שיחת משתמש:Ofek7

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ofek7, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדכיצד חרבה ירושלים? 21:59, 25 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

מצטער על שחזור בערך נרבון, לחצתי בטעות על המקום הלא נכון עם העכבר. תיקנתי ושיחזרתי בחזרה לגרסה שלך. ‏ MathKnight (שיחה) 23:00, 1 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

איננו מקשרים קישורים חיצוניים ישירות מהטקסט[עריכת קוד מקור]

אנא למד כיצד לקשר מהערות שוליים. תודה, נרו יאירשיחה • כ"ג בתשרי ה'תשע"ז • 00:05, 25 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ועדת קבלה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נתנאל - שיחה - קפצו לי 14:03, 26 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ריקוד המוות. הסיבה לכך היא: הגדרה נוספת ומיותרת באמצע הערך, קישורים חיצוניים בגוף הערך. ניתן אולי להוסיף כקישור חיצוני בתחתית העמוד. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נתנאל - שיחה - קפצו לי 22:59, 31 באוקטובר 2016 (IST)[תגובה]

מביא את תקציר העריכה שלך: "ביטול ביטול - תוספת לביצוע המוכר ביותר, בפסקה שכבר קיימת על המוטיב בעת המודרנית. לנתנאל - אם אתה לא מרוצה, פתח שיחה או ערוך הלאה, אל תמחוק סתם."
מאיפה להתחיל?
א. למה שאתה קראת לו "ביטול ביטול" קוראים ויקיפדיה:מלחמת עריכה, וזה די אסור. כשעריכה שנויה במחלוקת (לדוגמה, אם מישהו מוחק אותה מיד אחרי שנוספה) משחזרים לגרסה יציבה (הגרסה שלפני העריכה השנויה במחלוקת), דנים בדף השיחה ואז מחליטים מה עושים.
ב. בויקיפדיה לא משבצים קישורים חיצוניים בגוף הערך. בכלל. אם יש קישור שלדעתך חשוב שים אותו בפסקת "קישורים חיצוניים" בסוף הערך.
ג. אחרי הפתיח וההגדרה שניתנה בו, ממש מיותר לכתוב שוב "ריקוד המוות הולחן במאה ה-19 בידי קאמי סן-סנס". אם זה לא היה ברור לך, אולי כדאי שתבקש חונך שיעזור לך לשפר את הכתיבה\בניית ערך. (אני אישית הייתי קופץ על זה, זו עזרה בשיפור יכולת די חשובה לחיים).
ד. כמנטר, כשאני לא מרוצה מעריכה מסוימת וחושב שהיא רק פוגעת - או לפחות פוגעת הרבה יותר מתורמת - אני מוחק אותה, לא מבין מה הבעיה פה. אין לי זמן להתחיל לפתור ידנית את כל הבעיות של אחרים.
ה. מקווה שהחכמת, ממליץ לקרוא כמה מהדפים בעזרה:תפריט ראשי. נתנאל - שיחה - קפצו לי 23:33, 31 באוקטובר 2016 (IST)[תגובה]
אשמח שתתחיל בלמה אתה מקיים את הדיון הזה כאן ולא בשיחה על הערך.
וואי. קודם כל סליחה אם הנימה שלי הייתה קצת בוטה, לא התכוונתי לפגוע. רק עכשיו הבחנתי שהערך עוסק במוטיב האמנותי ולא ביצירה עצמה, טעות מרה שלי. אני באמת באמת מתנצל, מקווה שתסלח בשם השעה ובגלל התצוגה החלקית שניתן לראות כשרק מעבירים את העכבר על כפתור "הבדל"... כמובן שכדאי לציין את היצירה היפה בערך. אני עדיין עומד מאחורי תוכן שאר ההערות שלי בקשר לקישורים בגוף הערך ולמלחמת העריכה, שוב מקווה שלא פגעתי. מייד אשחזר את התרומה שלך.
נ.ב.(אני מקיים את הדיון כאן כי {חשבתי ש}אני רק מסביר טעות ברורה ולא דן על התוכן). נתנאל - שיחה - קפצו לי 23:53, 31 באוקטובר 2016 (IST)[תגובה]

"תסמונות הקרויות על שם מקומות גיאוגרפיים"[עריכת קוד מקור]

שלום. תודה על תרומתך, אך נאלצתי למחוק את הערך שהעלית עקב חוסר חשיבות אנציקלופדית. בברכה, אביעדוסשיחה 19:44, 27 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

בערך עלתה הודעה על דיון חשיבות, למשך שבוע, ואז הצבעה. מה בער לך לקפוץ לפני כולם ולמחוק מה שאחרים עשו?
במקרים של חוסר חשיבות אנציקלופדית מובהק אין צורך למשוך את זה. דיון חשיבות מיועד למקרים גבוליים, וזה בהחלט לא היה מקרה גבולי. אביעדוסשיחה 00:14, 28 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]