כוכב הצפון (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
כוכב הצפון
סוגה נוער
יוצרים מיכל קופר-קרן
כותבים מיכל קופר-קרן
בימוי עופר ויצמן
שחקנים אריאל מורטמן
גיא קלי
גל גולדשטיין
איאן פינקוביץ'
לין אשרוב
יובל שבח
לי לוטן
הילה לוזיה
יובל אסף
עמית מושקוביץ
יוני גרין
רמה מסינגר
אלון נוימן
אפרת בוימולד
פסקול מילים ולחן: דורון מדלי
ביצוע: לין אשרוב
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 2
מספר פרקים 100
תוכנית מקור יומני החופש הגדול
הפקה
מפיק עוז וידל, אלינור לוי הראל
חברת הפקה אולפני הרצליה
אתר צילומים אולפני הרצליה, מלון "חלומות נפתלי".
אורך פרק כ-25 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ דיסני ישראל (Yes)
תקופת שידור מקורית 30 בנובמבר 201416 ביוני 2016
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb

כוכב הצפון היא סדרת נעורים ישראלית ששודרה בערוץ דיסני ישראל למנוי Yes. העונה הראשונה עלתה ב-30 בנובמבר 2014 והעונה השנייה עלתה ב-6 במרץ 2016. הסדרה מספרת את סיפורה של מאיה, נערה תל אביבית במעבר מהעיר הגדולה לצפון, לעזור לאביה בניהול המלון ששייך למשפחתה של אמה המנוחה.

רוב הסדרה צולמה באולפני הרצליה. צילומי החוץ של בית המלון צולמו במלון "חלומות נפתלי" שבמושב שדה אליעזר בגליל העליון.

ב-23 בספטמבר 2016, עלתה בערוץ דיסני הבריטי וב-yesVOD kids, הסדרה "The Lodge" (המלון) המבוססת על כוכב הצפון.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
15030 בנובמבר 20144 בפברואר 2015
2506 במרץ 201616 ביוני 2016

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאיה, נערה תל אביבית פופולרית (אריאל מורטמן), שגרה יחד עם אביה אהוד (אלון נוימן) בתל אביב, נוסעת יחד איתו באי רצון לנהל בית מלון קטן בצפון, השייך למשפחה של אמה שנפטרה מסרטן לפני שנתיים. מאיה, שאוהבת התחלות חדשות, מצליחה מיד להתמקם, ומתאהבת בשון המקובל ממבט ראשון (גיא קלי), ומסתכסכת עקב זאת עם דניאל, חברתו האהודה והסנובית (איאן פינקוביץ'). בהמשך, מתגלה כי אבא של שון הוא הבוס - שרוצה להשיג פסל אבוד ששווה מיליונים, כדי להציל את מפעלו מחובות גדולים, ולא מצליח משום שאנשים אחרים רוצים למנוע ממנו לקבל את הפסל. מסתבר כי אביו של שון, גיל (אמנון וולף), שכר שני אנשים שיתחזו למורי יוגה רוחניים, וכך יוכלו לחפש בשבילו את הפסל בלי שאף אחד יחשוד; אך אחד מהם רק מתחזה לשותף של הבוס, ולא באמת עוזר לו למצוא את הפסל, וכשהפסל נמצא בידיו הוא מאבד אותו .עם כל עלילת המפעל והפסל, התכנית מספרת גם על חיי החברה של הנערים הגרים ביישוב ועל הקשרים הנרקמים ביניהם, ואט אט שתי העלילות מתחברות ומתגלה קשר הדוק בין שגרת הנערים לבין הדרמה במפעל והחפירות במלון. פרק הסיום של הסדרה נשאר פתוח ואיתו הרבה שאלות שעליהן מגלים תשובה בעונה השנייה.

עונה שנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה השנייה נפתחת בחיפושים אחר דניאל לאחר שבסוף העונה הקודמת היא ברחה לאחר שהייתה צריכה להעבור לגור עם אביה. במכתב שמאיה, אהוד ויולי מצאו יש הודעה שנשארו דברים של מאיה בבית החולים בו אמה מתה. ילד חדש הגיע ליישוב בשם עומר (יוני גרין). ילדה חדשה בשם רוני (עלמה) מגיעה אל היישוב ולה יש סיפור אחד ארוך (עמית מושקוביץ). בהתחלה היא רק לא רוצה להצטלם, ולאחר מכן מתברר שהיא פרצה לבית של שר בממשלה (השר לפיתוח אזורי). מגיע ראש מועצה חדש ליישוב רם (שהוא גם אבא של עומר) והוא סוגר את ההאנגאאוט. החבר'ה מחליטים להקים זולה אך הם רוצים את ההנגאאאוט בחזרה, הם מחליטים להקים פסטיבל נוער צפון. מתברר שעומר היה גר ביישוב עד לפני שלוש שנים, הוא עזב לאחר שדניאל השפילה אותו, כעת לאחר שחזר, החליט עומר להתנקם בה ולצלם אותה מלכלכת על חברות שלה. תכנן להקרין זאת במסיבת יום ההולדת שלו ושל דניאל, אך לא עשה זאת כי הוא ודניאל השלימו ונהיו חברים. אחרי שעומר החליט לא להקרין את שצילם, בן הקרין את הסרט והפליל את עומר. מאיה גילתה לגבי רוני והחליטה לעזור לה, בעוד רוני התחילה לעבוד גם היא במלון. באותו זמן נועה הייתה מאושרת בעקבות הפרסום לו זכתה בזכות הסדרה "רחוק", ולאחר מכן הצטרפה לתוכנית "הכל בצחוק". לבקשת דריה (אחותה של דניאל), עומר מצא הוכחה שבן הוא האחראי, דניאל כעסה על בן והיא ועומר חזרו. החבורה מצאו הרבה להקות שיופיעו בפסטיבל, והגיעה מסיבת העיתונאים עם השר. הכול נהרס במסיבת העיתונאים, וכתוצאה מכך עידו פוטר. באותו זמן השר שוהה במלון ומגלה שרוני היא זו שפרצה לביתו, וששמה האמיתי הוא למעשה עלמה ירון. אמיר מהמשטרה אמר לעלמה ולאמא שלה שעליהן לעזוב את היישוב ושעלמה תלך למוסד לעבריינים צעירים, אך עלמה מבקשת מאמיר למצוא הוכחות ומצליחה. היא ומאיה מוצאות מעיין בציורים של אמא של מאיה, זה המעיין (מעיין היהלומים). בסוף אחד הפרקים מתגלה כי תמרה שעובדת עם השר היא עוזרת למשטרה. מאיה שואלת את גיל על צילומים של השטח כדי לדעת על המעיין, וגיל מביא לה. שון מגלה על כך ונפרד ממנה. עכברי הכפר לא יכלו להופיע ולכן הם מחפשים זמרת או זמר אחרים ומוצאים את כרמל אזולאי. מתברר שכרמל היא האקסית של עומר, ודניאל לא מרוצה שכרמל כל הזמן מסתובבת לידו. שון מנצח בתחרות השחייה. כרמל רוצה לסכסך בין דניאל ועומר. שון כועס אף יותר על מאיה כשהוא שומע מיולי שהיא יודעת. מאיה שומעת משון שיולי סיפרה לו, ומאיה כועסת על יולי. בינתיים השר מגיע למלון ועומד להחזיר את הגדר. רוני עוקבת אחריו והוא שומע משהו, הולך לבדוק ומגלה אותה והיא טוענת שהיא סתם בהפסקת צהריים. באותו זמן כרמל משקרת לדניאל ושואלת את עומר והוא אומר לה שזה נכון וכשכל אחד מתכוון למשהו אחר. מאיה מגלה את היהלומים, והיא, אמיר, תמרה ורוני מתכננים לתפוס את השר והם אכן תופסים אותו. השר הולך לכלא, שון ואביו משלימים, עידו מופיע על הבמה בפסטיבל עם בלו הארט די, והפסטיבל נגמר. דניאל ועומר משלימים, אהוד מציע נישואים ליולי, שון ומאיה לא חוזרים להיות חברים ובסוף העונה שון רודף אחרי המונית לשדה התעופה אחרי מאיה, אך לרוע המזל מפספס אותה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מאיה גנור (אריאל מורטמן): הדמות הראשית, נערה חכמה, יפת תואר, רגישה ואחראית. בתם של יעל ואהוד, עברה יחד עם אביה מתל אביב לנהל מלון ביישוב בצפון שהיה שייך למשפחה של אמה שנפטרה ממחלה. כשהגיעה, התאהבה בשון, ונהפכה להיות חברה טובה של נועה וידידה של בן, שהיה בטוח שהיא מאוהבת בו. בהמשך העונה היא ושון נהפכים לזוג למרות ניסיונות ההפרדה של בן ודניאל. לקראת סוף העונה הראשונה הם נפרדים מכיוון ששון אינו רוצה להסגיר את אביו על מעשיו. בהמשך, הם חוזרים זה לזה. בעונה השנייה היא מוצאת את היומן של אמא שלה, בעקבותיו מתחילה חיפושים אחר המעיין שנמצא ליד המלון. מתחברת לרוני שמגלה לה את הסוד שלה ועוזרת לה להסתיר אותו. עוזרת לשון להגיע לאליפות הארץ בשחייה ובדרך משקרת לאביה. בסוף העונה מאיה מחליטה לטוס לסבא שלה עד סוף החופש כדי להתרחק משון. בסוף הפרק האחרון עולה למונית ונוסעת.
  • שון (גיא קלי): נער אמיץ ושרירי, שנאלץ לוותר על חלומו להגיע לאליפות הארץ בגלל אביו, שרוצה שהוא יעבוד במפעל המשפחתי. חבר טוב של עידו ובן. הוא ודניאל זוג מיתולוגי, אך שון נפרד ממנה מכיוון שהלשינה עליו להוריו שהוא שוחה ללא רשותם. בהמשך העונה הוא מתאהב במאיה והם נהפכים לזוג למרות ההתנגדויות של בן ודניאל. בסוף העונה הראשונה מאיה נפרדת ממנו מכיוון שהיא לא מרגישה בנוח להיות עם מישהו שלא מוכן להסגיר את אביו לכלא, אך לאחר שהוא התחרט על מעשיו וביקש מאביו להסגיר את עצמו, הוא ומאיה חוזרים. בעונה השנייה הוא מתחיל להיות בחובות בגלל מעשיי אביו ומפחד לאבד את הבית שלו. לא מוותר על חלומו להגיע לאליפות השחייה, וגורם למאיה לשקר לאביה. מנצח בתחרות. מאיה משלמת לו על השחייה ללא ידיעתו ומבקשת שיגידו לו שזאת מלגה. בפרק האחרון מגלה את האמת ועומד ללכת אליה, אך מגלה שהיא יצאה למונית לטיסה לאפריקה. בסוף העונה רץ אחרי המונית וקורא לה, אך ללא הצלחה. משלים עם אבא שלו.
  • בן (גל גולדשטיין): נער טיולים, חובב סנפלינג ושייט אבובים, תמיד אוהב לצאת לטבע. חבר טוב של שון ושל עידו. הוא ושון מתאהבים במאיה ונהפכים למשולש אהבה. הוא מספר לשון שמאיה מאוהבת בו. במהלך העונה מתגבר על מאיה ומתחיל להתקרב לדניאל, והשניים מוכיחים בעזרת הוכחות מצולמות שגיל הוא זה שביצע את כל המעשים הרעים והפליל את איריס. בעונה השנייה דניאל גילתה על רגשותיו והם הסכימו לצאת לדייט נסיוני אך בלי לספר לכולם. הוא רצה לספר לדניאל את האמת על עומר שרוצה לנקום בה, אך כשנכנס ראה אותם מתנשקים והוא העמיד פנים שלא ראה זאת. במסיבה, הראה את הקליפ שעומר הכין וגרם לדניאל לעזוב את המקום בוכה. דניאל מגלה שהוא הקרין את הסרטון ומנתקת איתו קשר.
  • דניאל (איאן פינקוביץ'): נערה מפונקת ושחצנית, שמנסה להסתיר את אופייה האמיתי בנחמדות מזויפת, בת זוגו והאקסית המיתולוגית של שון. מקבלת בעזרת אמה, ראש המועצה, תפקיד ראשי בסדרה שנועה (חברתה הטובה) רצתה. היא ושון נפרדו לאחר שסיפרה להוריו שהוא שוחה ללא ידיעתם. דניאל מקנאה במאיה על הקשר שלה ושל שון. בהמשך העונה נקשרת לבן ונהיית ידידה שלו והשניים מנסים להוכיח שגיל הפליל את איריס. בפרק האחרון בעונה הראשונה הייתה אמורה לנסוע לעבור לגור עם אבא שלה, לאחר שאמה הייתה אמורה לרצות את עונש המאסר שהוטל עליה. בסוף העונה מצאו הטלפון שלה מונח על אדמה ביער. בן מגלה על רגשותיו אליה, והיא מסכימה לצאת איתו לדייט נסיוני, שלא צולח. מתאהבת בעומר במהלך העונה. דניאל חשבה שעומר הקרין את הסרטון שלה ונפרדה ממנו, אך,שהיא גילתה שזה היה בן הם חזרו להיות ביחד.
  • נועה (לין אשרוב): נערה יפה, מצחיקה, חברותית, טובת לב, צנועה ונאיבית, שחלומה הגדול הוא להיות שחקנית מצליחה. חברת ילדות של עידו, שבתחילת העונה הראשונה מתאהב בה אך היא דוחה אותו. כשמאיה מגיעה היא מתחברת אליה, והן נהפכות להיות חברות קרובות. נאבקת על התפקיד הראשי בסדרה, אבל אז מגלה שדניאל לקחה לה אותו בעזרת קשרים והן רבות, מאוחר יותר הן משלימות, ונועה מקבלת את התפקיד. לקראת סוף הסדרה נועה מקבלת הצעה לשחק בתפקיד ראשי בסדרה גדולה המצולמת במרכז הארץ, רחוק מביתה ועליה להחליט אם היא עוזבת הכל ועוברת להצטלם במרכז, או האם היא נשארת ביישוב ומוותרת על התפקיד היוקרתי. עידו אמר לה שהוא אוהב אותה והם הפכו לזוג, היא הפכה להיות מנחה ב"הכל בצחוק".
  • עידו (יובל שבח): נער מצחיק, שאפתן וג'ינג'י. חלומו הגדול להיות D.J מצליח. חבר ילדות של נועה. בתחילת העונה הוא מודה על אהבתו כלפיה אך היא דוחה אותו בטענה שהתבלבל ברגשות בין חבר טוב לבין בן זוג. גל מאוהבת בו. בהמשך העונה הוא וגל נהפכים לזוג, ובמשך רוב העונה גל היא "מנהלת ההופעות שלו". עידו מצליח בתחום ומקבל עבודה במועדון מצליח. מאוחר יותר עידו וגל נפרדים מכיוון שגל הייתה אובססיבית אליו וקנאית בעניין הקשר של עידו ונועה. בפרק האחרון נועה באה אליו עם בקשה לצאת איתו, אך עידו מסרב ולנועה נשבר הלב ומבקשת שיתרחק ממנה. לבסוף, הוא אמר לנועה שהוא אוהב אותה, והם הפכו לזוג. הוא הקים עם עומר את פסטיבל נוער צפון ובגלל הפשלה במסיבת עיתונאים פוטר מתפקידו. משקר לנועה שהוא עדיין ממשיך משום שהוא לא רוצה לבאס אותה ולבסוף היא מגלה שהוא פוטר והוא מחפש עבודה בתור DJ.
  • גל (הילה לוזיה) (עונה 1): נערה היפראקטיבית, שתמיד נלחמת להשיג את רצונותיה. אופה מחוננת, אוהבת לבשל ולהיות במטבח. מאוהבת בעידו. הם נהפכים לזוג ובמשך רוב העונה היא "מנהלת ההופעות שלו". נועה אמורה להשתתף בתוכנית אפייה וגל מאמנת אותה, לאחר מכן גל ונועה מבינות שגל היא זו שאמורה להשתתף בסדרה ונועה מוותרת על התפקיד עבורה. ולאחר זמן מה עידו וגל נפרדים מכיוון שהיא נהיית אובססיבית אליו וקנאית בעניין הקשר שלו ושל נועה.
  • ליאור (יובל אסף) (עונה 1): נערה נחמדה אך פחדנית, ובעיקר ה"שפוטה" של דניאל. דניאל ציוותה עליה לרשום את שון לתחרות שחייה והיא לא הצליחה בכך. בהמשך העונה ליאור ודניאל מסתכסכות, ולאחר מכן חוזרות להיות חברות, וליאור נהפכת להיות החברה היחידה שלה. יוצאת עם בחור אלמוני בשם נדב שלא מופיע בסדרה.
  • דריה (לי לוטן): אחות של דניאל שגרה בניו יורק כרקדנית. הגיעה לבקר את דניאל בעונה הראשונה והשנייה.
  • עלמה ירון/רוני גל (עמית מושקוביץ) (עונה 2): היא נתפסה פורצת לבית של אחד השרים בממשלה והיא ואימה חייבות לעזוב למושב בצפון, ושם היא חייבת להישאר בבית סגורה כל היום על פי דרישת אימה אך היא איננה מצייתת לה, והולכת לחפש עבודה בכוכב הצפון ושם היא מתקבלת באופן זמני, אך כשאהוד פותח את החנות למוצרי קיץ במלון היא עוברת לשם ומחליפה באופן רשמי את הזהות שלה לרוני גל. היא מתיידדת במהירות עם מאיה שמיידדת אותה עם נועה. השר לפיתוח אזורי תופס אותה בחנות שבו היא עובדת ומשוכנע שזאת היא אך מאיה מצליחה להגן עליה, מאיה יודעת על סודה. בסופו של דבר נחשפת ונעצרת, ולאחר שמשתחררת היא ומאיה מצליחות לחשוף את השר.
  • עומר דיין (יוני גרין) (עונה 2): עזב את היישוב לשנתיים וחזר. אביו הוא ראש המועצה במקום איריס. מצא את דניאל ביער והתאהב בה, אך דניאל לא מעוניינת בו בגלל שפעם הרס לה את מסיבת היום הולדת. עם הזמן דניאל מתקרבת אליו ותוך כדי מתכנן תוכנית להפיל אותה מול כול החברים שלה אבל מחליט לוותר והם נהפכים להיות זוג. במסיבה שלהם בן בכוונה מראה את הקליפ הערוך. דניאל לא דיברה איתו עד שגילתה כי בן הראה את הסרטון והיא ועומר חזרו להיות זוג.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אהוד גנור (אלון נוימן): אביה של מאיה, מכיר את יולי בכוכב הצפון ונהיה בן זוגה, מנהל את כוכב הצפון. בעונה השנייה הוא ויולי עברו לגור יחד באותה בקתה ובסוף הסדרה הציע לה נישואים.
  • יולי (אפרת בוימולד): מגיעה לכוכב הצפון על מנת לצלם סדרה חדשה כמפיקה, שם מכירה את אהוד והשניים נהיים זוג. תחילה לא מוצאת חן בעיני מאיה, אך לאט לאט השתיים מתחברות. בעונה השנייה היא ואהוד עוברים לגור ביחד באותה הבקתה ובסוף הסדרה אהוד הציע לה נישואים.
  • גדעון קידר (אילן דר) (אורח בעונה 1): סבה של מאיה, וחותנו של אהוד. הבעלים הקודמים של כוכב הצפון, מוריש את המלון לאהוד ומאיה ויוצא לפנסיה, "לעשות ספארי" באפריקה. בסוף הסדרה מאיה טסה אליו.
  • אלה וניל (אבישג רבינר): אימו של שון ואשתו של גיל. אישה תמימה וטובת לב, שלא מודעת למעשיו המושחתים של בעלה. בסוף עונה הראשונה מגלה את המעשים המושחתים שבעלה עשה. בעונה השנייה נמצאת בחובות.
  • רביבית ירון/נעמי גל (אורנה פיטוסי) (עונה 2): אמה של רוני/עלמה, מגיעה למושב יחד עם בתה. הן מסתירות סוד אפל, חובשת פאה כדי שלא יזהו אותה.

"הרעים"[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גיל וניל (אמנון וולף) (עונה 1, אורח בעונה 2): אביו של שון, רוצה בסגירתו של כוכב הצפון ומשתף פעולה עם איריס. הודה בהכל ונכנס לכלא בסוף העונה הראשונה.
  • איריס (רמה מסינגר) (עונה 1): אמה של דניאל, ראש המועצה ומועלת בכספי המושב. משתפת פעולה עם גיל במטרה לסגור את כוכב הצפון, נתפסת וכמעט נכנסת לכלא אך גיל הודה בהכול לפני שנכנסה לכלא והוא נכנס לכלא במקומה.
  • בני "השר" (מיכה סלקטר) (עונה 2): השר לפיתוח אזורי. אליו רוני (עלמה) פרצה הביתה. הוא בטוח שהיא נמצאת במוסד לעבריינים אך הוא מגלה אותה בחנות שהיא עובדת בה במלון. מעוניין לקנות את המפעל מגיל כדי למצוא יהלומים ולהרוויח המון כסף. בסוף העונה השנייה נכנס לכלא.
  • מרום (דני קרפל) (עונה 2): עורך הדין של השר. משתף פעולה עם השר במציאת היהלומים. נכנס לכלא בסוף הסדרה.

דמויות אורחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • עדן (דין הפנר) (עונה 1): תפקיד אורח.
  • אגם (אגם בוחבוט) (עונה 1): תפקיד אורח.
  • אריק (עודד לאופולד): בחור קשוח. מאמן השחייה של שון.
  • תמרה לניר (קרן ברגר) (עונה 2): אישה מתונה. מזכירתו של השר, באחד הפרקים מגלים כי היא עובדת במשטרה לצד אמיר.
  • אמיר אורן (יחזקאל לזרוב) (עונה 2): שוטר שעוזר לעלמה בחשאי. בהתחלה כולם חושבים שהוא אבא של עלמה. באחד הפרקים מגלים שתמרה עובדת איתו במשטרה.
  • יואב (אלי אלטוניו) (עונה 2): סוכן להקת בלו הארט די ובהמשך גם נהיה הסוכן של נועה.
  • דייוויד (עדי אלון) (עונה 2): סולן להקת "בלו הארט די", יואב מייצג אותו ואת הלהקה.
  • כרמל אזולאי (מאיה שוהם) (עונה 2): האקסית המיתולוגית של עומר, באה להופיע בפסטיבל על מנת להשיג את עומר בחזרה.
  • יעל גנור\קידר (קול בלבד) (גיליה שטרן) (עונה 2): אמא של מאיה, בתו של גדעון ואשתו המנוחה של אהוד שנפטרה מסרטן שנתיים לפני עלילת הסדרה, בעונה השנייה מתגלה שאהבתה הראשונה הייתה השר לפיתוח אזורי והיא נתנה לו את שרשרת היהלומים. כתבה יומן בשביל מאיה שמתגלה בתחילת העונה השנייה. הייתה ציירת.
  • ערן (נועם סובוביץ') (עונה 2): היריב של שון בשחייה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]