה שלי, רציתי לדעת איך מוסיפים קישורים לשפות אחרות וקטגוריות, ואיך יודעים באיזה שפה הערך קיים. תודה מראש, foofam 11:36, 21 דצמבר 2005 (UTC)

היי,
קודם כל, ברכות על היוזמה של כתיבת הערכים הנ"ל.
לגבי שאלותיך:
  • קישור לשפה זרה: בסוף הערך תוסיף [[שם השפה בויקי:שם הערך בויקי הזרה]]. לדוגמא, אם אתה רוצה לקשר את הערך של סמל צרפת לערך המקביל בויקי האנגלית, אתה מוסיף בסוף הערך [[en:Coat of Arms of the French Republic]]. מומלץ גם לקשר את הערך האנגלי לערך העברי. (בדף הזה אתה יכול לבדוק את כל קיצורי השפות בויקי)
  • איך יודעים באיזה שפה הערך קיים: אני אישית תמיד מעתיק את הקישורים שיש בערך האנגלי, ומדביק בערך העברי.
  • קטגוריות:: בסוף הערך אתה מוסיף [[קטגוריה:שם הקטגוריה]]. אם אתה לא בטוח לאיזה קטגוריות להוסיף את הערך, אתה יכול לבדוק בערך מקבילים (למשל סמל ישראל) באיזה קטגוריות הוא נמצא.
בהצלחה, ובהנאה. Little Savage 16:58, 21 דצמבר 2005 (UTC)
תודה רבה!
כמו שאתה יכול לראות, כבר השתמשתי בזה.
שוב תודה
--foofam 17:37, 21 דצמבר 2005 (UTC)

מה שלומך, פרא קטן

רציתי שתשים לב לשני דברים:

  • השינויים הגדולים שעשה קקון בערך מטאליקה.
  • ההערה של פיקסי בדף השיחה.

מעניין אותי לשמוע את דעתך בקשר לשני דברים אלה. מחכה לתשובה.--Metal-wikiped 10:46, 9 פברואר 2006 (UTC)

היי ,
אם אני לא טועה, רוב השינויים שעשה קקון בערך של מטאליקה, באו בעקבות הערתו של פיקסי בדף השיחה של הערך, אם כי היו כמה שינוים שלא אהבתי:
  • העיצוב החדש של תבנית הלהקה, שבסופו של דבר שוחזרה לעיצוב המקורי.
  • תבנית המטאל לא אמורה להופיע בערך. הערך עוסק במטאליקה ולא במטאל, ואין צורך שהיא תופיעה גם בערך של מטאליקה. התבנית לא אמורה להופיע בכל ערך שכלול בתבנית (במיוחד הערכים שמופיעים תחת "אמנים בולטים" ו"ראו גם").
  • התמונה שהוסיף קקון מתוך סיבוב ההופעות צריכה להיות ממוקמת בסמוך לפסקה על Master of Puppets (צריך להיות סדר הגיוני במיקום התמונות).
אם יהיה לי זמן אתקן זאת בקרוב. Little Savage 14:36, 9 פברואר 2006 (UTC)
אני התכוונתי לשינוי מבנה הערך.
הפרק על דמותה של מטאליקה נמחק, כמו גם הסיכומים של הפרקים "אלבומי המופת" ו"ההתמסחרות". גם שמותיהם של הפרקים שונו ל"שנות השמונים" ו"שנות התשעים" בהתאמה. אני אישית לא אוהב את השינויים, אך לאור הערתו של פיקסי ולאור העובדה שגם קקון הוא משתמש רציני אשר תורם הרבה בתחום, רציתי לדעת את דעתך.--Metal-wikiped 15:58, 9 פברואר 2006 (UTC)
מחקתי מהתגובה שלך את ההבדלים במבנה הערך בין שתי הגרסאות, כי זה עשה לי בלגן בדף השיחה.
בכל מקרה, הסיכומים לא נמחקו, הם פשוט עברו למיקום חדש בערך.
שינוי השמות של הפרקים "אלבומי המופת" ו"ההתמסחרות" ל"שנות השמונים" ו"שנות התשעים" בהתאמה, הוא סביר, ויותר מתאים ומקובל לאנציקלופדיה.
לגבי המיקום החדש של הפרק על דמותה של הלהקה, לדעתי המיקום הקודם שלו הרבה יותר מתאים. Little Savage 17:40, 9 פברואר 2006 (UTC)
כל המטרה ביצירת הפרקים "אלבומי המופת" ו"ההתמסחרות" הייתה להציג את ההבדל שבין שתי התקופות. אם אנחנו משנים את זה ל"שנות השמונים" ו"שנות התשעים" בהתאמה, איבדנו את הפוינט ואין טעם בכלל בחלוקה הזאת. אפשר פשוט להוריד את שתי הכותרות האלה, כך שתישאר חלוקת פרקים רק לפי אלבומים, בלי חלוקה לתקופות.
כמו כן, הייתי מוריד את הכותרת "מאפייני הלהקה". אני חושב ש"מוזיקה", "ליריקה", ו"דמות", כל אחד מהם הוא פרק מספיק חשוב ומרכזי כדי שיופיע בתור פרק בפני עצמו.--Metal-wikiped 10:46, 10 פברואר 2006 (UTC)
בעיקרון אין לי שום התנגדות לאף אחת מהגרסאות של הכותרות. אם אתה מעדיף את הגירסא הקודמת של הכותרות, אז מבחינתי אפשר לשנות את זה.
לגבי מאפייני הלהקה, הפרקים הנ"ל אכן חשובים, אך לדעתי הם קצרים מדי בכדי שיופיעו בתור פרקים ראשיים. Little Savage 14:28, 10 פברואר 2006 (UTC)

שלום. אני חושב שצריך להיות אלבום בהופעה, למה אתה לא מתייעץ לפני שאתה מעביר? קקון 17:32, 18 פברואר 2006 (UTC)

אין פה בכלל צורך להתייעץ.
המושג נקרא אלבום הופעה, וככה הוא גם נקרא באנגלית. Little Savage 17:34, 18 פברואר 2006 (UTC)
אלבום הופעה פחות נפוץ ופחות יפה מאלבום בהופעה, לא הייתי צריך לבדוק בגוגל בשביל לדעת את זה. אבל לא משנה כבר. קקון 17:50, 18 פברואר 2006 (UTC)
להזכירך, זאת אנציקלופדיה, שבה עברית נכונה חשובה יותר מיופי.
לגבי גוגל. ככל הנראה עשית חיפוש דרך העמוד הראשי. תעשה חיפוש דרך החיפוש המתקדם, על שתי הגרסאות המדוייקות של הביטוי, ותראה שאתה טועה. Little Savage 18:05, 18 פברואר 2006 (UTC)
אני חשבתי שבהופעה זה הנכון. לא נורא. קקון 18:10, 18 פברואר 2006 (UTC)

החלפת תמונות[עריכת קוד מקור]

החלפת התמונות בערך דנטה אינה כשורה. למרות שהתמונות החדשות הן מויקישיתוף, הן אינן זהות: החדשות כוללות את התרגום האנגלי המיותר. חבל שלא שאלת לפני שקלקלת. רלף פון שוונץ 18:13, 25 פברואר 2006 (UTC)

נו באמת, הפס הקטן של התרגום מפריע לך?!
נכון שהתמונות עם התרגום פחות יפות מאשר התמונות בלי התרגום, אבל ההבדל הוא כ"כ שולי, כך שאף אחד לא ישים לב אליו (חוץ ממך במקרה הזה).
כמו כן, התמונות שהעלת לא כללו תבנית כלשהי של זכויות יוצרים, ולכן ההיגיון אומר שאין עליהן זכויות יוצרים. אחרי שהבחנתי בתמונות זהות בויקישיתוף (סליחה, זהות ב-99%), לא ראיתי בכלל צורך להתייעץ עם מישהו בנושא.
מאוד קטנוני מצידך. Little Savage 18:43, 25 פברואר 2006 (UTC)

ולמה זה תוריד את הקצרמרים? האם אין אלו קצרמרים?[עריכת קוד מקור]

הערכים מהם הורדת את הקצרמרים, זכו לתואר זה על פי כל קנה מידה. לבד טבלה יפה עם קישורים, אין בהם אף מידע - לא היסטוריוני, לא גיאוגרפי, ובעצם לא כלום. מוטב יהיה אם תחדול מכך. 69.114.173.86 07:39, 24 מרץ 2006 (UTC)

שלום לך מר 69.114.173.86,
אני מציע שתבדוק שוב, ותראה שהפעולה שעשיתי הייתה להוסיף את תבנית הקצרמר, במקום התבנית "קצרמר ארה"ב" שנמחקה. Little Savage 07:43, 24 מרץ 2006 (UTC)
אני בדקתי מדגמית שתי ערים וראיתי רק שהסרת את תבנית קצרמר ארה"ב. Harel - שיחה 07:44, 24 מרץ 2006 (UTC)
וכך בכל העריכות מג'קסונוויל ועד סולט לייק סיטי. odedee שיחה‏ 07:49, 24 מרץ 2006 (UTC)
נכון, היה פה בלבול קל. המשתמש שהוסיף את התבנית שנמחקה הוסיף שתי גרסאות של תבנית ("קצרמר ארה"ב" ו"קצרמר ארצות הברית"). אחת מהן לא הייתה קיימת מעולם, ולא היה אפשר להבחין בקיומה בערך. בחלק מהערכים הסרתי את התבנית שנמחקה, ובחלק החזרתי בחזרה לתבנית המקורית ("קצרמר גיאוגרפיה"). אתקן מיד את הערכים. Little Savage 07:54, 24 מרץ 2006 (UTC)
תוקן. Little Savage 08:00, 24 מרץ 2006 (UTC)

בנוגע לתמונות[עריכת קוד מקור]

מצאתי אותם בגוגל, למה, יש בעיה מסוימת עם התמונות?

כן. בויקיפדיה מקפידים לשמור על זכויות יוצרים, לכן תמונות אשר מוגנות בזכויות יוצרים ימחקו מהשרת, אלא אם כן, יש הסכמה מצד בעל הזכויות.
התמונות שהעלת ככל הנראה מוגנות בזכויות יוצרים, ולכן עתידן להמחק.
ד"א, רצוי שתגיב להודעה שנשלחה אליך במקום בו היא נכתבה (במקרה שלנו - בדף השיחה שלך). בנוסף, יש באפשרותך לחתום את שמך על ידי הקלדת ~~~~ . בברכה, Little Savage 15:45, 28 מרץ 2006 (UTC)

מוסיקה בברזיל[עריכת קוד מקור]

שלום, שמחתי לראות כי הסכמת להשתתף במתקפת האיכות על ברזיל. מכיוון שיש לך עניין רב במוסיקה, רציתי לבקש ממך לעשות קצת סדר בערכי המוסיקה בהתקפה המוצעת. האם צריך להוסיף להקות נוספות? זמרים נוספים? האם חלק מיותרים וזניחים? מה לגבי תנועות, זרמים וסגנונות במוסיקה הברזילאית? כמובן שיש גם צורך בערך מורחב על מוסיקה ברזילאית - ערך מאתגר בפני עצמו. לבסוף, מובן שזו הצעה בלבד ואתה מוזמן לכתוב על מה שתרצה... בברכה, --אורי 01:42, 23 אפריל 2006 (IDT)

שלום,
אכן יש לי עניין רב במוזיקה, אך התחום בו אני מתמצא במוזיקה הוא רוק ומטאל, ואם אני לא טועה, ישנה רק להקה אחת מתוך המתקפה ששייכת לז'אנר הנ"ל (ספולטורה). את שאר ערכי המוזיקה מהמתקפה אני כמעט ולא מכיר, ואני לא חושב שאוכל לתרום בהם.
התחומים העיקריים בהם אני מעוניין לתרום במתקפה הם גאוגרפיה וספורט. Little Savage 19:13, 23 אפריל 2006 (IDT)
שוב שלום, אין שום בעיה - מה שמתאים לך. אני, למשל, לא מסוגל לתרום בערכי הספורט בכלל, ובגיאוגרפיה יש מספיק ערכים בשביל כולם... --אורי 19:37, 23 אפריל 2006 (IDT)

שלום, מתקפת האיכות על ברזיל הקדימה מעט והתחילה. למעשה, במהלך השבועות והימים האחרונים החלה כבר העבודה ומספר ערכים נכתבו, הורחבו ותורגמו, אבל כעת הגיע הזמן לריכוז המאמץ הייחודי למתקפת איכות. כולי תקווה וביטחון שעזרתך למתקפה תהייה משמעותית ותוביל לכך שבעוד כשלושה שבועות נביט כולנו בסיפוק לאחור ונדע כי תרמנו תרומה משמעותית לויקיפדיה, ולבסיס הידע הפתוח בעברית בכלל, בנושא זה.

תזכורות מנהליות קצרות:

  • קישור קיים (כלומר כחול) אין משמעותו שהערך גמור, ויתכן כי הוא זקוק להרחבה ניכרת או לעריכה משמעותית. ערכים גמורים יש לסמן בקו אמצעי מוחק (כזה) ולחתום ליד הערך.
  • יצירת ותרגום ערכים יעלו את הצורך לכתיבת ערכים נוספים עליהם לא חשבנו מראש - אל תהססו וצרו אותם, רק זיכרו להוסיפם גם לויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל. איננו רוצים ליצור ערכים רוויים בקישורים אדומים.
  • לא כל הויקיפדים שולטים ברזי כל המיומנויות הטכניות השונות. אל תהססו לבקש עזרה בערכים עליהם אתם עובדים דוגמת כתיבת "דרושה עזרה בתמונות"; "דרושה ויקיזציה משמעותית"; או "דרושה קטגוריזציה" וכדומה לצד ערכים שכתבתם, והם עדיין חסרים היבט מסויים.

בהצלחה לכולנו וקדימה לעבודה, --אורי 00:48, 20 מאי 2006 (IDT)

היי,

מדוע שינית את המקפים המגניבים ־ למקפים הרגילים -? לפי חוקי הלשון יש להשתמש במקפים המגניבים, אבל בגלל שאין להם כפתור במקלדת לא נוהגים להשתמש בהם הרבה. משתמש:הא? רושם קוד לבוט שיחליף אוטומטית את כל המקפים במקפים המגניבים. צהוב עולה 13:12, 12 מאי 2006 (IDT)

מצטער, עשיתי בדיקה קצרה, ואכן יש שימוש במקף הגבוה לשם הפרדת אותיות ומספרים.
ד"א, אני חושב שהוא גבוה מדי. בכל המקומות שנתקלתי בו מחוץ לויקיפדיה, הוא היה מעט נמוך יותר. Little Savage 15:23, 12 מאי 2006 (IDT)
זה הפונט הזה... צהוב עולה 16:43, 12 מאי 2006 (IDT)

שלום, כאחד המשתתפים הפעילים במתקפה רציתי לבקש את חוות דעתך בשלושה נושאים:

  1. האם יש תועלת בויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל#מצבה הנוכחי של המתקפה? האם אתה בכלל קורא את הסיכומים העתיים? יש טעם להמשיך במתכונת זו או לשנות אותה, ואם כן - למה?
  2. האם יש תועלת בדפים שנוצרו לדיוני תעתיקים (ויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל/דיוני תרגום ו-משתמש:איתי שרמן/ארגז חול/תעתיק פורטוגזית)? אם כן - מדוע הם שוממים יחסית ומעט משתמשים כותבים בהם? האם הם נחוצים אך לא במתכונת זו?
  3. האם יש לך הצעות, או כל סוג של ביקורת קונסטרוקטיבית בתום המחצית הראשונה של המתקפה?

אודה לך אם תוכל לענות על שאלותי בדף השיחה של מתקפת האיכות, כדי לרכז שם את כלל התגובות. לקראת סיום אנצל הזדמנות זו להודות לך על תקומתך הניכרת למתקפת האיכות. לילה טוב, --אורי 01:43, 29 מאי 2006 (IDT)


שלום!

בשעה טובה הגיעה מתקפת האיכות על ברזיל ללא פחות מ- 158 ערכים חדשים. יחד עם זאת זה הזמן לשנס מותניים לקראת ימיה האחרונים של המתקפה. העבודה עודנה מרובה ולאחר המאמץ הרב שהושקע במתקפה כולנו רוצים שהיא תסוכם לא רק ככמותית (מה שחשוב בפני עצמו), אלא גם כאיכותית. אנא שימו לב לעדכון האחרון בויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל#מצבה הנוכחי של המתקפה. עוד כמה ימים ונוכל לטפוח לעצמנו על השכם בלב שקט, בברכה ובהערכה רבה, --אורי 00:09, 4 יוני 2006 (IDT)

שלום!
לפני יומיים הסתיימה באופן רשמי מתקפת האיכות על ברזיל. המפעל המשותף הניב כמעט 200 ערכים חדשים, רובם, כך אני מעריך, ייחודיים בשפה העברית ברשת. אני רוצה להודות לך על תרומתך להצלחת המתקפה וכולי תקווה שמצאת סיפוק והנאה בתהליך.
אשמח אם משתתפי המתקפה ימשיכו לתרום לערכים הקשורים בברזיל גם לאחר סיום המתקפה, שכן המלאכה לא הסתיימה. את תוצאות המאמץ המשותף ניתן לראות בפורטל:ברזיל, שיושלם גם הוא בימים הקרובים. כמו כן, אשמח לתגובות ולקחים למתקפה בדף השיחה שלה, על מנת להביא את הפרוייקט על סיומו ולהעביר לקחים למתקפות האיכות הבאות.
בתודה ובהערכה רבה, --אורי 23:11, 12 יוני 2006 (IDT)

קרדיטים לתמונות[עריכת קוד מקור]

שלום, רציתי להיעזר בך בנוגע למתן קרדיטים לתמונות חופשיות, אך המצריכות מתן קרדיט ליוצרן כמו לדוגמא מהאתר: http://www.flickr.com/creativecommons/

איך והיכן (טכנית) אני מציין את הקרדיט לבעל התמונה שהעלתי? דבר נוסף, רוב התמונות באתר flickr מסומנות מתחתיהן בתור Public Photo. האם פירוש הדבר שמותר להעלות מאתר זה כל תמונה הנמצאת שם באופן חופשי? בחלק מדפי המשתמשים שהעלו את התמונות שם מסומנת האות c בתוך עיגול וכתוב All rights reserved, ובחלקן מסומנות שתי אותיות אלה-cc, וכתוב Some rights reserved. האם מותר להעלות לויקפדיה רק את התמונות המסומנות ב-cc?

בתודה, יחיעם 19:33, 13 יוני 2006 (IDT)

שלום יחיעם,
פניתי לדרור בנושא. הוא מתמצא בנושא זכויות היוצרים. Little Savage 21:24, 14 יוני 2006 (IDT)
CC אפשר להעלות - וגם C הפוך בעיגול זה לא זכויות יוצרים אלא רישיון הדומה ל-GNU. שאר הרישיונות דומים לרישיון "צילום משתמש" שלנו. בעיקרון אפשר להעלות את כולם - בכל מקרה, בדף התמונה ציין את מקור התמונה (אתר האינטרנט) ואת שם הצלם (בגלל סוג הרישיון אין צורך לציין בדף הערך). דרור 10:05, 15 יוני 2006 (IDT)

גיוס למתקפת איכות על ערכי השואה[עריכת קוד מקור]

אפשר לגייס אותך למתקפת איכות על ערכי השואה (הצץ גם בדף המתקפה)? בברכה A&D - עדי 12:09, 16 יוני 2006 (IDT)

אשתדל לסייע ככל שאוכל, למרות מגבלות הזמן שעומדות בפני (אני חייל. אמנם ג'ובניק אבל בכל זאת (-: ).
ד"א, אחי ביקר בפולין לפני מספר חודשים במסגרת הבית-ספר, ויש לי במחשב לא מעט תמונות מאתרים שונים שקשורים למתקפה שאוכל להעלות לויקיפדיה. Little Savage 12:23, 16 יוני 2006 (IDT)

מתקפת בקשת ערך יוצאת לדרך בעוד יומיים[עריכת קוד מקור]

שלום, מתקפת האיכות בנושא ויקיפדיה:מתקפת איכות/דף בקשת ערך תחל בעוד יומיים, ב-2 ביולי 2006 ותמשך שלושה שבועות, עד ה-22 ביולי 2006. החלטתי להזכיר לכל מי שנרשם כמוכן להשתתף במתקפה. ישנם תחומים רבים שבהם ניתן לתרום במסגרת המתקפה הזו, כמצופה מדף בקשת ערכים כללית. המטרה של המתקפה היא לתת לקוראי הוויקיפדיה את הערכים שמעניינים אותם, ולכן אני רואה חשיבות רבה במתקפה הזו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה :-)
Yonidebest Ω Talk 02:15, 30 יוני 2006 (IDT)

יאללה! אוטוטו המשחקים מתחילים ועוד לא הצבעת בשלב הנוכחי! אסף 16:43, 30 יוני 2006 (IDT).

הצבעתי. תודה. Little Savageשיחה 17:12, 30 יוני 2006 (IDT)

מונדיאל[עריכת קוד מקור]

חצי גמר - לא לשכוח להצביע היום עד 21:30... אסף 13:30, 4 יולי 2006 (IDT).

בעניין הצנזורה[עריכת קוד מקור]

שלום לך. ראיתי שהצבעת בעד מחיקת התמונה בערך מייקל לואיס. עיין בבקשה בהערתי כאן, ואולי תשנה את דעתך - על מנת להפחית הסיכון (העקרוני) למדרון חלקלק של פגיעה בחופש הביטוי ולצנזורה בויקיפדיה. תודה, דני. Danny-w 18:00, 2 יולי 2006 (IDT)

הי שוב. מסתבר שטעיתי במיקום ההערה שלי, כנראה שהיא היתה צריכה להופיע שם. ראה גם את דבריו של דוד שי בהצבעתו שם בעד השארת התמונה. תודה, דני. Danny-w 20:54, 2 יולי 2006 (IDT)

תקציר עריכה[עריכת קוד מקור]

אנא השתמש בו. תודה, Yonidebest Ω Talk 23:25, 21 יולי 2006 (IDT)

בכיף. Little Savageשיחה 23:26, 21 יולי 2006 (IDT)
תודה :-) Yonidebest Ω Talk 23:31, 21 יולי 2006 (IDT)

תודה על פעילותך למחיקת תמונות המצויות בוויקישיתוף. ‏– rotemlissשיחה 19:45, 11 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

בבקשה. אני אוהב לתרום בתחום הנ"ל. Little Savageשיחה 19:49, 11 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מתקפת האיכות על השואה מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לשואה (גרמניה הנאצית, אירועים בשואה, חסידי אומות העולם, מחנות ואתרי השמדה, יהודים בשואה, פושעי מלחמה, הנצחת השואה ובעקבות השואה) וכתיבת ערכים חסרים (יש לא מעט).

שלבי המתקפה להלן שלבי המתקפה הכלליים ואתם מתבקשים לנסות במידת האפשר לדבוק בהם:

  1. יש להשתדל ולכתוב קודם כל את דפי הבסיס והערכים המודגשים בפרקים, תוך כדי הכתיבה והטיפול יעלו ערכים דרושים חדשים אותם יש להעלות בדף המתקפה. אל תפחדו מלפצל את הערכים לערכי משנה כל עוד הפיצול הגיוני. זיכרו- "לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה רשאי להיפטר ממנה".
  2. שנית יש לכתוב ולשפץ את כל הערכים המצויים ברשימה זו.
  3. שלישית יש לכתוב ולשפץ את ערכי הקהילות היהודיות. ראו הסבר מפורט בפרק הרלוונטי הנ"ל (הערה:לא בטוח שטיפול זה יעשה במסגרת מתקפת האיכות הזו).
  4. רביעית יש ליצור קוהרנטיות מירבית של הערכים ובכלל זה תבניות קבועות יחסית של פתיחת ערך.

כמה נקודות חשובות

  • לצידי מנהל את המתקפה Harel, העדכונים וההודעות יגיעו ממני וממנו לסרוגין בהתאם לנסיבות.
  • במתקפה זו אנחנו מבקשים להשים דגש גם על האיכות ועל כן אתם מתבקשים להשתמש בעת כתיבת הערכים בכמה שיותר מקורות מידע מהימנים ולציינם בסוף הערך.
  • אנא קיראו את עבודתם של חבריכם, העירו והגיהו, בכך תתבצע בקרת איכות שתביא אותנו למצב של שפע ערכים בעלי רמה אחידה בסופה של המתקפה.
  • אל תהססו להוסיף ערכים חדשים לרשימה, גם אם לא תוכלו לכתוב אותם.
  • בדף המתקפה רשימת מקורות מידע, אתם מוזמנים להשתמש בהם ולהוסיף עליהם כראות עיניכם במידת הצורך. פרט לכך חיפוש בגוגל על מושא הערך עוזר תדיר וספרים תמיד עדיפים.

שיהיה לנו בהצלחה! בברכה A&D - עדי 02:33, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תמונה זאת נלקח מויקיפדיה בצרפתית. מדוע למחוק אותה? יש לה משמעות רבה עבור הערך.תודה.

הר-ירוק 10:11, 5 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

תמונה זהה נמצאה בויקישיתוף, לכן אין צורך להעלות אותה שוב לויקיפדיה, ואפשר להשתמש בה בכל מיזמי ויקיפדיה. Little Savageשיחה 10:40, 5 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אותו חיל?[עריכת קוד מקור]

אתה בגלילות או ת"א? אני בת"א (מאלו שאחראים על הכשלונות) :) --אליזבט •• שיחה 23:13, 1 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

אני מגלילות. גם אותנו מאשימים לא מעט :-). Little Savageשיחה 23:15, 1 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
במקום להאשים את מי שבאמת אשם, מעמיסים את כל הכשלונות עלינו. כמה זמן נשאר לך לשירות?--אליזבט •• שיחה 23:29, 1 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
נשאר לי קצת יותר מחצי שנה. נקווה שיעבור מהר כמו שעבר רוב השירות שלי. Little Savageשיחה 23:33, 1 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
לי האמת השנה הראשונה עברה ביעף, אבל עכשיו (כשנותרו לי 5 וחצי חודשים) הזמן לא זז. --אליזבט •• שיחה 23:41, 1 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
לרוב, כשעושים תפקיד שאוהבים, אז הזמן טס. ככה זה בדיוק אצלי - מאז שהחלפתי תפקיד, בשלהי השה הראשנה לשירות שלי, הזמן עובר לי ממש מהר. מצד שני, כשמגיעים לסוף השירות, חושבים יותר מדי על השחרור, ולכן מרגישים לפעמים שהזמן לא זז. Little Savageשיחה 23:51, 1 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
נראה לי שככה זה אצלי (הזמן עובר לאט כי חושבים על השחרור), אם כי קיימת גם שחיקה מסויימת פשוט בגלל הזמן הרב (יחסית) בו אני עושה אותו דבר. נראה לי אני אלך לישון עכשיו, כי אני צמה כבר כמה שעות, ואני מתחילה להרגיש את הצמא... --אליזבט •• שיחה 23:59, 1 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

שלום, הובעה התנגדות למחיקת התמונה. אשמח אם תטפל בכך. ‏– rotemlissשיחה 18:21, 22 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

עניתי. Little Savageשיחה 19:40, 23 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

התמונה הנ"ל צריכה רשיון. ‏Yonidebest Ω Talk 02:12, 27 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

כנ"ל לגבי תמונה:Band240.gif. ותזכורת ידידותית: לא ניתן להשתמש בתמונה במסגרת שימוש הוגן בלי לציין מקור התמונה המוקרית. בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 02:15, 27 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
כנ"ל לגבי תמונה:Metallicapic.jpg. אני מציע שתעבור על כל התמונות שהעלאת לוויקיפדיה ותוודא שיש להם רשיון מתאים. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 02:17, 27 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
שלום לך יוני,
כפי שאתה יכול לראות בכל דפי התמונות, מקורן של התמונות הוא בויקפדיות הזרות (היה לפחות). הרישיון הזה תקף פה.
מאחר והתמונות נמחקו מהויקיפדיות הזרות מאז שהעלתי אותן, מבחינתי אפשר למחוק אותן גם פה. Little Savageשיחה 08:25, 27 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

הועבר משיחת משתמש:Little Savage/ארגז חול. Little Savageשיחה 12:47, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

מה קורה, פרא קטן?
סידרתי את רשימת הסגנונות לפי סדר א"ב ומחקתי את הקישורים הכפולים ואת הקישורים הריקים. מה שעוד ניתן לעשות, לדעתי, זה לפצל את המסגרת העליונה "הבי מטאל" ל-3 מסגרות משנה: "סגנונות", "סצינות אזוריות" ו"שילוב של מטאל עם זרמים אחרים" או "שילוב של מטאל עם סגנונות אחרים" או משהו דומה.--Metal-wikiped 11:03, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

היי, מצטער שלקח לי הרבה זמן לענות. המחשב שלי עבר דברים לא נעימים בשבוע האחרון.
התבנית נראית עכשיו יותר טוב. לגבי ההצעה שלך, אין לי מושג איך לפצל את המסגרת העליונה ל-3 מסגרות משנה. ניסיתי לעשות זאת, אך לא ממש הצלחתי. בכל מקרה, נראה לי שאפשר בשלב זה כבר להחליף את התבנית הנוכחית בתבנית החדשה. תמיד יהיה אפשר בעתיד לשפר אותה במידת הצורך. Little Savageשיחה 15:27, 18 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
חכה, למה לדחות למחר את מה שאפשר לעשות היום? בוא נשאל מישהו שמבין בעניינים טכניים איך מפצלים את המסגרת, נעשה את זה, ואז, כשהתבנית תהיה מושלמת, נשחרר אותה לאוויר. אם אתה רוצה, אני יכול להעלות את השאלה הטכנית בדלפק הייעוץ.--Metal-wikiped 11:38, 23 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
מקובל עלי. תעלה את השאלה בדלפק היעוץ. אני בנתיים אעשה עוד כמה ניסיונות. Little Savageשיחה 20:39, 23 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
העליתי את השאלה בדלפק ייעוץ ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#עיצוב תבנית, אבל דווקא אחרי שהעליתי אותה, נראה לי שמצאתי פיתרון ל"בעיה" שלנו: אין צורך לפצל את המסגרת לתתי-מסגרות, אפשר פשוט לפצל אותה לשלוש מסגרות שונות. זה אתה יכול לעשות, נכון?--Metal-wikiped 10:19, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
פתחתי ארגז חול חדש. מה דעתך? (אל תתיחס כרגע לצבעים. נטפל בזה בסוף). Little Savageשיחה 11:04, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
מומטאז! או בשפת הקודש: מצוין!--Metalholic 11:15, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אגב, מה דעתך על החתימה החדשה שלי?
אחלה חתימה :-)
אתה מוזמן לערוך את התבנית, ולהוסיף לה את המידע הדרוש בכל מסגרת. Little Savageשיחה 11:23, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
ברשותך, פרא קטן, אולי אשתמש בארגז החול החדש שלך עבור ארגז החול שלי. מקווה שאין לך התנגדות :) אלדדשיחה 11:28, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אה, וברכות למטאל על החתימה החדשה! אלדדשיחה 11:29, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
בכיף! זאת בכלל לא תבנית מקורית שלי. לקחתי תבנית מהויקיפיה האנגלית, ושיפצתי אותה בהתאם לצרכים החדשים. Little Savageשיחה 11:36, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
תודה לאלדד על הברכות:-) מיליתי את הקטגוריות הריקות. לדעתי התבנית נראית יותר טוב מאי פעם. אפשר ורצוי להכניסה לשימוש.--Metalholic 13:32, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
צמצמתי מעט את רוחב התבנית. במידה והרוחב והצבעים מוצאים חן בעינייך, גם מבחינתי אפשר יהיה להתחיל להשתמש בה. Little Savageשיחה 13:43, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
עדכנתי את התבנית. עכשיו צריך להעביר את התבנית המשופצת לתחתית כל הערכים בהם היא מופיעה, שזה הרבה עבודה שחורה. אני אישית אתפנה לזה יותר מאוחר, אשמח אם תעזור לי בזה. אגב, אם אתה כבר מעלה את סוגיית הצבעים, לדעתי עדיף שכל השורות יהיו בצבעים כמו השורה העליונה, ז"א, פונט לבן על רקע שחור.--Metalholic 13:58, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
משום מה אני לא מצליח לשנות את הצבע של הטקסט. זה אמנם משהו די פשוט, אבל יש משהו קטן בתבנית, שגורם לו לא להשתנות, ועדיין לא הצלחתי להבין מה הבעיה.
בכל אופן, נדמה לי שעדיף להשאיר אותה בעיצוב הנוכחי. במידה וכל השורות יהיו צבועות בשחור, זה יהפוך את התבנית לגסה יותר, ופחות נעימה לעין. המצב הנוכחי יותר יפה ועדיף (לדעתי כמובן). Little Savageשיחה 20:48, 26 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

עכשיו, אחרי ההצלחה הגדולה שלנו עם תבנית:הבי מטאל (אני, לפחות, מאוד מרוצה מהתוצאה), אני מציע שנעשה אותו דבר עם תבנית:רוק. מה אתה אומר?--Metalholic 20:01, 14 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
ואגב, למה אתה לא מגיע למפגש מחר? חבל.

היי,
גם אני בהחלט מאוד מרוצה מהתוצאה של התבנית. עוד מלפני מספר חודשים תכננתי לבצע את השינוי בשתי התבניות. מהתחלה לא מצא חן בעיניי העיצוב המקורי של התבניות, והצעתי במספר דיונים לשנות אותו.
בקיצור, תתאר לי פחות או יותר איך אתה רוצה שתיראה התבנית (מבחינת חלוקה לנושאים, צבעים וכו'...), ואני אעצב אותה באותו סגנון כמו תבנית המטאל המוצלחת. ד"א, לדעתי יבוא היום שגם תצטרך להקים את פורטל הרוק. יש המון מידע שאפשר לרכז בו (בטח שיותר מבתחום המטאל).
לגבי המפגש, יש סיבה כלשהי שמחייבת אותי להישאר בבית בזמן הזה. Little Savageשיחה 10:40, 15 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
חבל שלא היית במפגש, היה נחמד מאוד לראות את הפרצופים של כולם, כמו שמישהו כתב, "הפנים שמאחורי הניקים". בכל מקרה, אני רוצה שתבנית:רוק תהיה לפי מתכונת זהה לשל תבנית:הבי מטאל. כיוון שכך, פשוט העתקתי את הדגם של תבנית:הבי מטאל, ורק שיניתי את השמות של הסגנונות בהתאם, כמו שאתה יכול לראות בניסיון כאן:
רוק
גלאם רוק - גראנג' - רוק אלטרנטיבי - רוק גותי - רוק מתקדם - רוק קל - רוק שיער
סצינות אזוריות
בריטפופ - הגל החדש של הרוק הכבד הבריטי - רוק ישראלי
סגנונות מהם נוצר הרוק
בלוז - רוק אנד רול
זרמים שיצאו מתוך הרוק
הבי מטאל - פאנק
ראו גם
להקות רוק
הדבר היחיד שאני רוצה לשנות בעיצוב זה את הצבע והסמל למעלה. שחור זה צבע של מטאל, לא של רוק. איזה צבע מתאים לדעתך? וגם המאנו קורנטו זה כמובן סמל של מטאל. לדעתי יש להחליפו בתמונה של גיטרה חשמלית.
ואגב. העליתי את הערך פוליטיקה במטאל לגאים להציג. אתה מוזמן לקרוא ולהצביע.--Metalholic 13:46, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
עשיתי משהו מאוד התחלתי. הבע את דעתך. האם יש עוד נושאים/לינקים שאתה מעוניין שיהיו בתבנית? היא נראית לי ריקה מדי.
ד"א, אחרי שהתבנית תיכנס לשימוש, לא יהיה כבר צורך בתבנית:סוגות רוק. Little Savageשיחה 14:24, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
  • לדעתי אין צורך להוסיף שום דבר- הרי זה בדיוק הדגם של תבנית:הבי מטאל, והרי כל הרעיון שלך הוא לצמצם את הגרסא הארוכה כדי שזה לא יהיה כמו פורטל שני. אני גם הייתי מסיר את בלוז רוק מהתבנית. האם באמת צריך בתבנית קישור לקצרמר של שתי שורות?
  • מבחינת העיצוב צריך לדעתי להכהות את התכלת הזה. הוא עדין מדי. כמו שלא צריך תבנית שחורה וקודרת מדי, לא צריך להיות קיצוני גם לכיוון השני.
  • כמובן שכשהתבנית שלנו תהיה מוכנה, היא תחליף את תבנית:סוגות רוק.--Metalholic 20:52, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
  • לדעתי זאת שגיאה חמורה לא להציב קישור לבלוז רוק רק בגלל שהוא קצרמר עלוב. בלוז רוק היה אחד מהז'אנרים הבולטים והחשובים ביותר ברוק של שנות ה-60 ו-70. לאמנים חשובים רבים היתה תקופה שבה היו חלק מהז'אנר, בעיקר בתקופת תור הזהב שלו (אריק קלפטון, ג'מי הנדריקס, לד זפלין, רולינג סטונס, הדלתות והרשימה עוד ארוכה).
  • החלפתי את הכחול בכחול כהה יותר. אם אתה רוצה, תוכל להיכנס לקישור הנ"ל, ולנסות לבחור צבע יותר מתאים.
  • מכיוון שהשורות "סגנונות מהם נוצר הרוק" ו"סגנונות מהם נוצר הרוק" הינן שורות שאין בהן יותר מדי טקסט, הפכתי אותן לשורה אחת עם הפרדה בינהן. ככה בעצם אנחנו מצמצמים את האורך שלה, ונותנים רושם של תבנית מלאה יותר.
מה דעתך? Little Savageשיחה 21:38, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
  • בעניין בלוז רוק- צודק, שכנעת אותי. אבל, אז עולה שאלה אחרת: אם בלוז רוק הוא אכן סגנון כ"כ מרכזי בתולדות הרוק, איך זה שזהו מצבו של הערך? לי, לצערי אין מספיק ידע בשביל לכתוב את הערך. אתה חושב שתוכל לעשות זאת?
  • בעניין הצבע- אחלה קישור נתת לי, לא ידעתי על קיומו. עכשיו אין לי כוח להתעמק בו, סביר להניח שאני אעשה את זה כבר כשאני אחזור הביתה בעוד שבועיים. מצד שני, אפשר להעלות את נושא צבע התבנית ללוח המודעות, ולתת לעם לבחור את הצבע המועדף עליו, מה אתה חושב?
  • בעניין השורות- מצוין, נראה הרבה יותר טוב.--Metalholic 22:19, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
  • לגבי הבלוז רוק - אמנם זה ז'אנר שדי חביב עלי, ואני מכיר לא מעט אמנים מהסגנון, אך אין לי את הידע לכתוב ערך סביר בנושא. אולי אצליח לגייס גולשים שירחיבו אותו. בכל מקרה, עצם הצבתו של הערך בתבנית, הופכת את הערך לנגיש ובולט יותר, ובכך בעצם אנחנו מגדילים את הסיכויים שאחד מהויקיפדים שיש להו ידע בנושא יתקל בערך וירחיב אותו.
  • לגבי הצבע - נראה לי שהצבע הזה מספיק בשלב הזה. אחרי שהתבנית תיכנס לשימוש, אפשר יהיה לבחון הצעות נוספות לצבעים בדף השיחה. Little Savageשיחה 22:53, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
דבר אחד עוד מציק לי: המלה "רוק" בכותרת כתובה ממש בקטן ולא בולט. אם יש אפשרות, צריך להגדיל אותה בצורה משמעותית, כי די נבלעת בין שתי הגיטרות. מעבר לפרט קטן זה, לדעתי אפשר להכניס את הדגם החדש לשימוש.--Metalholic 23:02, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
הגדלתי את הכתב. אפשר להגיד שלום לתבנית הקודמת. Little Savageשיחה 23:06, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
אמרתי לה שלום. אבל לדעתי צריך להגדיל עוד את הכתב.--Metalholic 23:11, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
בדקתי בתצוגה המקדימה, וזה נראה כבר גס וגדול מדי. לדעתי הגודל הזה כבר מספיק. Little Savageשיחה 23:33, 16 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
סבבה, אם כך, סיימנו לעבוד על התבנית. כל הכבוד לנו!--Metalholic 21:36, 20 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
ד"א, אני בכלל לא מסכים עם ההפניה שיש מ"רוק כבד" ל"הבי מטאל". מדובר בשני ז'אנרים שונים, ולא כל להקה שמנגנת רוק כבד, הינה להקת הבי מטאל. Little Savageשיחה 23:11, 17 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
שמע, זה נושא שהוא ממש לא שחור-לבן, אין פה תשובה חד-משמעית. במפגש, משתמש:קלונימוס העלה בפניי את הטענה ההפוכה, ואמר שבכלל צריך לשנות את שם הערך הבי מטאל ל"רוק כבד", כדי שזה יהיה בעברית.
שמע, אנחנו יודעים מה זה הבי מטאל, השאלה היא מה ההגדרה לרוק כבד? לדעתי, רוק כבד זו לא הגדרה מדויקת, אלא מושג כללי שבא לציין "כל רוק לא-קל", שזה כולל בתוכו את ההארד רוק (שזה בעצם הפירוש המילולי), אבל גם את ההבי מטאל, ואולי אפילו גראנג' וחלק מהרוק אלטרנטיבי נכללים בהגדרה הרחבה. בסופו של דבר, אין לי ספק, שמי שמחפש "רוק כבד" מצפה למצוא להקות כמו איירון מיידן, מטאליקה, מגהדת' וכדומה, ולכן ההפנייה. אבל אולי הפנייה להארד רוק תהיה מדויקת יותר, כי זה הפירוש המילולי. מה דעתך?--Metalholic 21:36, 20 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
אתה בטוח שזה היה קולונימוס? הוא לא היה במפגש. ‏pacmanשיחה 21:41, 20 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
נראה לי, אבל אני לא בטוח. כל הכינויים האלה מבלבלים! (במפגש לראשונה גיליתי שאנשים מתבלבלים ביני ל-MathKnight בגלל הדמיון הויזואלי של שני הכינויים...)--Metalholic 21:51, 20 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
הפניה להארד רוק נשמעת כבר יותר הגיונית, למרות שנראה לי כבר שעדיף להעביר את שם הערך מ"רוק שיער" ל"הארד רוק" או "רוק כבד". זה נראה לי מתאים יותר, לפחות עפ"י התוכן של הערך. Little Savageשיחה 20:47, 21 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
אין לי בעיה לשנות את ההפניה וגם את שם הערך, למרות ש"רוק שיער" זה לדעתי שם שמשקף יותר טוב את העובדה שמדובר לא בסגנון מוזיקלי גרידא, אלא בסגנון מוזיקלי-תרבותי. בכל מקרה, אתה פתחת כבר דיון אחר לגמרי, שיש לנהלו לא כאן, אלא בשיחה:רוק כבד ובשיחה:רוק שיער.--Metalholic 18:33, 31 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]