שיחת משתמש:Itzikforer

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Itzikforer, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,odedee שיחה‏ 04:18, 28 מאי 2006 (IDT)

הי מחקתי את הערך מכיוון שהוא לא הכיל מספיק מידע. בויקיםפדיה לא נהוג להעלות ערך בן שורה אחת כפי שהערך הנ"ל היה מכיוון שלרוב הוא חסר ערך- הוא כולל מידע שכל מי שמגיע לערך בלאו הכי יודע.

בברכת המשך פעילות ברוכה A&D - עדי 18:22, 28 מאי 2006 (IDT)

באותו עניין[עריכת קוד מקור]

היי, אני שמח שהצטרפת לקטגוריה של צמתים ומחלפים. עם זאת חשוב שתשים לב שמדובר בין כה וכה בקטגוריה שערכים בה קצרים מטבעם. לכן הקפד לפרט כמה שניתן. שים לב לדוגמא לערכים שאני כתבתי (שגם הם כאמור בסך הכל די קצרים). נסה להיצמד לפחות לכללים האלה גם בשביל שהקטגורייה תהיה אחידה יותר:

  • כבישים שנפגשים (עם קישורים, תיאור הכביש "ירושלים - תל-אביב" וכו'). במידה ומדובר במחלף איך הוא בנוי (מה עובר מעל מה וכו')
  • מקור השם (במידה ואתה יודע כמובן)
  • תוכניות לעתיד (הרחבה וכו')
  • מאפיינים מיוחדים אם קיימים

אם אני הייתי כותב רק את הבסיס אין ספק שהיה ניתן כבר לסיים את כל הקטגוריה... הימנע ממאמרים בני פחות משני משפטים. Urilei 19:30, 28 מאי 2006 (IDT)

צומת סירקין[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, דרור 19:41, 28 מאי 2006 (IDT)

למה מחקתם עוד לא סיימתי לעבוד על הערך! כתבתי אותו עכשיו בתור קצרמר במטרה להגדיל אותו בעתיד!!! הכוונה הייתה שבינתים גם אחרים יוכלו לתרום ולהגדיל אותו! אל תעשו את זה יותר, זה מעצבן, מרגיז, לא-אנושי וחצוף.

Itzikforer 19:44, 28 מאי 2006 (IDT)

שים לב לדף השיחה של הערך. נא להתייחס. Urilei 20:03, 30 מאי 2006 (IDT)

שלום, אנא הקפד לאיית נכון. רצוי, שתשתמש באופצית התצוגה המקדימה, בכדי לראות את השינוי שביצעת והאם אינו שגוי. בברכה, דורית 17:16, 31 מאי 2006 (IDT)

נייטרליות[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

Pacman 20:51, 31 מאי 2006 (IDT)

שלום,
המנון נועד לדיוני מדיניות ודיונים כלליים בלבד. העברתי את הפניה שלך לשיחה:ישראל. גילגמש שיחה 00:17, 1 יוני 2006 (IDT)



שרה נתניהו[עריכת קוד מקור]

לפי החלטה שהתקבלה בוויקיפדיה, אין בפועלה של שרה נתניהו דבר שיצדיק כתיבת ערך עליה, ולכן מחקתי את הערך הקצר שכתבת. דוד שי 07:58, 16 יוני 2006 (IDT)

חדל להוסיף לאריאל שרון את "תחת אבטחה כבדה". זה לא רלוונטי, זה כבר נידון מזמן, וחשוב מכל: אם אתה משוכנע שזה מוסיף משהו לערך, הדרך לקבלת השינוי עוברת אך ורק בשכנוע בדף השיחה של הערך, לא במלחמת עריכה. אם תנסה להוסיף זאת שוב במקום לקיים דיון בדף השיחה - תיחסם. ‏odedee שיחה 13:27, 18 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

עוד אזהרה... חשבת כי הגעת לאינציקלופדיה החופשית אך הגעת לויקיפדיה הישראלית. קבוצת כותבים ועורכים מראשוני המיזם שולטת בו ביד רמה מזה שנים והבירוקרטיה הויקיפדית היא קרדומם לחפור בו. את עיקר הסערה תעורר באם תנסה לחרוג מן הקונצנזוס הקובע כי דוד שי על דעותיו הפוליטיות ורוחב ידיעותיו הוא הוא הקונצנזוס הישראלי והאמת המוחלטת.אתה עלול למצוא את עצמך בעין הסערה גם אם תעסוק בערך תמים כביצורים בימי הביניים או ספרות פנטזיה ואמירתך לא תתאים לזו של 'חבר ותיק'. סטודנטים, עסקנים וסתם כאלה שזמנם בידם - רואים עצמם יודעי כל ואין בלתם. כל שתכתוב לא יהיה אלא פלטפורמה לדעותיהם הקיצוניות או הקרתניות של חלק מותיקי הכותבים וכל ויכוח יסתיים בתוקפנות קולקטיבית כלפי מטריד המנוחה. הדבר היחיד האמיתי בויקיפדיה הישראלית הוא היותה מיצג לתוקפנות ולצביעות ששטפו את החברה שלנו. אל תבזבז את זמנך על כתיבה בויקיפדיה. זו חויה לא נעימה. קרא בה ואת מיון המידע תעשה בעצמך.