הדס מינקה-ברנד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדס מינקה-ברנד
לידה 1975 (בת 49 בערך)
תל אביב, ישראלישראל ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה

אוניברסיטת תל אביב

האוניברסיטה העברית בירושלים
השתייכות צבא הגנה לישראל
תקופת הפעילות מ-2001
דרגה תת-אלוף  תת-אלוף
תפקידים בשירות
  • ראש המרכז למדעי ההתנהגות של צה"ל
  • ראש ענף מדעי ההתנהגות של אגף המודיעין
  • ראש תחום פיתוח ארגוני 8200
פעולות ומבצעים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הדס מינקה-ברנד (נולדה ב-1975) היא קצינה בצה"ל בדרגת תת-אלוף במילואים אשר כיהנה כראשת מערך מדעי ההתנהגות, מערך האמון על תחומי המיון, הייעוץ הארגוני, פיתוח המנהיגות ומחקר הפיקוד בצה"ל. היא דוקטור בסוציולוגיה ארגונית מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדס מינקה-ברנד נולדה בשנת 1975 בתל אביב לשמואל וליאורה מינקה (יושבת ראש אמונה - תנועת האשה הדתית לאומית). היא למדה בתיכון עירוני צייטלין.

בשנת 2002 קיבלה תואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב.

בשנת 2011 קיבלה תואר דוקטור בסוציולוגיה ארגונית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בתחומי מנהיגות ומורכבות, דרך חקר המקרה של מפקדי צה"ל בסביבה אזרחית. היא בוגרת תוכנית ההכשרה של המכללה הצבאית למדעי ההתנהגות. היא יועצת ארגונית במקצועה. שירתה בצה"ל בתחומי המודיעין, לוחמת רשת, פסיכולוגיה צבאית של הלחימה ומבצעי ייצוב בסביבה האזרחית. בשנים 2001–2005 הייתה יועצת ארגונית במגוון יחידות פיקוד המרכז וזרוע היבשה. לאחר מכן הייתה יועצת ארגונית בחטיבת גולני, ובשנת 2006 הייתה פסיכולוגית אוגדת הבשן במלחמת לבנון השנייה ומונתה ליועצת ארגונית ופסיכולוגית צבאית של אוגדת אזור יהודה ושומרון. בשנים 2011–2015 הייתה ראש תחום פיתוח ארגוני ביחידה 8200 ועד שנת 2017 הייתה ראש ענף מדעי ההתנהגות של אגף המודיעין.

בשנת 2017 מונתה לראשות מערך מדעי ההתנהגות בצה"ל, ובשנת 2021 הועלתה לדרגת תת-אלוף כדרגת ייצוג. ביוני 2023 סיימה את תפקידה כראשת ממד"ה.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נשואה ואם לשלושה. מתגוררת בירושלים. היא בוגרת תוכנית המנהיגות הבכירה של קרן וקסנר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]