Fantasy: Mariah Carey at Madison Square Garden

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Fantasy: Mariah Carey at Madison Square Garden
וידאו מאת מריה קארי
יצא לאור 4 במרץ 1996
הוקלט 10 באוקטובר 1995
סוגה מוזיקת נשמהדאנסR&B
שפה אנגלית
אורך 59:00
חברת תקליטים קולומביה רקורדס
כרונולוגיית אלבומים של מריה קארי
Here Is Mariah Carey
(1993)
Fantasy: Mariah Carey at Madison Square Garden
(1996)
Around the World
(1999)

Fantasy: Mariah Carey at Madison Square Garden הוא אלבום הווידאו הרביעי של הזמרת מריה קארי אשר מציג את הופעתה במדיסון סקוור גארדן שבניו יורק ב-10 באוקטובר 1995. הוא יצא לאור בפורמט VHS ב-4 במרץ 1996 על ידי קולומביה רקורדס ובסוף 2004 גם יצאה לאור גרסת ה-DVD.

ההופעה שודרה לראשונה ב-29 בנובמבר 1995 בטלוויזיה על ידי רשת פוקס. הופעה זו נעשתה על מנת לחגוג את יציאת אלבומה החמישי, "Daydream", וכדי לעזור להכין אותה ואת צוותה לסיבוב ההופעות העולמי לקידום האלבום "Daydream World Tour".

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך סיבוב ההופעות שיצא במטרה לקדם את האלבום "Daydream", שרה מריה קארי מספר שירים מתוך האלבום כמו "Fantasy" ו-"One Sweet Day", לצד להיטים קודמים כמו "Vision of Love" ו-"I'll Be There".

המופע כולל הופעת אורח של ההרכב בויז טו מן אשר ביצעו עם קארי את השיר "One Sweet Day" ואף אחד מחברי ההרכב ביצע עם קארי את "I'll Be There". בנוסף, גם הראפר אול דירטי באסטרד עלה בלעדיי קארי להופיע עם קטע מתוך הרמיקס לשיר "Fantasy". בנוסף לגרסה הרגילה של האלבום קיימת לו גם גרסה מורחבת הכוללת את הקליפ לשיר "One Sweet Day" וגרסה מיוחדת לקליפ לשיר "Anytime You Need a Friend". במשך השנים גרסאות לייב מתוך האלבום הזה שימשו בהמשך בהוצאות נוספות.

הוצאה מחודשת[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2008, האלבום הופץ מחדש במארז מיוחד עם אלבום הווידאו "Number 1's". במופע שיצא במסגרת הווידאו נשמטו מספרים קטעים מהמופע המקורי, כמו למשל הקטע בו קארי מנופפת לשלום לקהל, קטע הראפ של אול דירטי באסטרד, הצגת חבריי הלהקה בשמותיהם וכו'.

הופעה זו נחשבה לימים כאחת מההופעות הטובות ביותר בקריירה של קארי בזכות בחירת השירים והיכולת של קארי לבצע את השירים באותה רמה בה היא מבצעת אותם באולפן ההקלטות.

נתוני מכירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצעדים ודירוגים מיקומי שיא תארים מכירות
ארצות הברית (RIAA)[1] 1 פלטינה 100,000
צרפת (SNEP)[2] זהב 10,000

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]