שיחת משתמש:Nizzan Cohen/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Nizzan Cohen בנושא Français

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:42, 10 בדצמבר 2011 (IST)

ערב טוב, במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen יש כמה ערכים שאולי ימצאו חן בעינייך. קריאה מהנה, ערן בוט - שיחה 18:36, 7 בינואר 2012 (IST)
ערב טוב, במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen יש כמה ערכים שאולי ימצאו חן בעינייך. קריאה מהנה, ערן בוט - שיחה 18:36, 4 בפברואר 2012 (IST)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:36, 3 במרץ 2012 (IST)
ערב טוב, במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen יש כמה ערכים שאולי ימצאו חן בעינייך. קריאה מהנה, ערן בוט - שיחה 18:36, 7 באפריל 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:41, 5 במאי 2012 (IDT)
ערב טוב, במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen יש כמה ערכים שאולי ימצאו חן בעינייך. קריאה מהנה, ערן בוט - שיחה 18:37, 7 ביולי 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:37, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:36, 1 בספטמבר 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Nizzan Cohen. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:36, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

איכות ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום, אתה מוזמן למיזם חדש שהוקם ושמו "איכות ויקיפדיה". המיזם בתהליכי פיתוח ואנחנו כרגע מחפשים מתנדבים למיזם. אני מקווה שתצטרף למיזם ותעזור לנו לשפר את איכותה של ויקיפדיה. בברכה, The Beatle Man - שיחה 20:20, 30 במרץ 2013 (IDT)

עד רדת מחשכי תהום[עריכת קוד מקור]

אני מבין את ההגיון בלשים אזכור של המחקר גם ללא תוכן ממשי ממנו בערך על הישיבה, אבל בערך על תורת המלך צריך לפרט, קל וחומר בברוך הגבר, ספר שהקשר הישיר היחיד שלו לישיבה הוא שנשיא הישיבה היה העורך. לטיפולך המסור, ‏DGtal16:34, 5 ביולי 2013 (IDT)

מתוך המבוא לספר : "את הספר "תורת המלך" כתבו הרבנים יצחק שפירא ויוסף אליצור. שפירא הוא תלמידו של הרב יצחק גינזבורג, הלב הפועם מאחורי ישיבת "עוד יוסף חי" והיישוב יצהר אשר מקרבם יצא הספר. במהלך המחקר גילינו קשר הדוק בין הרב גינזבורג, בין היישוב יצהר ובין המשנה ההלכתית שמאחורי "תורת המלך". בשל כך בחרנו להתמקד בבחינת משנת הרב והתרחשויות ביצהר ובסביבת היישוב..." המחקר מתבסס בחלקו הלא קטן על כתבי שפירא וגינזבורג, וסוקר את התיאולוגיה שלהם בהקשר של הבנת ייעדיה של ישיבת "עוד יוסף חי" שבהנהגתם ביחס לחברה בישראל. יש מקום להביא את הספר כמקור לקריאה נוספת בערכים על שני האישים הנ"ל, על היישוב יצהר, על הישיבה "עוד יוסף חי" ועל הספרים "תורת המלך" ו"ברוך הגבר".\ניצן צבי כהן - שיחה 17:23, 5 ביולי 2013 (IDT)
שלום, אם כך הדברים (ובאופן כללי) חשוב יותר להביא את עיקרי התוכן מאשר "לקריאה נוספת" שעוזרת רק לבעלי גישה לספרייה וזמן פנוי למחקר, בעוד שמטרת אנציקלופדיה היא להביא את תמצית הדברים. לכן אבקשך להביא את עיקרי הממצאים בערכים הרלוונטיים ולא "לזרוק" ביבליוגרפיה. אציין מבלי לקרוא את המקור שהחוברת ברוך הגבר המקורית, שזה באמת חיבור (קצר) של הרב גינזבורג הוא רק אחד מעשרות חיבורים שלו, ולא העיקרי שבהם, וצריך לבדוק עד כמה התייחסו אליו בגוף המחקר [לא ברור לי החוברת כלולה בספר הזכרון (מסתבר שלא, אחרת זה היה מוזכר בערך) ואם לא, ודאי שאין מקום לאיזכור כה עקיף]. ‏DGtal01:11, 7 ביולי 2013 (IDT)
הערה שהפתיעה אותי: חיפשתי באתר הקטלוג המאוחד של הספריות בישראל את החוברת והיא לא נמצאת באף אחת מהספריות שם, מה שאומר: א. הספר ממש לא נפוץ. ב. מי שרוצה לעיין בו ייאלץ כנראה לרכוש אותו באתר דרור-ישראל או לבקר אותך. ג. המו"ל לא מקפיד על חוק הספרים ולא שלח 2 עותקים לספרייה הלאומית. ד. בהינתן נדירות החוברת (לעת עתה?), חשוב מתמיד להביא בערכים את עיקרי המחקר. ‏DGtal01:21, 7 ביולי 2013 (IDT)
קודם כל כל הכבוד על ההשקעה. איני יודע מדוע החוברת טרם קיימת בקטלוג, היא יצאה רק השבוע. ייתכן וטרם הגיעה או טרם קוטלגה. אני מבטיח לברר בהוצאה. אציין (לכשאתפנה) בערכים המדוברים באילו עמודים או באלו פרקים בחוברת מובע תוכן בעניינם. תודה על הביקורת העניינית והבונה. 109.67.201.251 15:08, 7 ביולי 2013 (IDT)
אם החוברת יצאה רק השבוע (למרות הרישום 2012, לצערי פאדיחה לא נדירה) אז ברור לחלוטין איך זה עוד לא רשום. לוקח זמן עד שחיבור מגיע לספרייה ועובר את כל תהליך הרכש, הקיטלוג, המיון והמפתוח עד הדבקת המדבקה ושינוע לספרייה עצמה. ‏DGtal00:42, 8 ביולי 2013 (IDT)

מה דעתך לעזור בערכים סביב ה-IWW?[עריכת קוד מקור]

שלום ניצן, ראיתי שאתה חבר בתנועת הבוגרים של הנוער העובד והלומד (סחטיין). ואני מסיק מכך כמה דברים:

  1. יש לך המון זמן פנוי קריצה
  2. יש לך זיקה ברורה לעולם העבודה המאורגנת

לפיכך, חשבתי שתרצה לעזור לי בעיבוי ויצירת ערכים בנושא ה-IWW. אם אתה מעוניין, לך לדף השיחה של הערך, שם מצויה רשימה מפורטת של ערכים שיש להוסיף. חג שמח גארפילד - שיחה 08:16, 18 בספטמבר 2013 (IDT)

קודם כל מעניין וכשאמצא את אותו זמן פנוי מדובר אשב לקרוא כמו שצריך את הערך... אכן יש לי זיקה לעבודה המאורגנת, ואפילו היקף נגישות לחומרים בתחום של "תנועת העבודה" הישראלית, ההסתדרות הכללית וחברת העובדים העברית. אבל על הIWW ונספחיו אני פשוט פחות מכיר (למרות שאשמח ללמוד). אני לא חושב שכרגע אמצא זמן לשבת לתרגם ערכים. חג שמח :) 79.177.133.138 08:58, 18 בספטמבר 2013 (IDT)

כוכב לכותב![עריכת קוד מקור]

כוכב הכותבים
רק היום שמתי לב להרחבה הניכרת שביצעת לפני מספר שבועות לקצרמר שכתבתי, מרי האריס ג'ונס. תודה רבה לך!! סופשבוע נפלא, Ravit - שיחה 17:11, 7 במרץ 2014 (IST)
בכיף :). דמות חשובה וראויה :). יום המאבק של נשים לשיוויון שמח ! :) ניצן צבי כהן - שיחה 12:47, 8 במרץ 2014 (IST)

בגלי[עריכת קוד מקור]

ערך נחמד. רצוי להקפיד בקטנות. Nachum - שיחה 15:45, 31 במאי 2014 (IDT)

כן, בדיוק באתי לעשות תיקונים והקדמת אותי. :) תודה. ניצן צבי כהן - שיחה 17:00, 31 במאי 2014 (IDT)

קולות[עריכת קוד מקור]

שלום ניצן, ראיתי שהשתתפת בעבר בעריכת הערך על בינה. אני מנסה לערוך ולהצדיק את הערך קולות. אשמח לדעתך ולסיוע שלך. אגם רפאלי - שיחה 08:02, 13 באוגוסט 2015 (IDT)

התייעצות[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

מה דעתך על הערך צביה לובטקין שכתבת? אני שואל כי אהבתי אותו ובכוונתי להציע אותו כערך מומלץ בוויקיפדיה (מדובר בהליך דו שלבי. השלב הראשון הוא ביקורת עמיתים, השלב השני הוא הצבעה; אם הערך מתקבל הוא מוצג בעמוד הראשי). גילגמש שיחה 12:25, 16 באוגוסט 2015 (IDT)

בקלווה בשבילך![עריכת קוד מקור]

יצרת המון ערכים ממש חשובים רעם - שיחה 22:32, 2 בנובמבר 2015 (IST)
שוקרן יא חביבי :). ניצן צבי כהן - שיחה 14:27, 3 בנובמבר 2015 (IST)

קובץ:פטיש ההסתדרות[עריכת קוד מקור]

הי. בקובץ שהעברת לויקישיתוף לא מילאת כנראה את כל השדות בצורה נכונה או מלאה והוא עלול להמחק משם. נא סדר זאת ולאחר מכן תקן את הקישורים לקובץ שאתה רוצה שיימחק, ורק אז סמן אותו למחיקה. תודה, בריאן - שיחה 14:43, 4 בדצמבר 2015 (IST)

היי, השתמשתי בכלי המערכת להעברה לוויקישיתוף. הוא רושם שם שלא נבחר סוג רישיון, למרות שגם רשום CC-BY-2.5 אז לא ברור לי מה הבעיה...ניצן צבי כהן - שיחה 19:27, 4 בדצמבר 2015 (IST)
אני גם לא בטוח מה הבעיה. בריאן - שיחה 13:09, 5 בדצמבר 2015 (IST)

הפניות[עריכת קוד מקור]

ההפניה שיצרת (דוקטרינת ההלם) לא הייתה כתובה נכון: אין צורך לכתוב #כותרת ראשית#כותרת משנית, אלא רק #כותרת משנית. אתה מוזמן לראות את העריכה האחרונה שלי שם. בנוסף, הייתה בהפניה תקלדה, תיקנתי. בברכה, ‏ אור/Dororשיחהתרומות@16:21, 11 באוקטובר 2016 (IDT)

תודה רבה. הסתבכתי באמת עם זה. ניצן צבי כהן - שיחה 16:26, 11 באוקטובר 2016 (IDT)

הזמנה לבעל ידע[עריכת קוד מקור]

שלום Nizzan Cohen!

לפי ההתרשמות הכללית מעריכותיך ובהתבסס על הופעת שמך ברשימת תחומי עניין, נראה שתרומתך ממרחב הידע שלך במגוון התחומים, עשויה להעלות את הרמה בוויקפדיה באותם תחומים.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בתחומי הידע שלך ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבאותו התחום. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

המיזם בעצם חופף את ויקיפדיה:תחומי עניין, אלא שמעלה יתירה יש בו: תיוג בעלי הידע בשעת אמת.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. אף ההצצה בויקיפדיה:תחומי עניין לא תמיד עוזרת, שכן בתחומים מסוימים יש רשימה גדולה ונרחבת, שחלקה בכלל מכיל ויקיפדים שאינם פעילים. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה,

קובץ על ידשיחה  הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 07:18, 9 בינואר 2017 (IST)
תודה רבה, זה בהחלט מחמיא. אני כתב לענייני עבודה ביום יום. הנושאים עליהם אני כותב בויקיפדיה בעיקרם הם היסטוריה ציונית, התנועה הסוציאליסטית, זכויות עובדים, קואופרציה ושיתוף וכו'. זה לא מתיישב לי אחד לאחד עם אף אחד מהקטגוריות הקיימות :). ניצן צבי כהן - שיחה 12:32, 9 בינואר 2017 (IST)
יאללה, השתבצתי בכלכלה וחינוך. ניצן צבי כהן - שיחה 12:38, 9 בינואר 2017 (IST)
במקרים כמו שלך, אלו שלא כל כך מפריע להם להיות מתויגים גם בחינם, משבצים את עצמם בנושא כללי ורק אחת לכמה תיוגים מתברר שזו הייתה "התראת אמת". אלו שמעדיפים להימנע מ"התראות שווא", אזי אם תחום הידע שלהם הוא מספיק רחב בשביל לפתוח תחום חדש, הם פותחים תחום. האפשרויות פתוחות לפניך. כרצונך. בינתיים, תודה רבה על שיבוצך בשני התחומים הנ"ל. בברכה, קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 14:16, 9 בינואר 2017 (IST)
יש פרוצדורה מקובלת לפתיחת תחומים חדשים? או שזה משהו שאפשר פשוט לעשות? למשל - בהחלט יש מקום לפתוח תחומי "ציונות" ואולי גם "עבודה". ניצן צבי כהן - שיחה 16:12, 10 בינואר 2017 (IST)
ודאי שאפשר הנה שני תחומים שביקשת: תבנית:בעלי ידע/עבודה ותבנית:בעלי ידע/ציונות. היכנס ושבץ את עצמך. בהצלחה. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 16:25, 10 בינואר 2017 (IST)
אחר מעשה, אני שואל למה "עבודה" אינה בכלל "כלכלה"? קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 16:42, 10 בינואר 2017 (IST)
אתה (או את?) בעצם מבקש מכתב לענייני עבודה להצדיק את תחום הסיקור שלו ;). ייתכן שזה באמת נכלל בתוך כלכלה. או בתווך בין משפט וכלכלה. ניצן צבי כהן - שיחה 20:03, 10 בינואר 2017 (IST)

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

(Sorry for writing in English)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

כוכב בשבילך.
היי ניצן. רציתי להודות לך על כתיבת הערך החשוב והמעניין מריה ספירדונובה.
קראתי ערכים נוספים שכתבת ואני מודה לך מאוד על כתיבתם. יישר כוח! דוג'רית - שיחה 22:15, 5 במרץ 2017 (IST)
תודה רבה :) ניצן צבי כהן - שיחה 23:00, 5 במרץ 2017 (IST)

שבירת שביתה[עריכת קוד מקור]

תודה על הערך הנהדר. להבא, רצוי להעביר את הטיוטה למרחב, ולא להעתיק אותה לערך חדש. ושוב תודה. קובץ על ידשיחה19:06, 27 בינואר 2019 (IST)

תודה. בדף 'שבירת שביתה' היתה הפניה לערך שביתה ולכן המנגנון של 'העבר' לא עבד. בגלל זה עשיתי את ה'העתק הדבק'.ניצן צבי כהן - שיחה 19:11, 27 בינואר 2019 (IST)

העברתי את הערך שפרסמת בטעות לכאן: משתמש:Nizzan Cohen/היימווהר[עריכת קוד מקור]

בהצלחה בהמשך כתיבתו Nirvadel - שיחה 21:46, 2 ביוני 2019 (IDT)

תודה רבה :) ניצן צבי כהן - שיחה 21:53, 2 ביוני 2019 (IDT)

קישור מיותר[עריכת קוד מקור]

הסרתי את הקישור החיצוני שהוספת לדף פנחס עידן. לדעתי הוא אינו תורם מידע חשוב לקורא. מלבד האמור, יש ניגוד עניינים כשאתה מוסיף קישור לכתבה שלך... המשך יום נעים, ידידיה צבאןשיחה • כ"ו באב ה'תשע"ט • 17:24, 27 באוגוסט 2019 (IDT)

לצד נושאים שונים שאני כותב עליהם, עורך או מרחיב - אני גם נוהג להכניס לינקים לערכים בויקיפדיה במידה, במידה ואני סבור שהם רלוונטיים להם, ותורמים לקורא בוויקיפדיה. אני לא רואה בכך פסול, גם כשמדובר בידיעות שלי. למען הסר ספק - זה איננו חלק מתפקידי כעיתונאי וכמובן שאינני מתוגמל על כך. זה פשוט עוד ביטוי לתחביב שלי כעורך בויקיפדיה, ולרצון שלי לתרום לה. ממש כשם שחלק מהצילומים שאותם צילמתי במסגרת תפקידי כעיתונאי, ועבור ידיעות שהכנתי, ונראו לי רלוונטיים לאתר - העלתי אותם לוויקיפדיה תחת רישיון חופשי. על כל פנים, זה לא נעשה במחשכים - אני חותם בויקיפדיה בשמי המלא שבו אני חותם גם על הידיעות שלי, ומשלח ידי מצויין בפירוש בדף המשתמש שלי, בבחינת 'גילוי נאות' אם תרצה. לגופו של עניין לדעתי הלינק כן רלוונטי ושופך עוד אור על פעילותו הפוליטית של עידן כיו"ר ועד עובדים, מה גם שהערך איננו 'עמוס' בלינקים. על כל פנים, לא אתעקש על זה. ניצן צבי כהן - שיחה 17:58, 27 באוגוסט 2019 (IDT)

שאלה לגבי הערך לוולרים[עריכת קוד מקור]

איך צריך להגות ג'ון לילברן או לילבורן זה לא היה אחיד בערך לדעתי לילברן מה אתה אומר? --ברנש דטור - שיחה 19:51, 18 בפברואר 2020 (IST)
באנגלית זה John Lilburne אבל האמת היא שאני לא מומחה לתעתיק... ניצן צבי כהן - שיחה
אני אלך על לילברן כי יש גם ערך על John Lilborne באנגלית אלא אם מישהו יתקן אותי --ברנש דטור - שיחה 21:25, 18 בפברואר 2020 (IST)

Français[עריכת קוד מקור]

היי ניצן, קראתי את הערכים שלך תאופיל פרה, לואיז מישל קודם כל הם נהדרים ומרתקים, אך שמתי לב שתעתקת את Louis ללואיז. שים לב שבצרפתית נאמר השם לואי וכאשר מדובר ב LouisE ויש E בסוף אז השם נכתב ונהגה כלואיז. באופן אישי הצרפתית שלי בסיסית מאד מאד, אבל בעקבות עריכות בויקיפדיה גילתי שיש אותיות שקטות שלא נהגות, ההמלצה שלי במקרה של תרגום של שמות שאין להם ערך בעברית או כאלה שלא ברור התעתיק להתייעץ עם אחד מתבנית:בעלי ידע/צרפתית הנהדרים אחד אחד. --אלעד - שיחה 02:12, 29 ביוני 2020 (IDT)

אתה בטוח שגם בשם לאישה השם יופיע כלואי? במקורות אחרים בעברית שבהם נתקלתי בדמות, שמה הופיע כלואיז. לדוגמה כאן, כאן ו כאן. ניצן צבי כהן - שיחה 11:00, 29 ביוני 2020 (IDT)