שיחת משתמש:Roni...va

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Roni...va, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,odedee שיחה‏ 10:54, 13 מאי 2006 (IDT)

על פיספוסים וערך עצמי[עריכת קוד מקור]

העברתי את דבריך לשיחת משתמש:עמית אבידן#על פיספוסים וערך עצמי ועניתי לך שם. במידה ותרצה להמשיך את הדיון, אנא עשה זאת שם. בתודה, עמית 11:18, 3 יוני 2006 (IDT)

כתיבה בדפי משתמש[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שערכת את משתמש:Hig. אין זה מקובל אצלנו, אתה יכול לערוך רק את דף המשתמש של עצמך. כדי לשוחח עם ויקיפדים אחרים השתמש בבקשה בדף השיחה שלהם. תודה, odedee שיחה‏ 23:11, 3 יוני 2006 (IDT)

רוני, אנא אל תוסיף <BR /> לערכים, אלא עשה רווח כפול כדי ליצור פסקה חדשה. אם אתה לא חושב שיש ליצור פסקה חדשה, פשוט תמשיך לכתוב באותה שורה. בכל מקרה אל תשים BR. בברכה, צהוב עולה 00:23, 29 יוני 2006 (IDT)

קמצא ובר קמצא[עריכת קוד מקור]

ראשית, נא עיין כיצב כותבים ערכים בויקיפדיה כי הערך שלך אינו עומד בסטנדרטים. התבנית באה במקום מחיקה של הערך. שנית - מה מקורו. עוררת חשד בהפרת זכויות יוצרים. מהיכן המקור ממנו כתבת את הערך? דרור 01:42, 7 יולי 2006 (IDT)

המלצה ידידותית[עריכת קוד מקור]

הלשון בה השתמשת בדף השיחה אינה מקובלת בויקיפדיה. תשומת ליבך כי שיחה בסגנון זה יכולה להוביל לחסימתך. דף השיחה נמחק, מתוך הנחה שאינך בקיא בנהלים ואינך מתכוון להפר אותם. דרור 01:45, 7 יולי 2006 (IDT)

שימוש מוגזם בכוח[עריכת קוד מקור]

ראשית - אתה כל כך ממהר לכתוב ולהסיק מסקנות, עד כדי כך שאתה כותב עם שגיאות. שנית - בשתי דקות אתה מזהה חשדות ? שלישית - אולי מנומס יותר לשאול אותי קודם ? רביעית - הערך נכתב עם אפס העתקות ותן קצת קרדיט ליידע אישי. חמישית - אתה מגזים בשימוש בכוח שניתן לך. אם שתי דקות הספיקו לך כדי להעלות חשדות בלתי מבוססות, מוטב לך שתבדוק את הדרך בה אתה מפעיל שיקול דעת. כל אחד יכול לטעות. לא כל אחד מוכן להודות בטעותו. Roniva 01:58, 7 יולי 2006 (IDT)

א. עד כה עוד לא השתמשתי בכוח.
ב. הערך עדיין כתוב בצורה לא נאותה.
ג. כאשר אשתמש בכוח, הוא לא יהיה שימוש מוגזם, אלא בהתאם לנהלים, במידה ראויה, ובמידת הצורך.
ד. אם אתה סבור שהשימוש בכוח הוא מוגזם נא ציין בדיוק באיזה כוח מוגזם השתמשתי.
ה. אתה בהחלט צודק - כל אדם יכול לטעות. וכרגע הטועה הוא אתה (או את). דרור 02:02, 7 יולי 2006 (IDT)
Roniva, לא הבנתי מה הקשר ל"שימוש מופרז בסמכויות מפעיל" שהאשמת את דרור במזנון: הוא לא השתמש בסמכות שלו, תבנית שכתוב יכול לשים כל משתמש ואין קשר להיותו מפעיל מערכת. pacmanשיחה 02:17, 7 יולי 2006 (IDT)
אז מה ? אני אוריד את התבנית ? והוא שוב ישים ? אני נמצא כאן כדי לתרום ערכים ולא בשביל להתעסק עם אחד שמאיים עלי שיחסום אותיRoniva 02:20, 7 יולי 2006 (IDT)
התבנית לא תורד עד שהערך יתוקן. דרור 02:22, 7 יולי 2006 (IDT)
הכרתי כמה כאלה שאוהבים להגיד "אני יראה לך...אני יעשה לך דווקא". ולמה אני נזכר בזה ? כי סבא שלי נהג לומר שאנשים קטנים אוהבים להראות שהם גדולים.Roniva 02:32, 7 יולי 2006 (IDT)

שימוש נאות בכוח[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: השפה בה הינך משתמש אינה מקובלת בויקיפדיה.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
דרור 02:35, 7 יולי 2006 (IDT)

שלום, שים לב כי בעת הרחבת הערך הנ"ל הסרת את המידע שהיה בו לגבי קטגוריה (אליה הערך שייך) ובינויקי (קישור לערך בשפות אחרות). כעת תיקנתי זאת, אנא שים לב לכך להבא בערכים שאתה עורך. בברכה, גברת תרד 09:07, 10 יולי 2006 (IDT)

רוני שלום, שחזרתי את השינוי שעשית בהפסנתר המושווה; במוזיקה 'טמפרמנט' היא שיטת הכיוון, כלומר מיזוג המרווחים הטהורים והלא-טהורים בין הקווינטות שבסולם. ראה (או ראי?) en:Musical temperament. בברכה, אביעד המקורי 00:31, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

מציע לך לבדוק שוב. התייעצתי עם פסנתרן, וגם הוא סבור שהמילה האנגלית אינה במקום. אגב, תרגום של הפסנתר המושווה באנגלית - well tempered. בברכה Roniva 00:56, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
ואם כבר, התלבטתי קשות אם לשנות את המשפט "...לשני כרכים, שבכל אחד מהם 24 פרלודים ופוגות, או פרלוד ופוגה בכל אחד מן הסולמות". למיטב ידיעתי, כל יצירה היא אך ורק פרלוד ופוגה. הניסוח "24 פרלודים ופוגות" נראה לי לא מדוייק. אולי להשמיט את "או" ולהציב במקומו מקף. "... שבכל אחד מהם 24 פרלודים ופוגות - פרלוד ופוגה בכל אחד מן הסולמות"Roniva 00:56, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
ראשית כל, אני צ'מבליסט ומתעסק בטמפרמנטים מתקופות שונות דרך קבע בעבודתי (אני מכוון את הצ'מבלו שלי כמה פעמים בשבוע), ומבטיח לך שאני מכיר את הנושא טוב בהרבה מן הפסנתרן הממוצע. לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד בעניין התרגום לאנגלית - התרגום המדויק לביטוי well-tempered הוא "מכוונן היטב". כוונון מושווה הוא equal temperament. אבל הבלבול שלך אופייני מאוד לישראל, וגם פרופסורים באקדמיה למוזיקה שוגים בו, והכול בגלל שמישהו לפני עשרות שנים החליט לקרוא ליצירה בעברית 'הפסנתר המושווה'.
אשר לשאלה מה בדיוק נחשב כיצירה אחת ב-Wohltemeperirte Clavier של באך, אפשר לשער השערות, אבל לא נדע לעולם. הספר מסודר, כידוע לך, פרלוד-פוגה-פרלוד-פוגה וכו', ואפשר לטעון שכל הספר כולו הוא יצירה אחת, או שכל פרק הוא יצירה בפני עצמה או שכל צמד (פרלוד-פוגה) הוא יצירה נפרדת או שכל ארבעה פרקים הם יצירה נפרדת (במאז'ור ומינור) - אבל כל אלו סברות כרס, ללא תימוכין מצד באך. אביעד המקורי 01:05, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

אני דורש את התנצלותך על דברי ההבל שכתבת לגבי ולגבי זהר במזנון בנוגע לשיקול הדעת שלנו. כמובן שלא טרחת לענות לאחר שהגבתי, העיקר לזרוק את ההאשמות הטיפשיות ולעוף, אה? העיקר שאתה מציין מי שם את התבניות, למה אתה לא מציין באיזה ערכים הושמו?! למה? אתה הרי יודע שהתבניות הושמו בערכים שהיא אמורה להיות בהם - לדוגמא, קומיקס אלקטרוני שנוצר לפני חודשיים - אבל לא! העיקר להגיד להטיח האשמות חסרות ביסוס. אתה עסקת אי פעם במלחמה בהשחתות? אתה בדקת אי פעם את חשיבות הערך? זה בכלל לא אכפת לך, העיקר שתוכל לכתוב את הערכים שלך, ושהערכים האחרםי יושחתו ושיכתבו ערכי זבל. למי אכפת אם יש ערך על קומיקס בן חודשיים? לא נורא, הכל הולך...תעשה עשירית ממה שאני עושה ואז תהיה לך זכות דיבור. pacmanשיחה 17:33, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

עניתי לך במזנון, אבל אתה מתעקש להתעמת איתי בגסות רוח. התייחסותך לדברי כ"דברי הבל", הם בדיוק מה שאתה נוהג לעשות בהתמודדויות. הבאתי סטטיסטיקה המצביעה על עובדות. עבודתך בתחזוקה לא קשורה לשיקול דעתך על קביעת חשיבותם של ערכים. תהיה עניני וקצת מנומס, ותענה לכל הענינים המהותיים שהועלו שם במזנון, ותתפלא - אפשר לחלוק גם על שיקול דעתך.

הנחת התבנית היא דבר פוגע, ותסביר את שיקול דעתך מדוע אתה שם אותה. זה יתן לך יותר סמכותיות והערכה אם תצטרך להסביר מדוע אתה חושב שהערך לא חשוב.

הו, לא, יש לך בעיה יסודית בהבנה. אני לא צריך להסביר מדוע אני שם תבנית חשיבות בערכים, אני שם אותה כי אני לא מבין מה חשיבותו של הערך הזה. על הכותב מוטלת המשימה להסביר את חשיבות הערך. ושוב, הרי בטיפול בהשחתות אתה לא לוקח חלק, גם לא בבדיקת חשיבות הערכים, אז אם הנושא של פנייה למשתמשים כ"כ חשוב לך למה שלפחות לא תעשה את זה ותתנדב לפנות למשתמש כל פעם שאתה רואה שמישהו שם תבנית חשיבות? pacmanשיחה 17:45, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
ידידי, למרות 3 חודשים שלי כאן, אתה יכול להציץ בתרומותי לויקיפדיה או לדף המשתמש שלי. תוכל לראות שפע של תיקונים ועריכות. מתיקוני זוטא ועד שיפור קצרמרים, כולל מניעת השחתה. ואם אתה מתקשה לקרוא - אוכל להפנות אותך ישירות.
לענין עצמו, ואני מבקש ממך לא להתלהם. כפי שכבר הסברתי במזנון - התבנית הזו פוגעת ומעליבה כל משתמש, במיוחד אם הוא משתמש חדש. הייתי מוכן לעשות במקומך את העבודה ולהסביר לכל כותב - אילו רק ידעתי מה שיקול הדעת שהינחה אותך בהנחת התבנית. להטיל על כותב הערך את חובת ההוכחה זו פעולה לא הוגנת, גם אם אתה נמנה על גדולי המתחזקים של ויקיפדיה. ותבורך על כך. תן לו הסבר בן כמה משפטים, אולי הוא לא מספיק מבין למה זה לא חשוב - הרי על מה אנחנו מדברים - על 8 תבניות ? אחת לכל יום ? זה מה שגורם לך להתעייף ? זה מה שעושה אותך חסר סבלנות ? חשבת פעם, עד כמה יכולה פעולה קטנה כזו להעליב ולמנוע ממישהו חדש בעל יכולות - להמשיך ולכתוב בויקיפדיה ? Roniva 17:54, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
מראש, התבניות הללו לא מגיעות לערכים על פיזיקה גרעינית, ואפשר להבין את זה טוב מאוד. הם מגיעים לרוב לקצרמרים דורשים שכתוב, שמהם באמת לא ניתן להבין את חשיבות הערך. אומרים לי שכך וכך הוא גרפיקאי או רב או כל אחד אחר. אז מה אני אמור ללמוד מזה? תגידו את עבודותיו, את פועלו, את הגותו, תסבירו למה זה שהוא כזה הופך אותו לזכאי לערך אנציקלופדי. איך אני יכול לתת למישהו הסבר למה זה לא חשוב? אני לא אומר שזה לא חשוב! אני אומר שאני לא מבין מצורת הערך הנוכחית את חשיבותו, ואני מבקש מהכותב או מכל אחד שיודע להסביר מדוע הערך הזה צריך להיות באנציקלופדיה. אם הוא לא מסוגל לעשות זאת, כנראה שמקומו של הערך לא בוויקיפדיה. pacmanשיחה 17:57, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
אין לי מושג לגבי הקומיקס, אני רק יודע שהערך כוכב נולד 4, שעלה הרבה אחריו לאוויר, כבר כולל מלל של מאות מילים, כולל המועמדים שחלקם נופו מהתחרות. הבעתי את דעתי בדף השיחה שם, ואני מקווה שמישהו ישים לב. לא שמתי על הערך תבנית כי יכול להיות שהענין חשוב ונשגב מבינתי. אני לא יודע מה היקף המידע שלך לגבי תפוצתם של קומיקסים בכלל, ושל הקומיקס הזה בפרט. אם יש לך מידע כזה - זה בדיוק מה שאתה יכול לעשות - להסביר לכותב בדף השיחה כי מדובר במשהו חדש, ללא תפוצה...וכיוצ"ב, אבל לנמק - למען השם, תן לכותב הערך שהתאמץ והזיע והשקיע, להבין שהוא צריך לחכות עם הערך שלו כמה חודשים. אולי אתה מפספס כותב מעולה על ערכים בתחום הקומיקס - תחום חשוב כשלעצמו Roniva 18:07, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

בשביל לשמור את הרשימה כפי שדובר עליה בדף השיחה לפני כמה דקות, אין צורך לשמור את הערך וגם אם ימחק, הרשימה עדיין תשמר בנפרד - מדובר בשני דברים שונים. אחד - ערך על סקר שביצע ידיעות אחרונות. שתיים - דף עזר נפרד על הרשימה כדי שמי שרוצה יוכל להשתמש בה. אנא בדוק שהצבעת בהתאם. בברכה, אסף 22:56, 2 אוגוסט 2006 (IDT).

תודה על ההבהרה. אשן על זה עוד לילה. אני רק מוטרד מהגוון האישי שהתלווה להצעה - מה שישכיח את הערך, גם אם פיזית הוא נמצא באיזשהו מקום. אם מישהו יחליט בשנה הבאה לערוך קטגוריות מהסוג הזה - איש לא יזכור כי היה פעם ערך כזה. Roniva 23:05, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
לא ברור לי כל-כך למה אתה מתכוון כאשר אתה אומר קטגוריה, אבל בכל מקרה, תחשוב על זה ותראה אם תשנה את דעתך. בברכה, אסף 23:08, 2 אוגוסט 2006 (IDT).
ב"קטגוריה" אתה מתכוון לקטגוריה של ממש בוויקיפדיה? pacmanשיחה 23:13, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
בעיני, הצבעות של גופי תקשורת חשובים, נותנות פרספקטיבה מסויימת, לא פחות מהצבעות של כוכב נולד. רשימה כזו חשובה בעיני הרבה יותר מרשימת המועמדים שהודחו מכוכב נולד 4. ונא אל תחזרו על הטיעון השחוק והמוכר - לא יוצרים עוול באמצעות עוול אחר. Roniva 23:24, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
מדובר על סקר אינטרנטי, חד פעמי ושאף אחד לא זכר אותו שבוע לאחר יצירתו (בניגוד למשל ל-100 הבריטים החשובים). זה לא נותן שום פרספקטיבה, אלא רשימה בסדר אקראי, לא מייצגת וללא כל משמעות. אסף 23:28, 2 אוגוסט 2006 (IDT).

היי, אני רואה שפעלת לפי ההסברים שלי בדף של עודד. היה שם חוסר דיוק ולכן ביקשתי לחכות עם זה. הבעיה היא שעכשיו החתימה שלך לא כוללת קישור. יש הסבר בדף עזרה:חתימה, אבל אתן גם כאן, כי אני הוא זה שהטעתי אותך. תכניס את הקוד הבא במקום מה שיש לך עכשיו:

&rlm;[[משתמש:Roniva|Roniva]] • [[שיחת משתמש:Roniva|Talk]]&rlm;

ותשמור. זה יתן קישור לדף המשתמש ולדף השיחה שלך... בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 23:23, 19 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

שמתי לב שהורדת את תבנית הצבעת המחיקה ששמתי בערך, אבל לא הרווחת כלום - כי ההצבעה עצמה נמשכת, ובזכותך ייתכן שזה יהיה המקרה הראשון שבו הצבעת מחיקה תעבור בקול אחד.
אם יש לך משהו ענייני להגיד בנושא - תעשה את זה בבקשה בדף הצבעת המחיקה, ואם לא מוצא חן בעינך הנוהל - תדאג בבקשה שישנו אותו, אבל התעלמות היא לא פתרון, בייחוד שבתבנית הצבעת מחיקה כתוב שאין להוריד אותה מהערך, שיהיה לך יום טוב, סופר מריו 11:01, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תשובתי ניתנה לך בדף המשתמש שלך ‏RonivaTalk12:42, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
קראתי את תשובתך בעיון ובקפידה ולא הבנתי מה הקשר בינה לבין הצבעת המחיקה המתקיימת על הערך ארשת. סופר מריו 15:43, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

ראה הערה לגבי מספר התושבים

ועוד משהו - לצאפחה - "ספיחס" של אחרי תספורת הוא גם סוג של צ'אפחה. סופר מריו 23:40, 4 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

ראיתי את ההערה, והבנתי מה קרה. תודה. לגבי הספיחס וכל משפחת הכאפות למיניהן - אולי פעם יעשו קטגוריה שתכלול את הניואנס הדק בין צ'אפחה, ספיחס, כאפה, זאפטה, נוגרה, בומבה, לאטמה, ראסיה, וכל הייתר. ‏Roniva‏ • שיחה 22:50, 6 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
חלק מהן מילים נרדפות, והחלוקה בגדול היא בין מכות הניתנות מתוך חיבה למכות הניתנות במהלך ריב סופר מריו 23:55, 6 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

ילדי שמנת[עריכת קוד מקור]

אמא שלי מבקשת לתקן את הערך. בתור אחת שגדלה בקיבוץ בדיוק בשנים המדוברות היא מעירה ש:

  • שמנת, היתה, מייצור עצמי (מה"קרום" של החלב) וגם מתנובה כחלק מהתשלום עבור החלב.
  • עוף - רק בסופי שבוע וחגים, בדרך כלל עם אורז, (לפי הבדיחה -הגישו לשולחן עוף, אורז, סכין גילוח ומקל, כי העוף אף פעם לא היה עשוי ואף פעם לא מרוט כמו שצריך, אז אם הוא התחיל לאכול את האורז היו מכים אותו במקל, ומגלחים את השערות עם סכין הגילוח)
  • לחמניות - לעיתים נדירות, אבל היו קיבוצים שהיתה להם מאפיה, והילדים קיבלו לחם טרי שנאפה באותו רגע.

סופר מריו 23:41, 9 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

תראה כאן [1]. תרמתי גם קצת ידע אישי ולמרות שאני סומך על אמא שלך... אבל מה לעשות ? יש ענין של תדמית, ועם זה קשה להילחם ‏Roniva‏ • שיחה 00:15, 10 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
הביטוי ילדי שמנת הוא נכון בהקשרו, ובאמת ילדי הקיבוצים (והמושבים הוותיקים) אכלו מוצרי חלב כמו שמנת, חמאה וירקות שלא היו על כל שולחן בעיר, אבל התיאור של עוף ללא הגבלה אינו נכון בכלל, ולחמניות לא היו בכל הקיבוצים ואף לא ברובם.
התדמית נכונה בדיוק בהקשר שבה היא נמצאת (שמנת), ולא צריך לנפח אותה לרמה דמונית.
ואם כבר עסקנו בביטוי - כדאי להזכיר שנכונותו לגבי בני המושבים הוותיקים והמושבות היה נכון אף יותר מאשר בנוגע לבני הקיבוצים.
(זו היתה אמא שלי) סופר מריו 00:41, 10 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

מחווה לנמרוד קמר[עריכת קוד מקור]

אני מוכרח להגיד לך - גדול! פשוט מעולה...bramilan 00:20, 10 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הערך צ'אפחה עלה להצבעת מחיקה[עריכת קוד מקור]

לתשומת לבך: משתמש:Felagund (נדב) העלה את צ'פחה להצבעת מחיקה סופר מריו 19:37, 16 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אתה מתבקש לא לבצע עריכות כמו זו; אין להחזיר קטעים לא מבוססים והז"י. ‏pacmanשיחה 18:50, 20 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

עשית עבודה יפה בליקוט חומר על התקופה המוקדמת שלו - ישר כוח! אסף 23:24, 28 בנובמבר 2006 (IST).[תגובה]

חן חן. ‏Roniva‏ • שיחה 23:38, 28 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

לרוניבה: כל הכבוד על הערך שכתבת על משה זר!!! אני המום מכמות המידע שיש לך עליו, וזה ממש מרתק. תודה רבה לך! מיכאלי 22:19, 30 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

חן חן. וכמובן שהוא נכתב בעקבות בקשתך באחד הדיונים. ‏Roniva‏ • שיחה 23:01, 30 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אני יודע, ראיתי את הדבר. אגב, כיצד אתה יודע עליו כה הרבה? האם זה נדלה מהרשת היכנשהו? מיכאלי 23:03, 30 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
ידע אישי אשר קיבל את חיזוקו ברשת. ואגב, התוספת שלך משלימה כראוי את הערך ותבורך על כך.
ועוד אגב, האם כבר השלמת את המאמר על אורית פוקס ? אני בעדו. רק חסר לי המשהו שייתן לי את ההחלטה להצביע. אגיב שם בדיון. ‏Roniva‏ • שיחה 23:16, 30 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
לצערי אני עסוק בעייני משה זר ולכן אין לי זמן להתפנות לעייני אורית פוקס. ויקיפד אחר עשה עבודת קודש ממש בערך על פוקס ותרם תרומה חשובה לחיזוק הערך - ועל כך הוא יבורך. במידה ויש במוחך הקטן או הגדול מידע שיכול לתרום לערך על אורית פוקס, אשמח מאוד אם תתרום אותו. בכל מקרה אני קורה לך להצביע בעד השארת הערך - אורית פוקס היא דוגמא מובהקת להקצנה שהביאה עימה תופעת "הסלברטאיות" הישראלית. מיכאלי 23:21, 30 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

כתבת בדף הדיון שהגברת פוקס מהווה תופעה שראוי לכתוב עליה. נדמה לי כי שמך נעדר מרשימת המצביעים. אשמח לראות אותך מצביע בעד השארת הערך. בברכה, בן ה. 13:05, 3 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

אתה יכול כבר לשמוח ‏Roniva‏ • שיחה 13:26, 3 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

ההעברה שעשית איננה תקינה[עריכת קוד מקור]

לא מעבירים דף משתמש למרחב הראשי של הערכים. אם ברצונך לשנות שם משתמש פנה למשתמש:דוד שי. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:32, 23 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

תודה. לא התכוונתי לשנות את השם אלא להוסיף משפט, וכנראה הענין נכשל טכנית. ‏Roni...va‏ • שיחה 17:36, 23 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

נטיותיהם המניות של עמים "פרימיטיבים" בערך זואופיליה[עריכת קוד מקור]

אני מתייחס לפסקה בודדת המדברת על העדפותיהם המיניות של עמים "פרימיטיבים". כבר בפסקה עצמה נאמר שקשה מאוד להעריך תופעה זו. לא נראה לי שיש כיום חוקר רציני אחד שיעיז לטעון טענה כזו, אבל תקן אותי אם אני טועה. בכל אופן העתקתי בפסקה למטה את מה שכתבתי בדף השיחה של הערך. סליחה על העילגות, זו השעה. אם משהו לא ברור פנה אליי בדף השיחה.

עם כל הכבוד לקינסי, המחקר שלו נכתב לפני עשרות שנים (לא רוצה להטפל למספרים) ומין הסתם, עם כל החדשנות והפתיחות שלו, הוא רווי דעות קדומות והשקפות סטריאוטיפיות. בינתיים שיניתי רק את המושג פרימיטיבים מחמת מיאוס במסמך שיש לו יומרות אינצקלופדיות. אם אשאר ללא תגובה בשבוע הקרוב אני אמחק את כל הפסקה המתייחסת לנטיותיהם המניות של אותם עמים "פרימיטיבים". אפסו