רוני מרחבי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רוני מרחבי
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 22 באוגוסט 1983 (בת 40)
הרצליה, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2007
מקום לימודים בית צבי עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

רוני מרחבי (נולדה ב-22 באוגוסט 1983) היא שחקנית ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרחבי נולדה בהרצליה. היא אחותם של ירדן מרחבי וגלעד מרחבי - שניהם שחקני תיאטרון וטלוויזיה. היא בוגרת תיכון אלון ברמת השרון, במגמת תיאטרון. ב-2001, עם סיום לימודיה, התגייסה לצה"ל.

ב-2008 סיימה את לימודיה בבית הספר לאמנויות הבמה "בית צבי" בהצטיינות. במהלך לימודיה זכתה במספר מלגות הצטיינות, בהן צבי קליר וקרן תרבות אמריקה ישראל. ב-2011 השתתפה בסדנת תיאטרון מוזיקלי בהנחיית הבמאי מייקל מאייר.

במהלך לימודיה השתתפה מרחבי במספר הפקות סטודנטים, בהן ההצגה "ליל טעויות" ב-2007 בתפקיד בריז'יט ובבימויו של מיטקו בוזקוב, "טוב יפה" ב-2008 בבימויה של אורלי רביניאן בתפקיד ננסי, "איך להצליח בעסקים מבלי להתאמץ" מאת פרנק לסר בבימויו של אילן שטורם באותה שנה, ובאנסמבל של המחזמר "ג'קיל והייד". במסגרת תיאטרון הספרייה, גילמה את אנה בהצגה "אם יש עוד לא מצאתי" בבימויה של רביניאן בהפקה שהוצגה בשנת 2013. ב-2013 גילמה גם את תפקיד ליבלה בהצגה "שני קוני למל" בבימויו של דניאל אפרת. ב-2014 השתתפה ב"שמנה" בתפקיד הלן.

מרחבי החלה לשחק גם בהצגות ילדים, והשתתפה בין היתר ב"הכבש השישה עשר", הצגה המבוססת על האלבום המוזיקלי בתיאטרון המדיטק, שם גם שיחקה ב-2012 ב"המכשפה בבית ממול" בתפקיד איילה ובבימויו של יואב בר לב. בהתיאטרון שלנו שיחקה ב"שימו לב גם אליי" בתפקיד גלית וב"דייג ודג הזהב" בתפקיד המספרת. ב-2014 השתתפה בהצגה "מהפכה בג'ונגל" בתפקיד הטווסה בבימויו של תום שוורצברג בתיאטרון השעה הישראלי. הייתה מועמדת לפרס שחקנית משנה בטקס פרסי הבמה להצגות ילדים ונוער ב-2010 לפרס שחקנית ראשית בטקס פרסי הבמה להצגות ילדים ונוער ב-2013.

ב-2015 הצטרפה ללהקת שחקני התיאטרון הקאמרי. והחלה להשתתף במחזות הזמר "שיער" בבימויו של משה קפטן ו"סיפור הפרברים" בבימויו של צדי צרפתי.

מ-2016 משתתפת גם בהצגת הילדים "עוץ לי גוץ לי" כמחליפתה של איה שבא.

ב-2017 השתתפה במחזמר "היירספריי" בתפקיד הראשי של טרייסי טורנבלד.

ב-2018 החלה לשחק במחזה "הילד חולם" מאת חנוך לוין בהפקה משותפת של התיאטרון הקאמרי ותיאטרון הבימה, בבימויו של עמרי ניצן. באותה שנה החלה לשחק גם בהצגת הילדים "המסע המופלא לארץ המילים" בבימויו של נועם שמואל ובמחזה "אל נקמות" מאת שלום אש ובבימויו של איתי טיראן.

ביוני 2019 החלה לשחק גם בתיאטרון הילדים הישראלי במחזמר לילדים "שמוליקיפוד" בבימויה והפקתה המוזיקלית של אילון נופר. בנובמבר אותה שנה החלה להופיע בתפקיד ליסה, חברתה של סופי, במחזמר "מאמא מיה", בתיאטרון הבימה.

בטלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2009 גילמה את תפקידה הראשון בסדרת הטלוויזיה "תיכון השיר שלנו", כדקלה גולד. היא שיחקה בסדרה במשך שתי עונות. ב-2009 השתתפה גם בעונתה השנייה של הסדרה "דני הוליווד" לצד רן דנקר.

בשנת 2017 השתתפה בסדרה "בית הכלבים", ששודרה בערוץ ניקלודיאון וב-yes. בסדרה גילמה את "קורל שבע".

בהיותה סטודנטית ב"בית צבי", השתתפה בסדרה הדוקומנטרית "בית צבי" ששודרה בערוץ 10, בה תועדו חייהם של תלמידי המקום בתקופת לימודיהם.

מרחבי השתתפה גם בפרסומות של מספר חברות מסחריות. בהן, "פאנטה" ו"בזק".

בקולנוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2016 השתתפה בסרטה של רמה בורשטין, "לעבור את הקיר".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]