משתמש:Hen240/פוסט מלון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פוסט מלון נולד בשם אוסטין ריצ'ארד פוסט (נולד: 4 ביולי,1995) נולד בניו יורק וגדל בטקסס, כיום הוא יוצר כותב שירים וזמר אמריקאי.

פעיל משנת 2015 בתעשיית המוזיקה.

פרץ בתעשית המוזיקה אחרי שחימם את ג'סטין ביבר בהופעותיו והוציא את הלהיט White iverson שהגיע למקום ה-14 במצעד הלהיטים החמים של בילבורד אמריקה בשנת 2015.

אוסטין הצטרף לחברת התקליטים פובליק רקורדס והוציא את האלבום Stoney, בדצמבר 2016 הגיע למקום השישי במצעד הבילבורד 200 ומיד לאחר מכן הוכרז כאלבום טריפל פלטינום.

האלבום כלל את הסינגל Deja Vu ביחד עם ג'סטין ביבר. ואת הלהיט Congratulations.

בשנת 2018 הוציא את האלבום Beerbongs & Bentleys ומשם הגיעו שני להיטים Psycho" Rockstar" למקומות הראשונים של מצעד הבילבורד. אלבום זה הגיע למעמד של דאבל פלטינום.

החיים המוקדמים

פוסט מלון נולד בשם אוסטין ריצ'ארד פוסט ב-4 ביולי, 1995 בניו יורק לאבא בשם Rich post ואמא חורגת בשם ג'ודי. אבא שלו היה תקליטן והכיר לפוסט ז'אנרים שונים במוזיקה כגון: היפ-הופ,קאנטרי ורוק.

כשהיה בן תשע הוא ומשפחתו עברו לטקסס. אבא של פוסט הפך למנהל של דאלאס קאובויס.

אוסטין פוסט ניסה להתקבל ללהקה Crown the empire אך ללא הצלחה באודישן מפאת מיתרים שנקרעו לו בגיטרה. אוסטין פוסט מספר בראיונות שהתחיל לנגן גיטרה במשחק הוידאו גיטר הירו.פוסט התחיל לנגן בלהקת הבי מטאל. זמן קצר לאחר מכן בגיל 16 הוציא מיקסטייפ בשם: Young and After Them Riches. החברים לכיתה שלו אמרו שהוא מועד להיות מפורסם בעתיד.

פוסט התחיל ללמוד בקולג' ופרש, לאחר מכן עבר עם חבר טוב שלו ג'ייסון פרובט ללוס אנג'לס והתגורר בסאן פרננדו וואלי,קליפורניה. הוא שינה את שמו לפוסט מלון אחרי שהחליט לנסות את "מחולל שמות הראפרים" ("rap name generator").

קריירה

2015-עד היום

פוסט הכיר את חברת FKI והקליט שם כמה מלהיטיו ואחד מהם היה White iverson. בפבואר 2015 העלה את השיר לחשבון SoundCloud. וב-19 ביולי 2015 העלה את הקליפ לשיר הזה לחשבון היוטיוב שלו. השיר זכה להערכה מראפרים מוכרים: מק מילר, ויז קאליפה.

אחרי שהגיע למיליון צפיות בקליפ שלו White iverson ביוטיוב הוא חתם על חוזה עם רפובליק רקורדס. והוא שיתף פעולה עם כמה שמות בעולם ההיפ-הופ:קניה וסט,50 סנט,Young thug.

בהמשך התפתחה חברות בינו לבין ג'סטין ביבר ופוסט מלון החל להופיע כמופע פותח לסיבוב הופעות של ביבר באפריל 2016. ב-12 במאי הוציא את המיקסטייפ על שם August 26. ב-9 ביוני 2016 הופיע אצל ג'ימי קימל עם השיר Go Flex. ב-9 בדצמבר הוכרז על יציאת האלבום Stoney אחרי עיכוב. הלהיט "Congratulations" בשיתוף Quavo הגיע למקום השמיני במצעד ה100 החמים של הבילבורד. הלהיטים I fall apart , Deja Vu הגיעו לדאבל פלטינום באוקטובר 2017.


בפבואר 2017 הכריז פוסט על האלבום, Beerbongs & Bentleys והיציאה שלו נדחתה לתחילת ספטמבר 2018, פוסט הוציא סינגל ראשון מתוך האלבום בשם Rockstar בשיתוף עם 21 Savage השיר הגיע למקום השני במצעד הבילבורד 100 אחרי שני להיטים שתפסו את מקומם באותו מצעד. האלבום הוכרז לצאת ב-27 באפריל והוא הופיע עם שיר נוסף מתוך האלבום בשם Stay בהופעה בנאשוויל.

ביום הראשון שיצא האלבום באתר ספוטיפיי, שבר שיא של 78.7 מיליון השמעות ברחבי העולם והגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד 200. בטקס פרסים של הבילבורד זכה פוסט עם הלהיט Rockstar בתור השיר ראפ הכי טוב ביחד עם 21 Savage. ביוני 2018 הכריז על כתיבת אלבום שלישי ועל הפקת פסטיבל משלו שיקרא "פוסטי פסט" הכולל ברשימתו את טיילר דה קרייטור וטרביס סקוט. באוגוסט האלבום Stoney שבר שיא של מייקל ג'קסון בכמות השבועות שהיה במצעד הבילבורד היפ-הופ, 77 שבועות ברצף לעומת האלבום Thriller שהיה 76 שבועות רצוף.

בתוכנית של ג'ימי פאלון השמיע פוסט קטע מהשיר נושא שביצע לסרט ספיידרמן החדש בשם Sunflower.

סגנון מוזיקלי

המוזיקה של פוסט מלון מוגדרת ככור היתוך של מוזיקת קאנטרי, גראנג', היפ-הופ, R&B, פוסט מלון בעצמו מגדיר את הסגנון שלו כמגוון. השירה שלו היא לקונית והגדיר את עצמו ללא סגנון, במגזין ניו יורק טיימס הגדירו אותו כזמר שגם שר וגם עושה ראפ, ואת הז'אנר שלו כהיפ-הופ משולב עם פולק אלקטרוני. פוסט כינה את בוב דילן כגאון שהשפיע עליו מוזיקלית ואפילו עשה קעקוע שלו,של קורט קוביין ושל ג'ון לנון, הוא הגדיר גם את הראפר 50 סנט כאגדה.

חיים אישיים

פוסט גר בלוס אנג'לס וואלי,קליפורניה. בבעלותו יש בית בצפון יוטה,ארה"ב. במשך שלוש שנים הייתה לו חברה בשם אשלין דיאז, הם נפרדו בנובמבר 2018. ב-21 לאוגוסט הוא היה אמור לנחות עם המטוס שלו בלונדון ובדרך הייתה נחיתת חירום עקב בעיה בצמיגים, המטוס נחת בשלום. ב-8 בספטמבר היה מעורב בתאונה עם הרכב שלו בסנטה מוניקה אבל היו רק נפגעים קל.

קעקועים

לפוסט יש מבחר קעקועים שהתחילו בהשראתו של חברו ג'סטין ביבר, הקעקוע הראשון היה ארנב פלייבוי, על הידיים קעקע אמנים שהשפיעו עליו, על הזרוע קעקע את הראפר ליל פיפ שהיה חבר טוב שלו ונפטר, על הפנים קעקע חוט טיל,חיוך ואת המשפט "Stay away", מתחת לעיניים את המשפט "Always tired".

השקפה פוליטית

פוסט עשה קעקוע של הנשיא ארה"ב ג'ון פ.קנדי ודעתו עליו שהוא הנשיא היחיד שדיבר על השחיתות שיש היום בממשלה. כשהוא נשאל לגבי האם יופיע באירוע של הנשיא דונלד טראמפ הודיע שהוא התנגד אם יוצע לו. לגבי הבחירות שהיו לנשיאות הוא אומר שלא תומך לא בדונלד טראמפ ולא בהילרי קלינטון. ברני סנדרס היה מועמד שהוא תומך בו.


בראיון למגזין רולינג סטון הביע את דעתו לגבי נשק והוא שכאמריקאי זכותו לשאת נשק. יש לו התעניינות רבה בתיאוריות קשר, הוא מדבר בראיון בקנדה על "השקר הכי גדול לדעתו והוא הממשלה האמריקאית והוא מאמין שבדור שלנו יקרו מלא דברים משוגעים שישנו את דרך העולם".

דיסקוגרפיה

August 26 (2016) [mixtape]

Stoney (2016)

Beerbongs & bentleys (2018)

זכיות

מצעד פרסי המוזיקה האמריקאית שנת 2018

זכיה בזמר הרוק/פופ האהוב

מצעד פרסי הבילבורד

זכיה בשיר הראפ של השנה עם השיר - Rockstar

מצעד פרסי קליפ מוזיקה של MTV

זכיה בשיר השנה עם השיר - Rockstar