שיחת משתמש:Mgor2003

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Ovedc בנושא יונה גורן
שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Rhone · שיחה · מיזם אוניות ·  23:23, 27 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "יונה גורן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אנא שים לב למה שכתוב כעת בדף הערך יונה גורן. אם תמשיך להעלות חומר החשוד כזכויות יוצרים או לשחזר דפים המפרים זכויות יוצרים ולהתעלם מאזהרה זו - תיחסם. Lostam - שיחה 23:25, 27 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה


חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים בגולשים כדי לגרום נזק. את העריכות שעשית אנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, וכך נעשה, כך שכוונתך להזיק לא תצליח.

העריכה שביצעת נחשבת להשחתה. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המחשבים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.


כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
Lostam - שיחה 23:56, 27 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

ברוך הבא[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mgor2003, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:12, 31 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

שלום! אני מקווה שלא נפגעת מ"קבלת הפנים" ותמשיך לתרום לויקיפדיה. אנא ראה את התיקונים שערכתי בערך יונה גורן. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:12, 31 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

יונה גורן[עריכת קוד מקור]

שמו על הערך שלך תבנית:הבהרת חשיבות עם זמן. אם לא תבהיר למה הערך חשוב מספיק כדי להישאר בויקיפדיה, הוא יימחק בעוד שבוע. אתה אמור להבהיר את החשיבות שלו בדף השיחה של הערך (שיחה:יונה גורן) ואתה צריך שמשתמשים אחרים יסכימו איתך שהערך חשוב מספיק כדי להשאירו. אתה מוזמן לקרוא את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות, ובינתיים אני מציע שתעתיק את התוכן של הערך למחשב האישי שלך, למקרה שהוא בסוף יימחק, ותרצה שיהיה לך עותק ממנו.
אם אתה מתקשה, אתה יכול להפנות שאלות לויקיפדיה:דלפק ייעוץ. בברכה, ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:12, 31 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה