שיחת משתמש:Alterwiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Geagea בנושא קובץ:Dr.YaakovBenShaul.jpg
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Alterwiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!07:45, 15 במאי 2011 (IDT)תגובה

יעקב בן שאול[עריכת קוד מקור]

שלום לך, קובץ:AUTHOR 140x204.jpg שהועלה הוא ברישיון שימוש הוגן אין לעלות תמונה של אדם חי ברישיון זה. בנוסף, זה צילום מסך, וזו גם הפרת זכויות יוצרים של תכנית הטלוויזיה. אתה מוזמן לעלות תמונה של יעקב בן שאול שאתה צילמת, ואתה בעל זכויות היוצרים, או לקבל אישור בכתב מבעל זכויות היוצרים על תמונה להעלותה לויקיפדיה. למידע נוסף ראה ויקיפדיה:OTRS.

בעיה זהה קיימת ב:קובץ:MegaHaimBookCover.jpg. מותר לעלות בשימוש הוגן כריכה של ספר לערך על הספר. הערך וא על יעקב בן שאול. יש לקבל את אישורו לפי הכללים לעיל.

אודה לך אם תטפל בהקדם בבעיית רישיון התמונות, ללא אישורים מתאימים, אאלץ למחוק את התמונות. ראיתי את פנייתך בדף השיחה להוריד את תבנית השכתוב. בינתיים חסרה קטגוריה, אני אוסיף אותה. ניכר שעבדת על הערך. נשארה עתה בעיקר בעיית התמונות Hanay שיחה 09:50, 1 ביוני 2011 (IDT)תגובה

חתימה והזחה[עריכת קוד מקור]

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. Hanay שיחה 09:50, 1 ביוני 2011 (IDT)תגובה

אימוץ יתומים[עריכת קוד מקור]

נא לא לאמץ בצורה כזאת. יניב שיחה 13:20, 28 ביולי 2011 (IDT)תגובה

שלום Alterwiki,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "זקנה" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 16:19, 28 ביולי 2011 (IDT)תגובה

=== תשובות ליניב ול-Ofekalef: ===
  • לגבי האימוץ, איני מכיר דרך אחרת (כנראה שעלי לקרוא שוב את ההוראות העריכה באתר). ביצעתי זאת אינטואיטיביות ותיעדתי את אשר עשיתי. לאחר מכן, קראתי את ההערה של יניב ונכנסתי לדף שיחה שלו אך לא גיליתי היכן בדיוק לשאול אותו מדוע צורת האימוץ לא הייתה נאותה. עמכם הסליחה.
  • לגבי חזרה על עריכה בזקנה, עריכתי המקורית נעלמה במהרה וחשבתי כי לא שמרתי את העריכה כפי שנחוץ, אז חזרתי עליה. מלבד זאת לא ראיתי הודעה ו/או נימוק לגבי ביטול עריכתי המקורית, כך שלא הייתי ער לכך שהיה מדובר במחיקה יזומה.
  • היות והנני "ויקיפדי חדש" אשמח מאד אם תוכלו -בעת תיקון, ביטול או שינוי מצד עורכי ויקיפדיה- להפנותי לקישור בו אמצא את הדרך הנכונה לביצוע הדבר הספציפי שבעשייתו טעיתי. תודה מראש.

Alterwiki - שיחה 03:47, 29 ביולי 2011 (IDT)תגובה

שלום לך, הקישור החיצוני לאתר המפרסם את הספר בערך "זקנה", הוסר מכיוון שלא מקשרים מוויקיפדיה לפרסומות. יחד עם זאת, הספר לכשעצמו הוא חשוב, לכן הוספתי אותו בפרק "לקריאה נוספת". (בצורה זו, אגב, הערך יעקב בן שאול "אומץ", וכבר אינו "יתום"). נשמח אם אתה מכיר ספרים נוספים בתחום הזקנה שניתן להעשיר בהם את פרק הקריאה הנוספת. תודה, Ravit - שיחה 07:14, 29 ביולי 2011 (IDT)תגובה

מדד סינוף לזיקנה[עריכת קוד מקור]

מחקתי את הערך משום שמצאתי את התוכן של שתי פסקאות במדויק באינטרנט. שמתי את מראי המקום בשיחת הערך. אם החומר הוא מקורי שלך, אוכל לשחזר את הערך ואם הוא מועתק, המנע מלחזור על העתקת חומר שמצאת באינטרנט כי זו הפרת זכויות יוצרים. --Yoavd - שיחה 22:34, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה

קובץ:Dr.YaakovBenShaul.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, Geagea - שיחה 01:32, 9 במאי 2018 (IDT)תגובה