שיחת משתמש:Mimimimi

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלום, Mimimimi, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפד שיוכל לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דרור - שיחה 10:50, 24 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]


בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

ודאי הבנת כי כוונתי הייתה לחסידות סלונים. פטר רחם - שיחה 11:12, 24 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

חסידות דראג[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, דרור - שיחה 01:51, 25 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

חוששני שיש בעיה[עריכת קוד מקור]

גם עם הערך קורולול, האם יש בידיך סימוכין לכך שלא מדובר בתרופת הרגעה מסוג ברביטורט? יחסיות האמת • כ' בניסן ה'תשס"ח 11:05:06

אין כל בעיה[עריכת קוד מקור]

ברוסיה היה חומר אחר, בישראל קורולול זה מבוסס רק על צמחי מרפא. תבדוק, זה מה שרשום על האריזה. אין בחומר כל חומר ברביטורט. MIMMIMI Mimimimi - שיחה 20:34, 26 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

העלאה חוזרת של הערכים[עריכת קוד מקור]

אל תעלה את הערכים עד לאחר שתמצה את הדיון בויקיפדיה:בירורים. תודה שנילישיחה 09:40, 2 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

כתיבה על ערכים שיש לך בהם עניין אישי[עריכת קוד מקור]

שלום. אנא עיין בויקיפדיה:אוטוביוגרפיה, אשר רלוונטי גם במקרה זה. ערןב - שיחה 13:09, 2 במאי 2008 (IDT)[תגובה]