קובי מאור – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הסבה לתבנית IMDb#
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{שחקן
{{שחקן
|שם=קובי מאור
|שם=קובי מאור
|תמונה={{אין תמונה|גבר|יישור=ללא}}
|תמונה=
|כיתוב=
|כיתוב=
|שם במה=
|שם במה=

גרסה מ־16:22, 17 בפברואר 2017

תבנית:שחקן קובי מאור (נולד ב-23 בדצמבר 1977) הוא שחקן קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון ישראלי.

ביוגרפיה

נולד בשם יעקב (קובי) מרציאנו.[1] בוגר בית הספר לאמנויות הבמה "בית צבי" (2004), וסדנת רותי דייכס משחק מול מצלמה.

בטלוויזיה

בשנת 2006 השתתף בטלנובלה "ילדות רעות" בתפקיד קובי לוי, אחיו של שימי (אורי בנאי) אשר מנהל רומן סודי עם סוזי (אוולין הגואל).

בשנת 2008 שיחק בתפקיד אורח בסדרת הנוער של ערוץ הילדים "דאוס" וגילם את "המקרר". והשתתף בתוכנית האירוח והבידור של Yes, "שולץ" בכיכובו של רועי בר-נתן וגילם את השליח אייל אפללו.

בשנת 2009 שיחק בתפקידי אורח בסדרות "החיים זה לא הכל" בתפקיד : מוכר נשק, ובסדרה "רמזור" בתפקיד : זאזא.

בשנת 2010 שיחק בסדרה הקומית, "טקסי דרייבר" בזכיינית רשת בתפקיד: חרא בוטנים (מיכה לילך), מהדמויות הראשיות של הסדרה . באותה שנה שיחק בסדרה הקומית "כאן גרים בכיף" בערוץ 10 בתפקיד קובי, חברו של יאיר (גיא לואל) ושותפו לעסק. שיחק באותה שנה ב-קומדיית המצבים של Yes, "השועלים" בתפקיד ראשי, מנחם, מנהל המשמרת. באותה שנה שיחק בסדרה הדרמת פשע "עספור" בHOT בתפקיד משטאווה, יד ימינו של קובי (אביב אלוש).

בשנת 2011 שב לשחק בעונה השנייה של הסדרה "השועלים" בYes. וגילם דמות אורח בתוכנית הסאטירה "בובה של לילה" בערוץ הספורט. וכן באותה שנה החל לשחק בסדרה הקומית בבימויו של רובי דואניאס "סברי מרנן" בערוץ 2 (קשת) בתפקיד מני חסון, אחיה של שני (רותם אבוהב).

בשנת 2012 חזרו הסדרות "כאן גרים בכיף", ו-"טקסי דרייבר" לעונה שנייה ושיחק בעונה האחרונה של סדרת הדרמה של Yes, "סרוגים" וגילם כובס.

בשנת 2013 שיחק בתפקיד ראשי בסדרה הקומית "פרופיל 64" בערוץ 10 וגילם את רס"ר רצאבי, ושיחק בתפקיד אורח בסדרת הילדים "הפיג'מות" בערוץ הילדים שם גילם את מנחה "מיסטר שף". באותה שנה החל לשחק בסדרה הקומית "חברות" בערוץ 10, וגילם את ניסים, בעלה של פזית (לירית בלבן). וכן שב לשחק בעונה השנייה של "סברי מרנן".

בשנת 2014 שיחק בתפקיד אורח בסדרה "70 מיליון סיבות לעושר" בערוץ 2.

בשנת 2015 גילם את ירון דורון היחצן בסדרה הקומית "משפחה שולטת" אשר משודרת בערוץ הילדים למנויי Yes. בחודש יוני של אותה שנה שב לגלם את דמותו ניסים חכם בעונתה השנייה של הסדרה הקומית "חברות" בערוץ 10.

בשנת 2016 נכנס בתור חבר פאנל קבוע בתוכנית המערכונים "זה המצב" בזכיינית רשת. שיחק את דמותה של ריבי בסדרה מטומטמת בערוץ 3 התארח בעונתה החמישית של הקומדיה של ערוץ 10 "בנות הזהב" בתפקיד אבשה, בנה של שוש. בפברואר של אותה שנה החל לשחק בסדרת הנוער "סוסי פרא" בערוץ זום, שם גילם את דמותו של אליקו אביטל, אביו של נתי אביטל (גד) ונאלץ לגנוב מבנו כסף. מאור משחק לצד כוכבי נוער מוכרים כגון: דניאל גד, יון תומרקין, ניב סולטן, שירה נאור ואחרים. בחודש מרץ שב לגלם את דמותו של מני חסון, בעונה השלישית של הקומדיה "סברי מרנן". בחודש יולי החל לשחק בקומדיית מצבים החדשה של ערוץ הילדים "סופשלי" בכיכובם של שחר חסון, זאב רווח, עדי הימלבלוי ואחרים. בתאריך 25 ביולי עלתה לשידור הסאטירה החדשה "זה המצב" בערוץ 2 (רשת), בהשתתפותם של ירון ברובינסקי, מולי שולמן, אסף פריינטא, גיתית פישר ואחרים. וכן, בתחילת השנה הצטלם לסדרה החדשה של HOT "מטומטמת" בכיכובה של בת חן סבג. הסדרה תעלה בספטמבר של אותה שנה.

בתיאטרון

בתיאטרון הופיע במחזות: ז'קו, החייל האמיץ שוייק, פאניקה, המלט (רוזנקרנץ, אוסריק), ליזיסטרטה, זה הים הגדול (מוכר הקמיעות), סופה של בדיחה (פרמדיק), תמונות יפואיות (סמי המתעטש, גב' צ'אלוקי, סלומון הגדול), חלום ליל קיץ (שרימפס), עד התביעה (ד"ר וואיט), מלחמה - אופרת רוק (הגבר), הלילה הזה (אבו חסן), שמשון בר לשון, כשאנו המתים מתעוררים (ארנולד רובק), מקבת' (סיוורד), קייטנים (סרגי בסוב), הקרון (בלוב), קאמיל (המרקיז דה סן בריה), האחים קרמזוב (מפקד המשטרה), דירתה של זוויה (איבן), ניקולס ניקלבי (קרמלס), טלמכוס קליי (קולין), הצל (ראש הממשלה), יוסף וכתונת הפסים (יעקב / פוטיפר), האריה, המכשפה וארון הבגדים (סנטה קלאוס), משחקי חופשה (המייג'ור), הצודקים (בוריה), כולם היו בני (ג'ו קלר), הים (אוונס), מסעותיו של פרישון (פרישון), אמדיאוס (פרנץ רוזנברג), גברים צריכים לבכות (ג'ון מוריסון), נשות וינדזור העליזות (סר ג'ון פלסטלף) וריצ'רד השני (לורד רוס).

בקולנוע

מתחילת דרכו עד היום שיחק ומשחק במגוון סרטי קולנוע.

הראשון בהם הוא "ידיים קשורות" (2006) בבימויו של דן וולמן.

בשנת 2007 שיחק בסרטו של מושון סלמונה "וסרמיל" שם גילם בתפקיד משני, את חיים.

בשנת 2009 שיחק בסרטו הקומי של יגאל בורשטיין "אצבע אלוהים", שם גילם את מוטי המאבטח.

בשנת 2010 שיחק לצידם של מיכאל הנגבי ושלמה בראבא בסרט הטלוויזיה "חצי טון ברונזה" אשר שודר בHOT, הסרט בבימויו של יפתח חוצב.

בשנת 2012 שיחק בסרט הקומי "הדילרים" בבימויו של עודד דוידוף, שם גילם את אופיר, לצד איתי תורג'מן, אלון אבוטבול, יובל שרף וצחי גראד.

בשנת 2015 שיחק בסרט הדרמה של וידי בילו "סוף עידן התמימות" אליו הצטלם ב2014.

בשנת 2016 שיחק בסרט הפשע "כיפה אדומה" בבימויו של הבמאי המוערך ארנון צדוק. אל הסרט הצטלם בסוף שנת 2012, אך עקב בעיות תקציב הוא נדחה ועלה לאקרנים ב-28 באפריל 2016. באותה שנה הצטלם לסרטו החדש של ניר ברגמן "להציל את נטע" בכיכובם של רותם אבוהב, בני אבני, עירית קפלן ואחרים רבים. הסרט יצא ברבע הראשון של 2017.

בשנת 2008 דיבב בסרט וול-E את קולו של הקפטן. בשנת 2016 דיבב בסרטים: זוטרופוליס (קולו של פיטר מוסברידג' / עכבר מנהל עבודה), החיים הסודיים של חיות המחמד (קולו של דיוק), אנגרי בירדס - הסרט (קולו של לאונרד).

בשנת 2009 הצטלם לסרט הסטודנטים "הפריצה לכלא עכו" בבימויו של בועז ארמוני הבמאי הצעיר דאז, בסרט גילם את יוסי (יוס'קה) נחמיאס. הסרט יצא בבכורה בשנת 2011.

עיסוקים נוספים

הופיע בפינה קומית קבועה בתוכניתו של גולן אזולאי, "העם עם גולן" ברדיו גלי ישראל.

השתתף במופעי הבידור "קובי ויניב: אוהבים אתכם ככה", שלישיית "מושב לצים" (בצוותא) בשנת 2012 השתתף בפרסומת ל-Design Center.

קישורים חיצוניים