שיחת משתמש:Noam2213/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Noam2213, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, עידושיחה 20:54, 10 ביוני 2008 (IDT)

עירוני נהריה[עריכת קוד מקור]

עודד קטש עוד לא חתם על חוזה, ולכן הוא עוד לא מאמן הקבוצה. עידושיחה 20:54, 10 ביוני 2008 (IDT)

אל תחזור שוב על העריכה הזאת. עידושיחה 18:34, 11 ביוני 2008 (IDT)

רגב פנאן[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך רגב פנאן שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:41, 11 ביוני 2008 (IDT)

דיאור פישר[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Shefshef : השיחה והחזון 12:02, 1 בנובמבר 2008 (IST)

אנטון שוטבין[עריכת קוד מקור]

זה ניסיון להטעות אותנו? דורית 17:17, 30 בינואר 2009 (IST)

לא נהוג למחוק שיחות אלא לארכב. ושאלתי עודנה בעינה. אשמח לתשובה, דורית 17:33, 30 בינואר 2009 (IST)
שום דבר לא נמחק. אל נא תמחק גם את מה שנכתב בדף זה. ולשאלתי, למה העלאת את הערך בשם שגוי?

דורית 17:38, 30 בינואר 2009 (IST)

כי הוא עזר לי בעריכה. הכל כבר היה מוכן אבל לא הצלחתי לאשר את זה כי מישהו בדיוק ערך גם ואז נמחק לי כל מה שהיה כתוב על אנטון שוטבין.
ראשית, אני רואה שהערך על פנאן כבר קיים. אם אתה רצית ליצור ערך חדש על שוטבין, היה עליך לשים תבנית {{בעבודה}} כדי שאחרים לא יערכו במקביל. תמיד מומלץ לעבוד על עורך חיצוני כדי שהתוכן לא ימחק בהתנגשות עריכה. כשאתה מעלה ערך עם תוכן מסויים (מה עוד שמועתק מהוויקיפדיה ללא קרדיט שזו כבר הפרה של זכויות יוצרים) והשם של הערך אינו תואם, הדבר מעלה חשד. ואנא, הפסק להסיר את התוכן מהדף, אין זה מקובל. דורית 17:44, 30 בינואר 2009 (IST)
אל תשנה דברים שכתבתי בשיחה זו. כדי שלא יתנגשו איתך בזמן העבודה על הערך, העברתי לך את זה למשתמש:Noam2213/ארגז חול/אנטון שוטבין. בהצלחה. דורית 17:55, 30 בינואר 2009 (IST)

מכבי תל אביב (כדורסל)[עריכת קוד מקור]

יש פורמט מקובל להצגת סגלי קבוצות ספורט. אל תשנה אותו. מעבר לכך, אין למחוק תוכן של דף שיחה. לכל היותר ניתן לארכבו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:35, 8 ביולי 2010 (IDT)

מכיוון שהתעלמת בעזות מצח מהודעה שנייה בנושא, נעשה זאת רשמית:
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

דייוויד בלות'נטל[עריכת קוד מקור]

שלום נעם. האם יש ברשותך מקורות נוספים לגבי שינוי השם? אנא ראה בדף השיחה של הערך ספקות לגבי המקור שסיפקת. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 14:43, 27 ביולי 2010 (IDT)

תפסיק לערוך בלי הכרה למשהו שאתה רוצה בויקיפדיה לא עורכים דברים ללא מקורות מוסמכים כרגע מתנהלת שיחה בנוגע לנושא בדף השיחה שלו אתה מוזמן לתרום אך תפסיק לשנות את הערך לפי דעתך כאן והערך באנגלית של מכבי תל אביב באותו נושא (שמו של בלות'נטל)Maccabit - שיחה 18:27, 27 ביולי 2010 (IDT)

מקור נוסף: http://airball.co.il/Article/191/

ברגע שתמצא מקור שהוא לא איזה אתר שמנסה לספק כותרות בכל מחיר יהיה על מה לדבר כרגע אתה מביא אתרים שכולם מעתיקים אחד מהשני אחד התחיל והאחרים העתיקו Maccabit - שיחה 10:00, 28 ביולי 2010 (IDT)

שון לבנובסקי[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שון לבנובסקי שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, Lostam - שיחה 06:19, 18 בפברואר 2011 (IST)

מדוע מחקת סגלים של קבוצות כדורסל?[עריכת קוד מקור]

יש סיבה מדוע עשית זאת פעמיים לאחרונה בערכים ברצלונה (כדורסל), ו- צסק"א מוסקבה (כדורסל)? אגסי - שיחה 10:22, 19 ביוני 2011 (IDT)

ראיתי שגם מחקת גם את הסגל של הפועל חיפה (כדורסל). אלה סגלים נוספים מחקת? אגסי - שיחה 12:08, 19 ביוני 2011 (IDT)

אני לא רואה שום סיבה להשאיר אותם אם לא מעדכנים אותם בכלל וד"א תפסיקו למחוק את העידכונים שאני עושה לסגלים של הקבוצות כמו מחיקת צ'אק אידסון מברצלונה (עדייו לא חתם) וג'ון רוברט הולדן וטראג'ן לנגדון מצסקא שפרשו לאחרונה מכדורסל. שאלה: איך אני משנה במכבי ת"א כדורסל את עיצוב הרוסטר לעיצוב כמו בערך בויקיפדיה באנגלית ואיך אני מוסיף Depth Chart?

העריכות שלך נמחקות, כי אתה לא מסביר אותן. אתה צריך להסביר אותן בתקציר עריכה. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 20:08, 19 ביוני 2011 (IDT)

אזהרה אחרונה[עריכת קוד מקור]

זוהי אזהרה אחרונה: אם שוב תמחק תוכן של דפים בלי הסבר, לפחות במאצעות כתיבת תקציר עריכה, תיחסם לצמיתות. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 14:06, 19 ביוני 2011 (IDT)

מכבי תל אביב (כדורסל)[עריכת קוד מקור]

אנא הימנע מביצוע שינויים שסותרים את האתר הרשמי של מכבי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:21, 20 ביוני 2011 (IDT) 1) הסגל באתר הרשמי של מכבי מעודכן לעונה הקודמת. 2) יניב גרין לא אמריקאי והוא לא ממשיך במכבי (מחפש אופציות בחו"ל). 3) ג'ון שאייר הוא ישראלי - אמריקאי. 4) למה מחקת את יותם הלפרין שסיכם היום ל-3 שנים? 5) איך אני משנה במכבי ת"א כדורסל את עיצוב הרוסטר, איך אני מוסיף Depth Chart ואיך אפשר להוסיף את סגל השחקנים בכל עמוד שחקן עם הדגש על השחקן שזהו עמודו? (כל אלו כמו בויקיפדיה באנגלית).

מחיקה נוספת של התוכן בערך על מכבי תל אביב תגרום לחסימתך מעריכה בויקיפדיה. אנא המנע מכך • עודד (Damzow)שיחההלוואי והייתי בדיקסי!21:54, 20 ביוני 2011 (IDT)

תגיד לי אתה עושה צחוק? לא מחקתי שום תוכן בערך של מכבי תל אביב אלא רק עידכנתי. אם אתה לא מבין את העידכונים האלו אני בספק אם אתה מבין/מתעניין בכדורסל וכתבתי למעלה למה ערכתי את הסגל. אני יכול להביא הוכחות שמה שאני כותב נכון.

מכיוון שפעם אחר פעם אתה רק מבטיח להביא הוכחות, אבל לא מביא אותן, גם לאחר שהוזהרת, חסמתי אותך לזמן בלתי מוגבל כדי למנוע נזק לוויקיפדיה.
אתה עדיין יכול לערך את דך השיחה פה ולהסביר למה מחקת פרטים מערכים בלי שום הסבר. אם ההסבר יהיה משכנע, החסימה תבוטל. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 23:23, 20 ביוני 2011 (IDT)
נועם אולי הכוונות שלך טובות, אבל אתה צריך להתנהל בצורה יותר נכונה. אם תבטיח לא למחוק סגלים של קבוצות, ולא לעשות מחיקות, בלי לכתוב הסבר בתיבת "תקציר עריכה", אני אפנה בבקשה לביטול חסימתך. לגבי שינוי בסגלים, צריך להמתין עד להחלטה רשמית לגבי שיחרור והחתמת שחקנים. אגסי - שיחה 23:49, 20 ביוני 2011 (IDT)

אמרת שתחסום אותי אם אמחק עוד פעם ולא נגעתי בכלום. הסברתי למה ערכתי דברים אתה יכול לראות למעלה. מחקתי סגלים של קבוצות כי לדעתי זה מיותר שהם נמצאים ולא מעודכנים בכלל במשך כמה שנים. אני מעדכן אותם מדי פעם אך יש המון קבוצות שפשוט חבל שהסגלים שלהם מופיעים ולכן מחקתי. מחקתי לפני כן ולאחר מכן גם שחקנים שפרשו/לא חתומים ואתם בכל זאת החזרתם אותם. אני לא יודע מה זה תקציר עריכה ואיך משתמשים בזה, יש לי רק כוונות טובות - להביא את הידע שלי בכדורסל ולערוך ולעשות תיקונים. כאמור, יניב גרין גמר חוזה של 3 שנים ועזב, מחפש אופציות באירופה http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=101837&lang=HE וד"א הוא לא אמריקאי הוא ישראלי וזה כתוב באתר הרשמי של מכבי. דורון פרקינס פצוע וסיים את דרכו במכבי. תוכל לראות זאת בעיתון ידיעות אחרונות של אתמול. הלפרין חתם היום במכבי ל-3 שנים וזה גם מופיע באתר הרשמי. הסגל באתר הרשמי של מכבי מעודכן אך ורק לעונה הקודמת ולא מעודכן לעונה הנוכחית. באתר יש רק כתבות עדכניות על העונה הנוכחית ולכן מה שכתוב בסגל שם אינו רלוונטי. מקווה שאתם מבינים אותי ותבטלו לי את החסימה כי כוונתי היא רק לתרום לויקיפדיה. (ד"א ג'ון שייר הוא גם ישראלי ואשמח אם תענו לי על השאלה למעלה - אני רוצה להפוך את עיצוב הסגלים כמו בויקיפדיה באנגלית ובעוד כמה שפות, איך עושים זאת?)

קרא כאן על ויקיפדיה:תקציר עריכה. תפנים שאינך יכול על דעת עצמך למחוק סגלים גם אם אינם מעודכנים. ובכלל כל מחיקה מהותית מחייבת הסבר בתקציר עריכה או בדף השיחה. לגבי שחקנים שעוזבים קבוצה, כמו יניב גרין ודורון פרקינס, יש להמתין להחלטה סופית ורשמית של הקבוצה לגבי שיחרורם. אגסי - שיחה 09:08, 21 ביוני 2011 (IDT)
בבקשה בטלו לי את החסימה, אני לא אעשה זאת שוב. Noam2213 - שיחה 18:31, 22 ביוני 2011 (IDT)
נו בבקשה אני ממש רוצה לחזור לערוך בויקיפדיה, אני רק רוצה לתרום אף אחד לא אמר לי מה זה תקציר עריכה אז לא ידעתי, בבקשה תנו לי עוד הזדמנות. Noam2213 - שיחה 18:52, 22 ביוני 2011 (IDT)
מספר דקות. רק דע לך: בפעם הבאה תיחסם, ולא תינתן לך הזדמנות חוזרת. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:40, 22 ביוני 2011 (IDT)

שוחררת - הזדמנות נוספת[עריכת קוד מקור]

לאנשים מגיעה הזדמנות נוספת. אבל השתמש בה בזהירות ובחוכמה. תרום לנו ידע אבל רק ידע בדוק ורשמי, ולא שום דבר שאינו מתבסס על מקור מהימן. אני סומך על מי שהתנדבו לכך, שיעזרו לך. בהצלחה! נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 22:16, 22 ביוני 2011 (IDT)

שים לב, השתמש בהזדמנות הזו בחוכמה. לפני שאתה מבצע דברים גדולים, שאל משתמשים נוספים, התייעץ בדף השיחה. אשמח לעזור. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:20, 22 ביוני 2011 (IDT)