שיחת משתמשת:Ayeleto

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Hanay בנושא הערך תכנית ח-500 חולון
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ayeleto, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:15, 8 בינואר 2012 (IST)תגובה

איך אנחנו ממשיכים[עריכת קוד מקור]

שלום אילת, יש לך סטודנטים מקסימים. כתבתי לכל אחד מספר הסברים בדף השיחה. לכל סטודנט יש קישור בדף המשתמש שלו לארגז החול שלו וכן קישור לדף השיחה של ארגז החול שבו תכתבי להם את הערותיך.

  • הוספתי את הערכים לדף ויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/מדעי הרוח - אוניברסיטת חיפה או בקיצור וק:אחמר. את יכולה לראות את כל הערכים שהועלו היום ואת שמות העורכים בפרק "ערכים שנמצאים בתהליך עבודה במסגרת המיזם"
  • הכנסתי לדף משתמש:Ayeleto את הקישורים לכל ארגזי החול של הסטודנטים. דף המשתמש שלך עומד לשימושך הבלעדי ואת יכולה להשתמש בו לכל מטרה שתסייע חל במעקב. אץ גם יכולה לפתוח לך ארגזי חול כוות נפשך למטרה הזאת.
  • בכל דף שיחה של ערך יצרתי פרק בשם הערות המרצה. ששם תוכלי לכתוב להם את הערותיך. ראי לדוגמא שיחת משתמש:Lubani.n/אלחרירי
  • כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
    נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,
  • אני במעקב אחר ארגזי החול ואסייע ככל האפשר, את מוזמנת לפנות אלי בכל עת גם בדף שיחתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:59, 8 בינואר 2012 (IST)תגובה

קישור לדפי השיחה של כל הכותבים וארגזי החול שלהם[עריכת קוד מקור]

  1. משתמש:Lubani.n/אלחרירי - שיחת משתמש:Lubani.n
  2. משתמש:Hejaze/המקאמה העברית - שיחת משתמש:Hejaze
  3. משתמש:Pakado84/מנחת יהודה שונא הנשים ליהודה אבן שבתי- שיחת משתמש:Pakado84 - הועבר למרחב הערכים בשם מנחת יהודה שונא הנשים. עם תבנית {{בעבודה אקדמית}}. בדף השיחה ניתן קרדיט לאוניברסיטה ולקורס. הערך דורש עוד ויקיזציה.
  4. משתמש:Emasri01/ יהודא אלחריזי - שיחת משתמש:Emasri01 - הועבר ליהודה אלחריזי
  5. משתמש:Dabuswed/בדיע אלזמאן אלהמד'אני - שיחת משתמש:Dabuswed - הועבר למרחב הערכים בשם בדיע אלזמאן אלהמד'אני. עם תבנית {{בעבודה אקדמית}}. בדף השיחה ניתן קרדיט לאוניברסיטה ולקורס. הערך דורש עוד ויקיזציה.
  6. משתמש:Abeer kh/ספר בן המלך והנזיר לאברהם אבן חסדאי - שיחת משתמשת:Abeer kh - הועבר למרחב הערכים בשם בן המלך והנזיר. עם תבנית {{בעבודה אקדמית}}. בדף השיחה ניתן קרדיט לאוניברסיטה ולקורס. הערך דורש עוד ויקיזציה בעיקר הערות שוליים וקישורים פנימיים. יצרתי הפניה לערך לאברהם הלוי בן שמואל אבן חסדאי. כלומר כל מי שמחפש מידע על אבן חסדאי יגיע ישירות לפרק בערך העוסק בו.
  7. ספר שעשועים לאבן זבארה - שיחת משתמש:Flowers - הועבר למרחב הערכים בשם ספר שעשועים. עם תבנית {{בעבודה אקדמית}}. בדף השיחה ניתן קרדיט לאוניברסיטה ולקורס. הערך דורש עוד ויקיזציה בעיקר הערות שוליים וקישורים פנימיים. יצרתי הפניה לערך ליוסף אבן זבארה. כלומר כל מי שמחפש מידע על אבן חסדאי יגיע ישירות לפרק בערך העוסק בו.
  8. משתמש:Sahar100/שם טוב בן יוסף אבן פלקירה - שיחת משתמש:Sahar100 - העברתי את ארגז החול לערך שם טוב בן יוסף אבן פלקירה, תוך שילוב בטקסט הקיים.
  9. משתמש:Abed71/המקאמה הערבית - שיחת משתמש:Abed71 הועבר למרחב הערכים בשם המקאמה הערבית. עם תבנית {{בעבודה אקדמית}}. בדף השיחה ניתן קרדיט לאוניברסיטה ולקורס. ערכתי קצת את הערך מבחינת ויקיזציה, כדי שיתאים יותר למרחב הערכים, טיפלתי בהערות השוליים שלא נעשו לפי המקובל כאן, וטיפלתי בפרים לפי הנהוג בויקיפדיה. לא נגעתי כלל במבנה הערך המקורי, רק התאמה לויקיפדיה. הערך דורש עוד ויקיזציה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:27, 19 בפברואר 2012 (IST)תגובה

עדכנתי את מצב הערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:30, 19 בפברואר 2012 (IST)תגובה

היי איילת[עריכת קוד מקור]

ראיתי את הקובץ שהעלית. לא רואה בו בעיה. ברשותך, ניקיתי אותו מעט בפוטושופ כי הזמן לא עשה עימו חסד :). בנוסף אערוך מעט שלא תהיינה בעיות בעתיד :). את מוזמנת תמיד. Itzuvit - שיחה 00:20, 15 באפריל 2012 (IDT)תגובה

מרדכי קרושניץ[עריכת קוד מקור]

הי אילת, עברתי על הערך, ראיתי שנערך קצת גם על ידי אחרים. אין לי הערות לערך הוא בסדר גמור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:01, 16 באפריל 2012 (IDT)תגובה

הערך תכנית ח-500 חולון[עריכת קוד מקור]

שלום איילת, על פי בדיקתנו חלקו הגדול של הערך מועתק מאתר האינטרנט ח/500 חולון - זירת המסחר. זאת הפרת זכויות יוצרים. חשוב להסתמך על מקורות אבל אסור להעתיק מילה במילה. יש זכויות יוצרים על טקסט כפי שהוא נכתב. עליך לקבל את אישורים כדי להעתיק מהם טקסטים על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS, או לנסח מחדש. לטיפולך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:15, 6 בנובמבר 2015 (IST)תגובה