שיחת משתמש:נוה כ

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 ימים מאת נוה כ בנושא "אלי קופטר"

שמאל פוליטי בישראל[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף שמאל פוליטי בישראל אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:52, 17 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

ביביסטים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ביביסטים". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

המחנה הממלכתי[עריכת קוד מקור]

שלום לך, המחנה הממלכתי הינו גוש מרכז ימין באופן רשמי. אינו שמאל. בבקשה הצג מקור לביסוס טענותיך.Free Educator - שיחה 16:13, 14 במאי 2023 (IDT)תגובה

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "המחנה הממלכתי". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
לא עשיתי שום השחתה נוה כשיחה 15:57, 20 במאי 2024 (IDT)תגובה

נחסמת ל־3 ימים מהערך המחנה הממלכתי בגין מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום נוה,

נחסמת מהערך המחנה הממלכתי למשך שלושה ימים, עקב כניסתך למלחמת עריכה. כאשר עולה התנגדות לעריכתך, במיוחד אם דרוש מקור (אך לא רק), עליך לפנות לדף השיחה. בשום מקרה אין לחזור על עריכה שהובעה לה התנגדות שכזו.

מקווה שתמשיך לתרום לחיוב. – מקף ෴‏16:41, 14 במאי 2023 (IDT)תגובה

ביביסטים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
על איזו השחתה מדובר? נוה כשיחה 15:56, 20 במאי 2024 (IDT)תגובה

"אלי קופטר"[עריכת קוד מקור]

שלום, מחקתי את [[טיוטה::"אלי קופטר"]] כיוון שבבירור מדובר בבדיחה ותו לא, לא בנושא לערך עצמאי באנציקלופדיה. ‏DGtal‏ - שיחה 15:56, 20 במאי 2024 (IDT)תגובה

באסה נוה כשיחה 15:59, 20 במאי 2024 (IDT)תגובה