אדריאנו חאובל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אדריאנו חאובל
חאובל בסרט "לוויה בצהריים", 2013
חאובל בסרט "לוויה בצהריים", 2013
לידה 30 באוגוסט 1985 (בן 38)
ישראלישראל יבנה, ישראל
סוגה מועדפת דרמה
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2009
עיסוק דוגמן, שחקן
יצירות בולטות האלופה (2009)
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אדריאנו חאובל (נולד ב-30 באוגוסט 1985) הוא שחקן ודוגמן ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אדריאנו חאובל, בנו של כדורגלן העבר סרג'יו חאובל. אחיו הצעיר הוא המאמן ג'וליאן חאובל. גדל והתחנך בעיר יבנה. את שירותו בצה"ל עשה בחיל האוויר כלוחם נ"מ בסוללת הוק של מערך ההגנה האווירית ולאחר מכן כמדריך זיהוי מטוסים בבית הספר להגנה אווירית (ביסל"א).

הוא בעל תואר ראשון בהוראה ובבימוי מסמינר הקיבוצים. כמו כן, הוא בוגר סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין ובוגר קורס "טכניקה" מול מצלמה אצל ניב רז ואולי שטרנברג. ב-2016 נסע ללמוד במאסטר קלאס של איוואנה צ׳אבק בלוס אנג׳לס.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בטלוויזיה ובקולנוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך השנים השתתף חאובל במספר סרטים וסדרות טלוויזיה. בשנת 2009 לוהק לשחק בעונה השלישית של הטלנובלה "האלופה". בשנת 2013 שיחק בתפקיד ראשי בסרט הקולנוע "לוויה בצהריים".

בין השנים 20132014 שיחק בסדרת הנעורים "החממה", פרי עטו של גיורא חמיצר בתפקיד "הלקוח" האישיות השנייה של רובי קליין. בשנת 2016 שיחק בעונה השנייה של הסדרה "פצועים בראש" מאת חנן סביון וגיא עמיר.

ב-17 במאי 2016 החל, בערוץ 2 בזכיינית רשת, שידור העונה החמישית של תוכנית המציאות "המירוץ למיליון", בה חאובל נטל חלק ביחד עם בת זוגו לשעבר מונדה קנצפולסקי, והיה למודח השביעי.

בשנת 2019, הופיע בפרסומת עבור החברה טורנדו לצד רותם סלע.

בתיאטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

במסגרת לימודיו בבית הספר של יורם לוינשטיין, שיחק במחזות "האישה מן הים", "הגשם יפסיק לרדת" ו"עד ראייה". בעת לימודיו, זכה חאובל במקום הראשון בתחרות המלגות על-שם שוש אביגייל ובנוסף, במקום הראשון בתחרות המלגות על-שם שושנה קמחי.

בשנת 2012 גילם את דמותו של הנסיך במחזמר "סינדרלה", לצד בר רפאלי, חנה לסלאו ושלישיית מה קשור.

בשנת 2015 שיחק במחזה "התעוררות האביב".

דוגמנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2010 הצטלם לצדה של בר רפאלי לקמפיין הלבשה תחתונה עבור רשת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מס". באותה שנה הצטלם ביוון לקמפיין של בגדי ים לגברים, עבור חברת האופנה "NUDE" BY POLYOOD".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]