שיחת משתמש:נתנאל בר-אור ל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום נתנאל,

אנא שים לשימוש הנכון בתבנית פירוש נוסף, כמו למשל במזל שור. כמו-כן, אנא שים לב לא להניח מידע מוקדם על הקוראים, כמו למשל מגדרם. לכן אנא השתמש ב"ראו" ולא ב"ראה". תודה, ladypine 17:13, 24 פברואר 2006 (UTC)

תאריכי לידה של אנשים שצילמו אותם לסרט[עריכת קוד מקור]

אנא קח בחשבון את כוונתי, עליה אפשר להסיק מן השאלה בשיחת משתמש:גילגמש#הצבעת מחיקה חלקית-אך-מרובה. עוזי ו. 00:42, 2 מרץ 2006 (UTC)

הפניות מצורת הרבים[עריכת קוד מקור]

מחקתי את ההפניה שיצרת, מחלות מין. איננו יוצרים הפניות כאלה. באנציקלופדיה, כמו במילון, מחפשים את צורת היחיד, למעט מקרים מיוחדים, ופה אין זה המקרה. לתשומת לבך. odedee שיחה‏ 19:47, 27 מרץ 2006 (UTC)

תודה על ההסבר. --נתנאל בר-אור ל. 20:29, 27 מרץ 2006 (UTC)
כמו כן לא נהוג להפנות מצורה לועזית לצורה עברית של ערך. די באיות העברי (אם כי ניתן להוסיף את האיות הלועזי בערך עצמו, אך לא בשמו) לכן מחקתי את ההפניה מ Toulouse לטולוז. אלמוג 17:32, 31 מרץ 2006 (UTC)
זה לא מה שרשום כאן: ויקיפדיה:מתן שם לערך#שמות ערכים באנגלית. "אם ניתן לערך שם שאינו הלועזי, יש ליצור אליו הפניה מהשם הלועזי". --נתנאל בר-אור ל. 17:36, 31 מרץ 2006 (UTC)
זו לא הכוונה. ראשית, שים לב שהמדובר בתקליטים, ספרים וכו' אך לא בערים. שנית הכוונה היא לאיות עברי של השם הלועזי (ולווט אנדרגראונד) אל מול הפירוש בעברית (מחתרת הקטיפה). במקרה בו האיות העברי זהה ללועזי (טולוז) אין כל צורך בכך. אלמוג 17:39, 31 מרץ 2006 (UTC)

מתן תקצירי עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום נתנאל,
בשתי העריכות האחרונות והמבורכות שלך בערכים אודות אדובי אינדיזיין ואדובי פוטושופ לא סיפקת תקציר עריכה. אמנם סיפקת אחד קודם, כאשר הוספתה את ההכללה בקטגוריות, אך כידוע לך, בדפי מעקב רואים רק את השינוי האחרון. מתן תקצירי עריכה יקל הן על אלו שעוקבים אחר הדפים שאתה עורך והן על מי שמנסה לעשות שימוש בהיסטוריית הגרסאות של הערך. אנא הקפד לספק תקציר עריכה משמעותי לכל עריכותיך.
תודה, הא? 20:42, 4 מאי 2006 (IDT)

אין בעיה. --נתנאל בר-אור ל. 20:44, 4 מאי 2006 (IDT)
לבריאות. הא? 21:06, 4 מאי 2006 (IDT)

רשימת מפורסמים בני מזל...[עריכת קוד מקור]

שיחזרתי את שתי ההפניות ששמת במזל גדי ובמזל דלי. ראשית - יש כאן בעייה קלה של פירסומת עצמית לאתר שלך, אבל אם היה מדובר בתוספת אנציקלופדית, ניתן היה להתעלם מכך. אין כל משמעות אנציקלופדית לעובדה שאדם נולד במזל מסויים, ואין כל משמעות אנציקלופדית לרשימה של "מפורסמים" שנולדו במזל מסויים. הרשימה היא במקרה הטוב רכילאית ולא אנציקלופדית, ולכן נמחקה. אני מניח שלך יש מה לומר בעניין, ופונה אליך לפתוח כאן (או במקום אחר) דיון תרבותי. תוספות נוספות ברוח זו תשוחזרנה מייד. אלמוג 06:06, 30 מאי 2006 (IDT)

כבר הייתה שיחה בנושא הזה ויש קונצנזוס לתוספות האלה! אנא בדוק ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מפורסמים בני מזל#המשך דיון תחת השיחה. אין פה כל עניין של פירסום עצמי (אין שום עניין מסחרי היות ואין פרסומות בדפים הללו בכלל). חוץ מזה מה אתה בדיוק מצפה שיהיה בדף על מזל דלי? שיחה על כל דבר בעולם חוץ מהמזל עצמו?? אני רואה פה ירידה ל-POV כשהסלידה מן האסטרולוגיה מונעת מהוספת חומר ענייני לערך. --נתנאל בר-אור ל. 15:16, 30 מאי 2006 (IDT)
דעה אחת שתומכת בקישורים שלך ודעה אחת שתומכת באופן כללי בקישורים מועילים (השאלה מה מועיל) אינן נחשבות לקונצנזוס. לדעתי, הקישורים האלה פוגעים בוויקיפדיה כי הם מציעים מידע לא אנציקלופדי לקורא. גילגמש שיחה 15:19, 30 מאי 2006 (IDT)
יש למידע הזה - לפחות - ערך חברתי, ואם אף אחד פה לא רואה את זה אז אולי המקום הזה לא בשבילי. עדיף שתמחקו את כל ערכי המזלות, אחדו את החומר הלא קשור למזל (הכל) תחת ערכי קבוצות הכוכבים, הסירו את כל החומר האסטרולוגי מהערך אסטרולוגיה. אם עושים משהו אז לפחות לא על רגל אחת. הייתי חושב שעל עניינים שעשוי להיות בהם עניין של קונצנזוס הייתם לפחות פונים להצבעה לפני הסרה שרירותית שכזו, שפוגעת בתורמים. תודה רבה על התגובות. --נתנאל בר-אור ל. 15:32, 30 מאי 2006 (IDT)
לגבי בעיה עם מפעיל - יש את דף הבירורים, לא המזנון. גילגמש שיחה 16:27, 30 מאי 2006 (IDT)
קישור - ויקיפדיה:בירורים צהוב עולה 16:28, 30 מאי 2006 (IDT)
סליחה, לא ידעתי. תודה. --נתנאל בר-אור ל. 16:30, 30 מאי 2006 (IDT)
ואני תוהה... מי מחליט מהי ההשפעה של הכוכבים? על בסיס מה? כלומר, האם בכל אתרי האסטרולוגיה כתוב אותו דבר עבור כל מזל? ובכל מקרה, אין לשכוח שקישור חיצוני צריך להרחיב או להוסיף תוכן אנציקלופדי לנאמר בערך. אני לא חושב שרשימה שכזו מוסיפה מידע זה. באופן דומה, לא היה עולה על דעתך להוסיף קישור "מפורסים בעלי מחשב" בערך מחשב או "שפים מפורסמים שיודעים איך להכין סושי טוב" בערך סושי. Yonidebest Ω Talk 19:19, 30 מאי 2006 (IDT)
אין לי כוח וזמן להלחם פה על התקפות של האסטרולוגיה. התכונות פחות או יותר דומות באתרים, ובהחלט דומות בספרים. קישורי התכונות נעשו כנראה על ידי ניסוי וטעייה במשך תקופת האלפיים שנה (שזה החומר העיקרי שעליו מבוססת האסטרולוגיה). האסטרולוגיה המודרנית משתמשת גם בסטטיסטיקה מלאה או חלקית בכדי לבחון את אחוז ההשפעה שמשקפים רכיבים מסוימים. שים לב שרשימות מפורסמים ממזל מסויים מספק קודם כל קוריוז, אחר כך גם מאפשר חקר של תכונות משותפות לדמויות שונות בעלות ביוגרפיה מולה אפשר להשוות את התכונות המקושרות (תמיד בהתחשב בזוויות הקריטיות לאופי נתון). לגבי הקישורים, גם ככה רוב הקישורים בוויקיפדיה לא באמת מוסיפים "ערך אנציקלופדי", אז למה דווקא פה מתקיפים? כי פה יש לכל אחד דיעה פרטית. --נתנאל בר-אור ל. 19:37, 30 מאי 2006 (IDT)

שלום נתנאל,

אם אינני טועה, בצרפתית "ישראל" היא המדינה היחידה לה אין ה' הידיעה, ולכן יש לומר d'Israël ולא de l'Israël. בנוסף כאשר יש שם עצם בנקבה כמו population (אני מניח שאתה יודע שזו נקבה כי כתבת sa), אז הפועל הסביל הוא עם e בסוף. במקום composé יש לכתוב composée. יש סיכוי שאני טועה אבל נראה לי שלא. צהוב עולה 00:05, 7 יוני 2006 (IDT)

אתה צודק בהחלט. תודה על התיקונים. --נתנאל בר-אור ל. 00:27, 7 יוני 2006 (IDT)

שיתוף ידע באינטרנט[עריכת קוד מקור]

נתנאל שלום,

שמי יפעת, ואני עורכת מחקר מקיף (לדוקטורט) באוניברסיטת בר-אילן אשר בודק את הגורמים המניעים גולשי אינטרנט להקדיש מזמנם ומרצם על מנת לעזור לגולשים אחרים באמצעות כתיבת ושיתוף ידע באינטרנט.

כוויקיפד, אשר משקיע הרבה מזמנו ומרצו למטרה יפה זו, שיתוף הפעולה שלך חשוב לי במיוחד, על מנת להבין טוב יותר את התופעה ולפתח כלים אשר יתרמו לשיפור שיתוף הידע ברשת בעתיד.

אודה לך מאוד אם תוכל להקדיש כ- 10 דקות מזמנך על מנת לענות על שאלון המחקר המופיע בכתובת: http://faculty.biu.ac.il/~belousy/qwc_heb.html השאלון הוא אנונימי לחלוטין וישמש אך ורק לצורכי המחקר.

כמו כן, אשמח ליידע אותך בתוצאות המחקר כאשר יהיו בידי.

בתודה מראש על שיתוף הפעולה,

יפעת.

ראה שיחה:ג'ורג' מייקל, בברכה Little Savageשיחה 15:47, 22 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

תן דעתך בבקשה לשאלות שמה. יוספוסשיחה 01:24, 2 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

לנתנאל שלום אני זקוק למידע על overLib

ולא הצלחתי להבין את השימוש בקוד המופיע בקישור של ויקיפדיה להלן:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%9C_%D7%91%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%A8_%D7%9C/popups.js

בתודה מראש זאב

walfnz@gmail.com

לא אני כתבתי את הקוד. מידע על overLib ניתן לקבל באתר של הספריה, http://www.bosrup.com/web/overlib/ --נתנאל בר-אור ל. 19:17, 23 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

שלום נתנאל. לא הייתי חלק מה"דיון" במזנון, אבל כשקראתי אותו הרגשתי צורך עז להתנצל. איני יכול להתנצל בשם אף אחד חוץ ממני, אבל צר לי שקהילה שאני גאה להיות חלק ממנה התנהגה כך אל מישהו, ועוד לא טרולים אלא משתמשים שאני מחבב מאד. אתה צריך להבין שמדובר בהומור, בדיחות פנימיות וכו', שלא קשורות בך. שים לב, אימן צדק כשהצביע על הבעייתיות של הפעולה שלך, לא הולכים למזנון בגלל ששחזרו אותך, וזה לא משנה אם שוחזרת על ידי אנונימי או בירוקרט, פנה אליו, ודבר איתו. עלייך להבין את הכללים שיש פה להתדינות, ולא זה לא סתם גנון, אבל כמו כל מקום, התגובה ל"זרים" (אנשים שאינם מורגלים בנימוסים של המקום) אינה אוהדת. אין בכך כדי להצדיק אף אחד מהדוברים במזנון, ואני בש בקהילה. מקווה שתקבל את התנצלותי הכנה, ואף תשוב ותתרום. חג שמח, נינצ'ה - שיחה 12:55, 26 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

אכן, לי לא הייתה שום כוונה ללגלג על פעילותך וצר לי אם השתמע אחרת מדברי. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:59, 26 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]
תודה לכם. אמנם אני מתחרט על הדרך שפעלתי, אך היא נבעה ממספר סיבות שחשוב לתת עליהם את הדעת. הראשונה היא פסיכולוגית ואמנם יש לי חרדה מבעלי סמכות - כמו רבים אחרים יש לי צורך להרגיש בשליטה. אני חושב שמפעיל מקצועי אמור לקחת את התופעה הפסיכולוגית הזו בחשבון ולפעול בבגרות וברגישות מוגברת. חוסר הסבר על העריכה שנעשתה פשוט גררה "סרטים". שנית, בהקדמה של דף המזנון אין הדרכה ראויה לפניה אישית אל האדם, ולאחר שחיפשתי הדרכה בעניין ולא מצאתי רשמתי את ההודעה במזנון כברירת מחדל כי היה רשום המזנון משמש לדיונים כלליים [..] אשר אין להם מקום מתאים אחר. ויקיפדיה יכולה להבהיר זאת בהקדמה של המזנון, ואולי לקחת בחשבון להעביר בקשה רשמית לתת סיבה ברורה בכל שחזור שאינו ביטול ונדליזם. בוויקיפדיה האנגלית התנהלות זו היא השכיחה כיום. חוסר נתינת סיבה משקפת חוסר כבוד לאקט התרומה עצמו. בכל אופן, מצטער אם בהתנהלותי גרמתי לעגמת-נפש. --נתנאל בר-אור ל. - שיחה 17:10, 26 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]
כשתתגבר על החרדה מבעלי סמכות, ראוי שתתנצל עמוקות בפני משתמש:מגיסטר על ההאשמה המכוערת שהטחת בו, כאילו פעילותו בויקיפדיה נגועה באינטרסים זרים. עוזי ו. - שיחה 18:43, 27 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]
אם לא ניתנת סיבה לשחזור, זכותי לחשוב מה שאני רוצה ולהריץ איזה סרטים שבא לי. זאת למרות שבמבט לאחור אופן הפעולה עצמו היה חסר טקט. --נתנאל בר-אור ל. - שיחה 05:10, 28 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

בתור דמון ראשי במחול השדים שהתרחש, אבקש לשמש כפרקליטו של השטן (ז"א של עצמי):
על אותו אתר אליו בוצע הקישור על ידי מגיסטר היה דיון שלם לגבי חשיבותו, תרומתו, כמה הוא מהווה פרסומת וכמה הוא קישור אינפורמטיבי. פרצת למזנון ברעש גדול שכלל ביטויים "קונפליקט אינטרסים" ו"התנהלות מדאיגה של בירוקרט". ללא כל התעמקות, קריאה או הבעת דעה בדיון המסוים על הקישור הזה (...וחבל, דיון שכלל כמה וכמה דוברים, בהם משתמשים, מפעילים (!!!) ובירוקרט (!!!!!!!) היית רואה שאפשר ואף רצוי לדון על דברים גם אם אתה דן עם בירוקרט, היית רואה שהעובדה שמשתמשים מסוימים הם מפעילים לא גורמת להם לאחידות דעה), לא מצאת את הדיון? ניחא, האם כתבת או שאלת בדף השיחה של הערך או בדף השיחה של מגיסטר? לא. לא ידעת איפה לכתוב את הדברים ובגלל זה כתבת אותם במזנון? ניחא...
אימן העמיד אותך על טעותך והראה לך את הדיון בנושא ואתה במקום לחזור בך ולהתנצל המשכת בהפצצה במזנון באופן שאפילו אתה מעיד עליו שהיה פרנואידי ש"הכל פה חסוי" ושמגיסטר יכול פשוט לחסום אותך... אם באמת ובתמים הפרנויה שלך היתה מציאותית היית כבר נחסם. אבל אתה ממש לא יודע האם מגיסטר בכלל רצה לחסום אותך או לא, נכון? גם בעל סמכויות וכח אדיר כמו כמגיסטר לא יכול להשתמש בכלי החסימה רק כי הוא רוצה. (מגיסטר לא יכול פשוט לחסום אותך, אף מפעיל ואפילו (!!) בירוקרט לא יכול "פשוט" לחסום אותך, צריך סיבה.) אחר כך אתה מותח ביקורת על תפקודם של כלל המפעילים בויקיפדיה העברית: "כנראה שהתרגלתי לאיכות המפעילים בוויקיפדיה האנגלית, ובהשוואה ההתנהלות נראתה לי חשודה" וכל זאת על משהו שבכלל לא קשור לא לתפקידיו או לסמכויותיו של בירוקרט או מפעיל. האם שגה מגיסטר או כל משתמש אחר בדיון הזה בהפעלת סמכויות של בירוקרט או מפעיל? האם בירוקרט או מפעיל ניצל את סמכויותיו? מה הקשר לכך שמגיסטר בירוקרט? מה הקשר לתפקודם של כלל המפעילים בויקיפדיה העברית? אני לא הצלחתי לקשר.
דיונים, ויכוחים, שחזורים ואפילו מלחמות עריכה מתנהלות כאן על בסיס יומיומי בין כותבים שונים ללא קשר לכובעים נוספים שהם חובשים. אפשר ורצוי למתוח ביקורת על דברים שאינם תקינים אבל (לאחר שאימן הראה לך את הדיון על הקישור) אתה לא הצגת ביקורת כלשהי אלא פשוט ירית לכל עבר... אומר בפה מלא-התגובות שקיבלת (כולל ממני) לטענתך היו תת רמה, עם זאת, הן היו מידתיות לאופן ותוכן הטיעונים שהצגת. כפי שכתבתי ולא מתוך הצטדקות, כל תרומה היא תרומה ברוכה ואני לא מזלזל בתרומתך למיזם ובכל תרומה באשר היא. לא בדקתי את כמות ואיכות תרומותיך לפני שכתבתי את תגובתי במזנון-כיכר העיר, הן היו לחלוטין תגובה (לטעמי) מידתית לדבריך.
לאחר תגובתו של נינצ'ה פניתי לדף שיחתך ובדרך עברתי בדף המשתמש שלך וכך גיליתי שאתה במידת עצבנות ויקי כזו שאתה פורש/זקוק לחופשה ושאתה "בקריז על מפעילי המערכת של ויקיפדיה העברית"
קריז... על כמעט חמישים חבר'ה... (אגב, שמת לב אתה בקריז גם על נינצ'ה? אני מבין אותך כמובן...מדובר בדוגמא קלאסית למלבין פנים בשחזורים שרירותיים בחוסר אובייקטיביות.) בקישור שהבאת על מנת שנבין כולם על שום מה ולמה אתה בקריז על כל מפעילי המערכת למדתי שפקמן שחזר עריכה שלך (שוב, כל משתמש יכול לשחזר את עריכותיך ללא קשר להיותו מפעיל).
לאור התנצלותך כלפי מגיסטר והעובדה כי אתה מודה שטעית בהתנהגותך אני חייב להתנצל בפניך.
רציתי לדעת האם האם אתה חושב ששאר מפעילי המערכת גם ראויים להתנצלות, או שעדין כולם קבוצה של מלביני פנים חסרי אוביקטיביות?
אתה מפרט סיבות שחשוב לתת עליהן את הדעת שבגללן פעלת כפי שפעלת: האם ציפית שהמפעילים ידעו זאת מראש או שאתה מבקש לנקוט כך בעתיד? כיצד בדיוק אתה מצפה שינהגו מפעילי המערכת בעתיד? לא להתיחס לדבריך ברצינות? לתת לך להטיל דופי בפעילותם של כל מפעילי המערכת בגלל יחסך לסמכות? אמא שלי לימדה אותי שאם הולכים לאיבוד אז לפנות לשוטר ולעומת זאת, אף פעם לא איימה עלי שיבוא שוטר אם אני...ראה פלא, מי קם לעזרתך? נינצ'ה (שהוא מפעיל מערכת...).
אתה מציין ש"זכותי לחשוב מה שאני רוצה ולהריץ איזה סרטים שבא לי" וזה באמת נכון, תריץ. תריץ אותם קדימה, אחורה ולאן שתרצה רק בבקשה תלחץ סטופ שנייה לפני שאתה מאשים חברים בקהילה בכל מיני מעשים אפלים. אם תרצה להוכיח או להזים את הסרטים שלך מוזמן לכתוב לי לדף השיחה או למייל (או לנינצ'ה, אם אתה מעדיף לא לפנות אלי)
עוד שאלה קטנה, כתבת בדף שיחתך ש"בהקדמה של דף המזנון אין הדרכה ראויה לפניה אישית אל האדם, ולאחר שחיפשתי הדרכה בעניין ולא מצאתי רשמתי את ההודעה במזנון כברירת מחדל". מעניין שזה קורה למשתמש שעורך כבר שלוש שנים בהן הוא כתב בערכים, בדפי שיחה של ערכים, בדפי שיחה של משתמשים, ביצע העברות, הצביע בהצבעת מחיקה, יצר תיבת משתמש, כתב בדף בקשות ממפעילים וכתב דף בירורים...--‏sir kiss שיחה 18:09, 30 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

גם אני למדתי לקח קטן מפרשה זו. הייתי הראשון שראה את הודעת נתנאל במזנון ושטרח להגיב אליה. לו הייתי פשוט מוחק את ההודעה וחוסם אותו לשלושה ימים על פגיעה בחבר קהילה, יש להניח שהרבה התנצלויות היו נחסכות. מסתבר שאצבע כבדה על ההדק אינה תמיד רעיון כ"כ טוב. עמית - שיחה - האלבומים 20:35, 3 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
מה שאמרת פה רק מחזק פרנויות. אני בכל אופן לא משחזר כאן יותר כלום, אז אין לכם מה לדאוג. SirKiss, אני לא מצפה למידתיות בתגובות של מפעילים בוויקיפדיה, אני מצפה להתעלות מצדם ולמאמץ לדרבן תרומות ענייניות לערכים. במקום זאת, התגובות היו במאמץ לרדת לרמה של תגובתי הראשונה שהייתה גם ככה לא לעניין. --נתנאל בר-אור ל. - שיחה 21:13, 3 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

ראה שם. ‏Yonidebest Ω Talk23:19, 19 בינואר 2009 (IST)[תגובה]