שיחת משתמש:Assayas/ארכיון 13

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת ישראל קרמר בנושא מערכת הפארקים רדווד

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אמהות ונשים...[עריכת קוד מקור]

שלום מוטי, אודה לך אם תעבור על פסקת הפתיחה ואנא אל תחסוך בביקורת. הערות השוליים שאני מוסיפה, אינן צולחות. הסמן מתחיל להשתגע בין העברית והאנגלית. האם אפשר לשלוח לך את הקישורים כדי שתשלים את המשימה?

הזכרתי אותך בדף השיחה. אני מקווה שלא חרגתי מהכללים המקובלים. להשתמע, אילילה - שיחה 11:32, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

היי. בכל מקום בו את רוצה להותיר הערת שוליים ולא הצלחת הוסיפי את הקישורית בתוך [....] ואעביר אותן בהמשך לפורמט המתאים. לדוגמא אם זהו משפט אשר בסיומו את מעוניינת להשאיר סימוכין בצעי כך: [1]. כל שכתבת בדף השיחה הוא אמת. בברכה --Assayas שיחה 12:15, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
שלום, בצעתי את מה שבקשת. אנא בדוק גם את הפרק "קישורים חיצוניים", שנראה מבולגן למדי. את הקישור הראשון בפרק זה, (הרמן תמר),שמתי גם כהערת שוליים. האם יש להוריד אותו מהקישורים החיצוניים? דבר נוסף, אני מתחילה לסרוק בחלקים חלק מהכתבות המופיעות בערך לקריאה נוספת, לשימוש פנימי של המעוניינים להתרשם מהן. אם ברצונך לקבלן בהמשך, אמור לי להיכן ניתן לשלוח אותן. ולסיום, אין לי מושג איך להתקדם מכאן והלאה. אשמח להנחיות נוספות. מודה לך, אילילה - שיחה 14:44, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
קיבלתי, עוד מעט אתפנה לכך --Assayas שיחה 15:04, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
את הפעולה הטכנית ביצעתי, את החומר אקרא בניחותא בערב ואתייחס. בברכה --Assayas שיחה 15:57, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה אילילה - שיחה 16:31, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
עברתי על הפסקה וברשותך הוספתי קישורים פנימיים ואי אילו תיקונים. מאחר ואת העורכת, אם מה שעשיתי לא לרוחך, אימרי לי ואשחזר, זה בסדר גמור מבחינתי. במידה וזה מתאים מבחינתך, האם תירצי שאעבור גם על שאר הפסקאות?, ערב טוב --Assayas שיחה 19:48, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

עוד בקשה קטנה לפני הגדולה - בקישור הראשון יש להגיע לדף 126 שם כתוב, כי תנועת אמהות ונשים למען שלום וארבע אמהות, ניצלו את השיח האמהי כדי לאתגר את מדיניות הממשלה ביחסה לפלסטינים ולדרום לבנון. לא הצלחתי לשמור את העמוד הזה. זה נראה לי חשוב בהקשר של ההשראה לתנועת 4 אימהות שהצטרפה לשיח שהחל קודם לכן. אגב בעמוד 121 באותו ספר, כתוב כי שתי התנועות זכו לכיסוי קבוע בעיתונות הישראלית והזרה, וכמו כן התקבלו בספר פנים יפות על ידי הציבור הישראלי ומקבלי ההחלטות. אני חושבת כי כדאי להציג את דף הפתיחה עמ' 126 ואולי לציין בהערה את עמוד 121. תודה על השיפורים בנוסח. רק במשפט אחד אני מתלבטת לגבי תהליכים צבאיים ומיד המילה תהליך מופיעה שוב. אנסה למצוא מילה חלופית. באשר להמשך הערך, אשמח לקבל, הערות, הארות ותובנות. ובאשר לקישורים, אלמד בסופו של דבר את התורה כאשר כל הסימנים פחות יאיימו עלי. מסכת התודות מתחילה מחדש, אילילה - שיחה 21:16, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

הנה הקישור לא לדף המתאים - http://books.google.com/books?id=OqdNvioIOzAC&pg=PA120&dq=The+Israeli+mothers+and+women+for+peace&hl=iw&ei=UKFjTqmrBeei4gSToNnRCg&sa=X&oi=book_result&ct=book-thumbnail&resnum=7&ved=0CFAQ6wEwBg#v=snippet&q=mothers%20and%20women%20for%20peace&f=false
בוקר טוב, במהלך היום. --Assayas שיחה 06:46, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
בוקר טוב, אודה לך אם תציץ בדף השיחה של אריאל. הגבתי שם להערה שלו. ציטטתי חלק מכתבה, בה בין השאר מופיעה התייחסות של הרמטכ"ל לפעילותן של נשות קצינים החברות בתנועה. האם לדעתך כדאי לשלב את רוח הציטטה כולה באופן כלשהו בערך? אילילה - שיחה 10:30, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
בוקר טוב. ראשית, כדאי להמשיך דיון במקום בו התחיל, דהיינו בדף השיחה של הערך, אחרת אנו עלולים להתפרש על דיונים בדפי שיחה רבים ולאבד כיוון. בכל מקרה אריאל הגיב. קראתי באריכות את הערך. כמה הערות שהן כמובן דעתי האישית. הפסקה העוסקת במכתב ההזדהות עם התנועה, לא פרופורציונאלית מבחינת תוכנית לערך. ניתן לה משקל גדול מידיי וכך גם הציטוט. יתכן ועדיף לצמצם את התוכן לכדי שתיים שלוש שורות שתצורפנה לפסקת תחילת הדרך או כמבוא לפסקה הבאה. (ובכדי להסיר ספק אם קיים, אני מביע את דעתי כעורך תוכן ללא כל קשר להשקפה פוליטית). בפסקה פעילויות עיקריות, לשיקולך האם יש מקום לצרף את כל הרשימה הפרטנית של הפגישות?. אולי כדאי לפרט את הפעילות המרכזיות, עצומות, הפגנות כגון דוגמא 2, סדנאות כגון....פגישות ובכלל זה שתיים שלוש דוגמאות. לגבי השאר, נדרשת ויקיזציה, דהיינו עבודת טיוב עריכה, הוספת קישורים ועוד. בחלק מהמקרים כדאי לבחון את סוגיית "הפצת המסר" על פני העברת אינפורמציה. למשל בפסקה המנון נוסף לישראל ברור מתוכן המודעה מה הייתה מטרת המיזם, כך שהטקסט "התנועה ניסתה באמצעות מסר זה, לבטא את נחישותה לקדם את תהליך השלום בין שני העמים, גם בתוך הבית ולא רק מחוצה לו" דיי חוזר עליו. את הפסקה על הסיכה אהבתי והתמונה של הזוג קלינטון שצורפה מאד מיוחדת, משהו במבט עושה את זה. שוב, מבחינת ניסוח ראי למשל בפסקה על מחנה השלום המצרי "מפגשים אינטנסיביים עם מחנה השלום המצרי". מהו אינטנסיבי?. צריך לדעתי נוסח אינפורמטיבי. או להותיר "מפגשים", או סבב פגישות במשך שלושה ימים, משהו שיתאים. בברכה מוטי --Assayas שיחה 10:58, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
נ.ב לעניין הכתבה. העתקת תוכן הכתבה מהווה הפרת זכויות יוצרים. תמצותו של התוכן במילים שלך בלווי הערת שוליים המעידה על מקורו, היא פעולה תקינה מהבחינה הזו. --Assayas שיחה 11:49, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
שלום מוטי, על פי הערותיך אמשיך להתקדם. לגבי הפרת זכויות יוצרים, הנושא ברור לחלוטין וזו גם הסיבה שביקשתי מאריאל למחוק את הכתוב. ציטטתי במכוון, כדי שלא אחטא בפרשנות לכתוב. תודה עד כה ומעכשיו אתן לך מנוחה זמנית ממני. אילילה - שיחה 12:02, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
צהריים טובים. אני עומד לרשותך כשתצטרכי. השקעתך בערך ראויה לציון ועוד ראויה לציון הפתיחות והנכונות שלך לקבל משוב וביקורת, עניין שלדעתי רק מוסיף לקוראים. המשך יום נעים. --Assayas שיחה 12:08, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
נ.ב- נכון שיש עוד עבודת טיוב לבצע בערך, אבל כעת, בעיצומה של עבודתך וצירוף המקורות השונים אני סבור שיש לערך חשיבות אנציקלופדית. אגב, לטעמי הרבה יותר מההיבט הסוציולוגי מהפוליטי. במידה ולאחר שתסיימי את עבודתך, תונח שוב תבנית הבהרת חשיבות, אביע דעתי גם שם. --Assayas שיחה 16:44, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
ערב טוב, נעתקו המילים מפי, ובכל זאת מילה: תודה. ועוד כמה מילים: המשכתי לערוך את הערך, אך טרם סיימתי. ולסיום שיחה זו, שאולי תעלה חיוך על פניך. "לאור כל מה שכתבת, קשה לי לומר שהערך צריך להימחק. ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 10:31, 5 בספטמבר 2011 (IDT) אשמח אם בתום עבודת העריכה, אוכל לצטט אותך כך - קל לי לומר שהערך צריך להישאר". בברכה, אילילה - שיחה 11:54, 5 בספטמבר 2011 (IDT), על כך הוא ענה:נחיה ונראה. להשתמע, אילילה - שיחה 20:24, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
ערב טוב. אריאל הוא אחד המשתמשים ההגונים והמקצועיים ביותר שאני מכיר ואינני מופתע מהתייחסותו. לעניין הנ"ל אין צורך לצטט אותי. אם תונח תבנית חשיבות אשמיע את קולי או יותר נכון את תקתוק מקלדתי--Assayas שיחה 20:31, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
אני שמחה שאני בחברה טובה - אגב, לא צריך יותר מממשפט וחצי כדי לקלוט. אילילה - שיחה 21:12, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

כמעט ערב טוב, המשכתי לכווץ את הערך ולהשמיט רכילויות בסגנון גליקריה ענדה את הסיכה וכו'. הפרק האחרון משופע בתאריכים עד לעייפה, אבל אולי זה בסדר. ממתינה להערות נוספות, ואם יש לך זמן, הפעל את המקלדת ועשה כרצונך...עד גבול מסויים. הקישור הראשון מוביל לדף שאינו נכון, ומשם לא ניתן לדפדף. נראה כי עדיף לתקן ולשים קישור אל הספר מתחילתו, כך שאפשר יהייה לדפדף בו ולהגיע לעמוד שצויין. האם כדאי להוסיף קישור מקוון לפסקת מחנה השלום המצרי? (תנועת אמהות...אינה מוזכרת שם). להתראות בהמשך בדף שיחתך. אילילה - שיחה 17:52, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

עברתי.תיקנתי את הקישור. רצוי להוסיף קישורים הרלוונטיים לתנועה. המשפט:"ביולי 2005, החליטה ממשלת ישראל לאמץ את ההחלטה 1325, בעקבות יוזמה של קואליציית ארגוני נשים יהודיות וערביות.", מצריך מקור (בעקבות...) ערב טוב --Assayas שיחה 19:07, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה על התיקונים. אני מתאמנת על הערות השוליים, קראתי את ההסברים בויקי, אני עושה copy paste לתבניות שהצבת בטקסט, ובכל זאת זה לא עובד. מכל מקום, מכאן והלאה לאן? לילה טוב, אילילה - שיחה 23:08, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
בוקר טוב. בפסקה "תחילת הדרך – אמהות למען שלום" הותרת פעמיים את הסימן []. האם התכוונת להשאיר הערות שוליים?. לגבי ה"הלאה". והיה את מעריכה שסיימת, הסירי את תבנית העבודה ונמתין להתייחסויות עורכים אחרים. אני מניח שתהיינה הערות כאלו ואחרות, ייתכן ותונח תבנית חשיבות. בכל מקרה חשוב "לא לקחת ללב" ולהתייחס לכל ההערות אם תהיינה ככאלו שנכתבו באופן בונה, מבקשות הבהרה וכיו"ב. (בהעדר שפת גוף תומכת, אנו נוטים לפרש לעיתים בחומרה טקסט כתוב). המשך יום נעים --Assayas שיחה 10:51, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
בוקר טוב, סוף סוף הצלחתי למקם מספר הערות שוליים, חוץ מהערה מספר 9. אגב,איך מסירים את התיבה? אני מעריכה מאוד את הליווי הצמוד לאורך כל הדרך. כמתחילה, היה לי קשה יותר לדלג לבד בין כל המהמורות השונות שנקרו בדרכי. ומכאן והלאה: "נחיה ונראה". אילילה - שיחה 11:35, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
צהריים טובים. התענוג כולו שלי. סידרתי את הערה 9. כנסי לערך ע"י הקשה על עריכה בראש העמוד. בראש הערך מופיעה {{בעבודה}}, מיחקי אותה ובצעי שמירה. בהצלחה --Assayas שיחה 11:44, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה. אילילה - שיחה 11:50, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

דקאן מחקר[עריכת קוד מקור]

מה דעתך על זה? יניב שיחה 16:36, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

לדעתי, אין הצדקה לערך נפרד. שתיים שלוש שורות ברחבה בערך דקאן. --Assayas שיחה 17:33, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
טוב, do the honors? יניב שיחה 17:38, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
Just did --Assayas שיחה 19:13, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

מיזם מלחמת העולם הראשונה[עריכת קוד מקור]

היי מוטי, ראיתי שאתה פעיל במיזם מלחמת העולם הראשונה ולכן הייתי שמח אם תוכל לתת את דעתך בשיחת ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מלחמת העולם הראשונה#הצעות לשיפור SharpImpact - שיחה 18:39, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

ערב טוב ותודה על פנייתך. ראה ויקיפדיה:מפגשים/מפגש חובבי היסטוריה צבאית. לדעתי שווה לרכז את כל הרעיונות/הצעות הכלליות והספציפיות ולבצע סיעור מוחות ביחד עם כולם. כאחד שתורם לא מעט מזמנו הפרטי לכתיבה בוויקיפדיה, נוח לי לומר, שזהו מיזם התנדבותי ולא "עבודה" ובסופו של יום אנשים כותבים את שהם רוצים ואוהבים לכתוב. מה הכוונה "להתרכז במה שחשוב"?. עבדך הנאמן הוא בולגרופיל, ללא צל של ספק לא "ה" חזית המשמעותית במלחמה הזו. אבל החזיתות האחרות לא ממש מעניינות אותי ואעדיף לכתוב על איוון רוסב ולא על הרמן קווס. יתכן והגדרות גאוגרפיות יהיו יותר מתאימות מאילו המקנות חשיבות, אבל כאמור עדיף סיעור מוחות משותף.--Assayas שיחה 19:36, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
נ.ב - אני חלש בסמיילים, אז כדי שחלילה לא יתפרש אחרת, כל שנכתב, נכתב ברוח טובה --Assayas שיחה 20:27, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
ערב טוב מוטי. לגבי המפגש חובבי היסטוריה צבאית, אני מאמין שעדיף לנהל את השיח בדף השיחה של המיזם היות והדבר נוגע למיזם בלבד ולא לשאר המיזמים (וכמו כן ייתכן שיש אנשים שלא יגיעו למפגש אבל פעילים במיזם). אני מבין שאתה מתנגד להצעה השנייה של דירוג הערכים ואני מקבל זאת, אך חשוב לי להבהיר שלא מדובר ב"חלוקת עבודה" של "עכשיו נעשה את דרג א' כי זה חשוב יותר" או משהו בסגנון. ברור שהכתיבה היא התנדבותית והדבר נועד לעזור לאנשים (כמוני) שאינם מקיפים נושא ספציפי כמו שאתה עשית אלא כותבים קצת מכל דבר. בכל מקרה תן את דעתך על ההצעה הראשונה (והשלישית) בנוגע להערכת הערכים הקיימים. חוץ מזה, היות ואני לא איהיה במפגש חובבי היסטוריה צבאית הייתי שמח אם היית יכול להעלות במפגש את נושא שיתוף חוגי ההיסטוריה היות ואני מניח שזה תקף לכל המיזמים/ערכים שעוסקים בהיסטוריה צבאית. ערב נעים, SharpImpact - שיחה 20:49, 5 בספטמבר 2011 (IDT)
טוב, כך אעשה, ערב טוב--Assayas שיחה 20:51, 5 בספטמבר 2011 (IDT)

מטרות בצלם[עריכת קוד מקור]

היי, להזכירך את שיחתנו הקצרה בנושא זה לפני כעשרה ימים. האם מצב הערך כיום כפי שהוא, ללא הביקורת עליה דיברנו, נראה לך? אם כן, סגרנו את הנושא. אם לא (ולדעתי, כך אכן המצב), הייתי מציע שתנסח אתה כפי שנראה לך. אני לא הצלחתי אלא לגרום למחיקת קטע הביקורת, שכתבתי ואין לי שום סיכוי לתקן זאת בעצמי. לך יש בודאי יותר נסיון וגם מעמד כאן ותדע מה יכול כן לעבור ובאיזה צורה להעביר זאת באופן היעיל ביותר. בברכה--עמירם פאל - שיחה 10:13, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

אגיע לזה מחר. אין לכך קשר למעמדו של הכותב, התייחסתי שם למקורות ראויים ואינני בטוח כל כך שיש מה לשנות, אבל אעיף מבט מחר. יום מתיש בעבודה, האנרגיות דלילות. ערב טוב --Assayas שיחה 19:31, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
נראה לי שאם אתה תכתוב ביקורת מאזנת לא יעזו למחוק אותה כפי שעשו לי. מכל מקום, גם אם תחליט בניגוד לדעתי שהערך מאוזן כפי שהוא, לא אוסיף מצידי דבר. אני מנסה לא להשחית את זמני לריק.--עמירם פאל - שיחה 23:07, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
קראתי שוב. יש בפסקא: מהימנות נתוני "בצלם" ביקורת רבה על הארגון והוספתי לו כאסמכתא נוספת את המאמר של שפק ליסק המביא מכלול של זוויות. כאמור, אינני סבור שיש לארגון "מטרות נסתרות" (יותר נכון, לא מצאתי לכך אסמכתאות הראויות למובאה) ולפיכך אין לי עניין להמשיך ולנבור בסוגייה. --Assayas שיחה 20:37, 7 בספטמבר 2011 (IDT)
שיהיה. וגם זה טוב.--עמירם פאל - שיחה 12:40, 8 בספטמבר 2011 (IDT)

שקט תעשייתי[עריכת קוד מקור]

היי, מאז 3 בספטמבר, יש שקט תעשייתי בדף השיחה של הערך. אני מקווה ששקט זה מבשר טובות ואינו כזה שלפני הסערה. מכל מקום, התחלתי לכתוב ערך חדש - קיט קוטינגהם - בדף המשתמש שלי, יש תיאור קצר. אין לי ספק שהפעם אוכל להתקדם טוב יותר, מה גם שלעניות דעתי אין בערך זה כדי לעורר מחלוקות. הכתוב כאן הוא מעין דרישת שלום ומבוא לכמה שאלות בנושא "שימוש הוגן בתמונות" שיצוצו בהמשך. ובלי קשר, התחלתי לקרוא חלק מהערכים הבולגריים וזו הזדמנות יפה להשכיל בתחומים נוספים. שיהייה לך יום צח ואורירי. אילילה - שיחה 13:52, 8 בספטמבר 2011 (IDT)

צהריים טובים. אני שמח שאת ממשיכה לכתוב ובטוח שנתברך בכתיבתך. כמובן שאשמח לעזור. לעניין תמונות בשימוש הוגן רצוי להעלותן לאחר כתיבת הערך. המשך יום נעים. --Assayas שיחה 14:02, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
רק דיברתי, והנה זה התחיל. ראה דף שיחת הערך. אילילה - שיחה 15:10, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
נ.ב. הלהיטות בהוספת התבנית, מוזרה, מה עוד שאלף אמר שאין חשיבות בגלל מבחן גוגל שדוסקס מזמן בדף השיחה ובגלל שבית ציין שאין חשיבות ללא כל מתן הסבר. אילילה - שיחה 15:37, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
הבעתי את דעתי שם. כפי שכתבתי מעלה, מותר להם לחלוק על חשיבות הערך ויש להתייחס עניינית לכל טענה שתועלה. בברכה, מוטי --Assayas שיחה 16:24, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
כך אנהג ותודה על תקתוק המקלדת. אילילה - שיחה 16:42, 8 בספטמבר 2011 (IDT)

שיעורים[עריכת קוד מקור]

חוצפה שכזו, וכי נראה לך שניגשתי לוויקיפדיה לפני שנגמרו השיעורים? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:54, 8 בספטמבר 2011 (IDT)

אם נעלבת ברצינות אני ממש מתנצל (לא היה סמיילי), חמדתי לצון, או מאחר ואני באמצע בישולים חמדתי לצאן. השלמנו?--Assayas שיחה 19:57, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: חס וחלילה. Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:59, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
כן, הגיל, שכחת?--Assayas שיחה 20:00, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
יש פה סתירה. אם שכחתי שאתה שוכח, איך זכרתי ששכחת?Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:03, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
לא יודע איך אצלך, אני כבר הגדלתי את המינון. בכל מקרה יהיה שמח אצלנו בסוף השבוע יש חטיפים. אגב, כל התהליך מצולם....--Assayas שיחה 20:08, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא קציצות כרישה בוויקישיתוף
Like Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 10:36, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
--Assayas שיחה 18:52, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

הי מוטי, פתאם שמתי לב ששמך לא מופיע במיזם. אז בוא נייחס זאת לעייפות החומר שלי בגלל חפירותי בכאן . אשמח אם תצרף את שמך לרשימת המשתתפים במיזם כמי שמוכן לסייע בקבלת הסטודנטים ולעזור להם. אני מחפשת בנוסף ויקיפדים שיהיו מוכנים להגיע לאוניברסיטת חיפה ב-22 בספטמבר להרצאה שאתן למרצים. ראה הודעתי בויקיפדיה:מזנון#ויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/מדעי הרוח באוניברסיטת חיפה, אשמח מאוד אם תוכל להגיע, המארגנים מהאוניברסיטה מעוניינים בייצוג נרחב של הויקיפדים בהרצאה. תודה חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 05:06, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

המפקדת, נרשמתי המפקדת (-: --Assayas שיחה 22:25, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
חן חן. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 00:12, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

שאלה[עריכת קוד מקור]

האם הערתו האחרונה של המשתמש האחרון בדף שיחת הערך, הייתה הערה גילגמשית, או שמא איבדתי את זה?

אם התכוונת למשתמש:Yoavd אני מניח שחיפש בכמה שפות ובכמה וריאציות ותמיכתו היא רצינית, אין לי מושג לגבי תוצאות החיפוש מאחר ולא התעמקתי עד כדי כך בחיפושים, מה גם שלא צריך לדעתי. (גילגמשית?, גדול!, הוא בוודאי יאהב את זה (-:). --Assayas שיחה 13:38, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
דורשת קרדיט ואולי גם כתיבת ערך בנושא. אילילה - שיחה 13:51, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
היי מוטי, אשמח לשמוע ממך מספר מילים מחכימות, לאחר שתיבה חדשה תפסה את מקומה של הישנה בדף הערך. בברכה, --אילילה - שיחה 15:33, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
הגבתי שם וגם מסרתי את קולי --Assayas שיחה 16:08, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
שוב היי, לא ראיתי כל תגובה כתובה. אילילה - שיחה 16:19, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
צהריים טובים. ראי כאן ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:אמהות ונשים למען שלום --Assayas שיחה 16:21, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]

שלום לך :)
האוכל לבקש את חוות דעתך בדף השיחה שלי בנוגע לקישור חיצוני (פסקה אחרונה)? תודה רבה והמשך יום נעים, יניב שיחה 16:46, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

שלומות, אני בדיוק ביציאה מ-location אחד לשני, יותר מאוחר בברכה --Assayas שיחה 17:03, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
Location, Location, Location (-; מתי שיתאפשר כמובן. תודה רבה, יניב שיחה 17:05, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
בשפה פחות ספרותית מהעבודה הביתה (-:--Assayas שיחה 18:42, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה על חוות הדעת ועל התשובה המפורטת לאלמוני. מודה לך מקרב לב. לילה טוב, יניב שיחה 20:46, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
בשמחה גדולה. מתנצל על האיחור. עזרה בשעורי בית לילדי + תיקון ניאגרה דולפת אצל אימי תבדל"א + ארוחת ערב כדי שהמוח ימשיך לתפקד איכשהו...--Assayas שיחה 20:48, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
אין צורך להתנצל כמובן :) אתה אדם רב-כישרונות (-: (בלי שום ציניות) שוב, תודה רבה. יניב שיחה 20:52, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

האם לעיניך בלבד?[עריכת קוד מקור]

??????? אילילה - שיחה 21:58, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

אענה לך בדף השיחה שלך. יניב שיחה 22:32, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
בוקר טוב, שלחתי את הכתבה הראשונה. אני חייבת להתנתק לכמה שעות טובות כדי לבצע את שאר המטלות שיש לי בחיים. רק אשר אם קבלת. המשך יום נעים אילילה - שיחה 10:53, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
אראה אותו אחר הצהריים ונתכתב. גם אני באמצע התפרנסות קלה. יום נעים --Assayas שיחה 11:17, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

יקיר ונה[עריכת קוד מקור]

נער הייתי וגם זקנתי, אבל לי זכור מראשית ימי בוויקיפדיה שאם מישהו היה מעיז להעלות פרסומת בוטה כזאת היא הייתה נמחקת בלי שהיות ובלי שלל דיונים. פרסומת זה אכן עילה למחיקה מהירה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:59, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

בטלפון אתה לא נשמע כל כך זקן קריצה. מחקתי אותו, מאחר וכבר נמחק בעבר על רקע אי הבהרת חשיבות. תודה על הטיפ. --Assayas שיחה 08:04, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
הוא אמנם הוציא לכאורה דיסק וזה שינוי בנסיבות, אבל פרסומת כה בוטה דינה אך ורק מחיקה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:13, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
הותרתי הודעה לעורך האלמוני והפניתי אותו לדף השיחה. אם ירצה יתכבד לנסות ולשכנע מחדש בחשיבותו, שוב תודה. --Assayas שיחה 08:17, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

שלום רב, אינני מבין מה שונים שאר זמרי הז'אנר הדתי מהזמר יקיר ונה להם יש ערך. יקיר זמר וותיק בתעשיה, אשר נחל הצלחה רבה, בעל עמוד פייסבוק עם מעל 9000 מעריצים, עמוד יוטיוב רשמי וממותג וכו'. לגבי ההערה שכל זה למטרת פרסום (פרסומת בוטה) אגיב שמס' הכתבות של יקיר באתר מקו הוא כ9 וכמות הכתבות ברשת רבות . במידה והיה צריך פרסום היה מפרסם כתבה. אני מאמין שהוא ראוי לערך בויקיפדיה. בשנת 2008 לא היה ראוי אך מי הקובע האם ראוי ומהם הקריטריונים לכך? במידה ומשהו אינו היה תקין בערך שיצרתי לו אני אשמח לדעת מהו וכי למה נמחק, תודה וסליחה Yakirvanaofficial (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הערך נמחק בשעתו על רקע אי הבהרת חשיבותו. ראה ויקיפדיה:הבהרת חשיבות. כפי שכתבתי מעלה ובדף המשתמש שאלמוני שהעלה אותו, לא מקובל להעלות ערך שנמחק ולרשותך עומד דף שיחת הערך להלן שיחה:יקיר ונה בכדי לשכנע מחדש בחשיבות הערך. תוכל להפנות עורכים נוספים לדיון בדף השיחה דרך ויקיפדיה:לוח מודעות. ללא קשר לחשיבות, הערך עצמו היה פירסומי ולא כתוב באופן אנציקלופדי. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא משרד יחסי ציבור. בברכה --Assayas שיחה 17:46, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
הילדים שיצרו את הערך בשנת 2008 אינם קשורים כלל ליקיר ונה או צוות הפקתו, ראינו את השיחה שנפתחה שם והיא באמת פרסומית אך אין שום קשר בינה לבין הערך שיצרנו הבוקר. אם צורת הכתיבה שנכתבה בערך היום היתה פרסומית וזה גרם למחיקת הערך במי נוכל להיעזר כדי לכתוב אותה בשפה שתהיה רלוונטית לוויקיפדיה? תודה על העזרה
ערב טוב האם קראת את שכתבתי מעלה לגבי דיון החשיבות?. שיחה:יקיר ונה הוא מקום הדיון והפנה לשם עורכים על ידי פתיחת פוסט בויקיפדיה:לוח מודעות בנוסח: ראו דיון לגבי חשיבות הערך בשיחה:יקיר ונה. המשך הדיון כאן לא יועיל.--Assayas שיחה 18:07, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

הפסקת ויקי עבורך![עריכת קוד מקור]

הפסקה הוא שלב של מנוחה קצרה בפעילות ממושכת.
עיטור זה מוענק ליקירים שאומרים משפטים שאני לא יורד לעומקם קריצהחיים 7לכתוב לי • י"ג באלול ה'תשע"א • 23:22, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
ומלבד זאת אשמח לשמוע את דעתך כאן אני חושב כך ואנונימי (שדווקא עשה עריכות יפות) חושב אחרת, מה אתה חושב? • חיים 7לכתוב לי • י"ג באלול ה'תשע"א • 23:24, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
אתה איש נחמד במיוחד. סיפרתי לך שאני פורש מאחר והמחשב בחדר הילדים וכשהם הולכים לישון אני מתפנה מעיסוקיי הוויקיפדים. נו, יש צעצוע חדש "נייד" ולכן ביצעתי גיחה קצרה באמצעותו. נראה איך אתרגל אליו, הוא נראה קצת אליטיסטי וסנובי ואני בכלל מתקופת האבן. אח, היכן הימים של דראגון 32k, ושפת האסמבלר או שמא זה היה אסמבלי, מי זוכר כבר, לא יאומן לאן הגענו.--Assayas שיחה 23:27, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
בשעה כזו שאני בעירפול הכרה, לא אנסה לזהות מיהו העורך האלמוני ורק אציין שלי אישית לא מפריע השינוי הספציפי אנטגוניזם|תגובה עוינת --Assayas שיחה 23:30, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
תתחדש (-: לילה טוב, יניב שיחה 23:32, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה. תתחדש. היום נולדים עם אייפון, העולם משתנה בקצב מהיר, אבל זה טוב ככה יש לנו עוד כמה "שעות מוטי" קריצה. לעניין העריכה חשבתי שאולי אני עייף ולכן זה מציק לי, אז החלטתי לשאול אדם נוסף אבל גם אתה עייף מה זה שווה , ולגבי זיהוי, הוא כתב לי בדף השיחה שלו "חשבתי שזכות בחירה יש רק למייסדים" לא מצלצל מוכר?!. יניב, אם אתה לא עייף ותעיף מבט • חיים 7לכתוב לי • י"ג באלול ה'תשע"א • 23:33, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
הדוור תמיד צלצל פעמיים. מי יודע, אולי אני בכל זאת באמת ישן --Assayas שיחה 23:37, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
איך מוטי שלנו אומר לפעמים - זה לא פיקוח נפש :) אפשר לעניות דעתי "להחליק את זה". אם בעתיד (בהנחה שהערך יישאר) מי מהמשתמשים יחשוב שזה מיותר, ידעו להסיר זאת. בידידות, יניב שיחה 23:43, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
התייחסתי ל'תגובה עוינת'. אני לא יודע במה מדובר בקשר למייסדים. לילה טוב, יניב שיחה 23:47, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
אוקיי, וכרגיל יניב צודק שהוא מצטט את מוטי שתמיד צודק , לילה טוב • חיים 7לכתוב לי • י"ג באלול ה'תשע"א • 23:52, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
בוקר טוב. חיים גש אליי בבקשה בקשר להעלאה בשכר והחופשה בקריביים שאישרנו לך........קריצה--Assayas שיחה 06:49, 13 בספטמבר 2011 (IDT)
👍אהבתי 14:56, 13 בספטמבר 2011 (IDT)

בוקר טוב :)
מה דעתך על התוספת הזאת? תודה רבה והמשך יום נעים, יניב שיחה 11:13, 13 בספטמבר 2011 (IDT)

בוקר אור. שחזור מהיר על רקע היותו פרסומת. --Assayas שיחה 11:15, 13 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה! גם אני חשבתי כך, אבל חיפשתי אישוש אצל האדם שתמיד צודק (-; יניב שיחה 11:21, 13 בספטמבר 2011 (IDT)
ואני לא ידעתי.....--Assayas שיחה 11:23, 13 בספטמבר 2011 (IDT)
:) יניב שיחה 11:29, 13 בספטמבר 2011 (IDT)

מערכת הפארקים רדווד[עריכת קוד מקור]

זה פשוט לא ייאמן, אבל הוא ממשיך בכל הכח. הנחישות אמנם מרשימה, אבל כנראה שאפילו בכח מתון הוא לא מבין (אחזיר בניסוח נורמלי את התיקון היחיד שהיה ראוי שם). אני חושב שהוא זקוק לעוד חופשת ריענון. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:29, 9 באוקטובר 2011 (IST)

אתה תמיד תופס אותי בדרך לאכול. הגנתי על הערך, אחזור ואבדוק. --Assayas שיחה 12:37, 9 באוקטובר 2011 (IST)
אני תיקנתי שם פארק שגוי בפרק "היסטוריה" שבה כתוב השם "ערבת הנחל רדוודס" ואין שם פארק כזה כי צריך להיות "נחל הערבה" כפי שאכן כתוב במקומות אחרים בערך, כך שישנם שני תיקונים ראויים ולא יחיד. וכן יש לשמור על אחידות של הצורה, ומלשל בפרק "ניהול כתוב "רדווד נחל הערבה" ולא עם הצורה "רדוודס" שהיא צורת רבים אנגלית והשילוב בין ביטוי עברי לצורה לועזית אינה מוצלח. לכל היותר אם רוצים לשמור על צורת הרבים יש לכתוב "הפארק המדינתי 'עצי רדווד נחל הערבה'". אך בכל מקרה "ערבת הנחל" היא שגיאה! חוץ משני התיקונים האלו לא ביצעת כל עריכה ולא הוספתי דבר לתוכן.* ישראל קרמרשיחה • י"ג בתשרי ה'תשע"ב • 10:21, 11 באוקטובר 2011 (IST)
ישראל קרמר שלום. הדיונים הארכניים והמייגעים הללו מצידך מתפרשים על פני דפי שיחה רבים מידי. דף השיחה של הערך הוא המקום לדיון מקצועי כלשהו העוסק בערך. אבקשך לא לנהל את הדיונים כאן. תודה --Assayas שיחה 10:56, 11 באוקטובר 2011 (IST)
כמובן שעקרונית אתה צודק ואני אכן הבאתי את טענתי על השחזורים האחרונים של ברוקולי בדף השיחה של הערך, אך דבריי מתבקשים כתגובה לדבריו של ברוקולי כאן שטוען כי אני ממשיך לערוך את אותם העריכות ושלא למדתי דבר ושצריך לחסום אות שוב, זאת כשהעריכות האחרונות שלי שהוא שחזר היו רק עריכות של תיקונים כפי שהסברתי בדף השיחה וגם הבאתי קישורים לעריכות האלו שלי ב"גרסאות קודמות".
ללא דבריו של ברוקולי כאן, אכן לא הייתי מגיב כאן, אך דבריו של ברוקולי נגדי חייבו תגובה מצדי! * ישראל קרמרשיחה • י"ג בתשרי ה'תשע"ב • 12:40, 11 באוקטובר 2011 (IST)