שיחת משתמש:Dorian Gray Wild – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Dorian Gray Wild בנושא הוילון השחור
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Dorian Gray Wild (שיחה | תרומות)
Dorian Gray Wild (שיחה | תרומות)
שורה 39: שורה 39:


== אזהרת חסימה ==
== אזהרת חסימה ==
העתקתי לכאן את הדברים שנכתבו בשיחת תבנית:סמולוויל, למקרה שמפעיל שוב יחליט לצאת להגן בדמו ובנפשו על ברווז, כאשר כולם רואים שזה ברווז ולא משהו אחר, וגם מטא רואים, וגם ca יודעים את הסיפור כולו. גם אני, גם בורה בורה, גם קינג, גם מו סיזלאק, גם גילגמש, גם HiyoriX וגם חברים אחרים מ"המועדון" הדמיוני שהומצא, בכלל לא היו מעורבים בדיון הזה. תייגתי את {{א|יונה בנדלאק|יונה ב.}} לידיעה:
העתקתי לכאן את הדברים שנכתבו בשיחת תבנית:סמולוויל, למקרה שמפעיל שוב יחליט לצאת להגן בדמו ובנפשו על ברווז, כאשר כולם רואים שזה ברווז ולא משהו אחר, וגם מטא רואים, וגם ca יודעים את הסיפור כולו. גם אני, גם בורה בורה, גם קינג, גם מו סיזלאק, גם גילגמש, גם HiyoriX וגם חברים אחרים מ"המועדון" הדמיוני שהומצא, בכלל לא היו מעורבים בדיון הזה. תייגתי את {{א|יונה בנדלאק|יונה ב.}} לידיעה.
:"אם לא היה חסר זמן בצורה קיצונית, הייתי מחזיר את הכל, עובר על ההיסטוריה כדי למצוא את כל האנשים שהסירו, ושם להם אזהרת חסימה על דף שיחה אישי. יגאל ([[וק:מסדר ניקיון/תבניות מחפשות קטגוריה|בקשת עזרה]], IKhitron ושיחה) 23:31, 30 בנובמבר 2020 (IST)
::חח "הפרה של כללי ויקיפדיה"...
::מישהו באמת אמר לי לאחרונה שצצים כל הזמן דפים חדשים בספר החוקים.
::אם התבנית תמחק בסוף ממילא, משתמש:Lostam, אולי תיקח בחזרה את הבהרת החשיבות ותגאל אותנו מעוד הצבעה?
::סופרוומן - שיחה 23:36, 30 בנובמבר 2020 (IST)
::הלכתי לחפש לפני המינוס הראשון אולי באמת חסר משהו.
::מלא אדום (חלק נמחק חלק לא נכתב)
::[[סמולוויל (יישוב בדיוני)]] לא היה בתבנית...
::סופרוומן - שיחה 23:42, 30 בנובמבר 2020 (IST)
:מבחינתי, במצבה הנוכחי ניתן למחוק את התבנית. Lostam - שיחה 23:44, 30 בנובמבר 2020 (IST)
::בשום פנים ואופן. התבנית לא אמורה להמצא במצבה הנוכחי. אין לי מושג מי הוריד מכאן כל כך הרבה דברים, ולמה, אבל יש סיכוי שמדובר בניסיון מכוון למחוק את התבנית. ולא מדובר בחוק חדש, אלא החלטת קונסנזוס, אחת מהיחידות שבכלל התקבלו בוויקיפדיה העברית, לפני כמה שנים. Lostam, בהתאם לכך אשמח מאוד אם תמחק את התבנית החשיבות כלא רלוונטית. יגאל ([[וק:מסדר ניקיון/תבניות מחפשות קטגוריה|בקשת עזרה]], IKhitron ושיחה) 23:57, 30 בנובמבר 2020 (IST)
:::אני לא פתחתי את דיון החשיבות אני שמתי את תבנית החשיבות כדי שכולם ידעו שמתקיים דיון ואסור שהוא יהיה אקסקלוסיבי.
:::איזה הרבה דברים? חיפשתי, כולם אדומים. יש ערכים על עוד דמויות? או הכי טוב עוד פרקים?
:::סופרוומן - שיחה 00:01, 1 בדצמבר 2020 (IST)
:::: אין לי מושג אם יש, צריך לחפש. אבל מישהו הסיר היום את החיבור לעיירת סמולוויל. אני זוכר בוודאות שהיו שם קישורים לפניות לפרקים על גיבורים רבים נוספים, ולפי החוק הנ"ל חייב להיות קישור לכל אחת מהדמויות בקאסט הראשי, בלי קשר אם יש עליה ערך נפרד. אם חלילה אין עליה אפילו פרק, הקישור חייב להיות אדום. אני זוכר שהיה קישור לסינגל של אות הפתיחה, ונראה לי גם עוד דברים. כל זה חייב להיות שם. ישנה אפשרות אחת בה מותר למחוק תבנית ניווט, והיא במקרה בו יש בה פחות מחמישה קישורים כחולים. שלושת הנוכחים פלוס עיירה פלוס סינגל זה כבר חמישה, אבל יהיו לפחות 15 כחולים במצב התקין של התבנית. יגאל ([[וק:מסדר ניקיון/תבניות מחפשות קטגוריה|בקשת עזרה]], IKhitron ושיחה) 00:09, 1 בדצמבר 2020 (IST)
:::::אני "הסרתי את החיבור לעיירת סמולוויל" כי זה כמו לקשר ל[[סופרמן]] במקום ל[[קלארק קנט (סמולוויל)]].
:::::"קישור לסינגל של אות הפתיחה" זה הפתיח? יש ערך על הפתיח?
:::::את הדמויות ראיתי בגרסא שלך, איך אפשר לנווט בין אדומים? אתה מתכנן לכתוב עליהם יום אחד?
:::::סופרוומן - שיחה 00:17, 1 בדצמבר 2020 (IST)
:::::: את? אז חבל שעשית זאת. אני אסדר לך אזהרת חסימה אחר כך. לא חשוב אם זה קשור לקלארק קנט. בהחלט כדאי לחשוב על לקשר גם לסופרמן. סדרת סמולוויל מתקיימת בעיירת סמולוויל בארבע עונות לפחות, ומופיעה בכולן, ונקראת על שמה. כן, יש ערך על סינגל הפתיח, לא זוכר את השם. אלו החוקים שהקהילה קיבלה, לשים קישורים אדומים, אין מה לעשות. תמיד אפשר להציע לשנות אותם. זה היה בקונסנזוס, כך שלמיטב זכרוני השינוי הוא בפרמנט בלבד, צריך לבדוק את זה. תבנית בת אלף קישורים, מתוכם 995 אדומים, היא תבנית חוקית. מטרת הקישור האדום היא אותה מטרה כמו של קישור אדום בערכים או תבניות אחרות. יגאל ([[וק:מסדר ניקיון/תבניות מחפשות קטגוריה|בקשת עזרה]], IKhitron ושיחה) 00:24, 1 בדצמבר 2020 (IST)
::::::'''שמפעיל שמבין את תפקידו ילמד את המפעיל מתי נותנים אזהרת חסימה בבקשה.'''
::::::סופרוומן - שיחה 00:29, 1 בדצמבר 2020 (IST)
:::::::הי סופרוומן - לתת אזהרת חסימה לא צריך להיות מפעיל. ולצערי, גם לא חייבים להיות צודקים. כל אחד יכול לעשות את זה. יגאל לא מאיים, אלא ממשיך את ההגיון של האמירה הקודמת שלו קצת בתחילת השיחה הזו, שהיא "{{ציטוטון|אם לא היה חסר (''לי'') זמן בצורה קיצונית, הייתי מחזיר את הכל, עובר על ההיסטוריה כדי למצוא את כל האנשים שהסירו, ושם להם אזהרת חסימה על דף שיחה אישי}}". והרעיון שעומד מאחוריה מוסבר אף הוא בפירוט והוא "{{ציטוטון|השאלה האם העיירה צריכה להיות כאן או לא, היא שאלה בפני עצמה, ואין לה כל קשר לחשיבות. אם כולם בעד שתהיה, היא שם. אם כולם נגד, היא לא שם. אם יש לפחות בן אדם אחד מכל צד, מחזירים לגרסה היציבה, נגיד לפני שבוע, ופותחים דיון של שבוע, שם הרוב מחליט. אולי בכל זאת אצליח למצוא קצת זמן בשבת. לא יהיה מספיק כדי למצוא את כל אנשים שהסירו דברים מהתבנית, אבל אולי מספיק כדי להחזיר את התבנית למצב הנורמלי, עם 15 קישורים כחולים לפחות.}}". הוא יכול להצהיר שבכוונתו לשים "אזהרת חסימה". אין בכך משום הבטחת חסימה או פגיעה בהליך התקני שבו בדרך כלל החלטות כאלו מתבצעות (על ידי מפעיל לא מעורב). אני מקווה שתשובה זו מספיקה לך. גארפילד - שיחה - [[ויקיפדיה:איך להקים אסם/ערכיו של משתמש:Bravo123|עזרו לנו במיזם האסם]] 14:25, 2 בדצמבר 2020 (IST)
:::::::: תודה, @גארפילד. ובכן, גארפילד הסביר את זה טוב מאוד, אני לא חושב שיש לי מה להוסיף, חלק מזה גם אני אמרתי קודם. @ערן, בתשובה למה שאמרת בבקשות ממפעילים, זה כבר לא שם, אז אענה לך כאן. אתה לא מבין מה אני רוצה להגיד, והיא לא מבינה, כי עוד לא אמרתי את זה. יש כאן מקרה של תלונה על משהו שלא נעשה. כשאגיע לזה, כנראה בשבת, אנסח מה הבעיה, ואז אפשר יהיה להבין, ובמקרה הצורך גם להתלונן. עכשיו אנחנו מדברים על "אני לא יודעת מה הוא רוצה להגיד, אבל כשהוא יגיד את זה, אני כבר מצהירה שהוא טועה". הזכיר לי את "לא קראתי, אבל זה ספר גרוע" המפורסם מברית המועצות. ואם יתברר שלא הערכתי נכון את הזמן שאצטרך כדי להביא את התבנית למצב שלפני כל ההסרות, ובכלל לא יישאר לי זמן לכתוב לה, אז אני טועה למרות שלא אמרתי כלום? וזה שהיא לא יודעת מה אני רוצה להגיד נראה אפילו באמירתה שבכוונתי לדבר על השחתתה, כיוון שבכלל לא חשבתי עליו, כי אני לא רואה כאן שום השחתה. יגאל ([[וק:מסדר ניקיון/תבניות מחפשות קטגוריה|בקשת עזרה]], IKhitron ושיחה) 15:14, 2 בדצמבר 2020 (IST)
:::::::::אתה לא מקשיב לי ולא מקשיב לערן ולא מקשיב לחלק בתגובה של גארפילד שהוא לא ציטוט של עצמך.
:::::::::לא משנה מה תגיד, אין הצדקה לאזהרה על מחיקת קישור שאולי שייך לתבנית ואולי לא.
:::::::::נניח שתפתיע עם כלל שמחייב את השארת הקישור המסוים הזה. אז התגובה הנכונה היא הסבר והחזרה שלו ולא "אני אסדר לך אזהרה". נדמה לך שהערה כזאת באמצע דיון תורמת?!
:::::::::אם אתה לא מסוגל להבדיל בין הפרת כללים ובין עריכה שאולי סותרת כלל מסוים, תפסיק לתת אזהרות.
:::::::::סופרוומן - שיחה 15:44, 2 בדצמבר 2020 (IST)
:::::::::: את האמת, אני מרגיש כל הזמן שאת לא מקשיבה לכולם, אז אין לי טעם לדבר לחינם. לגבי "כלל שמחייב את השארת הקישור המסוים הזה" - זאת רק הוכחה לכך, כי אני לא חושב שכלל כזה קיים בכלל. אם יום אחד תרצי לנהל שיחה קונסטרוקטיבית במקום "אני לא יודעת על איזה כלל מדובר, אבל אני יודעת שהמצאת אותו", מה שאומר שאת גם יודעת את כל הכללים בוויקיפדיה, משהו שפחות או יותר בלתי אפשרי, וגם יודעת לקרוא את המחשבות שלי, אז נוכל לדבר. יגאל ([[וק:מסדר ניקיון/תבניות מחפשות קטגוריה|בקשת עזרה]], IKhitron ושיחה) 16:09, 2 בדצמבר 2020 (IST)
::::::::משתמש:גארפילד אז מותר לי לתת אזהרה ליגאל שיפסיק עם מתן אזהרות והבטחת אזהרות עד שההיגיון שלו יהיה הגיוני?
::::::::סופרוומן - שיחה 14:52, 2 בדצמבר 2020 (IST)
:::::::::כאמור, לצערי כולם יכולים להזהיר את כולם. אבל אני לא חושב שזה יתרום במיוחד לאווירה הכללית. יגאל התנסח כפי שהתנסח, ואין בכוונתי לסנגר או לקטרג עליו. אני יכול להבטיח לך שבכל מקרה לא יהיה מצב שבו את או מישהו אחר ייחסם על סמך "אזהרה לחסימה במידה ו..". אני מבין את תחושת חוסר הנעימות הכללית מהאווירה בדיון הזה. אשמח אם תסייעי בידינו להפוך את האווירה לנעימה יותר - ותסכימי שאמירתו של יגאל לא מורידה ולא מעלה, מהצורך להתדיין על סמך טיעונים תקפים שמקבלים תמיכה רחבה. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - [[ויקיפדיה:איך להקים אסם/ערכיו של משתמש:Bravo123|עזרו לנו במיזם האסם]] 17:09, 2 בדצמבר 2020 (IST)
::::::::::משתמש:גארפילד קצת קשה להמשיך בדיון כשיגאל עדיין לא חזר בו מההבטחה להשאיר חסימה מה שמשאיר תחושה של "אחרי החגים אני אטפל בך", וכל מה שיש לו לטעון להגנתו זה שאני לא יודעת עדיין על מה האזהרה כאילו זאת ביצת הפתעה.
::::::::::סופרוומן - שיחה 18:00, 2 בדצמבר 2020 (IST)"
[[משתמש:Dorian Gray Wild|דוריאן]]''' • [[שיחת משתמש:Dorian Gray Wild|<small><font color="navy">D</font><font color="bordo">G</font><font color="green">W</font><font color="black"> – Talk</font></small>&rlm;]]''' 01:22, 4 בדצמבר 2020 (IST)
[[משתמש:Dorian Gray Wild|דוריאן]]''' • [[שיחת משתמש:Dorian Gray Wild|<small><font color="navy">D</font><font color="bordo">G</font><font color="green">W</font><font color="black"> – Talk</font></small>&rlm;]]''' 01:22, 4 בדצמבר 2020 (IST)
:מוסיף את דברי מו סיזלאק מאותו דף שיחה בדיוק:
:"אני מדיר את רגליי מכל דיון בו יגאל משתתף, ולכן לא אקח חלק במחול ההתשות הנוראי שלו. יעיד מלך הגרגוילים עד כמה מתיש ונוראי זה. ובכלל, אין בכוונתי לקחת עוד חלק בדיונים אודות "סמולוויל". זו הייתה, ותהיה, נישה שלא שווה את זמני היקר, ועל אף ניסיונותיי החוזרים ונשנים להירתם למאמץ ליצירת כיסוי ראוי ואיכותי לסדרה - נתקלתי רק בעורכות תוקפניות, נמוכות וכוחניות. מו סיזלאק • הטברנה 16:36, 1 בדצמבר 2020 (IST)".
:ואז מגיעה התנהגות הברווז האופיינית:
:'''קודם:''' "אז תמצא עוד ערך אחד שבאמת קשור אליה או שתוותר על האדומים.
:אני לא אדחף קישורים ששייכים לסופרמן כדי להציל אותה.
:מקסימום נחכה כמה חודשים להצביע על החזרת הערך של עונה 1 שנמחק.
:סופרוומן - שיחה 21:08, 2 בדצמבר 2020 (IST)".
:'''עכשיו:''' "הוספתי את השחקן והשחקנית של הדמויות הכתובות.
:עכשיו יש 6 ערכים ואסור למחוק את התבנית.
:סופרוומן - שיחה 23:13, 7 בדצמבר 2020 (IST)".
:כי כך מתנהג ברווז, ולטעמי HiyoriX צריך לתת על כך את דעתו. לא תייגתי את HiyoriX. יגיע, יקרא. לא יגיע, לא יקרא, והברווז ימשיך לעשות שַמות בוויקיפדיה. [[משתמש:Dorian Gray Wild|דוריאן]]''' • [[שיחת משתמש:Dorian Gray Wild|<small><font color="navy">D</font><font color="bordo">G</font><font color="green">W</font><font color="black"> – Talk</font></small>&rlm;]]''' 07:08, 8 בדצמבר 2020 (IST)


מעקב קריפי ברמות.
מעקב קריפי ברמות.

גרסה מ־16:50, 20 בדצמבר 2020

תמי אסולין

שבת שלום Ldorfman, פרק "ביוגרפיה" שונה ל"קורות חיים". דוריאןDGW – Talk 22:34, 27 במרץ 2020 (IDT)תגובה

Done טופל. למונח "קורות חיים" יש משמעות שונה מ"ביוגרפיה" בעברית. הוא מזוהה יותר ככזה הקשור לחיפוש עבודה. המשך סופ"ש נעים ורק בריאות לכולנו. Ldorfmanשיחה 00:40, 28 במרץ 2020 (IDT)תגובה
תודה רבה! האם יש חשיבות לאמנדה פולנדורף, ראשת העיר החירשת הראשונה בארצות הברית? בוויקיפדיה האנגלית השם שלה מואדם. דוריאןDGW – Talk 08:28, 28 במרץ 2020 (IDT)תגובה
אני לא הייתי כותב ערך אודותיה בוויקיפדיה העברית. Ldorfmanשיחה 22:02, 28 במרץ 2020 (IDT)תגובה

קימל אשכולות אדריכלים

שלום לך, התייעצות קטנה, האם לדעתך יש חשיבות לערך הנ"ל? נראה כמו משרד אדריכלים די רגיל.. תודה! אמירושיחה 18:31, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה

חג שמח! מדובר במשרד ידוע עם ותק של כ-35 שנה. בשנים הראשונות להקמתו, השתתף בתכנון שיקומה של שכונת נווה צדק ההיסטורית בתל אביב. במהלך השנים זכו קימל אשכולות בתחרויות אדריכלים לאומיות לתכנון מבני ציבור מרכזיים בישראל, כמו הרחבת קריית הממשלה בירושלים, מרכז דוידסון בירושלים, מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב, והיכל הזיכרון הלאומי העתידי לחללי מערכות ישראל בהר הרצל. בשנת 2011 זכו בפרס רכטר לאדריכלות על תכנון בית הלוחם בבאר שבע, ובשנת 1993 זכו בפרס רוקח על תכנון בנייני מגורים בנוה צדק. האם יש קריטריוני חשיבות לאדריכלים? אם אין, אפשר להגדיר במזנון. דוריאןDGW – Talk 21:17, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה

לי דן-דקל

היי, אשמח אם תביע דעתך על שחזור הערך ותסייע בעדכון הערך והרחבתו. שנה טובה וחג שמח. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 17:24, 18 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

שאלה

שלום שלום, כתבת למשתמש חוזר הודעה שהזכירה את שמי בטענה שניסיתי לגרום מהומה על מנת להדגיש עמדה, אם ככה זה נראה אני מתנצל ומצהיר כי לא הייתה וגם אין לי כוונה לעשות כך ואני מתנצל אם ככה זה מצטייר. שא ברכה Desertboyשיחההצטרפו למיזם הפוליטי - המשך יום נעים 16:49, 26 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

שלום רב, כתבתי שמי שתייגה אותך, גרמה מהומה כדי להדגיש עמדה, לפני מה שהיה היום. לא התכוונתי אליך בשום מקרה. דוריאןDGW – Talk 16:55, 26 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
אם ככה מתנצל על ההטרדה, גמר חתימה טובה ידידי. Desertboyשיחההצטרפו למיזם הפוליטי - המשך יום נעים 17:00, 26 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

תעביר את זה הלאה

תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על תרומתך האדירה לוויקיפדיה. תרומתך למיזם ויקיפדיה מורגשת ומוערכת. כל הכבוד!.
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

דני. Danny-w - שיחה 11:43, 5 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

תודה רבה לך דוריאןDGW – Talk 22:32, 7 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

לגבי הצבעה חתומה ולא חתומה

היי. ראיתי את התגובה שלך פה, לא עניתי כי אני בעצמי לא יודע.. אולי בר, דזרט, ספסף, אורי פרקש, אקסינו, יודוקוליס, עלה קטן, משה רוטנברג, מר נוסטלגיה, Atbannett, DGtal, איתמראשפר, Ldorfman Lavluvבעלי הידע בבחירות יעזרו.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:12, 6 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

אני חושב שהצבעה בלתי חתומה איננה נספרת, כמו פתק לבן בישראל. אפשרות אחרת היא שאת ההצבעות הבלתי חתומות סופרים בסוף, כמו את קולות החיילים בישראל. דוריאןDGW – Talk 23:00, 6 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

אפשרות שליחת מיילים

שלום רב, מהמייל ששלחת אלי לאחרונה, אני מבין שלא קיבלת את התשובה שלי למייל מלפני חודש. אני רואה גם שביטלת את האפשרות לשלוח לך מייל לכן אני לא יכול לענות למיילים שלך. אם תרצה שהענה, נא שלח לי במייל את המייל שלך או אפשר את אפשרות שליחת המייל להיום, על מנת שאענה לך לשני המיילים. יום טוב, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:09, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

אזהרת חסימה

העתקתי לכאן את הדברים שנכתבו בשיחת תבנית:סמולוויל, למקרה שמפעיל שוב יחליט לצאת להגן בדמו ובנפשו על ברווז, כאשר כולם רואים שזה ברווז ולא משהו אחר, וגם מטא רואים, וגם ca יודעים את הסיפור כולו. גם אני, גם בורה בורה, גם קינג, גם מו סיזלאק, גם גילגמש, גם HiyoriX וגם חברים אחרים מ"המועדון" הדמיוני שהומצא, בכלל לא היו מעורבים בדיון הזה. תייגתי את יונה ב. לידיעה. דוריאןDGW – Talk 01:22, 4 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

מעקב קריפי ברמות. פתחתי בירור בעניין. גע גע גע, סופרוומן - שיחה 12:51, 14 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

בירורים

סופרוומן העלתה מולך בירור בנושא ציטוטים שאתה אוסף נגדה. ךדעתי אתה יכול כדי למנוע התדרדרות נוספת בסיטואציה, להסיר את הציטוטים מדף השיחה שלך ולהעביר אותם למקום אחר שאינו אתר ויקיפדיה. אתה כמובן לא חייב לעשות זאת, זו רק בקשה שמטרתה להמנע מהמשך הבירורים ולהגיע לפשרה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 17:16, 15 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

ערב טוב.
הועלתה בקשת בדיקה מול משתמשת.
במהלך הדיון פניתי אל הבודקים.
במענה, נכתב כך, אף על פי שלא ביצעתי מלחמת עריכה בוויקיפדיה.
דוגמה למלחמת עריכה ניתן לראות כאן, ולא הייתי מעורב במלחמת עריכה כזאת בוויקיפדיה.
מפעיל כתב: "מספר מחשבונות אלו עזבו לאחר שתקפו אותן אישית ללא הפסקה" (דף הבדיקה, 10:52, 18 בנובמבר 2020), ויצאתי לחופשת ויקי.
כשעברה המשתמשת לדיונים עם מפעיל אחר, שלא תקף אותה אישית, הסתיימה חופשתי.
דוד שי כתב בדף שיחה של משתמשת אחרת: "את צועדת במסלול שיוביל להרחקתך לצמיתות בכל צורה שתזדהי בה".
התנהלות מפעילים למען משתמשת שנקלעה לדיונים חוזרים ונשנים עם ויקיפדים שונים שאין קשר ביניהם, עוררה בי תהייה. דוריאןDGW – Talk 18:02, 15 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
אני לא מבין כלום ממה שכתבת. אם תוכל להתייחס לבקשה המפורשת שלי - להסיר את הציטוטים שאתה אוסף בדף השיחה שלך, זה יהיה מצוין. כן או לא. תודה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 18:35, 15 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
בוקר טוב גארפילד,
תודה רבה לך על הוספת התג |} בתחתית הדף. אני מעריך את זה מאוד. Like
נטען כאילו במטא יש "התנגדות" למעקב על ידי מפעילים ומנטרים, אך טענה זו איננה נכונה. התנגדות קיימת כאשר הצעה נופלת. דוריאןDGW – Talk 08:50, 17 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

הוילון השחור

היי דוריאן, הוספתי פרק על הוילון השחור בתרבות. האם אתה יכול לייצר כרזה כזאת לשם אילוסטרציה? PelicanTwo - שיחה 07:56, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

כוונתך שאקח את הווילון השחור מרחוב בלפור ואכתוב עליו את הכותרת הזאת? אנסה בערב. דוריאןDGW – Talk 09:59, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
דוריאן לא בדיוק, אני מתכוון שתשחזר את הכרזה, זאת אומרת תיקח את הווילון השחור מראש העין, תצבע אותו בוורוד כמו בכרזה, ותכתוב "באים לוילון החלופי" בוורוד הבוהק של המחאה. אני חושב שמבחינת זכויות יוצרים זה תקין. PelicanTwo - שיחה 10:29, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
אגב, אם אתה הולך על זה תחתוך מהתמונה את הבוטקה, אמרו לי שאוסר לצלם את זה PelicanTwo - שיחה 10:33, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
אי אפשר לקחת את הווילון מראש העין, משום שאינו ברישיון CC BY. אני יכול לעבוד רק על הווילון מרחוב בלפור, ואינני יודע לצבוע אותו בוורוד. החלופה היא שתשים את הווילון מהכרזה בשימוש הוגן, וייתכן שתהיה התנגדות. דוריאןDGW – Talk 10:44, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
זו התמונה עם הפונט הכי גדול אצלי. אם אתה מעדיף תמונה אחרת, בקש מהסדנה לגרפיקה. דוריאןDGW – Talk 12:06, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
אני אוהב את זה. העליתי תמונה באיכות טובה של הוילון של גנץ, עכשיו צובעים בשבילי את הוילון שלו בוורוד. מאחר שזאת אילוסטרטציה עדיף בלי תאריך, אותו דבר רק עם הכיתוב "באים לוילון החלופי". אם אתה יכול. אפשר לשלוח לי במייל PelicanTwo - שיחה 12:46, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
במחשבה שנייה זה לא חיוני, נחתוך רק את התאריך PelicanTwo - שיחה 12:54, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
זאת התוצאה. זו לא עבודה מקצועית אבל אני חושב שהיא טובה בתור אילוסטרציה לפוסטרים. זה פוטושופ על בסיס תמונת הוילון של גנץ שהיא ברשיון בערך, ובהשראת הפוסטר המקורי. PelicanTwo - שיחה 21:55, 18 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
שלום, ראיתי את התמונה בפייסבוק.
לצערי, לא מצאתי סיבה לצבוע את הווילון בוורוד, משום שהוא שחור, וכבר יש טקסט ורוד. מסגרת הטקסט הלבנה מסתירה חלק מהתמונה, ומספיק מסגרת שחורה.
שמירת התמונה כקובץ jpg במקום png, הורידה מחדות הצבע.
שמתי תמונה אחרת, ללא הבוטקה (בוויקימילון כתוב "בודקה", אבל האקדמיה ללשון עברית מקבלת גם "בוטקה"). אין סיבה למחוק את השוטרים, משום שהם במסיכות ואי אפשר לזהותם.
לעניין דברי דרדק, ראיתי את הסרטון הזה כשעבדתי על הווילון.
ראיתי ששאלתך בדלפק הייעוץ לא נענתה, אף על פי שהייתה שאלה מהותית. דוריאןDGW – Talk 06:58, 19 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
אם אתה זוכר, אי שם בתחילת השיחה רציתי בעצם את הפוסטר הזה, הוא קורא לבוא לראש העין ובתמונה רואים את הוילון החלופי צבוע בוורד שהוא צבע המחאה. הקריאייטיב מצא חן בעיניי והוא ממחיש את הסמליות של הוילון אפילו כשהוא אצל גנץ, ולכן תורם לערך. אבל זה לא קריטי, אפשר לוותר על זה.
תודה על הטיפ, לא ידעתי שעדיף לשמור על הפורמט כ PNG, ותודה על הסרטון. נכון, לא ענו לי בדלפק, מוכרים אותי :-). מזל שחנה מבינה בעניינים האלה. PelicanTwo - שיחה 08:06, 19 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
אתה יכול לראת את דבריו של איש השום במזנון: "ברירת המחדל היא התנגדות לעריכה חדשה". דוריאןDGW – Talk 10:44, 19 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
אם מה שהוא כתב מדויק אז "עריכה חדשה" היא גם מחיקה, זאת אומרת אותה ברירת מחדל חלה על מחיקות. זה שימושי כי העריכות העוינות הן לרוב מחיקות. PelicanTwo - שיחה 11:20, 19 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
לא מדוייק. עריכה חדשה היא כל עריכה שנעשית בטווח של שלושה שבועות. כלומר, התנגדות לטקסט שנכתב (או נמחק) תוך פחות משלושה שבועות היא ברירת המחדל. דוריאןDGW – Talk 11:31, 19 בדצמבר 2020 (IST)תגובה