שיחת משתמש:188.64.206.53

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודש מאת יודוקוליס בנושא רמי לוי

איציק כהן (שחקן)[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "איציק כהן (שחקן)". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

בילי אייליש[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "בילי אייליש". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

קונצ'ה (לחם)[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך קונצ'ה (לחם), אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ⁓מקף־👋🖋️🎯📌02:10, 29 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

שאלה[עריכת קוד מקור]

שלום. בדף שיחתו של @ערן כתבת שיש כאן אנשים שמשחזרים את כל עריכותיך. הצצתי בתרומותיך (תודה!) ולא מצאתי ברפרוף אקראי עריכה ששוחזרה. המקרה עליו דיווחת טופל, ואודה לך אם תצביע על עריכות טובות אחרות ששוחזרו או בוטלו, כדי שאפשר יהיה לדבר עם מי שביטלו, ולבקשם להיות זהירים יותר בעתיד. תודה - קיפודנחש 02:45, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

אני מצטרף לתודות. לשאלה של קיפודנחש -אני לא יודע אם היא תיענה כי אני חושב שהעורך האנונימי משתמש בכתובות שונות ולפחות לגבי אחת מהן 188.64.206.167 ראיתי שחזור של עריכה טובה שלו ללא סיבה טובה. ערן - שיחה 07:34, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

אריק אדמס (פוליטיקאי)[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שתרמת לערך אריק אדמס (פוליטיקאי) באופן משביע רצון, ועל כך רציתי לציין אותך לשבח. כל הכבוד!
בברכה, מקף־ 11:48, 3 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

אך השתדל להוסיף מקורות לעריכותיך, בבקשה. מקף־ 11:49, 3 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

רמי לוי[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "רמי לוי". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה