בילי בוש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בילי בוש
בילי בוש, 2006
בילי בוש, 2006
לידה 13 באוקטובר 1971 (בן 52)
מנהטן, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
השכלה
  • מכללת קולבי
  • בית הספר סנט ג'ורג', ניופורט
  • St. Bernard's School עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
פייסבוק BillyBush
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ויליאם הול "בילי" בושאנגלית: William Hall "Billy" Bush; נולד ב-13 באוקטובר 1971) הוא מנחה טלוויזיה ושדרן רדיו אמריקאי. בן למשפחת בוש.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוש נולד במנהטן והוא בוגר תואר ביחסים בינלאומיים. אביו ג'ונתן בוש הוא אחיו של נשיא ארצות הברית ג'ורג' הרברט ווקר בוש ובן דודו הוא נשיא ארצות הברית ג'ורג' ווקר בוש.

בוש הוא החל את הקריירה שלו כמגיש בתחנת רדיו בניו המפשייר. ב-1997 החל להנחות שתי תוכניות רדיו בוושינגטון. ב-2003 הוא הנחה את הגרסה של רשת NBC לתוכנית עשינו עסק, והגיש את תוכנית החדשות "בוקר בניו יורק". הוא הגיש את מגזין חדשות הבידור "Access Hollywood" ובמסגרת תפקידו סיקר את אירועי "השטיח האדום" של טקס האוסקר, גלובוס הזהב והגראמי. בוש שימש ככתב של NBC באולימפיאדת אתונה (2004) וסיקר גם את אולימפיאדת החורף ב-2006 ואת אולימפיאדת בייג'ינג (2008).

בוש הנחה את תוכנית המציאות "Grease: You're the One That I Want!" שבה הזוכים מככבים בתפקידים הראשיים במחזמר גריז. הוא הנחה גם מספר תחרויות יופי: ארבע פעמים את תחרות מיס תבל, שלוש פעמים את תחרות מיס ארצות הברית ופעם אחת את תחרות דוגמנית העל העולמית. כיום הוא מנחה בשעה השלישית של תוכנית הבוקר "The Today Show" של רשת NBC.

ב-2005 הוא נכלל ברשימת "עשרת הגברים האמריקאים" של מגזין אסקווייר.

בשנת 2010 גילם קצין בקומדיה השחורה "פראי ועצבני" בכיכובה של ברוק שילדס.

באוקטובר 2016, כחודש לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית, נחשף סרטון מ-2005 בו משוחח בוש לפני הקלטת התוכנית "Access Hollywood" עם דונלד טראמפ, שבעת פרסום ההקלטה היה מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות; בסרטון נשמעו אמירות מעוררות מחלוקת של טראמפ הכוללות ביטויים גסים, על יחסו לנשים ועל ניסיונותיו להתחיל עם השחקנית אריאן צוקר, בעת שהשניים הצטלמו לתוכנית "ימי חיינו"[1] בוש נשמע בסרטון צוחק על אמירותיו של טראמפ, ובעקבות זאת הוא התנצל, אך תדמיתו הציבורית נפגעה, ועלו דרישות לפטרו מ"The Today Show".[2] ב-9 באוקטובר 2016 הושעה בוש מתוכנית הבוקר "The Today Show" וב-17 באוקטובר הוא פוטר.

בוש נשוי לסידני (מ-1998) ולהם שלוש בנות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא בילי בוש בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]