דב קוטלר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דב קוטלר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 2 באוגוסט 1956 (בן 67) עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה אוניברסיטת תל אביב עריכת הנתון בוויקינתונים
מקצוע בנקאי
תפקיד מנכ"ל בנק הפועלים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דב קוטלר (נולד ב-2 באוגוסט 1956) הוא מנכ"ל בנק הפועלים. לשעבר מנכ"ל בנק איגוד, מנכ"ל בית ההשקעות "פריזמה" ומנכ"ל ישראכרט.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קוטלר למד בתיכון "אורט טכניקום גבעתיים". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה (וחטיבה ביחסים בינלאומיים) ותואר שני במנהל עסקים (בהתמחות במימון, סיים ב-1991) מאוניברסיטת תל אביב, והוא בוגר תוכנית המנהלים של אוניברסיטת הרווארד במסצ'וסטס, שבארצות הברית (1998).

עבד בבנק לאומי במשך 18 שנה, וביצע תפקידי ניהול בדרג ביניים.

בשנים 2000–2003 כיהן כמנכ"ל ויזה כאל, בשנים 2004–2006 שימש מנכ"ל בנק אגוד, בשנים 2006–2007 היה מנכ"ל בית ההשקעות "פריזמה", ובין השנים 2009–2015 כיהן כמנכ"ל ישראכרט.

ב-2015 היה מייסד משותף של "אינטו", קרן השקעות בנדל"ן הפועלת כרשת חברתית בישראל ובארצות הברית, ושימש כיושב ראש שלה.[1] שימש כיועץ לקרן ורבורג פינקוס, שרכשה את מקס איט פיננסים (לשעבר לאומי קארד) ולקבוצות שונות שהתעניינו ברכישת ישראכרט.

מאז אוקטובר 2019 מכהן כמנכ"ל בנק הפועלים במקומו של אריק פינטו.

קוטלר מכהן או כיהן כדירקטור, בין היתר, בבזק, בזק בינלאומי, Yes הטלוויזיה בלוויין ופלאפון. כמו כן, כיהן כיושב ראש עמותת תפוח.

ב-2 באפריל 2023 פורסם כי בדיון בקבוצת ווטסאפ של בכירי המשק על הרפורמה המשפטית שמקודמת על ידי ממשלת ישראל השלושים ושבע, כתב קוטלר כי ייגבה את השבתת המשק על ידי ההסתדרות במטרה לעצור את העברת הרפורמה, הוא אמר "הבטחתי גיבוי לארנון בר-דוד. יחריב (יריב) לוין - עד כאן"[2].

לדב קוטלר אח תאום, עופר, לשעבר מנכ"ל שיכון ובינוי.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קוטלר נשוי ואב לשלושה, מתגורר בתל אביב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]