קטגוריה:סגל קול ישראל – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Maor2000 (שיחה | תרומות)
הוסף שמו של יאיר בן-דוד ששימש כעיתונאי בקול ישראל ושמו נשמט מרשימת סכל העובדים
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 2: שורה 2:
[[קטגוריה:סגל תחנות רדיו בישראל|קול ישראל]]
[[קטגוריה:סגל תחנות רדיו בישראל|קול ישראל]]
[[קטגוריה:עובדי רשות השידור]]
[[קטגוריה:עובדי רשות השידור]]
יאיר בן-דוד
יאיר בן-דוד הוא עיתונאי ישראלי לשעבר, שערך והגיש בראשית שנות השמונים ברשת ב׳ את התוכניות ״משפט ציבורי״ (יחד עם אריה אולבסקי) ו״תקדימים״ (יחד עם אסתר ברזל ז״ל). במקביל לעבודתו בקול ישראל שימש כעורך-המשנה, ותקופה מסויימת כעורך בפועל, של שבועון צה״ל ״במחנה״. כיום הוא עוסק בעריכת דין.
ביוגרפיה
יאיר בן-דוד נולד בתל אביב ואת דרכו בקול ישראל החל כחניך בקורס שדרים ועורכי תוכניות שנפתח בשנת 1978, ובו השתתפו בין היתר כרמלה מנשה, יון פדר, עופרה נחמד וגלעד שר.
בסיום הקורס הוצע לו על ידי מנהל חטיבת החדשות דאז, עמוס גורן, להצטרף לחטיבת החדשות, אך הוא העדיף להישאר במחלקת התעודה שהיתה אז תחת ניהולה של אסתר ברזל ז״ל.
בשנים 1979 - 1981, הפיק ערך והגיש יחד עם חברו לקורס השדרים, אריה אולבסקי, את התוכנית החודשית ״משפט ציבורי״ שעסקה בדיון בענייני מדינה וחברה במתכונת של בית משפט והוקלטה בפני קהל במקומות שונים ברחבי הארץ. יחד עם אסתר ברזל ז״ל הפיק וערך סדרת תוכניות על בסיס פרשיות משפטיות שנדונו בבג״צ, ובהן התוכנית ״ארץ מקלט״, שעסקה בגירושם מישראל של יהודים שניסו להשתקע בארץ מכוח חוק השבות, ובהם מאיר לנסקי.
בשנת 1986, מונה לדובר לשכת עורכי הדין והעורך הראשי של ביטאוניה. בשנת 1992 נבחר כמנהל הכללי של לשכת עורכי הדין. בשנת 1996 פרש מהלשכה ומעבודה עיתונאית פעילה ופתח משרד עורכי דין. בשנת 2000 פירסם את הספר ״הפרקליט והלקוח״ העוסק באתיקה מקצועית של עורכי דין כלפי לקוחותיהם. הספר ראה אור בשתי מהדורות, ואת ההקדמה לו כתב נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מאיר שמגר ז״ל.
חיים אישיים
יאיר בן-דוד נשוי לעו״ד יעל בן-דוד והוא אב לבן ובת.

גרסה מ־17:05, 1 בנובמבר 2019

יאיר בן-דוד יאיר בן-דוד הוא עיתונאי ישראלי לשעבר, שערך והגיש בראשית שנות השמונים ברשת ב׳ את התוכניות ״משפט ציבורי״ (יחד עם אריה אולבסקי) ו״תקדימים״ (יחד עם אסתר ברזל ז״ל). במקביל לעבודתו בקול ישראל שימש כעורך-המשנה, ותקופה מסויימת כעורך בפועל, של שבועון צה״ל ״במחנה״. כיום הוא עוסק בעריכת דין. ביוגרפיה יאיר בן-דוד נולד בתל אביב ואת דרכו בקול ישראל החל כחניך בקורס שדרים ועורכי תוכניות שנפתח בשנת 1978, ובו השתתפו בין היתר כרמלה מנשה, יון פדר, עופרה נחמד וגלעד שר. בסיום הקורס הוצע לו על ידי מנהל חטיבת החדשות דאז, עמוס גורן, להצטרף לחטיבת החדשות, אך הוא העדיף להישאר במחלקת התעודה שהיתה אז תחת ניהולה של אסתר ברזל ז״ל. בשנים 1979 - 1981, הפיק ערך והגיש יחד עם חברו לקורס השדרים, אריה אולבסקי, את התוכנית החודשית ״משפט ציבורי״ שעסקה בדיון בענייני מדינה וחברה במתכונת של בית משפט והוקלטה בפני קהל במקומות שונים ברחבי הארץ. יחד עם אסתר ברזל ז״ל הפיק וערך סדרת תוכניות על בסיס פרשיות משפטיות שנדונו בבג״צ, ובהן התוכנית ״ארץ מקלט״, שעסקה בגירושם מישראל של יהודים שניסו להשתקע בארץ מכוח חוק השבות, ובהם מאיר לנסקי. בשנת 1986, מונה לדובר לשכת עורכי הדין והעורך הראשי של ביטאוניה. בשנת 1992 נבחר כמנהל הכללי של לשכת עורכי הדין. בשנת 1996 פרש מהלשכה ומעבודה עיתונאית פעילה ופתח משרד עורכי דין. בשנת 2000 פירסם את הספר ״הפרקליט והלקוח״ העוסק באתיקה מקצועית של עורכי דין כלפי לקוחותיהם. הספר ראה אור בשתי מהדורות, ואת ההקדמה לו כתב נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מאיר שמגר ז״ל. חיים אישיים יאיר בן-דוד נשוי לעו״ד יעל בן-דוד והוא אב לבן ובת.

קטגוריות־משנה

דף קטגוריה זה כולל את 4 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 4 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

מ

ס

ש

דפים בקטגוריה "סגל קול ישראל"

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 310 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

(לדף הקודם) (לדף הבא)
(לדף הקודם) (לדף הבא)