שיחת משתמש:Gilgamesh/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Harel בנושא ברוכים השבים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

בהצלחה בהמשך

מקווה שתחזור יום אחד. DGtal 14:17, 13 יולי 2006 (IDT)

זה לא יקרה. לא אחזור להיות מפעיל כי אני עומד לשנות את הססמה כפי שכתוב בדף המשתמש. גילגמש שיחה 14:18, 13 יולי 2006 (IDT)

לא צריך אותך כמפעיל. אני מסתפק בך כבן-אדם. DGtal 14:19, 13 יולי 2006 (IDT)
תודה :-)
גם אני. חגי הלמן 14:23, 13 יולי 2006 (IDT)
חבל שאיבדנו ויקיפד מצוין. חבל שאיבדנו חבר נחמד. חבל שהכל נגמר בטונים כל כך צורמים.
אני מקווה שבחלוף רגע הלהט תתחרט. אם כן, תמיד אפשר לפנות לדיילים או למפתחים (או לפתוח משתמש חדש, על אף המחיר). אם לא, בהצלחה בהמשך, ותודה על הכל. חגי הלמן 14:23, 13 יולי 2006 (IDT)
חבל מאוד שאתה זורק שנתיים של פעילות ועשרות אלפי עריכות בגלל דיון לא מחייב במזנון. אקווה שלפחות תמשיך לתרום כאנונימי או שתפתח חשבון חדש. רן כהןשיחה 14:53, 13 יולי 2006 (IDT)
כל עוד אין לו סמכויות מפעיל, שיתרום כמה שבא לו, כל עוד הכול ייעשה בכוונה טובה.

חבל, בהצלחה בהמשך, ומקווה שעוד נראה אותך כאן. אייל בארי 21:57, 13 יולי 2006 (IDT)

ארכיונים

מה עם הארכיונים? שנשחזר גם אותם? Yonidebest Ω Talk 15:39, 13 יולי 2006 (IDT)

תהייה

נראה שלא הייתי פעיל בימים האחרונים אז אני לא יודע על מה מדובר. אפשר הסבר בבקשה?

לגילגמש: דרך צלחה בהמשך דרכך. אפשר גם לתרום בלי משתמש או הרשאות.--Tharbad ‏ 19:30, 13 יולי 2006 (IDT)

ראה ויקיפדיה:מזנון#פתיחת דף חדש על ידי משתמש חסום. ‏– rotemlissשיחה 19:37, 13 יולי 2006 (IDT)

להתראות ולא שלום...

גילגמש, אני לא יודע איך להשיג אותך אז אני כותב לך פה. אני כמובן חושב שאתה קצת מגזים אבל לא זה הנושא, זכותך לעשות את מה שאתה רוצה ואני מקבל את זה. אני בטוח שאתה תחסר למפעל הזה ושהוא הידרדר כמה מדרגות לאחור מייד עם היוודע פרישתך. שמחתי להכיר אותך כאדם עם עומק מדהים ותאוות ידע במובן הטהור של המילה. תקוותי היא שתחזור לכאן ואני בכל מקרה מבקש ממך לא להיות נמהר ולמחוק ססמאות. אני באמת מאחל לך בהצלחה, מכל הלב בהכל ואתה תמיד מוזמן ליצור קשר אם בא לך. בברכה A&D - עדי 21:45, 13 יולי 2006 (IDT)

גילגמש, שוב הביתה

מצפים לראות אותך שוב,

דוד 21:55, 13 יולי 2006 (IDT)

מאחל לך שתשנה את דעתך

הויקיפדיה היא סוג של התמכרות, על פי כמות העבודה שאתה מספיק ביום רגיל, אתה כנראה מכור רציני ויעיל.
כנראה שכמו כל אדם שמשקיע שעות בתחביב פיתחת רגש הזדהות עם מושא התחביב, ולקחת ללב כל השחתה וכל התעלמות ממינהל תקין.
מאחר וקשה למצוא תחלף אינטלקטואלי ופרקטי לויקיפדיה, אני מאחל לך שאחרי מנוחה קלה שתשמש אותך למילוי מצברים תחזור לכאן, ותמשיך בעבודתך הברוכה --motyka שיחה 23:27, 13 יולי 2006 (IDT)

אני כמובן גם כן מצטרף לקריאה ומקווה שתשנה את דעתך ותחזור. בברכה, אסף 23:29, 13 יולי 2006 (IDT).
כנ"ל. חבל שעזבת ומקווה שתימלך בדעתך ותחזור לפעילות. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 23:33, 13 יולי 2006 (IDT)
גילגמש, חזור אלינו: התרומה שלך כאן מבורכת מאוד, וחבל להיכנע לדחף רגעי, לכעס או תסכול רגעיים. מקווה שתצליח לנוח קצת, לאסוף כוח ולהתאושש מן הרגשות הכואבים של היום, ושעוד כמה ימים נשוב לראותך בינינו. אלדד 23:37, 13 יולי 2006 (IDT)
כנ"ל מצטרף לקריאה. אגב, אם לא תצליח להתחבר לחשבון, תזכור שעדיין יש לך את משתמש:גילגמש זמני. ערן 23:43, 13 יולי 2006 (IDT)
כנ"ל. ‏– rotemlissשיחה 23:45, 13 יולי 2006 (IDT)
גילגמש, תעשה לי עריכה אחרונה אצלי בדף השיחה, אני הולך למכור את זה באיביי בהמון כסף! Harel - שיחה 23:46, 13 יולי 2006 (IDT)
גם אני מצטרף לקריאה שתשוב, בין אם בתור מפעיל מערכת ובין אם לאו. צהוב עולה 02:53, 14 יולי 2006 (IDT)
עדיף מאוחר מלעולם לא - גם אני. Johnny Zoo 10:16, 14 יולי 2006 (IDT)
מצטרף לקריאה! בברכה, ינבושד.

תחזור מהר שטול הירוחמי  :-) 20:34, 14 יולי 2006 (IDT)


מצטרף למצטרפים לקריאה. חזור לויקיפדיה, אם לא כמפעיל אז כעורך מן השורה. תרומתך חשובה. דני. Danny-w 14:59, 15 יולי 2006 (IDT)

צר לי

בהחלט צר לי על החלטתך, אך אני בהחלט מבין אותך. חוץ מזה, למה שמאלנים יפי נפש? אני שמאלני יפה נפש (כהגדרתך, אני אישית לא חושב שאני יפה נפש בכלל, אבל לא חשוב) עליתי על הבעייתיות הזאת, ואני תומך בך במאה אחוז. בכלל, הוויקיפדיה ממש מגעילה את השועלים בזמן האחרון. עידן ד 11:33, 14 יולי 2006 (IDT)

בכעסו

שלום גילגמש, במסכת עירובין נאמר: "בשלושה דברים אדם ניכר: בכוסו, בכיסו ובכעסו". אני משער שאתה שותה במידה ומשתמש בכספך בתבונה, אבל ברור לי שבמבחן של "בכעסו" נכשלת. התנגדות לגישתך בדיון במזנון איננה סיבה לפרישה מוויקיפדיה, ואני מסכים עם pacman "אתה עושה צעד חפוז ומיותר בגלל דיון טיפשי ששום דבר לא הוחלט ממנו". באשר ל"גלולת הרעל הוויקיפדית" שלך ("שיניתי את הססמה ואיני יודע מה הססמה החדשה"), אם תרצה לחזור לזהותך כגילגמש, דבר אתי, יש לי שני סמים נוגדים, אחד מהם בוודאי יעזור. דוד שי 11:50, 14 יולי 2006 (IDT)

אני רק מקווה באמת ובתמים שגילגמש מסוגל לקרוא את כל שנכתב כאן אתמול והבוקר. אם אכן אין לו סיסמה, אז הכול לריק... אלדד 12:01, 14 יולי 2006 (IDT)
תהיה בטוח שהוא מעיין פה...pacmanשיחה 12:03, 14 יולי 2006 (IDT)
שלום,
הפנו את תשומת לבי במסנג'ר להודעה זו. אני לא חושב שאפשר להמשיך במצב הדברים הרגיל. כפי שכבר עניתי כמה פעמים במיילים ושיחות טלפון. נמאס לי לחסום בהחבא. יש להשתמש ביד ברזל נגד משחיתים. משתמש שלא יודע לכתוב הוא משחית מבחינתי. גם כזה שלא יודע על מה הוא כותב. אין לי רצון "לעזור להם" הרצון היחיד שלי הוא לחסום אותם. גישה זו לא זוכה לתמיכה מספיק גדולה בוויקיפדיה. אני לא רואה טעם רב בזכויות לאנשים שלא יכולים או לא יודעים להשתמש בהם. צריכה להיות הפרדה ברורה בין אלו שיכולים לכתוב לאלו שלא יכולים לכתוב ולא משנה מה הסיבה לחוסר היכולת. בקריאתך "לכו לכתוב ערכים" אתה לא לוקח בחשבון שבמקביל לכמה ערכים טובים שנכתבים נכתב ים של זבל. בנוסף לכך, אלכסנדרוביצ'ים ושאר יפי הנפש מפריעים הלכה למעשה להרחקת המשתמשים שלא יודעים או שלא רוצים לכתוב. לכן, לדעתי, צריך לתת לאנשים האלה הרשאות מפעיל על מנת שיטפלו בזה בדרכם הם. לצורך העניין יש לבטל את השארתם של המפעילים הקיימים (למעט ערן, נדב ורותם שעוסקים בצדדים הטכניים). כל היתר צריכים להתחלף.
אני באמת לא רואה איך אפשר להמשיך בעשיה שניכר שלא רוצים אותה. וכן, עשיה כוללת לא רק הרחקת משתמש שכתב עעעעעעעעעעעעעעעעע בערך, אלא גם משתמשים שלא יודעים שאש יוונית לא הייתה קיימת בזמנו של אלכסנדר הגדול. זה בערך כמו להגיד שקולומבוס הגיע לאמריקה במטוס. כשמשתמשים כאלה מתחילים להתעקש ולשאול בתמימות "אבל מה היה לא נכון" וכשאומרים להם "שהכל היה לא נכון" הם מתחילים במחול שדים. הפתרון הוא לא הסבר נעים, אלא חסימה כי פשוט אין לי זמן ובעיקר אין לי רצון להסביר להם. שילכו ללמוד. זה לפחות הפתרון שלי. אני רואה שזאת לא הדרך הרצויה מבחינת ויקיפדים רבים. אז בבקשה, שילכו בעצמם, יפתחו ספרים ואתרי אינטרנט, יראו מתי המציאו את האש היוונית ומי המציא אותה (השם "יוונית" מטעה במקצת כי לפעמים קוראים בספרות לביזנטים בשם "יוונים". השם המדויק יותר הוא "אש ביזנטית", אם כי אף פעם לא משתמשים בו).
זאת רק דוגמה אחת מיני רבות לכל מה שמרחש כאן בחודשים האחרונים. האופנה של לצעוק "גילגמש הרשע, גילגמש הטרול, גילגמש המוחק" ועוד כינויים שונים ומשונים. אני טרול? אם אני טרול, מה הם? במקום לצאת חוצץ נגד קריאות כאלה, הקיהלה יוצאת חוצץ נגדי ואומרת: "אתה אכזר מדי, חוסם יותר מדי, בוא ניתן הזדמנות שניה (כשהם מתכוונים למעשה להזדמנות עשירית) וכך הלאה.
לסיכום: נמאס לחסום בהחבא, נמאס למחוק בהחבא, נמאס מחוקים שממציאים לי חדשות לבקרים ואחר כך מפרשים אותם בדרך שמפריעה לי להלחם בהשחתה בדרך הנכונה לדעתי. בין לבין אומרים "אתה לא המפעיל היחיד, אתה לא הדיקטטור של ויקי" וכך הלאה. אז בבקשה שעמנואל ואביר זכויות הנפגעים גדי יקחו את זה על עצמם. ושמר לב, טרול"ר, פקמן, חגי הלמן ואחרים יקבלו הרשאות מפעיל ויעשו את זה בדרכם הם. אני לא מוכן להמשיך בזה.
הבהרה לחסימה של מטאל אין קשר ישיר לפרישה זו. זה רק זרז, הקש ששבר את גב הגמל, לא יותר מזה. אם לא מטאל, זה היה משהו אחר.
קודם כל, אני רוצה להזכיר שלפחות הויכוח הזה לא היה על השאלה מה ראוי שיהיה, אלא על השאלה מה הפרשנות הנכונה לכללים הקיימים. על הכללים הקיימים, שנקבעו באופן דמוקרטי, יש לשמור.
שנית, הקישור שאתה עושה בין נאצות הטרולים ובין הביקורת מצד ויקיפדים רציניים לא הוגן. כל הנאצות של הטרולים הן לזכותך. אתה המגן מס' 1 של ויקיפדיה, וכתוצאה מפועלך המבורך, אתה גם הגורם העיקרי לתסכול אצל המשחיתים, והם מוציאים את זה עליך. יחד עם זאת, ויקיפדים רציניים מבקרים אותך כי לפעמים אתה פוגע במשתמשים שאינם משחיתים. זה קורה משתי סיבות:
  1. אתה בן-אדם, ובני-אדם טועים לפעמים. בן אדם שחוסם כל הרבה משחיתים, באופן טבעי יחסום מדי פעם גם כותב לגיטימי.
  2. מדיניות ה"אין הסברים, אין ערעורים, אין ויכוחים" שלך, שמונעת ממך לתקן טעויות שעשית.
בנוסף, רבים מאיתנו לא מסכימים עם התפיסה שלך לגבי מחיקות ערכים, ועם התפיסה שלך לגבי כוחם של מפעילים.
אני מבין את הקושי הרגשי בלהיות מותקף גם על ידי האויבים מחוץ, וגם על ידי "יפי הנפש" מבית, אבל למנות את חכם חנוכה ואת גדי באותה רשימה זה ממש לא מוצדק. צר לי שהסיטואציה שאליה נקלעת בהקשר הזה גרמה לך להפגע. כדאי שתדע שכולנו, כל הויקיפדים, מעריכים אותך מאוד, ומקווים שתתחרט. חגי הלמן 14:06, 14 יולי 2006 (IDT)
אתה טועה טעות חמורה. אם גדי היה עושה משהו מינמילי (מה שהוא עכשיו נחשב אצלי לאפס) אז לא היתי מבקר אותו. אם אתה, חגי, היית יושב פה ושומר על ויקי גם כן לא הייתי סופר אותך בין יפי הנפש שודאגים לטרולים. ברגע שאתה בא לפה פעם בחצי שנה ואומר לי: טעית פה טעית שם, זה לא מקובל. לא טעיתי מעצם זה שהיתי פה ואתה טעית מעצם זה שחשבת שאני טעיתי. אני לא טועה לעולם כי אני נמצא פה, חיי פה. אני לא יכול לטעות כי כשאני בוויקי, ויקי היא אני. אני לא מסוגל באופן פיזי לעשות משהו שיפגע בפרויקט.
כל האלכסנדרוביצ'ים לא נוקפים אצבע (ולא, 10 שיחזורים זה לא "עשיה" למפעיל) ורק מתלוננים כמה לא היתי בסדר. זה לא לרוחי. אז כן, דעתם יפי הנפש שווה אצלי לאפס כי הם עושים אפס. ברגע שיתחילו לעשות משהו (למשל למחוק לפחות 20 ערכי זבל ביום) אז אתחיל להתייחס ברצינות לטענתם. אינך יכול גם לבקר את מי שעושה משהו, גם לא לעשות במקומו וגם לקבוע לו חוקים כיצד צריך לעשות. אני עושה איך שאני מבין. אם זה לא לרוחך, לך ותעשה בעצמך. איש לא מינה אותי להיות השומר של ויקי. התנדבתי לזה לבד. אתה יכול לעשות את אותו הדבר בדיוק. ואם אני אומר בפה מלא שמילתו של משחית היא אפס בעיני ומילתו של משתמש חדש היא רק מעט יותר מאפס ומילתו של משתמש שיש לו פחות מ-1000 עריכות בחודש היא אפס ועוד קצת אז זה מה שאני מרגיש. חלק ניכר מהעריכות בוויקי הן של 3-4 אנשים בלבד. לדעתי, הם צריכים לקבוע מה יהיה כי הם עשו את ויקי והם הביאו אותה למה שהם היום. כל היתר הם ספיחים, רצויים אמנם, אבל לא הכרחיים. מי שלא עושה, שלא יבוא לקבוע למי שכן עושה איך לעשות את הדבר הזה. אז אני דוחה את הביקורת שלך ושל כל היתר. קודם תעשה משהו ורק אחר כך נדבר.
שני דברים.
1. אני לא מבין מה אני חגי ופקמן עשינו שאתה מזלזל בנו ככה.
2. ההתבטאויות שלך - "לא טעיתי מעצם זה שהיתי פה ואתה טעית מעצם זה שחשבת שאני טעיתי. אני לא טועה לעולם כי אני נמצא פה, חיי פה. אני לא יכול לטעות כי כשאני בוויקי, ויקי היא אני. אני לא מסוגל באופן פיזי לעשות משהו שיפגע בפרויקט." הן כל כך מתנשאות, שאני לא מבין איך אנשים אחרים לא ראו את זה ועשו עם זה משהו. בברכה, לב - שיחה 19:23, 14 יולי 2006 (IDT)
מצטרף ללב, ככל הנראה אתה באמת צריך חופשה קטנה...אם כל הכבוד אתה לא הפרויקט והוא ימשיך להתנהל טוב מאוד גם בלעדיך. pacmanשיחה 19:23, 14 יולי 2006 (IDT)
בתור אחד שמסכים לרוב עם דעותיך, אני לא מבין: אם אתה לא מסכים איתם, למה אתה נכנע ולא ממשיך בדרכך? שכל אחד יטפל בעניינים בדרכו שלו. ככה אתה מוותר להם, כשאתה לא צריך. ירון 19:26, 14 יולי 2006 (IDT)

בהגנה על הערך יש בעיה: גם גילגמש, שכתב כאן כאנונימי, איננו יכול לכתוב בו. אני מציע להסיר את ההגנה, ולמחוק התקפות אישיות בוטות שנכתבות בו. דוד שי 06:06, 15 יולי 2006 (IDT)

דברי הוצאו מהקשרם

כשאמרתי "עושים אפס" הכוונה היא רק לטיפול בהחשתה. מהבחינה הזאת גם אדר עושה אפס ואין בזה שום דבר פסול. יש לי את מלוא ההערכה לעבודת העריכה של גדי, של פקמן ושל כל היתר. מה שכן, אני מצפה מכל מי שיש לו עצות, רעיונות וסתם ראיה אתית אחרת שיקום ויעשה את העבודה בעצמו ולא יקבע לאחרים את מי לחסום, את מי לא לחסום ואיך לחסום. לכן, ביקורת מצידם של אנשים מהסוג הזה, וכאן בעצם הכוונה ל"ויקיפדים חדשים" איננה מקובלת עלי. זהו פרויקט התנדבותי, כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. אם מישהו חושב שדרך החסימה שלי לא נאותה שיקום ויחסום לבד. זה יפתור את הבעיות. כפי שאמרתי לעיל, איש לא מינה אותי לתפקיד שנטלתי על עצמי והתנדבתי ביוזמתי. כל אחד ואחד מכם יכול לעשות את זה. אין פה שום דבר מסובך.

ולגבי טעיתי\לא טיעתי: מי שנמצא פה לא יכול לטעות כי הוא פה. מי שנמצא "שם" כמו שחגי היה "שם" במשך חודשים ארוכים לא יכול להיות צודק מעצם ההגדרה. אתה לא יכול להיות צודק בקשר לעניין שאין לך מושג בו. כל זה בלי להוריד מהתרומה של חגי כשהוא "פה". כשמשווים את דעתי עם דעתם של אלו שכן היו כאן, אז בהחלט יש מקום לטענה זו ונדמה לי שחזרתי בי מכמה דברים שעשיתי. חן

"אין אדם אשר לא יחטא", ולכן כל אדם זקוק לביקורת על מעשיו. מובן שביקורת זו צריכה להיעשות באהבה ולא בשנאה, אבל לביקורת יש מקום, ויש בה תועלת. יש יתרון לביקורת שעוברת את מבחן "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו", אך אין לשלול ביקורת רק משום שלא עברה מבחן זה. דוד שי 09:11, 15 יולי 2006 (IDT)
ביקורת היא גלגל ההצלה של כל חברה. חברה ללא ביקות פנימית נועדה לכליה. זאת אחת הסיבות לקריסת ברה"מ - אף אחד לא העיז לומר שהמערכת חולה וכשמישהו העיז, היה מאוחר מדי. יחד עם זאת, אין טעם בביקורת כשהיא לא מועילה בכלום. מה שהכי מעצבן, זה לא ממש הביקורת, אלא הנסיון לקבוע כללים לפעולה שהמבקר עצמו לא מבצע. חן
ואפרופו "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו", כמפעיל אתה יודע עד כמה עריכות אנונימיות מטרידות את המפעילים. אם אינך רוצה/יכול להיות גילגמש, פתח שם משתמש חדש, והפסק להיות אנונימי. דוד שי 09:15, 15 יולי 2006 (IDT)
כן, אני יודע, אך אני לא אוהב בובות קש. אולי כדאי לשחרר את החשבון הקיים.
בתור התחלה, נסה להיכנס עם הססמה הישנה, יתכן שהיא עדיין בתוקף. דוד שי 09:32, 15 יולי 2006 (IDT)
לא בתוקף.
גילגמש, אני רוצה לבקש ממך ברמה האישית, כשתחזור מחופשתך הקצרצרה, שתבהיר קצת יותר את נאומך מלמעלה, במיוחד את החלקים הלואי-ארבעה-עשר-ים שלו. לפחות אצלי הוא הותיר טעם רע ומר, ואני חושב שגם אצל הרבה אחרים. מותר לכעוס ולרתוח, אבל אחרי שנרגעים כדאי להוסיף מילות התנצלות לקהילה, קצת יותר חמימות ממה שכבר כתבת. Harel - שיחה 09:35, 15 יולי 2006 (IDT)
אני מסכים עם Harel. בעניין הססמה, חשבתי שאני יכול להעביר את השם גילגמש לשם אחר, ואז תוכל לפתוח משתמש חדש בשם גילגמש, אבל עכשיו נזכרתי שבכמות העריכות שלך זה בלתי אפשרי. דוד שי 09:41, 15 יולי 2006 (IDT)

אני מצטער אם מישהו נפגע ממה שאמרתי, אבל אני חושב שהבהרתי היטב את כוונתי: יש שתי צורות תרומה לוויקי: הרחבת הקיים ושמירה על הקיים. אני ביקרתי ומבקר רק את אלו שמנסים לשמור על הקיים בעזרת אנשים אחרים. ויקי היא סך כל האנשים שמרכיבים אותה. לכן, כשאני פה, אני ויקי. לכן גם כשאלמוג פה הוא ויקי. ויקי היא בראש ובראשונה אנשים שלה. לכן, חגי כשלא היה פה לא היה ויקי. דעתו לא נשמעה וכעת לא ראוי שיגיח מהערפל ויתן עצות, פתרונות והשגות על דבר שלא היה שותף לבנייתו. אין לי סיבה לחזור מהנאום הלואי-14 שלי. כפי שהסברתי: ויקי היא כולם. כולם הם ויקי. ככה אני רואה את זה. אז כשאמרתי שכשאני פה אני ויקי לא טעיתי. אולי לא היתי מדויק: כשאני פה, חלק ניכר מוויקי הוא אני.

מה עם משתמש:גילגמщ? ברוסית ש' זה אותו דבר כמו בעברית. קקון 17:12, 15 יולי 2006 (IDT)
זה לא אותו דבר. האות הזאת נשמעת כמו "שְצִ'י". ליש 17:26, 15 יולי 2006 (IDT)
התכונתי לזה: משתמש:גילגמщ. קקון 17:31, 15 יולי 2006 (IDT)
יצא אותו דבר. קקון 17:32, 15 יולי 2006 (IDT)

אם כבר - אז אפשר להשמש באות הקירילית Ш (שמבוטאת כשי"ן), כלומר ככה: משתמש:גילגמШ.
 :-) Danny-w 17:39, 15 יולי 2006 (IDT)

Ш

אין שום בעיה אמיתית לבקש מהמפתחים לאפס לך את הסיסמא, אם זה מה שאתה רוצה, הרשם לרשימת התפוצה http://mail.wikipedia.org/pipermail/wikitech-l/ (אחרת הדואל לא עובר), שלח אליה דואל ובקש שישלחו לך לכתובת הדואל הרשומה בוויקיפדיה באנגלית (אני בספק אם אפסת אותה). טרול רפאים 17:45, 15 יולי 2006 (IDT)
וואלה, תודה טרול. לא נותנים פה להתאבד בשקט... אשתמש בזה אם אחליט להמיר את הפרישה בחופשה ואשוב לחשבון הישן. להתראות. חן
כמה מפתיע... :) דניאל 21:59, 16 יולי 2006 (IDT)
לקח לי קצת זמן עד שנפל לי האסימון. הייתי בטוח שהשם האמיתי שלך יהיה משהו בסגנון גנרליסמו ארטורו מקסמיליאן ד'טוסקניני אפרודיטי III. או לפחות קוזמו. זהר דרוקמן 22:07, 16 יולי 2006 (IDT)

סבלנות

מחכה שתחזור.ladypine 18:32, 15 יולי 2006 (IDT)

גילגמש תחזור!

אני צריך שמישהו יכתוב את המערכה באיטליהמלחמת העולם השנייה) ומבצע האסקי - נמאס לי שאין לי הפניות לשם! אנא חזור, ולו למען הערכים האלו. זהר דרוקמן 19:21, 15 יולי 2006 (IDT)

שלום. כאן הדוברת של גילגמש. הוא לא יכול לענות כרגע בגלל שהוא צף בים המלח. סקרלט 19:26, 15 יולי 2006 (IDT)
אני חושב שלפני שגילגמש יחזור, הוא צריך להתנצל בפני כל הוויקיפדים על מה שהוא אמר למעלה. לב - שיחה 19:30, 15 יולי 2006 (IDT)
בלי שום קשר, איני רואה כל מניעה שיחזור לפעילותו כוויקיפד מן המניין. הרי כל המהומה התחילה סביב פעילותו כמפעיל מערכת. דניאל 20:54, 16 יולי 2006 (IDT)

בקשר לצנזורה שבדף זה...

אני קורא את הדף הזה בקביעות בימים האחרונים, בלי להתערב בדיון. בימים האלה שמתי לב שיש צנזורה רחבה בדף הזה - דעות של הרבה אנשים נמחקות שלא בצדק. ברור שאין מקום לתגובות נוסח "ברוך שפטרנו", ואני אפילו אמחק דברים כאלה בעצמי אם אתקל בהם, אבל חלק מהדברים שנמחקו היו תגובות לגיטימיות לגבי עזיבתו של גילגמש.
ההבדל היחיד הוא שאותם אנשים לא מבקשים ממנו לחזור, אלא מדברים על הדברים שגרמו לו לעזוב ומתלוננים על הפעולות של גילגמש. כל עוד זה נעשה בשפה נקייה אני לא מבין למה יש למחוק תגובות כאלה ואף לקרוא לכותביהן "טרולים". יש הבדל רחב מאוד בין ביקורת להשמצה. את ההשמצות צריך למחוק בעוד שלביקורות יש חלק מרכזי בדיון הזה. Godfather שיחה 21:21, 15 יולי 2006 (IDT)

צודק. אבל אם מפעיל מערכת רושם דברים כמו: "מילתו של משתמש חדש היא רק מעט יותר מאפס ומילתו של משתמש שיש לו פחות מ-1000 עריכות בחודש היא אפס ועוד קצת...", ואף אחד לא מוקיע אותו על זה אלה מבקשים כולם שהוא יחזור, למה בידיוק אתה מצפה? לב - שיחה 21:30, 15 יולי 2006 (IDT)
התגובות שנמחקו אינן של אף ויקיפד רשום אלא של טרולים. לא תהיה להם במה בוויקיפדיה.odedee שיחה‏ 21:34, 15 יולי 2006 (IDT)
ואיך קבעת שהם טרולים? זה שהם לא רשומים הופך אותם אוטומטית לטרולים? במקום להתמודד עם הביקורת, החלטתם על הפתרון הקל ביותר. למחוק ולהגיד שהבעיה לא קיימת. לב - שיחה 21:35, 15 יולי 2006 (IDT)
לב, ישנן דרכים לקבוע מיהו טרול ומיהו לא, גם כשמדובר באנונימיים. אני מאמין בעודדי שעשה שהבדיל כראוי. לראיה דברים רבים שלך ושל מתנגדים אחרים לפעילותו הכללית של גילגמש לא הוסרו. המפעילים מתמודדים עם ההשחתה ומתמודדים עימה יחסית היטב. זהר דרוקמן 21:46, 15 יולי 2006 (IDT)
זהר, ברור שלא הוסרו דברים שאני כתבתי כאן. אבל, הוסרו מכאן כל הדברים שנכתבו על ידי אלמונים. כולם, עד האחרון שבהם. למרות שברבים מהדברים הייתה ביקורת מוצדקת ותו לא. הבעיה היא שכאן בטוענה של מלחמה במשחיתים מצנזרים תגובות לגיטימיות. על כך אני מתרעם. בברכה, לב - שיחה 23:08, 15 יולי 2006 (IDT)
חבל שאתה לא מבדיל בין צנזורה ובין מתן פתחון פה לטרולים. לכל מי שכתב פה באופן אלמוני הייתה סיבה מצויינת לא לכתוב בשמו הרשום (רמז: כי הוא סולק מפה לצמיתות). המדיניות היא לא להשאיר שום אמירה של הטרולים, כך שאם אכן הסרנו את כל דבריהם, אני שמח. עשינו עבודה טובה. odedee שיחה‏ 23:29, 15 יולי 2006 (IDT)
כמו שאמרתי. מצנזרים ומוחקים הכל בטוענה של טרוליזם. לב - שיחה 23:59, 15 יולי 2006 (IDT)
אתה קובע, למעשה, בדבריך ובמעשיך, שכל משתמש שכתב פה באופן אלמוני הוא טרול שסולק מפה לצמיתות. האמירה הזאת היא לחלוטין חסרת כל שחר והצדקה, וממך, עודדי, באמת שלא ציפיתי לדבר כזה. הרי ישנם משתמשים לגיטימיים רבים שאינם כותבים תחת שמם במערכת (כגון גילגמש למשל, לפחות בינתיים) מסיבות כאלו ואחרות; אם אכן אתה מאמין שכל האלמוניים הם טרולים יש לחסום מיד כל אפשרות לעריכה בכל ויקיפדיה ע"י משתמשים שאינם רשומים.
אם אתה באמת עדיין עומד מאחורי דבריך, הייתי מצפה ממפעיל מערכת אחראי, שאני עדיין חושב שהינך, שתביא סימוכין לטענותיך ומעשיך במקום להמשיך במה שנראה על פניו כצנזורה מוחלטת. דניאל 20:49, 16 יולי 2006 (IDT)
בהתחשב בעובדה שגילגמש כותב כאן כאנונימי כעת, טענותיך מעוררות גיחוך. טרול רפאים 21:18, 16 יולי 2006 (IDT)
זה בדיוק מה שכתבתי... דניאל 21:58, 16 יולי 2006 (IDT)

שוב לא הבינו את כוונתי

ובכן, לא כתבתי שאני ויקי מתוך התנשאות. זה היה מאהבה צרופה. ככה אני מרגיש. ויקי היא אני. אולי זה יכול להסביר את שנאתי לטרולים. אני מרגיש שהם פוגעים בי אישית. כל ויקיפד מועיל הוא ויקי מבחינתי. אין פה טיפת התנשאות. אני מצטער שזה לא הובן כהלכה. כמו כן, אין שום דבר פסול בכך שמשתמשים מסוימים לא עוקבים אחרי השינויים האחרונים. חלק מהכותבים הטובים ביותר שיש פה לא עושים את זה. וזה בסדר גמור, יש מי שיעשה את זה במקומם.

אני מלין רק על זה שמפריעים לי לעשות את זה ועוד יור מכך, הביקורת באה מצד אנשים שלא עושים את זה בעצמם. כמו שמותר לאחרים לבקר אותי, כך מותר גם לי לבקר אותם חזרה. אז זאת הביקורת שלי: אני עושה איך שאני מבין. אתם מבינים אחרת: לכו ותעשו. אף אחד לא מונע מכם.

אני מתנצל אם מישהו נפגע ממה שאמרתי. לא התכוונתי לפגוע, גם אם זה יצא כך. אם יצא אז אני מתנצל ומבקש לראות את הדברים בהקשרם הנכון. ויקי יקרה ללבי ואני לא רוצה לפגוע בה. כמו כן, אולי יש טעם למחוק את דף השיחה הזה על מנת שלא יצוץ במנועי החיפוש של גוגל. קל מאוד להוציא את מה שאמרתי מהקשרו ואין טעם להציף את NRG בעוד קצת רפש ויקיפדי.

אני מבקש לנצל במה זו לפרידה מהוויקיפדים. מי שמחפש אותי ולא יודע את המייל יכול לפנות למפעילים. רובם ככולם יודעים את המייל שלי.

תודה לכולם ולהתראות,
חן

אני, כרוב הגדול של האנשים כאן, מקווה שתחזור. אך אם זה לא יקרה, כל שנותר לי לעשות הוא לאחל לך הצלחה רבה בכל אשר תפנה. להתראות. איתמר. 22:59, 15 יולי 2006 (IDT)
אף אחד פה לא מכיר שירים של יענקל'ה רוטבליט? Harel - שיחה 23:00, 15 יולי 2006 (IDT)
מה הקשר? קקון 00:01, 16 יולי 2006 (IDT)
צא לך לחופשה קצרה, התנתק מה"התמכרות" לשבוע לפחות, ואז תוכל לחזור בכוחות מחודשים. לא לחינם החופשה השנתית נחשבת כאחד מהישגי הסוציאליזם, ואם אתה באזור נווה שאנן בחיפה אתה מוזמן לקפה/ארוחה --חנה ק. 01:30, 16 יולי 2006 (IDT)
אני לא בטוח שכדאי לך להגיע לנווה שאנן כרגע (באופן כללי מומלץ מאוד), אבל הקשר היה השיר "בלדה לעוזב קיבוץ" (הוא עוד ישוב, הוא עוד ישוב...) :-) Harel - שיחה 09:53, 16 יולי 2006 (IDT)
גם אני מקווה שבניגוד לסוף השיר הנ"ל, גילגמש באמת ישוב. התועלת שלו היתה עצומה, על אף הביקורת שהיתה לפעמים בלתי הוגנת כלפיו. אבירם 16:51, 16 יולי 2006 (IDT)
יותר מהכל, פשוט חבל. אם תחזור, אשמח מאד. ואם לא - תודה על הכל. פשוט חבל, ברמה הפשוטה והבסיסית ביותר, בלי קשר לכל הדיון המרתק והכואב שהתנהל כאן. קלונימוס 20:40, 16 יולי 2006 (IDT)

לכל ביולוגים / רפואנים שלום

אנא ראו את הערכים תאי T צטוטוקסיים , CTLA-4 ו תאי T רגולטוריים והעירו את הערתכם

בהערכה --Itayba 12:49, 16 יולי 2006 (IDT)

אני מבינה שהחלטת (בצדק כנראה) שיותר אנשים קוראים את הדף הזה מאשר את לוח המודעות... :~) אסתר 16:35, 16 יולי 2006 (IDT)

שכחתי את שם המשתמש שלך, לכן לא השארתי לך הודאה אישית אנא ראי כפנייה אישית. --Itayba 22:55, 16 יולי 2006 (IDT)

חבר, אתה חסר

גיגלמש היה מפעיל מערכת יעיל והוגן שתרם המון לויקיפדיה העברית וחבל שכפויי טובה מסויימים וחראות כמו חכם חנוכה גרמו לו לעזוב. ההתקפות עליו היו פשוט בלתי נסבלות, כל אחד במקומו היה נשבר. Freddie Mercury 18:03, 21 יולי 2006 (IDT)

פרדי יקירי, גילגמש רוצה קצת לנוח. הוא עוד יחזור! :) (הדוברת של גילגמש). סקרלט 18:05, 21 יולי 2006 (IDT)
העם דורש - גילגמש! עידן ד 18:12, 21 יולי 2006 (IDT)
העם דורש העם יקבל! - אבל עם קצת סבלנות. סקרלט 18:13, 21 יולי 2006 (IDT)

הצלחה בהמשך

עצוב מאוד על עזיבותך את ויקיפדיה, על תרומותך הרבות של שנתיים טובות. בהצלחה בהמשך ומקווים לראותך פה שוב. אלון רעם 22:51, 23 יולי 2006 (IDT)

בהצלחה בהמשך הדרך

לא יצא לי ממש להכיר אותך (או שמא דיברנו מעט?), אבל קצת חבל שאתה עוזב, אם כי אני מכיר את הסיטואציה מניהול פורומים בתפוז...
מה שכן, הזכרת לי את -->

משתמש זה חש עצבנות-ויקי רבה ולכן הוא פורש / זקוק לחופשת-ויקי
משתמש זה עזב את ויקיפדיה עקב התמכרות. אם אתם מבחינים בו עורך, אנא הכו בראשו בפטיש וצעקו עליו חזק בדף השיחה שלו.

(הכל מתוך חיבה) יובל י. 02:07, 24 יולי 2006 (IDT)

שינדלר ו'רקורד'

ר' עדות אודות הדרך בה השיג שינדלר חזקה על מפעל 'רקורד' בפני יד ושם.


ברכות

אני פרשתי עקב הרבה ביקורת שהיה לי על התנהלותך ולכן אני מברך עך פרישתך ובהזדמנות זאת אני מודיע על חזרתי לויקיפדיה.

אך אני מקווה שתחזור באיצטלה של אדם עדין ומתחשב. ואז אני בטוח שתוכל לתרום המון לויקיפדיהמיכאלי 14:16, 31 יולי 2006 (IDT)

גילגמש

חן שלום, לא מעט התנגשת בי בשנתיים האחרונות. למאות ואולי אלפי ערכים תרמתי כתורם אלמוני מפני שכך בחרתי. משום כך, בגלל רצוני באלמוניות, אתה בחרת לא פעם למחוק אותי ולגרום להורדת שעות ארוכות לטמיון. היה לי קשה לסבול את ההתנהגות והיהירות שלך משום שויקיפדיה איננה של ההורים שלך. כתוצאה מהתנהגותך שקלתי לא פעם אם להסתלק או להתנגש בך בחזרה, שקלתי אם פעילותך המבורכת בניקוי ויקי מטרולים מחריבים, מצדיקה גם פגיעה בתורמים יעילים. ואת האמת אומר בפשטות. לא הגעתי למסקנה חד-משמעית. מפני שאכן, ביצעת מלאכה ראויה לשבח בשמירה על ויקי כאנציקלופדיה רצינית למרות שפגעת פה ושם בכותבים רציניים, אם כי אלמונים.


נראה לי שאם היית קצת יותר רגיש וקצת יותר רציני בקריאת חומרים למרות שנכתבים על ידי אלמונים, דווקא חשוב שתמשיך יחד עם דוד וכל האחרים להשאיר את ויקי במקום הראשון בין האנציקלופדיות בעברית. 22:44, 3 אוגוסט 2006 (IDT)

לא חבל

אחרי 73405 עריכות כוללות ו36866 עריכות בערכים לעזוב

אני לא מעודכן

לא הייתי פה הרבה זמן, מישהו יכול להסביר לי מה קרה עם גלגמש?--Hauzer 22:09, 14 באוגוסט 2006 (IDT)

עקב מריבות וגידופים פוליטיים הוא החליט לפרוש. ראה שיחת ויקיפדיה:מדיניות החסימה#פתיחת דף חדש על ידי משתמש חסום. Tio 22:16, 14 באוגוסט 2006 (IDT)
לא נורא, הגיע הזמן שיפרוש. היתה לו מדיניויות קיצוניות, כמו יחס גרוע לויקיפדים חדשים, שחזורים מהירים וכד'. הוא מוזמן להיות ויקיפד רגיל ללא המקל ביד. רוני 03:31, 19 באוגוסט 2006 (IDT)
אין לי ספק שגילגמש היה בין הויקיפדים הטובים ביותר. H2O 19:44, 3 בספטמבר 2006 (IDT)
בהחלט. כל העסק התפוצץ כשלא הייתי כאן - חופשת לידה, אפשר לומר - ואני מקווה שעדיין לא מאוחר לומר: גילגמש, תחזור! ויקיפדיה איתך היא מקום טוב יותר! אביעד המקורי 10:54, 19 בספטמבר 2006 (IDT)

ברוכים השבים

באיחור קל... Gridge ۩ שיחה 17:27, 9 באוקטובר 2006 (IST).

אז הוא חזר? רק עכשיו חזרתי מחו"ל, ואני לא יודע כלום. מברוק, יא סלב. Harel - שיחה 10:38, 12 באוקטובר 2006 (IST)

גילגמש העורך כערך

חיפוש קל בגוגל אחר הערך גילגמש .. מציג את העובד שהעור גילגמש הוא אושיה מפרוסמת כמעט כמלך גיגלגמש המקורי. האם זה מקובל לכתוב ערך על עורך בגלל היותו משהו בעל חשיבות לקהילה או בכלל כדמות ראויה להתיחסות??

לא. גילגמש שיחה

המשך הדרך

לפניות נוספות נא לערוך את שיחת משתמש:Gilgamesh. גילגמש * שיחה

תעשה טובה

הועבר לשיחת משתמש:Gilgamesh