דודי בלסר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ניקיון פרמטרים בתבנית אישיות#
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 5: שורה 5:
|תאריך לידה=[[22 ביולי]] [[1977]]
|תאריך לידה=[[22 ביולי]] [[1977]]
|תאריך פטירה=
|תאריך פטירה=
|תמונה={{אין תמונה|גבר|יישור=ללא}}
|תמונה=
|כיתוב=
|כיתוב=
|מקום לידה=
|מקום לידה=

גרסה מ־15:08, 17 בפברואר 2017


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות

פרמטרים [ מפלגה פוליטית ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ שותף, שותפה, שנות הפעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דודי בלסר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 22 ביולי 1977 (בן 46)
ירושלים, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום מגורים ראשון לציון
ידוע בשל שחקן כדוריד, דוגמן
השכלה עורך דין
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דודי בלסר (נולד ב-22 ביולי 1977 בירושלים) הוא דוגמן ושחקן כדוריד בהפועל תל אביב. משפטן וכלכלן בהשכלתו בעל תואר שני במנהל עסקים.

ביוגרפיה

דודי (דוד) בלסר היה שחקן כדוריד מצטיין, שגדל ושיחק במדי הפועל ראשון לציון בשנים שבהן הייתה הקבוצה המובילה בכדוריד. ב-1995 התגייס לצה"ל במעמד של ספורטאי מצטיין ושירת בחיל ההנדסה. בלסר היה שחקן בולט בנבחרת ישראל והגיע עמה להישגים משמעותיים במחצית השנייה של שנות התשעים.

כדוגמן התגלה על ידי בטי רוקאווי טרם גיוסו, ובשנת 1998, החתימה אותו על חוזה דוגמנות בסוכנות "אימאג'", שבבעלותה, כשהוא מדגמן לרשת האופנה "פוקס". שנתיים אחר כך בלסר קיבל את הפריצה הגדולה לאחר שנבחר להיות דוגמן הבית הראשון של רשת האופנה לגברים "קסטרו", באוגוסט 2000. בלסר זכה לפופולריות עצומה ולהערצה שטרם נראתה בארץ לדוגמן. הוא הופיע בשורה ארוכה של קמפיינים ופרסומות, כגון: "מי עדן", "קוקה קולה", "נקה 7", "המשביר לצרכן", "קרוקר" ועוד. בנוסף, זכה להצלחה גם ברחבי העולם, כשהוא צועד על מסלולי התצוגות של קלווין קליין, ולנטינו, ג'אן פרנקו פרה, קנזו ופול סמית. כמו כן כיכב בקמפיינים עולמיים, בהם קמפיינים לוורסצ'ה, נינה ריצ'י, ז'אן פול גוטייה וארמני ג'ינס.

במקביל לקריירת הדוגמנות שלו המשיך בלסר כל השנים האלה גם בקריירה הספורטיבית כשחקן כדוריד. זכה באליפות העולם לתיכונים עם תיכון העמית בגרמניה 1994. כשחקן הפועל ראשון לציון זכה באליפויות רבות כאשר ההישג הגדול ביותר של הקבוצה היה העפלה לרבע גמר גביע אירופה לאלופות (2000). בשנת 2002 העפילה נבחרת ישראל לאליפות אירופה בשוודיה בפעם הראשונה בתולדותיה. בלסר הבקיע 10 שערים מול נבחרת דנמרק במסגרת הבתים.

באוגוסט 2002 עמד בלסר במרכזו של רעש תקשורתי, כאשר מועצת הרשות השנייה פסלה את סרטון הפרסומת של "קסטרו מן", בו נראה בלסר בחוף נודיסטים יוצא מהמים בעירום מלא, ואיש אינו מתייחס, והוא מקבל תשומת לב מהאנשים בחוף רק לאחר שהוא מתלבש בבגדי החברה. הסרטון נפסל בטענה כי הוא כולל רמיזות מיניות בוטות, אולם הפופולריות של בלסר רק התעצמה מאירוע תקשורתי זה. בלסר שימש כדוגמן הבית של "קסטרו מן" במשך ארבע וחצי שנים.

במקביל לקריירת הדוגמנות, למד בלסר באוניברסיטת תל אביב תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאינסיאד (פונטנבלו) והוסמך כעורך דין בדצמבר 2005 כשאת התמחותו ביצע במשרד גורניצקי ושות'.[1] הוא בחר שלא לעסוק בעריכת דין והמשיך לככב בקמפיינים, ובד בבד התקבל להתמחות במטה האו״ם בניו יורק והמשיך לאחר מכן, להתנדב לפרויקטים חברתיים מטעם ארגון המזון העולמי בקונגו שבאפריקה. לאחר "קסטרו מן" שימש בלסר כדוגמן הבית של רשת משקפי השמש אירוקה במשך שתי עונות, ואחריו היה לדוגמן הבית של בגיר - רשת אופנה לחליפות מחוייטות. בקיץ 2007 דיגמן ל"מגה ספורט"[2].(2009) ב-2009 עבר להתגורר ולעבוד בלונדון, כמנהל פיתוח עסקי של ערוץ הטלוויזיה לפעוטות Baby TV[3]. לאחר מכן, מונה למנהל פיתוח עסקי בחברת Endemol ושימש כיועץ בחברת Perform Media הבריטית. ב-2012 חזר לישראל והקים בשותפות עם בר רפאלי חברה מסחר אלקטרוני בשם "under.me" (או Undeez) למכירת הלבשה תחתונה מעוצבת. עד נובמבר 2011 החברה הספיקה לגייס 1.0 מיליון דולר מקרנות הון סיכון[4].

בלסר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם מכון "אינסיאד" שליד פריז (פונטנבלו).

ב-18 בספטמבר 2014 נודע כי בלסר חוזר לשחק כדוריד ומצטרף להפועל תל אביב שתשחק בליגה הארצית.

נכון ל-2015 , לאחר שפנה לפוליטיקה מקומית מטעם מפלגת יש עתיד בראשון לציון אך לא נבחר למועצה, הוא משמש כבעלים של חברת הייטק העוסקת בווידאו.

חיים פרטיים

באוקטובר 2013 נישא לטלי גרנות.

מתגורר בתל אביב.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ איתי גודר, ‏ודודי בלסר בא להוכיח שהוא קצת יותר מפנים יפות, באתר גלובס, 23 באוקטובר 2005
  2. ^ דודי בלסר בלאי, באתר nana10‏, 12 ביוני 2007
  3. ^ ענת באלינט, ביזנסמן, TheMarker Week, 12.2.2009
  4. ^ בתיה פלדמן, ‏סטארט-אפ חדש לבר רפאלי ודודי בלסר: אתר לבגדים תחתונים, באתר גלובס, 23 באוקטובר 2011