שיחת משתמש:Nadavmash

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 חודשים מאת TalyaNe בנושא חסימה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Nadavmash, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Guycn2 - שיחה 14:06, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
hey Jacobwein - שיחה 14:49, 14 במרץ 2022 (IST)תגובה
היי! תודה רבה!! Nadavmash - שיחה 14:56, 14 במרץ 2022 (IST)תגובה

תודה![עריכת קוד מקור]

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך צבי ישראל טאו, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, Guycn2 - שיחה 14:08, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

רק מזכיר שאין להחזיר טקסט שהובעה כלפיו התנגדות לפני מיצוי הדיון בדף השיחה. התו השמיניהבה נשוחח 14:10, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

צבי ישראל טאו[עריכת קוד מקור]

שלום Nadavmash,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "צבי ישראל טאו" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, התו השמיניהבה נשוחח 14:26, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

צר לי שכך אתה מנצל את תפקידך כוויקימד. לא הבנתי מדוע אתה מצודד בחברינו ההומופוביים בויקיפדיה שהחליטו על דעת עצמם כי "כאן תם ונשלם הדיון". הדיון לא תם ונשלם ויש כאן ניסיון ממשי לסתום פיות ולשבש את המציאות. זה ביזארי לחלוטין.
למה אתה מוחק את הפסקה הכה חשובה?
האם היא מוטית דעת? האם היא שקרית? האם איננה מועגנת בטקסטים? האם איננה חשובה? האם איננה קשורה לענייני חיים ומוות? האם איננה משקפת מציאות אבסולוטית? ברורות לך התשובות לכל.
לא ייתכן כי תהיה שורה מינורית מזערית, שחורטת על דגלה את ההכחשה של דבריו של טאו. זהו חלק כביר מכתביו.
יש פה עיגון בהיר בטקסטים קיימים.
למה אסור לפרסם?
על מה מדובר?
אני באמת מבולבל.
שוב, חוץ מניסיון חצוף לסתום פיות ולקדם ולכונן אלימות כלפי הומואים ולסביות וטרנסג'נדרים, אין כאן כלום.
יש פה בן אדם בעייתי, שחלק מסל ערכיו בעייתי.
ואגב, אין לי בעיה שאתה, או הם, או כל אחד אחר יצודד בו.
אבל מותר לאחרים גם לבחור. ומי שירצה לבחור לצודד במי שקורא לגברים האוהבים גברים "סוטים" וכאלה שיש לצאת כנגדם למלחמה, כי הם פשע נגד האנושות.
תגיד לי אתה פה? איפה אתה?
אתה משתמש בכוח שלך כדי לאיים לחסום אותי?
איפה אתה חבר? איפה ההיגיון שלך? הערכים שלך?
על מה מדובר?
יש פה בן אדם שאמר דברים חמורים מאוד שתורמים באופן ישיר ולא עקיף ולמותם של אנשים.
כשבן אדם מצהיר כי יש לצאת במלחמה, וכי זהו פשע נגד האנושות והיהדות - וואלק - לא רואה איך אתה לא משקף את זה בערך.
עצוב, חוצפה, מפחיד, וזה בדיוק מה שאנו עדים אליו בכל מקום. ניסיון להשתיק.
תתבייש לך בהיותך "עורך" בוויקיפדיה. בושה. Nadavmash - שיחה 14:45, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
בוויקיפדיה יש מקום למגוון דעות, ועליך להבין זאת. אם מתנהל דיון על טקסט מסוים, יש להקשיב בסבלנות לכל הדעות, ולנסות להגיע לעמק השווה, לא להשיב אותו כי לדעתך אחרים הם הומופובים. נסה להגיע לטקסט מוסכם שיוכנס אל הערך, וזה שמישהו מחליט שהדיון נגמר לא אומר שזו המציאות. כללי ויקיפדיה היבשים אוסרים חזרה על עריכה שיש לה התנגדות, והתעלמת מכך למרות שהודעתי לך על כך בדף שיחה זה. הסרתי מדף השיחה טקסטים שבהם הטחת האשמות באחרים: ההאשמות שאתה מטיח בעורכים אחרים – אין מקומן בוויקיפדיה. בוויקיפדיה יש כלל של הנחת כוונה טובה – כולנו באנו לתרום, ואין סיבה לחשוב שעורך מסוים בוחר לבצע עריכה מתוך כוונה רעה. התו השמיניהבה נשוחח 14:50, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כנראה לא הייתי ברור מספיק, אז אני מבהיר: בוויקיפדיה אסור לקרוא למישהו "שקרן", "חצוף", או "מעוות את המציאות בכוונה". אם תחזור על האשמות אלו שוב, נאלץ לחסום אותך זמנית, עד שתנוח דעתך. אני מבין שמדובר פה בנקודה רגישה, אבל אין להוציא זאת על משתמשים אחרים, גם אם לדעתך הם לא חפים מפשע. התו השמיניהבה נשוחח 15:00, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
לא אכפת שתחסום אותי. ⟨ תוכן הוסתר Nadavmash - שיחה 15:03, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אה, התו השמיני - אסור לקרוא למישהו שהוא מעוות את המציאות בכוונה?
כי פשוט בדיוק זה מה שהם עשו בדף השיחה. ואני הראיתי לך את זה - ואתה טענת שזה בסדר לטעון דברים שכאלה - זוכר?
פשוט בדיוק באותו דף דיון איזה אחד שרוצה להסתיר את ההומופוביה של טאו כתב שעשיתי "ציטוט סלקטיבי של שברי משפטים שמתאימים לאג'נדה הרצויה, שטחיות, וחוסר רצון להעמיק טיפה בהשקפה הכוללת שלהם" - זה נחשב לטעון שעיוותתי את המציאות בכוונה.
לכן אני מבקש שתחסום גם את אותו אחד שעשה זאת.
יהיה נחמד אם תפסיק לטרגט עורכים שעומדים על הכללת ההומופוביה של טאו בערך עליו.
ניכר מאוד מה כוונתך ומה מטרתך - אם זה בהיטפלות המטורגטת על בסיס דעה, ואם זה בחסימה רק של אנשים בעלי דעה פרו־להטבית SchopIANDKANT - שיחה 19:54, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
חבר יקר, אתה מתבלבל. אבל ברמה קיצונית.
אבהיר שוב אם לא הייתי מובן:
זוהי אינה דעה, זוהי אינה אפשרות ממשית, זוהי הסתה כשלעצמה!
לא ניתן לומר על דברים אלה שהם אינם הומופוביה ושאין מקומם בויקיפדיה!
יתרה מכך: אתה מבקש ממני לחדש ולעדכן. מדובר בשתי פסקאות שרובן ציטוט מהמקור הרלוונטי ביותר. אין לי דרך אחרת לכתוב את זה.
הם לא יאפשרו אף פעם.
אתה כנראה לא קראת את הדיון.
הם מתנגדים לקיום הפסקה! כשלעצמה!
רוצים משפט אחד קטן בתוך פסקה אחרת לא קשורה.
זה לא אפשרי.
הדיון לא ממשיך כי זה פשוט לא אפשרי.
לדבר לקיר.
תגיד לי בבקשה תגיד לי זו לא הומופוביה !! איך אפשר לומר זאת! זו חוצפה! איך איך איך??
תקרא בבקשה תקרא!!
ואגב אם יעזור לך - תחליף את המילה להטבים בקבוצה חברתית אחרת. נניח, סתם זורק - חרדים. מעניין אם כאלה דברים נאמרו על חרדים לא היית רוצה לשקף אותם בערך הוויקיפדי של אומרם.
דעותיו הלהט"בפוביות של טאו היוו לא אחת דיון רלוונטי ומרכזי במדינת ישראל. הציבור הישראלי נחשף לכתביו ולמסריו הדנים באותן סכנות מהותיות ליהודים ולארץ ישראל בשל עצם קיומם של חברי הקהילה הגאה. בספרו "על התמודדות עם הפוסט-מודרניזם וההשתחררות מכבליו" טוען כי הומוסקסואליות הינה פשע נגד האנושות. לדידו, באומה מתפשטת מחלה קטלנית המאיימת להרוס את חייה ותפיסות של קבלת להט"ב נותנות לחיים "צורה בהמית גסה". בספרו מתנער טאו מגישת הרב קוק על הליכה בדרכי נועם, וטוען כי יש להילחם בלהט"בים היות והם מייצגים מחלת נפש.
לדבריו: "טשטוש הזהות המינית של הילד עד שאינו יודע אם הוא בן או בת מערער את ביטחונו היותר אלמנטרי בזהותו, ומכאן קצרה הדרך לחיסול זהותו היהודית, ומתוך שאין הוא בטוח בזהותו הלאומית מאבד את כוח העמידה מול הנרטיב הלאומי, את הכוח להגן על העם, את האמונה בקיום הבטחות הנביאים, וחפץ במדינה שאינה אלא מקבץ של ערב רב". ועוד: "כשם שבשעת סכנה קיומית לגוף אין מקפידים על חוקי נימוס וכבוד... על אחת כמה וכמה, בשעת סכנה לחיי הנפש. בעת בה צץ חולי נפשי, העלול להשחית ולהרוס כל חלקה טובה ברוח ובנפש האומה, אין מנוס אלא לצאת למלחמה ולעתים אף להתבטא בביטויים חריפים ומזעזעים שאינם נעימים לכל. אין מקום להחליש את מחאת התורה מפאת מוסכמות נימוסיות".
בהדרכתו ובעידודו של טאו מתקיימים מאבקים ציבוריים מגוונים בסוגיות של דת ומדינה הכוללים קמפיינים אינטנסיביים כנגד פגיעה ב'ערכי משפחה'. בהובלתו של טאו נתקיימו הפגנות כנגד מצעד הגאווה, וכן מאמץ 'לחשוף' השפעה להט"בית על החברה כולה בישראל. לתפיסת טאו, הטשטוש של ההבחנות הבינאריות העומדות ביסוד הקיום האנושי מהווה למעשה פגיעה ב׳פשטות׳ וב׳נורמליות׳. טאו רואה בנוכחות המתעצמת של ארגונים להט״בים וככלל באהדה הציבורית לה הם זוכים, עדות להצלחתם בטשטוש ההבדלים הבינאריים בין גבר ואישה. אותו טשטוש, לדבריו, מצוי על סקלה אחת עם טשטוש בין אדם ובהמה (משכב בהמה), מבוגר וילד (פדופיליה), והחשוב מכל: ההבחנה בין יהודים ושאינם יהודים. אם ליהודים אין ייחודיות ומובחנות מולדת, שוב אין טעם במדינה בעלת ייחוד ׳יהודי׳ וסלולה הדרך ל׳מדינת כל אזרחיה׳. הקהילה הלהט״בית אם כן מאיימת על יסודות הקיום והמלחמה נגדם היא מלחמה קוסמולוגית בין כוחות הבריאה ובין כוחות התוהו.
תחליף כל חלק בבולד לחרדים!!! נראה לך הגיוני?! Nadavmash - שיחה 15:02, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
מעציב אותי שאתה לא מוכן לנסות אפילו לנהל שיח עם אותם עורכים בדף השיחה ההוא שחושבים אחרת ממך, ובשל הפרת כללי הקהילה הנוספים נחסמת ליממה. מקווה שתשוב לכאן אחרי שתשתה כוס מים, ותהיה מוכן להמשיך את הדיון בשמחה. התו השמיניהבה נשוחח 15:17, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
קודם כל, התו השמיני, ביטוי כמו "תשתה כוס מים" הוא מתנשא ומקטין. אפשר לחסוך מאיתנו, ואם לא - תשתה כוס מים :)
דבר שני, מאלף לראות שאתה שולח הודעות אזהרה רק למי שעומד על זכויות להט"ב - בעוד את אלו שמנסים להעלים דיון על הומופוביה אתה לא מזהיר וחוסם.
מעציב אותי שאתה טוען שנדב לא מוכן לנסות לנהל שיח - אתה אמרת מקודם שבכלל לא קראת את הדיון - אז למה אתה טוען שלא ניסה להגיע לשיח? הוא הגיע לשיח, פשוט הצד השני עשה כל שביכולתו כדי שלא יהיה מידע על הלהטבופוביה של טאו בערך עליו. קשה להגיע לשיח כשכל המטרה של הצד השני זה להעלים את משנתו ההומופובית של הרב טאו מהערך עליו.
מעציב אותי שאתה עוד בא בטענות כלפי אלו שמבקשים לא להפוך את ויקיפדיה למקום מדיר להטבים. מעציב אותי שבעוד נדב פירט באופן רהוט ואחראי את דעתו - אתה בוחר לטרגט את המתנגדים ללהטבופוביה.
מעציב אותי שחסמת תגובות בדיון של אנשים שמתנגדים ללהטבופוביה בלבד, ואילו את האנשים שמצניעים דעות להטבפוביות של רב - לא חסמת. רק אחרי שהערתי לך על כך חסמת גם מהצד השני. זה נראה כמו משוא פנים כשמטרגטים רק צד אחד. טוב שיש מי ששם לב לכך.
עצוב. מאוד עצוב. SchopIANDKANT - שיחה 19:45, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
חסמתי את אלו שהתפרעו והפרו את כללי הקהילה. המשך יום טוב. התו השמיניהבה נשוחח 23:45, 12 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

חסימה[עריכת קוד מקור]

המשתמשים SchoplANDKANT ו־Nadavmash התגלו כבובות קש המופעלות בצורה אסורה, ולפיכך נחסמו. דגש - שיחה 21:08, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

דגש, בובות קש של מי? יש אפשרות להוסיף אותם לדף בובות הקש? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:31, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
פירוט נוסף נמצא בדף הבקשות לבדיקה. TheStriker - שיחה 11:35, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה. לדעתי כדאי להוסיף לדף בובות הקש. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:36, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה