אשלי מסארו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אשלי מסארו
Ashley Massaro
אשלי מסארו בשנת 2011
אשלי מסארו בשנת 2011
לידה 26 במאי 1979
ניו יורק, ניו יורק, ארצות הברית
התאבדה 16 במאי 2019 (בגיל 39)
לונג איילנד, ניו יורק, ארצות הברית
שם במה אשלי
אשלי מסארו
משקל 50 ק"ג
גובה 1.63 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 27 ביוני 20059 ביוני 2008 (3 שנים)
מאמנים דייב פינלי
ריקי סטימבוט
טריש סטרטוס
מידע אישי
מספר צאצאים 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אשלי מארי מסארואנגלית: Ashley Marie Massaro;‏ 26 במאי 1979 - 16 במאי 2019) הידועה יותר בשם הבמה שלה, אשלי, הייתה מתאבקת ודוגמנית אמריקאית.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

תחרות חיפוש הדיווה (2005)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מסארו השתתפה בתחרות חיפוש הדיווה של שנת 2005. מסארו הדיחה את כל שאר שבע המועמדות כדי להיות מוכתרת כזוכה של התחרות ב-15 באוגוסט בתוכנית Raw. פרס הזכייה היה בסך 250 אלף דולר וחוזה לשנה אחת בארגון ה-WWE.

הפיוד עם השטניות של וינס ומיקי ג'יימס (2006-2005)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שבוע לאחר זכייתה, קנדיס מישל וטורי וילסון תקפו את מסארו לאחר שהעמידו פנים שהן מקבלות אותה בסבר פנים יפות. עקב כך, המריבה ביניהן המשיכה בשבועות הבאים כאשר השתיים ביחד עם ויקטוריה המשיכו לעשות למסארו חיים קשים. מסארו ערכה את הופעת הבכורה שלה בזירה ב-29 באוגוסט בהפסד לוויקטוריה. ב-9 בספטמבר מסארו שוב הפסידה, הפעם לטורי וילסון, לאחר הפרעה מצידן של ויקטוריה וקנדיס. מסארו הצליחה להשוות את הכוחות נגד שלושתן בפרק שהתקיים שבוע לאחר מכן, כשהיא מצליחה לגייס אליה את הדיווה החוזרת, טריש סטרטוס, והשתיים תוקפות את האחרות. שבוע אחר כך מסארו וטריש ניצחו את קנדיס, טורי וויקטוריה (שהיו ידועות כ"נשים בורוד" ולאחר מכן כ"שטניות של וינס"). כל זה הוביל לקרב זוגות בין טריש ומסארו לבין וילסון וקנדיס באירוע "בלתי נסלח", קרב שבו מסארו וחברתה יצאו עם ידן על העליונה. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw מסארו ליוותה את טריש לזירה בניצחונה על וילסון, לאחר הקרב ה"שטניות של וינס" תקפו את טריש ומסארו. הפיוד ביניהן המשיך לאירוע WWE Homecoming שבו טריש ומסארו ניצחו את שלוש הדיוות בקרב "חזייה ותחתונים", הראשון בתולדות הארגון, קרב שמטרתו הייתה להפשיט את הקבוצה מנגד. מסארו המשיכה להתאבק במספר קרבות במשך שארית שנת 2005 ולקחה חלק בבאטל רויאל באירוע טאבו טיוזדיי על הזדמנותה הראשונה לקבל קרב על תואר אליפות הנשים. בקרב זה מסארו הדיחה את קנדיס, אך הודחה על ידי ויקטוריה.

באירוע מהפכת השנה החדשה בחודש ינואר של שנת 2006 מסארו ניצחה בקרב "חזייה ותחתונים", כשהיא הדיווה האחרונה שנשארת עם בגדים בזירה. במשך תחילת שנת 2006 מסארו הותקפה על ידי מיקי ג'יימס. באירוע רויאל ראמבל ג'יימס ניצחה את מסארו בקרב שבו טריש שימשה כשופטת המיוחדת. בקרב החוזר שנערך ביניהן שבוע לאחר מכן, מסארו ניצחה. ב-20 בפברואר מסארו ספגה פציעה בשוקית השמאלית שלה בזמן שהייתה מודחת מקרב הבאטל רויאל, מה שהוביל לקיצור הפיוד בין האחרונה לג'יימס. מסארו עברה ניתוח ובמשך שיקומה מסארו לעיתים הופיעה בתוכנית Raw כחלק מהפיוד בין טריש לג'יימס, אם כי היא לא לקחה תפקיד בפיוד זה. מסארו חזרה ב-20 במרץ כשהיא נחטפת על ידי ג'יימס כדי לפתות את טריש להציל אותה, אך ג'יימס הצליחה בתוכניתה ותקפה גם את טריש.

סמאקדאון (2006–2007)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשלי ומריה ביחד עם סנופ דוג ברסלמניה 24

אשלי חזרה למרקע ב-2 ביוני במסגרת התוכנית סמאקדאון, כפרשנית האורחת בקרב בין קריסטל מרשל לג'יליאן הול. שבוע לאחר מכן אשלי גברה על קריסטל, ג'יליאן ומישל מק'קול בתחרות ביקיני. לאחר מכן מסארו חברה לג'יליאן והשתיים פתחו בפיוד נגד מקול וקריסטל. מסארו השיגה את ניצחון הבכורה שלה בתוכנית ב-21 ביולי כשהיא וג'יליאן מנצחות את מקול וקריסטל. באירוע "המסיבה האמריקאית הגדולה" מסארו ניצחה בקרב מרובע מסוג "חזייה ותחתונים". ב-4 באוגוסט מסארו שברה את מפרק האצבע במהלך הקרב שלה נגד קריסטל.

מסארו החלה להיות המלווה של פול לונדון ובריאן קנדריק לזירה לאחר ניצחון השלושה על איידול סטיבנס, KC ג'יימס ומישל מק'קול. ב-19 בדצמבר אשלי חברה לליילה בניצחונן על ג'יליאן וקריסטל. ב-2 בינואר 2007 אשלי ניצחה את ג'יליאן. בסוף חודש ינואר אשלי, לונדון וקנדריק הפסידו לקבוצת MNM (מרקורי, נייטרו ומלינה). ב-16 בפברואר מסארו חשפה שהיא הצטלמה למגזין פלייבוי.[1] עקב שחרור המגזין ותמונתה על שער המגזין, מסארו הייתה בפיוד עם ג'יליאן שקינאה בתשומת הלב שהיא מקבלת בעקבות תמונותיה במגזין. באירוע "אין דרך החוצה" מסארו ניצחה בקרב דיוות כשהיא חושפת את החזה שלה שעטוף במדבקות השפן המסורתי של מגזין פלייבוי.

מסארו החלה בפיוד נגד אלופת הנשים של Raw, מלינה, שכעסה על החשיפה שקיבלה בעקבות המגזין. ב-16 במרץ אשלי, לונדון וקנדריק שוב הפסידו ל-MNM. ב-26 במרץ בתוכנית Raw, אשלי חברה לטורי וילסון וקנדיס מישל בניצחונן על מלינה, ג'יליאן וויקטוריה. באירוע רסלמניה 23 מסארו כשלה בניסיונה לזכות בתואר אליפות הנשים בקרב "חוטבות עצים" נגד מלינה. לאחר רסלמניה, מסארו המשיכה לשמש כמלווה של אלופי הזוגות של ה-WWE, לונדון וקנדריק. ב-13 באפריל הותקפה מסארו על ידי ג'יליאן בתוכנית סמאקדאון, אך הסיבה האמיתית לתקיפתה על פי התסריט, הייתה שחרור אחד הברגים שהוכנסו בקרסול שלה בניתוח הקודם. מסארו חזרה ב-1 ביוני, כשהיא עזרה למישל מק'קול לנצח את ג'יליאן. חזרתה הייתה קצרה מאוד, משום ששבוע לאחר מכן היא הושעתה על ידי וינס מקמהן על כך ששפכה עליו כוס קפה. גם כאן, הסיבה האמיתית הייתה לקיחת חופש עקב השתתפותה בתוכנית הישרדות.

עלילות שונות והפיטורים (2008)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מסארו חזרה ב-7 בינואר 2008 לתוכנית Raw וניצחה בקרב כריות את מריה, ג'יליאן, מלינה ומיקי ג'יימס. שבוע לאחר מכן אשלי צוותה לג'יימס ומריה בהפסדן לבת' פיניקס, ג'יליאן ומלינה. ב-21 בינואר אשלי התערבה בעלילה בין מריה לסנטינו מארלה, כשהיא מנסה לשכנע את מריה להצטלם למגזין פלייבוי, אך הרעיון נקטע על ידי מארלה. ברויאל ראמבל אשלי ניסתה שוב לשכנע את מריה ואמרה לה שיו הפנר מעוניין בה לצילומי שער המגזין, אך לפני שהספיקה לענות, מארלה התנגד להצעה.

ב-24 במרץ אשלי הפריעה בקרב בין מריה למלינה, לאחר הקרב מארלה הגיע לזירה והותקף על ידי ג'רי לולר, שנמאס לו מהמעשים של מארלה כלפי מריה בשבועות האחרונים. תקיפה זו של לולר הובילה לקרב שלוש על שלוש מעורב בין אשלי, מריה ולולר נגד מארלה, מלינה ופיניקס. בקרב זה קבוצתה של אשלי הפסידה. עקב פציעה של קנדיס, מסארו החליפה אותה בקרב "חוטבות עצים" ביחד עם מריה בהפסדן לפיניקס ומלינה באירוע רסלמניה 24.

ב-14 באפריל אשלי ומריה הפסידו למלינה וג'יליאן בקרב זוגות. מסארו השתתפה באירוע באקלאש בקרב שש על שש והפסידה לאחר שהוצמדה על ידי בת' פיניקס. ב-28 באפריל התחרתה אשלי בקרב האחרון שלה כשהיא חוברת למישל מק'קול, צ'רי, קלי קלי, מריה ומיקי ג'יימס בניצחון על ליילה, מלינה, פיניקס, נטליה, ג'יליאן וויקטוריה.

מסארו שוחררה מהחוזה שלה עם ה-WWE ב-9 ביולי 2008. שבוע לפני השחרור שלה, היא הודיעה שביקשה שחרור מהחוזה שלה עקב מחלתה של בתה בת השבע.[2]

בנובמבר 2016 מסארו הצטרפה לתובענה ייצוגית בהובלת קונסטנטין קיירוס נגד ארגון ה-WWE. מסארו ציינה שהיא הותקפה מינית במהלך מסע ההופעות שנערך בכווית באחד מבסיסי הצבא האמריקאי, אך לבסוף WWE שכנעו אותה לרדת מהנושא ולא לדווח לרשויות על כך.[3]

תפקידים מזדמנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2007 מסארו השתתפה בעונה החמש עשרה של תוכנית המציאות "הישרדות". מסארו הייתה המודחת השנייה בתוכנית.

בשנת 2008 כיכבה מסארו בווידאו קליפ של להקת Rev Theory (אנ') בשיר "Hell Yeah".

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מסארו גדלה בבבילון שבניו יורק, שם היא, אחיה ואביה התחרו בהיאבקות. היא קיבלה את התואר שלה בתקשורת מטעם אוניברסיטת ניו יורק. מסארו יצאה עם המתאבק מאט הארדי.

למסארו בת אחת בשם אלכסה "לקסי" מסארו, שנולדה ב-23 ביולי 2000. כשבתה חלתה באמצע שנת 2008, מסארו ביקשה את שחרורה המוקדם מהחברה בשביל לטפל בה.[4]

למסארו היו מספר קעקועים, אחד מהם הוא קעקוע של כוכב ים בצבעים ורוד ושחור שנמצא בכל אחת ממרפקיה, קעקוע אחר הוא דרקון בצבעים ורוד ואדום המוקפים באותיות קאנג'י שהתרגום שלהם הוא "אל תבטחו באיש". כמו כן, היו לה מספר פירסינגים.

מותה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-16 במאי 2019, עשרה ימים לפני יום הולדתה ה-40, נפטרה מסארו בלונג איילנד, ניו יורק, לאחר שהועברה ללא הכרה לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מותה. סיבת המוות לא הייתה ידועה, אך המשטרה שללה נסיבות פליליות למקרה זה.[5][6][7] באירוע כסף בבנק, שנערך ב-19 במאי, ה-WWE חלקו כבוד למסארו כשפתחו את האירוע עם כתובית לזכרה. הלווייתה של מסארו התקיימה ב-20 במאי. יום לאחר מכן, ב-21 במאי, היא נקברה בכנסייה האפיסקופלית שבסנט ג'יימס, ניו יורק.[8] עוד באותו היום, התבררה סיבת המוות של מסארו, שהייתה כתוצאה מהתאבדות בתלייה.[9]

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אשלי מסארו בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]