לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Offroad runner

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Gilgamesh בנושא העברה לטיוטה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Offroad runner, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Botend - שיחה 11:48, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

תזונת ספורט[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך תזונת ספורט שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, Corvus,(שיחה) 15:54, 19 בפברואר 2015 (IST)תגובה


העברה לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום Offroad runner,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "תזונת ספורט" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Offroad runner/‏תזונת ספורט". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 20:19, 27 באפריל 2016 (IDT)תגובה

הי,

הגעתי אליך דרך החממה, לאחר שהעברת את הדף "תזונת ספורט" לטיוטא.

עברתי על נוסח התשובה שנתנה, ולא מצאתי באיזה מן הקריטריונים הערך לא עמד ולמה הועבר לטיוטא.

אשמח לסיועך.

יש להמשיך בשיחה במקום שבו היא החלה, במקרה זה בדף שיחתך. לכן, העברתי אתה שיחה לפה. אין להשיב לפנייתי בדף שיחתי. אם תרצה להשיב להודעה זו, עשה זאת בבקשה כאן. הערך שכתבת כתוב כמו מדריך או הרצאה - סגנון כתיבה זה לא מקובל בוויקיפדיה, שהיא אנציקלופדיה. עליך לכתוב את הערך שלך בסגנון אנציקלופי. כלומר, אין להציע פתרונות, הצעות, הנחיות או דבר מה מכל אלה. הכתיבה צריכה להיות ממוקדת בנושא בלבד (כלומר תזונת ספורט בלבד) ולא שום דבר נוסף כמו סמים או דבר מה אחר. גילגמש שיחה 04:56, 28 באפריל 2016 (IDT)תגובה

הי גלגמש, עברתי ותיקנתי את הערך לאור הנחיותך, אשמח אם תוכל לעבור ולראות האם הערך בשל, או שנדרשים שינויים נוספים ולכוון אותי בהתאם.

שלום רב,
ראשית, יש שיפור רב בערך שכתבת. אציין שעדיין חלק מהמידע המופיע בו כתוב בצורה שאיננה מקובלת אצלנו. למשל הפרק "מונחי מפתח" מיותר. ויקיפדיה היא לא ספר לימוד. לכן, אין בכוונת הערך ללמד את הקורא כיצד לפתור תרגיל מסוים או כיצד ללמוד נושא מסוים. מטרת הערך היא לדווח בצורה נייטרלית על הנושא שבו הוא עוסק, במקרה שלנו - תזונת ספורט. רשימת ערכי מפתח או דבר מה הדומה לכך לא קיים בוויקיפדיה. בנוסף, יש להשתמש בקישורים פנימיים לערכים אחרים בוויקיפדיה. יש לקשר את כל המונחים החשובים לערכים אחרים. ראה דוגמה בערכים אחרים. אני מציע שתעיין באחד הערכים המומלצים שלנו כדי להתרשם מכתיבה שנחשבת לטובה, למשל בערך המומלץ של היום גמר גביע ה-FA‏ 1923. פרט נוסף, חשוב אף גם כן הוא אישוש המידע בהערות שוליים. אין חובה לעשות זאת, אבל יהיה נחמד אם תוסיף הערות שוליים לטקסט. אני שוב מפנה אותך לערך מומלץ כדי לראות כיצד זה אמור להיראות. לפרק "מקורות" נהוג לקרוא בשם "לקריאה נוספת", אם כי אפשר גם "מקורות". לא נהוג לציין כתבי עת שלמים שמוקדשים לנושא, אבל אפשר לציין 2-3 הבולטים ביותר. לרוב נהוג להזכיר רק ספרים גדולים או מאמרים ששימשו באופן ישיר לכתיבת הערך (ואז יש לציין את שמו של המאמר ולא רק את שם כתב העת). בעקרון, בוויקיפדיה אין רשימה ביבליוגרפית מלאה של ספרים או מאמרים שעוסקים בנושא מסוים וזאת גם לא המטרה. המטרה היא לתת רקע איכותי לקורא שישלים את ידיעותיו בקריאת ספרות מקצועית או לחלופין להציג מידע כללי לקורא שמעוניין להסתפק בקריאת הערך בלבד. בנוסף לכל אלה יש הערות פרטניות לטקסט שכתבת אבל אני מציע שתתחיל בתיקונים האלה, תוך עיון בערכים אחרים כדי לקבל דוגמה מצורת ההצגה המקובלת אצלנו. אשמח לענות לשאלות נוספות אם יהיו לך כאלה. גילגמש שיחה 13:48, 28 באפריל 2016 (IDT)תגובה

תודה על ההסבר המפורט. הורדתי את החלק המיותר, צימצמתי את רשימת המקורות, והוספתי קישורים פנימיים בוויקיפדיה כמו גם הערות שוליים למספר מאמרים/אתרים רלוונטיים לנושאים.

לעיונך והערותיך.

הי גלגמש,

אשמח להערותיך (בתקווה שיבשיל מספיק לעלות לאתר הראשי)